Terve!
Tuli tuossa kavereiden kanssa puheeksi, että kuinkahan paljon on maailmanennätys hengityksen pidättämisessä... muistan joskus nuorempana nähneeni ohjelman jossa puhuttiin noin 7-8 minuutista ja sukeltajat pääsivät tähän hidastamalla sykettään... mahtaakohan joku tietää miten hitaalla sykkeellä tuollaiset ennätykset tehdään??? Ja jos aiheesta on nettisivuja niin mielelläni tutkisin niitä hiukan tarkemmin... äsköisellä googlettamisella en ainakaan löytänyt muuta kuin maailmanennätyksen 8 min 40 sek.
kiitos!!
Hengityksen pidättäminen????
2
1992
Vastaukset
- legend of zelda!!
ite oon 10 v ja pidättäny noin 1,min 30,sec.en oo kattonu mitään ohjeita mistään oon vaa pidättäny ain iltasi sängyssä noi 1 min niin siit se lähtee.ja pitkänmatkan sukellus mul on joku 25 m
- j757y6
Hieno vastaus. Vastasit melkein jokaiseen aloittajan kysymykseen.
Aloittajalle:
Eipä tuo nyt taas niin kovin vaikeaa ollut näin vapaan tiedonkulun maailmassa:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Vapaasukellus
Tuolla on vastaus heti ekaan kyssäriin (Hengenpidätys (Static Apnea)
naiset: Natalia Molchanova (Venäjä), 8 min 23 s.
miehet: Stephane Mifsud (Ranska), 11 min 35 s.) ja lähteistä löydät luultavasti lisätietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911919Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771753Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051550Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1811441Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881028- 51997
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56958- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40931