Ei nyt kannata ajatella että on loppuelämän yksin tai muuta vastavaa.
Mielummin ajattelee positiivisesti, itse ainakin teen niin, kyllä saan neitokaisen syliin rutisteltavaksi...
Jos negatiivisesti ajattelisin niin enhän minä yhtään jaksaisi...
Onneksi olen vielä aika nuori, varmasti vaikeampi ajatella positiivisesti jos on vanha, vaikeampi silloin saada neitokaista...
Js
Miksi kaikki ajattelevat niin negatiivisesti...?
19
<50
Vastaukset
Negatiivinen asenne elämään näkyy nyös ulospäin, ja harvempi ihminen haluaa viettää aikaa kovin negatiivisen ihmisen kansa.
- Anonyymi
Oikeasti näkyy ulospäinkin se rakkaus silloin kun räjähdyselohopeaa on laitettu teräsluodin kärkeen, kun se törmää: oikein "Rakkaus törmää".... eräs elokuva tämä alkuperäinen elokuva Shkalaali... 70-luvulta oikein alkuperäinen, tämä "shakaali" tilasi eri kiväärin tehtävää varten ja kysyttiin että: kumpaako räjähdetyyppiä haluaisit käyttää luodin kärjessä: sanoi että: joo elohopeaa noista, sitten luodit käärittynä paperiin jotta eivät räjähdä vahingossa ennen osumaa sirpaleiksi teräsvaipat, sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti näkyy ulospäinkin se rakkaus silloin kun räjähdyselohopeaa on laitettu teräsluodin kärkeen, kun se törmää: oikein "Rakkaus törmää".... eräs elokuva tämä alkuperäinen elokuva Shkalaali... 70-luvulta oikein alkuperäinen, tämä "shakaali" tilasi eri kiväärin tehtävää varten ja kysyttiin että: kumpaako räjähdetyyppiä haluaisit käyttää luodin kärjessä: sanoi että: joo elohopeaa noista, sitten luodit käärittynä paperiin jotta eivät räjähdä vahingossa ennen osumaa sirpaleiksi teräsvaipat, sitten.
Se "räjähtävä" luoti on pelkkää fiktiota.
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulle tullut vastaan elokuva, jossa murha tehtiin jääpuikolla? Olen yrittänyt miettiä, kun minulla on sellainen mielikuva, että jossasin filmissä oli sellainen.
- Anonyymi
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Onko sinulle tullut vastaan elokuva, jossa murha tehtiin jääpuikolla? Olen yrittänyt miettiä, kun minulla on sellainen mielikuva, että jossasin filmissä oli sellainen.
Voihan jääpuikolla jonkun teilata jos sitä käyttää vaikka puukottamiseen, mutta leffassa oleva jääluoti on myös aivan huuhaata.
Anonyymi kirjoitti:
Voihan jääpuikolla jonkun teilata jos sitä käyttää vaikka puukottamiseen, mutta leffassa oleva jääluoti on myös aivan huuhaata.
No leffat on leffoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se "räjähtävä" luoti on pelkkää fiktiota.
Noista en mitään tiedä, mutta 1950 -luvulla tuli pariakin eri tyyppiä olevaa sotilaskiväärin räjähtävää luotia tutkailtua ja sahattua halki.
Sitä räjähdyselohopeaa ainakin ennen käytettiin nallissa sytyttämässä ruudin.
Typpitrijodidiakin tuli kokeeksi tehtyä. On muuten vieläkin herkemmin räjähtävää kuin se muslimien "Saatanan äiti".
Terv. Kemikaali-Ali
- Anonyymi
Käänteisnegatiivinen taas ajattele miten se mitä toiset kovasti toivovat saavansa onkin hidaste elämässä jos sitä on liikaa. Elämässä on puutetta ja ylenpalttista saamista. Ruoka, seksi, raha ovat pahasta jos niitä on liikaa tai niitä see liian helposti. Arvostus heikkenee ja niitä käyttää aivan liikaa.
AsianVierestä - Anonyymi
41 vuotiaana mies voi olla aika toivottoman tuntuisessa tilanteessa jos ei ole erityisen komea, rikas, matalaääninen tai muuten karismaattinen. Elämän juna on saapunut päätepysäkille ja lähtenyt ehkä jo paluumatkallekin. Jos ei ole muutamaan vuoteen saanut mitään naissuhteita aikaan yrityksestä huolimatta niin pelko loppuelämän yksinäisyydestä ei ole mielestäni kovin liioiteltu. Voi olla että todennäköisyyksien mukaan on jotain vielä tarjolla mutta realisti pitää olla ja nimenomaan niin että miettii miten aiemmin on mennyt ja mikä on sen valossa mahdollista tulevaisuudessa.
Ihan puhtaasta uteliaisuudesta kysyn, mikä saa kirjoittamaan tuollaista soopaa? Kun kaikki tietävät, että se on ihan pelkkää soopaa, miksi yhä uudestaan ja uudestaan samaa?
- Anonyymi
Ihan puhtaasta uteliaisuudesta kysyn, mikä saa kirjoittamaan tuollaista soopaa? Kun kaikki tietävät, että se on ihan pelkkää soopaa, miksi yhä uudestaan ja uudestaan samaa?
Mikä siinä on soopaa? Ajattelin kirjoittaa oikein rehellisen ja realistisen tilannekatsauksen niin vastaanotto on tuollainen.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä on soopaa? Ajattelin kirjoittaa oikein rehellisen ja realistisen tilannekatsauksen niin vastaanotto on tuollainen.
Ikävä, että elämäsi on tuollaisessa pisteessä. Surullista...
- Anonyymi
Ikävä, että elämäsi on tuollaisessa pisteessä. Surullista...
Miksi sitten kirjoitat että se on soopaa?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten kirjoitat että se on soopaa?
Anteeksi. Olen surullinen vuoksesi.
- Anonyymi
Se on niin Käski, että jossain vaiheessa heittää hanskat tiskiin. Eikä siinä ole oikeastaan mitään väärää. Kaikkia meistä ei ole tarkoitettu onnelliseen parisuhteeseen. Muitakin tarkoituksia olemassaololle voi olla.
T. Expihtarkurppa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on niin Käski, että jossain vaiheessa heittää hanskat tiskiin. Eikä siinä ole oikeastaan mitään väärää. Kaikkia meistä ei ole tarkoitettu onnelliseen parisuhteeseen. Muitakin tarkoituksia olemassaololle voi olla.
T. Expihtarkurppa* Kaski
- Anonyymi
Mä ajattelen myös, on oppimisvaikuksia ja työttömyyttä, psyyke hajalla mielenterveys ei kavereita. Ei kai tällänen voi saada naista, mutta ajattelen positiivisesti ehkä joskus saan kun menen töihin.
- Anonyymi
No se on hyvä...
Js - Anonyymi
Saahan sitä haaveilla jos haluaa itseään pettää. Sitten kun tulet minun ikääni (75,5 v), tiedätkin jo vähän.
Oppimisvaikeutta ei ollut nuorena, nyt jo on. Mielenterveydestä sanokoot muut arvionsa jos haluavat tai olkoot sanomatta. Töitä tein neljättä vuosikymmentä, mutta ei se naisen saantiin auttanut. Oli siinä saamattomuudessa vikaa minussakin: lestapääkasvatus ei jää jättämättä ikuisia vammoja. Siksi olenkin sosiaalisesti melko lahjaton...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283