kokoajan. Onko muilla gibsonin omistajilla samoja ongelmia. Soi todella hyvin. Mutta tuntuu että olisi tehty sokerista koko kitara. Olen pitänyt TODELLA hyvää huolta, aina kotelossa. Malli on tuo Gibsonin j 45 standardi, 2018 versio.
Onko tuon kitaran kyljet ja koko runko jotenkin ohuempaa tekoa kun muut kitarat? Edellinen haleama tuli kun skeban kylki nojasi polveen ja laskin käden painon kitaran päälle. Nyt repesi koko kylki kun oli jäänyt sytkäri taskuun ja laskin taas käden painon kitaran päälle kun aloin soittamaan. MISSÄÄN muussa kitarassa ei ole ollut näitä ongelmia, kerran pariin vuoteen olen hiotuttanut tai kruunauttanyut nauhat, Tää Gibson on ollut enemmän huollossa kun himassa. Tuntuu etten enää uskalla ottaa ulos kotelosta, jos vaikka kattolampun valo alkaa seuraavaksi poraamaan reikiä kaikukoppaan
Akustisen Gibsonin kyljet hajoilee
5
93
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman kosteus on se ongelma täällä Suomessa ja varsinkin talvella on kuiva sisäilma ja akustiset kitarat alkaa halkeilla. Pitäs olla ilmankostutin, joka hoitaa homman.
- Anonyymi
Ei siis ole haljennut, ne tunnistaisim kyllä. Ja oon käyttäny noita kitaran kostuttia. Meinaan siis nyt noita kitaran sivuja, jotka tulee jalkaa vasten kun soittaa istualteen. Ei kestä pienintäkään painoa, edes käden normaalipainoa. Veinkin jo liikkeeseen ja sanoivat että valmistusvirhe. Yli 2000 euron kitarassa tommoset valmistusvirheet kertoo mun mielestä hutiloinnista ja siitä että Firmalla on noussu kusi päähän ja pahasti jos ei viitsi varmistaa tasaista laatua jota kauppaavat kalliilla asiakkailleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siis ole haljennut, ne tunnistaisim kyllä. Ja oon käyttäny noita kitaran kostuttia. Meinaan siis nyt noita kitaran sivuja, jotka tulee jalkaa vasten kun soittaa istualteen. Ei kestä pienintäkään painoa, edes käden normaalipainoa. Veinkin jo liikkeeseen ja sanoivat että valmistusvirhe. Yli 2000 euron kitarassa tommoset valmistusvirheet kertoo mun mielestä hutiloinnista ja siitä että Firmalla on noussu kusi päähän ja pahasti jos ei viitsi varmistaa tasaista laatua jota kauppaavat kalliilla asiakkailleen
Onpa erikoinen tapaus. Mitens takuu?
Eihän mitään valmistusvikaisia pidä myydä. Kauppahan pitäs perua tuollaisessa tapauksessa.
- Anonyymi
Nykypäivänä halpistuotteiden ja laadukkaiden tuotteiden kuilu kaventunut, halpistuotteiden laatu nousee ja laadukkaimpien laskee. Esimerkiksi nuo 300 euron Ibanez kitaroiden runko ja kaula on jo ihan hyvä sekä humpparimikki jees mutta kaulamikki ja keskimikki aika tuhnuja.
- Anonyymi
Gibsonin konkurssin aiheuttamia halkeamia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3237678Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161402- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j581196Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029