Akustisen Gibsonin kyljet hajoilee

Anonyymi

kokoajan. Onko muilla gibsonin omistajilla samoja ongelmia. Soi todella hyvin. Mutta tuntuu että olisi tehty sokerista koko kitara. Olen pitänyt TODELLA hyvää huolta, aina kotelossa. Malli on tuo Gibsonin j 45 standardi, 2018 versio.

Onko tuon kitaran kyljet ja koko runko jotenkin ohuempaa tekoa kun muut kitarat? Edellinen haleama tuli kun skeban kylki nojasi polveen ja laskin käden painon kitaran päälle. Nyt repesi koko kylki kun oli jäänyt sytkäri taskuun ja laskin taas käden painon kitaran päälle kun aloin soittamaan. MISSÄÄN muussa kitarassa ei ole ollut näitä ongelmia, kerran pariin vuoteen olen hiotuttanut tai kruunauttanyut nauhat, Tää Gibson on ollut enemmän huollossa kun himassa. Tuntuu etten enää uskalla ottaa ulos kotelosta, jos vaikka kattolampun valo alkaa seuraavaksi poraamaan reikiä kaikukoppaan

5

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilman kosteus on se ongelma täällä Suomessa ja varsinkin talvella on kuiva sisäilma ja akustiset kitarat alkaa halkeilla. Pitäs olla ilmankostutin, joka hoitaa homman.

• Anonyymi

Ei siis ole haljennut, ne tunnistaisim kyllä. Ja oon käyttäny noita kitaran kostuttia. Meinaan siis nyt noita kitaran sivuja, jotka tulee jalkaa vasten kun soittaa istualteen. Ei kestä pienintäkään painoa, edes käden normaalipainoa. Veinkin jo liikkeeseen ja sanoivat että valmistusvirhe. Yli 2000 euron kitarassa tommoset valmistusvirheet kertoo mun mielestä hutiloinnista ja siitä että Firmalla on noussu kusi päähän ja pahasti jos ei viitsi varmistaa tasaista laatua jota kauppaavat kalliilla asiakkailleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siis ole haljennut, ne tunnistaisim kyllä. Ja oon käyttäny noita kitaran kostuttia. Meinaan siis nyt noita kitaran sivuja, jotka tulee jalkaa vasten kun soittaa istualteen. Ei kestä pienintäkään painoa, edes käden normaalipainoa. Veinkin jo liikkeeseen ja sanoivat että valmistusvirhe. Yli 2000 euron kitarassa tommoset valmistusvirheet kertoo mun mielestä hutiloinnista ja siitä että Firmalla on noussu kusi päähän ja pahasti jos ei viitsi varmistaa tasaista laatua jota kauppaavat kalliilla asiakkailleen

Onpa erikoinen tapaus. Mitens takuu?

Eihän mitään valmistusvikaisia pidä myydä. Kauppahan pitäs perua tuollaisessa tapauksessa.

• Anonyymi

Nykypäivänä halpistuotteiden ja laadukkaiden tuotteiden kuilu kaventunut, halpistuotteiden laatu nousee ja laadukkaimpien laskee. Esimerkiksi nuo 300 euron Ibanez kitaroiden runko ja kaula on jo ihan hyvä sekä humpparimikki jees mutta kaulamikki ja keskimikki aika tuhnuja.

• Anonyymi

Gibsonin konkurssin aiheuttamia halkeamia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      134
      1708
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1638
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1390
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1305
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      209
      1134
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      276
      1091
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1083
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      948
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      888
    Aihe