Kyllä tää nyt oli tässä. Ei vaan jaksa tai pysty enää.
Miksi jatkaa
14
57
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro. Ehkä joku lukee, mitä sinulle kuuluu.
Hei,
Hyvä, että päätit kirjoittaa tänne.
Et kertonut tilanteestasi tarkemmin, mutta itsetuhoisista ajatuksista kannattaa keskustella ammattilaisen kanssa.
On olemassa monenlaisia auttavia tahoja, joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä. Näistä palveluista voi saada sekä tukea että vinkkejä avun hakemiseen.
- Tukinet.net - Tukipisteesti netissä https://tukinet.net/
Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.
- Valtakunnallinen kriisipuhelin
Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää numerossa 09 252 5010 arkisin klo 9-07 ja viikonloppuisin sekä juhlapyhinä klo 15-07.
- Kriisikeskukset
Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Niiden yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/fi/tukea-ja-apua/kasvokkain/kriisikeskusverkosto
Kiireellisessä tilanteessa voit ottaa yhteyttä paikkakuntasi psykiatriseen päivystykseen.
Voimia tilanteeseesi!
Ystävällisin terveisin
SOS-kriisikeskus/Kata- Anonyymi
Voi poika parkaa,hyvinhän tänne jaksat suoltaa.
- Anonyymi
Lopeta kitinä ja tee elämälläsi jotain! Eilen oli WTC-iskujen vuosipäivä,luuletko että niistä ihmisistä oli kivaa olla niissä torneissa?häpeäissisit!
Kela ei korvaa,sossu ei anna rahaa ja"työnvälityksestä työtä ei saa."Menisit edes puhelinmyyjäksi,ai ei kiinnosta vai! Vituttaa kaltaisesi vätykset ja kitisijät,Yhhyyy!
bu-huu-huu! Mulla on mälsää!!- Anonyymi
Ai joo,osta kirpparilta vanha trenssi ja musta baskeri,sitten lainaat vähän värejä ja siveltimiä,menet ensin ELY-keskukseen ja sanot ett oon aatellu alkaa taiteilijaks ja sitten meet sossuun pyytään,että saiskos vähän "apurahaa."
- Anonyymi
HEHEHAHAHAHAAAAA,amerigan meininki.finis
- Anonyymi
Taidat olla oksennus irvijä?hyi hitto
- Anonyymi
Itteäs ei vituta tyhjän kitisijät?
- Anonyymi
Ei kukaan ihminen lähtökohtaisesti kitise tyhjästä. Siihen on aina enemmän tai vähemmän parempi syy.
- Anonyymi
Onko se että "mä oon niin masis"Mä oon depis"hyvä syy kitinälle? Yhyy-en saanut vanhemmilta sitä tai tätä ym. Sossusta ei saa rahaa kela ei kustanna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HEHEHAHAHAHAAAAA,amerigan meininki.finis
pohjoismainen hyvinvointi yhteiskunta pitää vieraana jenkki tyylisiä persuuksille potkimisleirejä(boot camp).
- Anonyymi
Samoja ajatuksia.
- Anonyymi
Hei
Tee "Markukset" ja muuta telttaan sillan alle.Ai, on liian kylmää ja epämukavaa,vai?
Kitistä kyllä jaksetaan,mutta ei kitinän syille jakseta tehdä mitään. - Anonyymi
Yritä keksiä miten pääsisit siitä ulos, pienikin yritys voi muuttaa kaiken. Etsi henkistä tietoa, sen puute voi tehdä elämästä merkityksettömän ja surkean. Mene mukaan auttamaan, saat kiitosta, joogaamaan, meditoimaan, ja meediotkin tietää jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924687
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?853969Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1533735Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162638Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1322582- 432161
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282067Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261850- 881719
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91717