Minkä takia komea mies saa enemmän mätsejä?

Anonyymi

Minkä takia komea mies saa tinderissä 2000 mätsiä ja ok näköinen vain 20, vaikka ok näköinen on kirjoittanut profiilin täyteen harrastuksistaan, millainen on, mitä hakee ja komealla lukee vain "anna p*rsettä h*ora"

Naiset kertokaa:D?

20

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä sinä tiedät kuinka monta mätsiä joku muu saa? Oletko hakkeroinut?

• Anonyymi

Kyllähän mä nyt tiedän kun pojat on kertoneet ja näyttäneet. Ihan ku joidenkin mätsit ois (sun mielestä) joku suuri salaisuus mitä kukaan ei tiedä. Ylilaudallakin jotkut on tehneet valeprofiilin komean miehen kuvilla ja naiset on suorastaan kerjänneet patukkaa..

• Anonyymi

En mäkään saa osumia matcheja, olen naisten mielestä ok näkönen en ruma mutta en komea, mutta ei vain tule ja on tylsää.

• Anonyymi

Joku tavallisen näköinen mies on jollain merkilisellä tavalla onnistunut murtautumaan jonkun hyvännäköisen miehen tiliin ja tietää, paitsi sen mitä tuon miehen profiilissa lukee, myös sen kuinka paljon mätsejä se mies saa. Miksi mknä näen vain oman profiilini ja niiden miesten profiilit jotka sopivat määrittelemääni ikä- ja välimatkahaarukkaan? Miksei minulla ole aavistustakaan siitä millaisia profiileja muilla naisilla on, saati että tietäisin kuinka monta tykkäystä, mätsiä ja viestiä se saavat?

Ennen kaikkea: miksi minun pitäisikään tietää? Eihän se asia kuulu minulle!

• Anonyymi

Teet valeprofiilin niin tiedät. Yksinkertaista mutta ei kaikille.

• Anonyymi

Miksi vaivautuisin? Mitä ihmeen syytä minulla olisi ruveta selvittämään asiaa joka ei minulle kuulu eikä minua kiinnosta? En muitenkaan kyttää muiden tekemisiä. Kerrostalokyttäjät, juoru-ukot, juoruakat ja valeprofiileja tehtailevat tinderkyttääjät ovat kaikki sitä samaa sakkia. En kuulu heihin.

• Anonyymi

Minkä takia kirjoitat tähän ketjuun kerta sinua ei kiinnosta? Minkä takia kyselet "mistä tiedät kuinka monta mätsiä joku muu saa?" Sitten kun kerron tietäväni ja todistaakseni sen, niin vastaat, että "ei kuulu minulle eikä minua kiinnosta"

Ylilaudasta löytyy monta lankaa kun kirjoittaa googleen "ylilauta tinder mitä viestitellään"

• Anonyymi

Koska naiset ovat 100% pinnallisia. Komea naama>kaikki.

• Anonyymi

On sentään hyvä ettei kukaan mies ole pintapuolinen. Kukaan mies ei katso naisen ulkonäköä.

• Anonyymi

Katsovat miehetkin mutta ero on siinä että tavallinen nainen kelpaa heittämällä. Tavallinen mies ei meinaa kelvata, ei sitten millään.

• Anonyymi

Vika on naisissa. Miehet ovat aina oikeassa. Naiset ovat ällöttävä. Pahinta heissä on että jos he voivat valita fiksun ja komean tai ruman ja tyhmän miehen, he valitsevat fiksun ja komean. Miehet ovat syvällisempiä. He valitsevat mieluummin ruman, typerän ja ilkeän kuin Kauniin, hellän ja älykkään naisen. Naiset saavat valita tuhansien miesten joukosta ja valitsevat väärin. On suuri vääryys että tuhannet muut miehet ovat kiinnostuneita samasta naisesta kuin minä. Se on naisen syytä ja osoitus naisen itsekkyydestä. Naiset ovat läpimätiä. He ovat itsekkäitä ja tyhmiä. He arvostavat miehessä vain ulkonäköä. Olen saanut tarpeekseni.

P.S. Miksen minä löydä itsekästä tyhmää naista????

• Anonyymi

Ei pidä naisten uhriutua kun kissa nostetaan pöydälle.

Ei siinä mitään jos 10/10 nainen hakee 10/10 miestä, mutta ei niille 7/10 naisille kelpaa samantasoinen 7/10 mies, koska valinnanvaraa on ja silloin valitaan komeimmat miehet.

• Anonyymi

Kuka tässä uhriutuu? Tällä on kauhea itku ja parku siitä miten vaikeaa miehillä on. Mikä vääryys että nainen valitsee parhaan jonka saa. Pitäisikö valita kolmanneksi tai neljänneksi paras? Totta kai jokainen valitsee parhaan saatavissa olevan jos valinnanvaraa on. Missä se vääryys on? Niin sinäkin tekisit. Väitätkö että kelpuutat 7/10 jos voisit saada 10/10? Jos naisilla on enemmän valinnanvaraa niin syynä on se että tinderissä on miesylivoima. Onko naisten vika että miehiä on deittisivustoilla enemmän kuin naisia? Emme me naiset teitä sinne raahaa, itse tulette.

Puhumattakaan siitä että yleistät aivan älyttömästi. Ei kaikilla naisilla ole tuhat mätsiä.
        Kaikki eivät edes halua. Minua ajatus että perääni kuolisi tuhat idioottia on ällöttävä.

Etsin miesystävää. Siis yhtä miestä. Totta hitossa otan sen joka on minusta se paras
        Se paras ei välttämättä ole se lihaksikkain eikä "komein". Usko pois, edellytän henkisestikin jotain. Uskon että miehellkin on aivot. Vaikkakaan ei ehkä tämän ketjun katkerilla naisvihaajamiehillä.

• Anonyymi

Niin no.. En tiedä miten asia oikeesti on eli voiko 7/10 nainen saada 10/10 miehen parisuhteeseen, vai kelpaako 7/10 nainen 10/10 miehelle vaan panokaveriksi? Se, että pääsee näkemään 10/10 miehen ei tarkoita, että saa sen parisuhteeseen, koska jos 10/10 mies hakee parisuhdetta, niin silloin hänestä kilpailee myös ne 10/10 naiset ja 7/10 naiset jää kakkoseksi.

"""""Mikä vääryys että nainen valitsee parhaan jonka saa. Pitäisikö valita kolmanneksi tai neljänneksi paras? Totta kai jokainen valitsee parhaan saatavissa olevan jos valinnanvaraa on. Missä se vääryys on?"""""

Jos valitset parhaan miehen ulkonäön perusteella, etkä ole miehen tasoinen, niin voi jäädä luu käteen. Mies voi haluta sinulta vain helppoa seksiä.

Ei kaikilla naisilla olekaan tuhatta mätsiä, mutta jos nainen on, sanotaan vaikka 6/10 ja haluaa tuhat mätsiä, niin aika varmasti saa sen swaippailemalla joka päivä. Samaan aikaan 6/10 mies tuskailee kun ei tule ainuttakaan mätsiä.

• Anonyymi

Koska kaikki rumatkin naiset haluaa sen komean miehen eikä omantasoista miestä. Tavis miehet ei saa mätsiä kun harvoin, suomessa on puoli miljoonaa miestä yksin jotka ei saa koskaan parisuhdetta.

• Anonyymi

Kuinka moni mies mätsää sen ruman ja vanhan naisen eikä ollenkaan sitä nuorta ja kaunista naista... jonkinlainen "doh!" aloitus kai? Tinderi on TARKOITETTU pinnallisille ihmisille.

• Anonyymi

Mites on saako komea enemmän matcheja jos sanoo profiilissa että menkää jonoon *uorat niin panen teitä anukseen keitän rasvassa ja heitän jokeen.

• Anonyymi

Taas näitä tasoja, että voi ärsyttää. Mä en ymmärrä minkä tasoinen olen, mutta pyyhkäisen ohi kaikki liian komeat, liian korkeasti koulutetut, hienot ja kalliit golf- purjehdus yms. harrastajat, ilman paitaa poseeraavat, nuorekkaaksi itseään kehuvat, motoristit, metsästäjät. Kumma kun tulee tosi vähän mätsejä. Pitäiskö vaihtaa menetelmää?

• Anonyymi

En saa mitään matcheja vaikka olen suht kivan näkönen mies. Mutta tavallinen ei riitä naisille.

• Anonyymi

Koska kaikki tavis rumat naisetkin haluaa sen komean miehen eikä mitään tavis rumaa miestä Sen takia komeat miehet myös pettää koska saavat helposti uusia naisia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6828
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2016
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1088
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1055
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe