kokoajan. Onko muilla gibsonin omistajilla samoja ongelmia. Soi todella hyvin. Mutta tuntuu että olisi tehty sokerista koko kitara. Olen pitänyt TODELLA hyvää huolta, aina kotelossa. Malli on tuo Gibsonin j 45 standardi, 2018 versio.
Onko tuon kitaran kyljet ja koko runko jotenkin ohuempaa tekoa kun muut kitarat? Edellinen haleama tuli kun skeban kylki nojasi polveen ja laskin käden painon kitaran päälle. Nyt repesi koko kylki kun oli jäänyt sytkäri taskuun ja laskin taas käden painon kitaran päälle kun aloin soittamaan. MISSÄÄN muussa kitarassa ei ole ollut näitä ongelmia, kerran pariin vuoteen olen hiotuttanut tai kruunauttanyut nauhat, Tää Gibson on ollut enemmän huollossa kun himassa. Tuntuu etten enää uskalla ottaa ulos kotelosta, jos vaikka kattolampun valo alkaa seuraavaksi poraamaan reikiä kaikukoppaan
Akustisen Gibsonin kyljet hajoilee
5
108
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman kosteus on se ongelma täällä Suomessa ja varsinkin talvella on kuiva sisäilma ja akustiset kitarat alkaa halkeilla. Pitäs olla ilmankostutin, joka hoitaa homman.
- Anonyymi
Ei siis ole haljennut, ne tunnistaisim kyllä. Ja oon käyttäny noita kitaran kostuttia. Meinaan siis nyt noita kitaran sivuja, jotka tulee jalkaa vasten kun soittaa istualteen. Ei kestä pienintäkään painoa, edes käden normaalipainoa. Veinkin jo liikkeeseen ja sanoivat että valmistusvirhe. Yli 2000 euron kitarassa tommoset valmistusvirheet kertoo mun mielestä hutiloinnista ja siitä että Firmalla on noussu kusi päähän ja pahasti jos ei viitsi varmistaa tasaista laatua jota kauppaavat kalliilla asiakkailleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siis ole haljennut, ne tunnistaisim kyllä. Ja oon käyttäny noita kitaran kostuttia. Meinaan siis nyt noita kitaran sivuja, jotka tulee jalkaa vasten kun soittaa istualteen. Ei kestä pienintäkään painoa, edes käden normaalipainoa. Veinkin jo liikkeeseen ja sanoivat että valmistusvirhe. Yli 2000 euron kitarassa tommoset valmistusvirheet kertoo mun mielestä hutiloinnista ja siitä että Firmalla on noussu kusi päähän ja pahasti jos ei viitsi varmistaa tasaista laatua jota kauppaavat kalliilla asiakkailleen
Onpa erikoinen tapaus. Mitens takuu?
Eihän mitään valmistusvikaisia pidä myydä. Kauppahan pitäs perua tuollaisessa tapauksessa.
- Anonyymi
Nykypäivänä halpistuotteiden ja laadukkaiden tuotteiden kuilu kaventunut, halpistuotteiden laatu nousee ja laadukkaimpien laskee. Esimerkiksi nuo 300 euron Ibanez kitaroiden runko ja kaula on jo ihan hyvä sekä humpparimikki jees mutta kaulamikki ja keskimikki aika tuhnuja.
- Anonyymi
Gibsonin konkurssin aiheuttamia halkeamia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341708- 401638
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631390- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091134Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2761091- 701083
- 74955
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19948Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888