Kunta säästää hallitus lähti Helsinkiin meidän rahoilla.

Anonyymi

Mitä järkeä oli nuilla lähteä kunnan piikkiin Helsinkiin? Oishan nuo matkarahat voinut käyttää parempaan tarkoitukseen. Eihän siellä ole matkassa kuin jotka jo kunnasta rahat vie. Eräskin vain käyttää hyväksi eräoppaita oman firman hyväksi. Kunta säästää ja silti laitetaan rahaa tälläiseen. Toivottavasti heillä on hyvä omatunto jotka on matkalla nyt.

9

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hah ne lähti kun pääsevät linnaan. Sinne on kuulema avoimet ovet. Met saama lukea torkkasti torstaina.

      • Anonyymi

        parraat poijat oon reissus, raukat rannoil ruikuttaa. näätte viel, et meijät pelastetaan vasureiden kynsis, muutoin nuo tuhoaa kunnan.


      • Anonyymi

        No kyllä ne varmasti tullee viisaina takasi. Ööö tai sitten ei. Johtajahan pörrää meän maksamana koko ajan ties missä. Tai siis mikä jotaja.. harhaanjohtaja


    • Anonyymi

      Ittehän te halusitta uuen kunnanjohtajan ko entinen ei kelvanu. Oos tämä sitte hyä? Tuntuu ettei ole.

      • Anonyymi

        se on tämä hyväveli systeemi tämmöstä.


      • Anonyymi

        virheitä sattuu, mutta niistä pitää ottaa opiksi.


      • Anonyymi

        jos syyllisiä haetaan, niin he ovat mitättömät puheenjohtajat, ei hallitse tilanetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos syyllisiä haetaan, niin he ovat mitättömät puheenjohtajat, ei hallitse tilanetta

        Seki, mutta jos on kunnanjohtaja niin sillon pitäs yrittää tehä jotaki mikä edes vähän liittyis johtamiseen ja esimies asemaan.


    • Anonyymi

      Tosiaan,olit viru hotelilla samassa kerroksessa,aika köyrymistä,Olis virossa ollu halvempaa ja kauniinpaa ollu saatavissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3390
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2892
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2760
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2668
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2574
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2385
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1889
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1797
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1684
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1532
    Aihe