Itse olen laihduttanut kymmenen kiloa ja nyt tuli mieliteko kermavaahtoon ja korvapuustiin yllättäen. Joskus myös tekee mieli noitapillejä ja grillisipsejä. Ja täytekakkua.
Millaisia mielitekoja teille tulee?
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin söin nyt neliörieskoja 6 kpl,lämmitin pannussa ja päälle luomuvoita,n 1000 kal.hyvää oli en ole syönyt niitä ainakaan puoleen vuoteen,en ota tavaksi.
Kalorit pitää arvioida tarkasti joka päivä,muuten lihoo takaisin. - Anonyymi
Kysykääpä THL:ltä mihin heidän väitteensä tyydyttyneen rasvan terveyshaitoista perustuu.
Sokerin syöttäminen kansalle THL:n suosituksilla perustuu tyydyttyneen rasvan pelkoon jolle ei löydy ensimmäistäkään tieteellistä terustetta. Tällä on saatu aikaan diabetes ja liikalihavuus buumi jolle ei löydy vertaa. THL ei suosita sokerin syöntiä ja ehkä siellä on luettu esimerkiksi tämä koosteartikkeli; 'The role of reducing intakes of saturated fat in the prevention of cardiovascular disease: where does the evidence stand in 2010?'
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751