kokoajan. Onko muilla gibsonin omistajilla samoja ongelmia. Soi todella hyvin. Mutta tuntuu että olisi tehty sokerista koko kitara. Olen pitänyt TODELLA hyvää huolta, aina kotelossa. Malli on tuo Gibsonin j 45 standardi, 2018 versio.
Onko tuon kitaran kyljet ja koko runko jotenkin ohuempaa tekoa kun muut kitarat? Edellinen haleama tuli kun skeban kylki nojasi polveen ja laskin käden painon kitaran päälle. Nyt repesi koko kylki kun oli jäänyt sytkäri taskuun ja laskin taas käden painon kitaran päälle kun aloin soittamaan. MISSÄÄN muussa kitarassa ei ole ollut näitä ongelmia, kerran pariin vuoteen olen hiotuttanut tai kruunauttanyut nauhat, Tää Gibson on ollut enemmän huollossa kun himassa. Tuntuu etten enää uskalla ottaa ulos kotelosta, jos vaikka kattolampun valo alkaa seuraavaksi poraamaan reikiä kaikukoppaan
Akustisen Gibsonin kyljet hajoilee
5
119
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman kosteus on se ongelma täällä Suomessa ja varsinkin talvella on kuiva sisäilma ja akustiset kitarat alkaa halkeilla. Pitäs olla ilmankostutin, joka hoitaa homman.
- Anonyymi
Ei siis ole haljennut, ne tunnistaisim kyllä. Ja oon käyttäny noita kitaran kostuttia. Meinaan siis nyt noita kitaran sivuja, jotka tulee jalkaa vasten kun soittaa istualteen. Ei kestä pienintäkään painoa, edes käden normaalipainoa. Veinkin jo liikkeeseen ja sanoivat että valmistusvirhe. Yli 2000 euron kitarassa tommoset valmistusvirheet kertoo mun mielestä hutiloinnista ja siitä että Firmalla on noussu kusi päähän ja pahasti jos ei viitsi varmistaa tasaista laatua jota kauppaavat kalliilla asiakkailleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siis ole haljennut, ne tunnistaisim kyllä. Ja oon käyttäny noita kitaran kostuttia. Meinaan siis nyt noita kitaran sivuja, jotka tulee jalkaa vasten kun soittaa istualteen. Ei kestä pienintäkään painoa, edes käden normaalipainoa. Veinkin jo liikkeeseen ja sanoivat että valmistusvirhe. Yli 2000 euron kitarassa tommoset valmistusvirheet kertoo mun mielestä hutiloinnista ja siitä että Firmalla on noussu kusi päähän ja pahasti jos ei viitsi varmistaa tasaista laatua jota kauppaavat kalliilla asiakkailleen
Onpa erikoinen tapaus. Mitens takuu?
Eihän mitään valmistusvikaisia pidä myydä. Kauppahan pitäs perua tuollaisessa tapauksessa.
- Anonyymi
Nykypäivänä halpistuotteiden ja laadukkaiden tuotteiden kuilu kaventunut, halpistuotteiden laatu nousee ja laadukkaimpien laskee. Esimerkiksi nuo 300 euron Ibanez kitaroiden runko ja kaula on jo ihan hyvä sekä humpparimikki jees mutta kaulamikki ja keskimikki aika tuhnuja.
- Anonyymi
Gibsonin konkurssin aiheuttamia halkeamia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310609
- 525100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432301Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1062103- 282006
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291134Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331081Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997