Hengityksen pidättäminen????

Jay

Terve!

Tuli tuossa kavereiden kanssa puheeksi, että kuinkahan paljon on maailmanennätys hengityksen pidättämisessä... muistan joskus nuorempana nähneeni ohjelman jossa puhuttiin noin 7-8 minuutista ja sukeltajat pääsivät tähän hidastamalla sykettään... mahtaakohan joku tietää miten hitaalla sykkeellä tuollaiset ennätykset tehdään??? Ja jos aiheesta on nettisivuja niin mielelläni tutkisin niitä hiukan tarkemmin... äsköisellä googlettamisella en ainakaan löytänyt muuta kuin maailmanennätyksen 8 min 40 sek.

kiitos!!

2

1973

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • legend of zelda!!

ite oon 10 v ja pidättäny noin 1,min 30,sec.en oo kattonu mitään ohjeita mistään oon vaa pidättäny ain iltasi sängyssä noi 1 min niin siit se lähtee.ja pitkänmatkan sukellus mul on joku 25 m

• j757y6

Hieno vastaus. Vastasit melkein jokaiseen aloittajan kysymykseen.

Aloittajalle:

Eipä tuo nyt taas niin kovin vaikeaa ollut näin vapaan tiedonkulun maailmassa:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Vapaasukellus
        Tuolla on vastaus heti ekaan kyssäriin (Hengenpidätys (Static Apnea)
        naiset: Natalia Molchanova (Venäjä), 8 min 23 s.
        miehet: Stephane Mifsud (Ranska), 11 min 35 s.) ja lähteistä löydät luultavasti lisätietoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5721
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      55
      2985
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      183
      2635
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      10
      2301
    5. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      27
      2063
    6. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      12
      2016
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      15
      1726
    8. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      145
      1305
    9. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      13
      1227
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      261
      1133
    Aihe