Seurankipeille poikamiehille Pattaya on Nro. 1.

Anonyymi

En ole koskaan Hua Hinissä käynyt eikä sinne matkustaminen ole käynyt mielessäkään.

Se voi olla hyvä lomakohde perheelle ja miehelle kuluneen akkansa kanssa.

Se ei taatusti ole sitä vilkkaalle seurankipeälle poikamiehelle.

Hua Hin on siitä hyvä kohde oman suomiakan kanssa että siellä ei harmita niin paljon se että tuli otettua se mukaan.

Kerran meinattiin tutustua kaverin kanssa Hua Hinin yöelämään.

Autiota ja kuollutta.

Musiikkikin oli niin hiljaisella ettei tiennyt mitä ne soittaa.

Käytiin sitten mäkkärissä joka oli ainoa aukioleva ravintola ja mentiin nukkumaan.

Aamulla lähdettiin jo ennen auringonnousua ajelemaan kohti Pattayaa.

T Seurankipee Mäkkärissä, joka ei ole käynyt Huassa.

51

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä musiikkia kuuntelitte kun Mäkkäri oli ainoa aukioleva?

      • Anonyymi

        Baarissa josta ei saanut ruokaa.


    • Niin.
      Voisin todeta että Hua Hin on varmaankin hyvin kuollut kylänpahanen seurankipeälle kaunista ja viehkoa opasta kaipaavalle reippaalle poikamiehelle.

      Olen myös kuullut että Hua Hinin oppaat maksavat tuplasti sen mitä Pattayalla?
      Pojat ovat kertoneet että opaspalvelut maksavat short trimellä min 1000 bahtia kun sellaisen saa Pattiksen rannalta kolmeen sataan?

      Vuorokauden opaspalvelu maksaa Pattikslla n. tonnin ja Hua Hinissä min. 2000- 3000 bahtia?

      • Anonyymi

        Pattayalla vuorokausilumppu 30 euroa ja 9 euroa pikahoito.

        Bisnesnaisia bisnesmiehille.


    • Olen aiemmin todennut että bisnesnaisen luonnehdinta baarien tytöistä on yliampuva samoin kuin että kaikki lomailijat olisivat bisnesmiehiä.
      Väitteet näistä ovat osoitus kirjoittajan älyn köyhyydestä ja yleisestä pahantahtoisuudesta.

      Olen tutustunut muutamiin baarityttöihin hieman syvällisemmin ja voin vakuuttaa heidän olevan aivan kunnon tyttöjä köyhistä perheistä.

      Köyhyyden määritelmä on kuitenkin aivan toisenlainen kuin mitä se on täällä Suomessa.

      Muutamien tyttöjen kotitaloihin olen käynyt tutustumassa. Hienosti on otettu vastaan tämä farangi ja kaikki kyläläisetkin aina on kutsuttu hassun näköistä otusta katsomaan. Lapset ovat olleet aivan innoissaan.

      • Anonyymi

        Oleppa rehellinen realisti.

        Ensinnäkin bisnesnaistiedon kertoi rakas.

        Toiseksi tämä palsta on pullollaan rakennusalan bisnesmiehiä mikroyrittäjästä valtakunnallisen rakennusliikkeen kakkosmieheen, jotka tosin ovat sama.

        Se on totta mitä kirjoitat, ovat suurin osa kunnon tyttöjä köyhistä perheistä ja ikävä vaan, että pilaavat elämänsä useimmat toteutumattomissa toiveissaan löytää bisnesmies joka ei ole 2010/44 kaltainen, jonka kirjoituksia itsekin arvostelit.

        Jos kävisit myös tyttöjen kotitaloissa, jotka alkoholisoituneet ja huumeongelmaisia köyhiä, kasvatettavinaan innokkaat lapset noilla 30 ja 9 euron tienesteillä, niin kirjoituksiesi luonne muuttuisi.

        Kaltaisesi vaan ei koskaan tuohon tilanteeseen pääse, joten elämänkokemuksesi ja tietoisuutesi ei ole kattava, vaikka sitä kohennatkin juutuupeilla.

        Et ole muuta kuin hassun näköinen otus.


    • Jotenkin on kyllä mielenkiintoista lukea osan kirjoittajien tekstejä, joille tuntuu olevan mahdotonta ymmärtää että läheskään kaikki (itseasiassa isoin osa) Thaimaan matkaajat eivät ole seksin perässä reissussa ja osa jopa mielellään matkailee ihan oman puolisonsa kanssa...
      Itse uskon olevani palstalla sieltä aktiivisemmasta päästä Thaimaan matkailijoita (kolmen viikon päästä lähtö tämän vuoden kolmannella Thaimaan matkalle) ja käyn Thaimaassa sekä yksin että tuon avopuolisoni kanssa ja molemmilla tavoilla viihdyn matkalla erittäin hyvin.

      Jokainen tekee tietysti omat valintansa elämässään ja tekemisisään sekä ajatusmaailmassaan, mutta turha on kuitenkaan olettaa että kaikkien pitäisi vaikkapa matkailun osalta toimia juurikin niin kuin itse toimii vaan tulisi käsittää se että ihmiset ovat erilaisia ja kaikkien kiinnostuksen kohteet eivät ole samoja kuin itsellänsä on.

      • Anonyymi

        Osan kirjoittajien teksteistä.............

        Etkö huomaa Pattayan rakkaiden alituista jauhamista aiheesta.

        Eihän täällä kirjoita kukaan Pattayanrakas joka ei olisi matkallaan seksin perässä.


      • Anonyymi

        Juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osan kirjoittajien teksteistä.............

        Etkö huomaa Pattayan rakkaiden alituista jauhamista aiheesta.

        Eihän täällä kirjoita kukaan Pattayanrakas joka ei olisi matkallaan seksin perässä.

        Rohkenen kommendoita kommenttiasi lyhyesti.

        Olet väärässä.

        Perusteluni: Minä kuten Santtu kirjoittamme tänne joskus. Ja esim. NumBall ja Sensei useamminkin. Varmasti on muitakin.

        Oikeastaan oikea kysymys kuuluisikin, jos sen saa kirjoittaa... tämä nyt on vaikeaa kirjoittaa ns. nätisti...

        Mikä vittu sinua oikeastaan vaivaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rohkenen kommendoita kommenttiasi lyhyesti.

        Olet väärässä.

        Perusteluni: Minä kuten Santtu kirjoittamme tänne joskus. Ja esim. NumBall ja Sensei useamminkin. Varmasti on muitakin.

        Oikeastaan oikea kysymys kuuluisikin, jos sen saa kirjoittaa... tämä nyt on vaikeaa kirjoittaa ns. nätisti...

        Mikä vittu sinua oikeastaan vaivaa?

        Kuules poju, mainitsin Pattayan rakkaat, sekä heidän seksin perässä matkustamisesta, mutta sinä perustelet aivan muuta.

        Onko muuta sydämelläsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rohkenen kommendoita kommenttiasi lyhyesti.

        Olet väärässä.

        Perusteluni: Minä kuten Santtu kirjoittamme tänne joskus. Ja esim. NumBall ja Sensei useamminkin. Varmasti on muitakin.

        Oikeastaan oikea kysymys kuuluisikin, jos sen saa kirjoittaa... tämä nyt on vaikeaa kirjoittaa ns. nätisti...

        Mikä vittu sinua oikeastaan vaivaa?

        Juuri näin. Juuri näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules poju, mainitsin Pattayan rakkaat, sekä heidän seksin perässä matkustamisesta, mutta sinä perustelet aivan muuta.

        Onko muuta sydämelläsi?

        Kiitos vastauksestasi.

        Ole ystävällinen ja älä kiukuttele. Lue uudestaan mitä minä ja Santtu olemme tähän(kin) ketjuun kirjoittaneet. Lue sitten mitä sinä.... ja katso peiliin.

        Minulla ei juuri nyt ole muuta sydämelläni kuin se, että olen huolestunut sinun mielenterveydestä.


    • Anonyymi

      Vaikka viimeisestä vierailustani Hua Hiniin onkin aikaa, niin rohkenen kommentoida, että minun mielestäni ihan hyvä lomakohde on kyseessä.

      Voisin arvella Hua Hinin olevan myös aivan hyvä paikka asettua asumaan pidemmäksi aikaa vaikkapa eläkeläisten.

      Itse en ole Hua Hinissä käynneilläni muutamia päiviä pidempiä aikoja viettänyt. En kohdetta aivan ensimmäiseksi lomakohteekseni varmistakaan tule valitsemaan, enkä ainakaan paikaksi missä ns. pidemmän aikaa asuisin.

      Täytyi nyt oikein hetki muistella miksi ensimmäisen kerran Hua Hiniin matkustin ja missä asuin. Muistan, että asuimme guesthousissa, joka oli rakennettu vanhan kalastajien laiturin päälle. Valitettavasti en nyt muista tämän guesthousin nimeä. Oli ihanaa kuunnella nukkumaan mennessä kuinka laineet aaltoilivat sänkymme alla. Yksi syy majapaikkamme valintaan oli se, että saimme käyttää tämän majatalon keittiötä valmistaaksemme itse herkullisia ruokia meren antimista, joita Hua Hinistä löytyi mitä mainioimpia monestakin eri paikasta. Mm. "mustekaloja" aivan majapaikkamme vierestä aamuyöstä "kalatorilta", mistä niitä paikalliset hakivat ravintoloihinsa ja ns. varsinaisille torille.

      • Anonyymi

        Olen kävellyt Hua Hinin beachin läpi monta kertaa ja siellä ei ole meren päällä yhtäkään guest housea. Muuten kiva tarina.


      • Anonyymi

        Lisäisin pahoitellen jo ehkäpä hieman ylipitkään kommenttiini pari juttua, jos sallitaan.

        Ensinnäkin lienee paikallaan kertoa se, että miksi Hua Hiniin olen matkaillut. Tärkein syy lienee ollut ystävien tapaaminen.

        Toiseksi haluaisin kysyä laiskana googlettamaan, että vieläkö edellä mainitsemani vanhan kalastajien laiturin päällä on majataloja, joihin kannattaa majoittua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kävellyt Hua Hinin beachin läpi monta kertaa ja siellä ei ole meren päällä yhtäkään guest housea. Muuten kiva tarina.

        Oh!

        Kiitos nopeasta vastauksestasi. Ehdit jo vastata ennen kuin ehdin tarinaani jatkoa laittamaan.

        Voisikohan vielä joku muu ystävällisesti kommentoida?

        Tarkentaisin vielä, että emme majoittuneet Hua Hinin Beachin päälle. Majatalomme laiturin päällä oli myös mitä mahtavampia ravintoloita, eikö niitäkään enää ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oh!

        Kiitos nopeasta vastauksestasi. Ehdit jo vastata ennen kuin ehdin tarinaani jatkoa laittamaan.

        Voisikohan vielä joku muu ystävällisesti kommentoida?

        Tarkentaisin vielä, että emme majoittuneet Hua Hinin Beachin päälle. Majatalomme laiturin päällä oli myös mitä mahtavampia ravintoloita, eikö niitäkään enää ole?

        Lerppis on humalassa taas ja haaveilee huahinista. Huahinissa ei ole yhtäkään motellia jossa laineet liplattelee huoneen alla. Ei ole myöskään salaista rantahuvilaa. Ei ole salaista rantatonttia. Ei ole mitään. Koeta hyväksyä se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lerppis on humalassa taas ja haaveilee huahinista. Huahinissa ei ole yhtäkään motellia jossa laineet liplattelee huoneen alla. Ei ole myöskään salaista rantahuvilaa. Ei ole salaista rantatonttia. Ei ole mitään. Koeta hyväksyä se.

        Aiemmin 44 sai nilkoille ja nyt näköjään Kääläpin-Pak vuoro, jatkakaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lerppis on humalassa taas ja haaveilee huahinista. Huahinissa ei ole yhtäkään motellia jossa laineet liplattelee huoneen alla. Ei ole myöskään salaista rantahuvilaa. Ei ole salaista rantatonttia. Ei ole mitään. Koeta hyväksyä se.

        www.sirimaguesthouse.com

        ....ja muitakin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        www.sirimaguesthouse.com

        ....ja muitakin on.

        Hyvä, taas tuli nilkoille, niin että pärähti kaikkitietävälle Neidille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, taas tuli nilkoille, niin että pärähti kaikkitietävälle Neidille.

        Katsoin noi sivut mut en ymmärtänny paljonko ton Harrikan vuokraus maksaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        www.sirimaguesthouse.com

        ....ja muitakin on.

        Guesthouse ja onpas kamalassa kunnossa. Nollan tähden majapaikka ja tuota siis mainostaa "mies" joka kutsuu Pattayan hotelleja lääviksi. Tuollaiseen homepirttiin en menisi vaikka maksettaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Guesthouse ja onpas kamalassa kunnossa. Nollan tähden majapaikka ja tuota siis mainostaa "mies" joka kutsuu Pattayan hotelleja lääviksi. Tuollaiseen homepirttiin en menisi vaikka maksettaisiin.

        Ystävällisesti ensinnäkin ilmoittaisin, että en koskaan missään ole kutsunut Pattayan hotelleja lääviksi. Ehkäpä oma mielikuvituksesi on tehnyt sinulle tepposen ja siksi nyt sekoilet.

        Toiseksi kysyisin sinulta, että onko Hua Hinissä (yhä) majataloja jotka on rakennettu vanhan laiturin päälle ja voiko niissä kuulla laineiden äänet?
        Sinä raivotautisena koiran lailla räkytit suu vaahdossa aiemmin, ettei ole jne...
        Taitaa kuitenkin olla (yhä) ja taitaa myös olla niin, että sinä et edes ole ikinä Hua Hinissä käynyt vaikka muuta väität.

        Saatathan sinä toki olla tämä Chiang Main "Senseikin". Kuka tietää, mutta tämä kyllä selittäisi sekopäisiä sekoilujasi.

        NumBall voisi muuten osaltaan kommentoida tätä kommenttiani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ystävällisesti ensinnäkin ilmoittaisin, että en koskaan missään ole kutsunut Pattayan hotelleja lääviksi. Ehkäpä oma mielikuvituksesi on tehnyt sinulle tepposen ja siksi nyt sekoilet.

        Toiseksi kysyisin sinulta, että onko Hua Hinissä (yhä) majataloja jotka on rakennettu vanhan laiturin päälle ja voiko niissä kuulla laineiden äänet?
        Sinä raivotautisena koiran lailla räkytit suu vaahdossa aiemmin, ettei ole jne...
        Taitaa kuitenkin olla (yhä) ja taitaa myös olla niin, että sinä et edes ole ikinä Hua Hinissä käynyt vaikka muuta väität.

        Saatathan sinä toki olla tämä Chiang Main "Senseikin". Kuka tietää, mutta tämä kyllä selittäisi sekopäisiä sekoilujasi.

        NumBall voisi muuten osaltaan kommentoida tätä kommenttiani.

        Hyvää huomenta Kääläppi-Pakki täältä Paraisilta.

        Niinpä, pidä sinä sekona ketä lystäät, minä pidän sinua ja rakkaitasi.

        Mitä tulee itse aiheeseen, niin olen kanssasi samaa mieltä kirjoittamasi kahden ensimmäisen kappaleen osalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        www.sirimaguesthouse.com

        ....ja muitakin on.

        Kääläppi-Pakki antoikin nilkoille rakkaidensa huomasin.
        Guesthousensa sivut vain thaiksi ollen.

        Siitä vaan nyt rakkaat haavematkailijat huoneita varailemaan maasta missä asumme ja kaupungista missä NumBall asuu.


    • Ihan sama.

      Pattiksella on tosi kivaa käydä lomilla.
      Samalla voi nussia mukavia tyttösiä halvalla.

    • Anonyymi

      Seksiturismi on ihan mukava puheenaihe ja ihan yhtä yleistä miehille ja naisille kaikkialla maailmassa. Yhtä usein suominaisella on lomaheila kuin suomimiehelläkin.

      Olen jutellut aiheesta monen suomalaisen naisen kanssa. He pelkäävät että heitä aletaan nimittelemään tietyllä nimellä jos kertovat tarkemmin.

      Lähes jokaikinen suominainen on jokaikisellä lomallaan jonkun kanssa sillai kuin luonto on tarkoittanut. Tiedän että jälkimmäinen exäni petti minua Intian matkallaan kuuluisan suomalaisen jalkapalloilijan kanssa. Mitäs sitten? Petinhän minäkin häntä sillä aikaa vanhan heilani kanssa.

      Tässä maailman luonnollisimmassa asiassa ei pitäisi olla tänä päivänä kenelläkään mitään ihmettelemistä ja haukottelemista.

      Kun eronnut tai sinkku suominainen lähtee lomalle, niin toivelistan ykkösenä on lomaromanssi tai jopa jotakin enemmän. Alanyan miehet on kuulopuheiden perusteella aika rajuja rakastajia. Kakkonen on kipeänä kun kotiin palaa suomityttö ja aika usein on jokin tautikin hankittu.

      Pattayalla suomimiehet ei näkemykseni mukaan pane yhtään sen enempää kuin vaikka Mallorcalla tai Levillä. Hyvin harvaa voi silti laskea seksituristiksi. En laske itseäni enkä yhtäkään ystävääni seksituristiksi. En edes tunne ketään sellaista. Ihan normiheppuja normitarpeineen.

      Miksi pitäisi olla ilman tai tumputtaa yksin tuvassa jos on mahdollisuus muuhunkin? Tekopyhien tekouskovaisten hölinöitä sellaiset joissa tuomitaan normaalit terveet ihmiset.

      Pyörittelin Suomessa erojen jälkeen noin kymmentä naista. Heistä jokainen tiesi ettei ole minun ainoa. En uunottanut ketään. Oli heilläkin koeajossa muita miehiä. Mustasukkaiselta naiselta saa parhaat kyydit kun kilpailevat siskojensa kanssa.

      Kaiken lisäksi se on tieteellisesti todistettua että akti on sydämelle ja terveydelle hyväksi. Niin fyysisesti kuin psyykkisestikin. Se on iso osa ihmisen hyvinvointia. Sääliksi käy sellaiset miehet joita ei enää kiinnosta naiset ja katselevat terveitä miehiä nenänvarttaan pitkin.

      Nyt minulla on niin upea ja kaunis nainen, niin päältä kuin sisältä, että kiitän siitä luojaa jokainen päivä, enkä ole pettämisen tielle ajautunut. Hän on erään lastensuojelujärjestön aktiiveja ja käy kokouksissa pitkin Kaakkois-Aasiaa ja pian pyöräyttää oman ekan tenavan.

      Hua Hinista sen verran että olen ollut siellä yhteensä joitakin kuukausia. Lähinnä golfaamassa. Hirmu kiukkuisia ja riidanhaluisia ne Hua Hinin suomalaiset, ketä olen sattunut tapaamaan.

      Jatkuvaa päänaukomista ja viisastelua. Eivät vaikuta onnellisilta ollenkaan. Pattayalla on paljon leppoisampaa väkeä. Kerran näin kun kasikymppiset suomimiehet otti yhteen Huassa. Ottelu päättyi kun kumpaakin otti pumpusta ja sitten tuli kaksi ambulanssia paikalle.

      Yksi karvakuono meinasi käydä päälle Huassa kun ei voinut sietää jotakin slangisanaa jota käytin. Lähdettiin pois tilanteesta.

      Jos jossakin on juntteja suomalaisia niin ne on Hua Hinissa. Pattayalla harvemmin näkee.

      T 2010

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Ettäkö oikein lastensuojelujärjestä, hyvä, noin se juttu laajenee, olet hyvä ihminen.

        Ja jatkuvaa päänaukomista ja viisastelua, no koitappa pärjätä itsesi kanssa, sekä ystäväsi rakennuskonsernin kakkosjohtajan kuin myös persekärpästesi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kaihoisaa käydä 10 kertaa Pattayalla.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15650002/kaihoisia-kommentteja-thaimaasta-kooste#comment-97529596

        2 minuutissa vastaus metrinpitkään kirjoitukseeni. Wau. Helläkoukku on hyvä kaverini ja menestynyt thainyrkkelijä. Tutustuttiin armeijassa ja meillä on pari muutakin yhteistä harrastusta.

        Hänellä on talo Sukhumvitin "väärällä" puolella mutta se on käsittääkseni vuokralla. Miellyttävä heppu. Täytyykin soitella kuulumiset, kiitos vinkistä!

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2 minuutissa vastaus metrinpitkään kirjoitukseeni. Wau. Helläkoukku on hyvä kaverini ja menestynyt thainyrkkelijä. Tutustuttiin armeijassa ja meillä on pari muutakin yhteistä harrastusta.

        Hänellä on talo Sukhumvitin "väärällä" puolella mutta se on käsittääkseni vuokralla. Miellyttävä heppu. Täytyykin soitella kuulumiset, kiitos vinkistä!

        T 2010

        Rakas koukkusi oli häämatkallasikin mukana, taitaa olla kovinkin rakas.


      • Anonyymi

        Asiallinen kirjoitus ja tottahan se on että ihmiset lomillaan joskus harrastelee seksiä eikä siinä ole mitään ihmeellistä muuta kuin jonkun katkeran impotentin mielestä. Katkeran lerppaimpotentin kannattaa kuitenkin ymmärtää ne tosiasiat ettei se joidenkin erektio ole häneltä pois eikä jatkuvat katkeruuteen ja yksinäisyyteen pohjautuvat moraalisaarnat muuta mitään. Ihmiset aivan varmasti panevat jatkossakin ja todennäköisesti maailman loppuun saakka.


    • Anonyymi

      Lady boy on halvempi Pattayalla. Tummelia vaan riittävästi mukaan niin aina pärjää.

    • Anonyymi

      Olisi mukava kuulla tuon numbasenssun ohjeet siitä miten sinkkumies matkustaa Thaimaassa oikeaoppisesti. Onko pitkät suorat housut ja kauluspaita välttämättömyys? Onko pakko mennä Hua Hiniin ja toljottaa puista juna-asemaa päivisin ja sitten illalla äkkiä nukkumaan viimeistään kasilta ettei mitään nyt vaan sattuisi?

      Saako katsoa vastakkaista sukupuolta edes silmiin vai pitääkö välttää katsekontaktia ja esittää etäisesti hymyilevää kuuromykkää, ettei ymmärrettäisi väärin vanhurskaan suomalaismiehen lomailun tarkoitusperiä?
      Vai onko niin että pitää jäädä sinkkumiesten Suomeen ettei leimaudu häijyksi hyväksikäyttäjäksi ja onko pakko ottaa jokainen suomineito rajusti jonka saa vai saako niistäkin kieltäytyä?

      • Anonyymi

        Oikeaoppinen matkailu tapahtuu livenä, kun vastaavasti oikeaoppinen matkailupalstalerpatus 24/7 kuten suoritat.
        Pilleri päivässä tosin helpottaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeaoppinen matkailu tapahtuu livenä, kun vastaavasti oikeaoppinen matkailupalstalerpatus 24/7 kuten suoritat.
        Pilleri päivässä tosin helpottaisi.

        Voisitko kerrankin vastata kysymykseen äläkä mongerra ympäripyöreitä harhaisia horinoitasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko kerrankin vastata kysymykseen äläkä mongerra ympäripyöreitä harhaisia horinoitasi?

        Esittele itsesi ja kysymyksesi asianmukaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esittele itsesi ja kysymyksesi asianmukaisesti.

        Suomalainen töissäkäyvä eronnut sinkku heteromies kysyy asiallisesti:

        Miten sinkkumies matkustaa Thaimaassa oikeaoppisesti. Onko pitkät suorat housut ja kauluspaita välttämättömyys? Onko pakko mennä Hua Hiniin ja toljottaa puista juna-asemaa päivisin ja sitten illalla äkkiä nukkumaan viimeistään kasilta ettei mitään nyt vaan sattuisi?
        Saako katsoa vastakkaista sukupuolta edes silmiin vai pitääkö välttää katsekontaktia ja esittää etäisesti hymyilevää kuuromykkää, ettei ymmärrettäisi väärin vanhurskaan suomalaismiehen lomailun tarkoitusperiä?
        Vai onko niin että pitää jäädä sinkkumiesten Suomeen ettei leimaudu häijyksi hyväksikäyttäjäksi ja onko pakko ottaa jokainen suomineito rajusti jonka saa vai saako niistäkin kieltäytyä?

        Saisiko tähän lopultakin vastauksen, kun jokaikinen päivä olet täällä kertomassa kuinka väärin on että hetero suomalainen sinkkumies matkustaa Thaimaahan. Nyt haluan vain kuulla miten sinne matkustetaan oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalainen töissäkäyvä eronnut sinkku heteromies kysyy asiallisesti:

        Miten sinkkumies matkustaa Thaimaassa oikeaoppisesti. Onko pitkät suorat housut ja kauluspaita välttämättömyys? Onko pakko mennä Hua Hiniin ja toljottaa puista juna-asemaa päivisin ja sitten illalla äkkiä nukkumaan viimeistään kasilta ettei mitään nyt vaan sattuisi?
        Saako katsoa vastakkaista sukupuolta edes silmiin vai pitääkö välttää katsekontaktia ja esittää etäisesti hymyilevää kuuromykkää, ettei ymmärrettäisi väärin vanhurskaan suomalaismiehen lomailun tarkoitusperiä?
        Vai onko niin että pitää jäädä sinkkumiesten Suomeen ettei leimaudu häijyksi hyväksikäyttäjäksi ja onko pakko ottaa jokainen suomineito rajusti jonka saa vai saako niistäkin kieltäytyä?

        Saisiko tähän lopultakin vastauksen, kun jokaikinen päivä olet täällä kertomassa kuinka väärin on että hetero suomalainen sinkkumies matkustaa Thaimaahan. Nyt haluan vain kuulla miten sinne matkustetaan oikein.

        Lyhyt ja ytimekäs, on pakko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalainen töissäkäyvä eronnut sinkku heteromies kysyy asiallisesti:

        Miten sinkkumies matkustaa Thaimaassa oikeaoppisesti. Onko pitkät suorat housut ja kauluspaita välttämättömyys? Onko pakko mennä Hua Hiniin ja toljottaa puista juna-asemaa päivisin ja sitten illalla äkkiä nukkumaan viimeistään kasilta ettei mitään nyt vaan sattuisi?
        Saako katsoa vastakkaista sukupuolta edes silmiin vai pitääkö välttää katsekontaktia ja esittää etäisesti hymyilevää kuuromykkää, ettei ymmärrettäisi väärin vanhurskaan suomalaismiehen lomailun tarkoitusperiä?
        Vai onko niin että pitää jäädä sinkkumiesten Suomeen ettei leimaudu häijyksi hyväksikäyttäjäksi ja onko pakko ottaa jokainen suomineito rajusti jonka saa vai saako niistäkin kieltäytyä?

        Saisiko tähän lopultakin vastauksen, kun jokaikinen päivä olet täällä kertomassa kuinka väärin on että hetero suomalainen sinkkumies matkustaa Thaimaahan. Nyt haluan vain kuulla miten sinne matkustetaan oikein.

        voinhan minä vastatakkin resupetteri. on parikin oikeaa tapaa tulla taimaahan. on eläke ja vakuutukset kunnossa ja jos on thaiakka nii sille pitää olla hommattu suomalainen kelakortti. jos ei ole kelakorttia thaiakalle ni mitäs sitten jos se jää norsun alle? ootko yhtään miettinyt sitä tai junan alle? umpisuolileikkauseni maksoi 500.000 miljoonaa paateroa. mistä oisit repinyt sellaiset rahat umpisuileen? jos ei ole thaiakkaa ni sitten pitää tuoda suomesta omanikäinen nainen mukana tai vanhempi. ai et saa sellaista? no sitten älä tule thaimaahan. pitää ymmärtää mitä on kaupan ja mitä ei. maailman suurimpaan pordelliin ei ainakaan kannata mennä pattajalle. minäkään en mene kuin kuusi kertaa vuodessa. siellähän ei tehdä muuta kuin sitä yhtä asiaa ja sinne en ota koskaan vaimoani mukaan vaikka se aina onkin mukana kattosviiteissä ja muissa seitsemän tähden hotoilleissa. lavataksit haisee nenään ja sinä kelapetteri et koskaan tule pääsemään tänne. pitää olla eläkkeet ja talletukset. virkaomaiset vahtivat sinua joka nurkalla ja sakkoa tulee. pidätyksen voi tehdä interpoli tai kolipakteeri tulee ja sairaalareissu senkin ikiterve.
        By NumBaI


    • Muistan aikoja nöösipoikana kun pukeuduin aina kauluspaitaan jopa Pattayan lomillani. Jalassani oli prässishortsit.
      Mielestäni t- paita oli ainoastaan ranta- yms käyttöön.

      Sittemmin pukeutumiseni on keventynyt ympäristöni mukaiseksi.

      Hra Anonyymi vastasi hyvinkin seikkaperäisesti hänelle esitettyyn yksilöintikysymykseen kysymällä eri asioita... :-)

      Ihaninta Thai- tytöissä ovat heidän silmänsä. Eivät vältä katsekontaktia ja onkin mukavaa rakastua heihin juuri katseiden kautta. Usein on käynyt että diili tytön kanssa on tullut juurikin kauniin katseen saattelemana.

      Joku pilkkaa päivän maksullista rakkautta mutta ei taatusti osaa määritellä rakkautta kaikkien hyväksymällä tavalla.

      • Anonyymi

        Mukava rakastua heihin, siis rakastua päivän maksullisiin rakkauksiin, hyvä määritelmä, mutta ei mitään yhtäläisyyttä rakkauden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukava rakastua heihin, siis rakastua päivän maksullisiin rakkauksiin, hyvä määritelmä, mutta ei mitään yhtäläisyyttä rakkauden kanssa.

        resupetteri.. minä tiedän kaiken limaisesta rakkaudesta. suomesta kelan eläke thailehmälle ilmaiseksi ja sitten naisin sitä ilmaiseksi jos seisoisi. mutta ei seiso. sikis nukutaan eri huoneissa ja vihaan sitä resuakkaa kun se ei rakasta minua enää. ei edes ilmaiseksi. pienennän sen riisiannoksen. siitäs saa sitten.
        By NumBaI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        resupetteri.. minä tiedän kaiken limaisesta rakkaudesta. suomesta kelan eläke thailehmälle ilmaiseksi ja sitten naisin sitä ilmaiseksi jos seisoisi. mutta ei seiso. sikis nukutaan eri huoneissa ja vihaan sitä resuakkaa kun se ei rakasta minua enää. ei edes ilmaiseksi. pienennän sen riisiannoksen. siitäs saa sitten.
        By NumBaI

        Numbasenssun rakkaus on kaikkein kuuminta koko maailmassa ja kaiken lisäksi täysin ilmaista ja pitkäkestoista. Siinä on tunteet pelissä ja tuoksut.


    • Niin.

      Tosi rakkauden määritelmää on vaikeaa hahmottaa. Itse olen rakastunut kai kymmeniä jollen satoja kertoja.

      Joku on rakastunut yhden kerran ja sen menetettyään päättänyt päivänsä; jopa rakkautensa kohteen. Oliko se sitä oikeaa rakkautta?

      • Anonyymi

        Ääripaskaa ihmissuhdevammaiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ääripaskaa ihmissuhdevammaiselta.

        Kateutta,kateutta...


      • Paria viimeistä kommenttia on vaikeaa hahmottaa ajattelevien ihmisten tekeleiksi.
        Niissä tulivat ilmi kirjoittajien äärimmäinen typeryys.

        Olen kokenut teinirakkaudet ja aviolliset rakkaudet. Kaikki ne ovat särkyneet tai poistuneet muuten vain.

        Olen rakastunut muutamaan Pattayan oppaaseen ja rakastan heitä vieläkin. Samaa en voine sanoa entisistä Suomi- akoistani.... :-)


      • Anonyymi

        Minulle ainakin on kaksi eri asiaa se millaiseksi hahmotan päässäni unelmieni naisen ja millaiseen sitten oikeasti ihastun tai peräti rakastun. Olen tavannut kuvankauniita naisia jotka on vastanneet ulkoisia vaatimuksiani, mutta he eivät jostakin syystä ole kuitenkaan sytyttäneet millään tavalla. Kemiat on puuttuneet, kipinä tai se jokin mitä ei voi määritellä. Alkuihastus on saattanut myös lässähtää ja olen muuttunut sen jälkeen etäiseksi itse. Joku on voinut jäädä kaveriksi.
        Naispuoleisia kavereita on useita. Jos kaverilinjalle on lähdetty niin kavereiksi ne jää. En oo halunnut pilata hyvää ystävyyttä menemällä punkkaan. Naispuoleinen kaveri on kuin sisko. Ei siskojakaan laiteta.
        Sitten on naisia jotka ei ollankaan vastaa ulkoisia ihanteitani, mutta heissä on ollut se jokin. Kaikkia en tietenkään ole heistä saanut.

        Oltiin jo erottu exän kanssa mutta ei oltu kerrottu siitä juuri kellekään. Käytiin yhdessä vielä monissa juhlissa yms. Ulkoinen naisihanteeni on sellainen 163 senttinen 50 kiloinen tummaverikkö jolla on terhakat C-kupit, kauniit huulet, tummat silmät, pitkät kiiltävät mustat hiukset, kunnon lantio, terveenvärinen iho ei liian kalpea, suora kapea nenä, hyvä ryhti, ei tupakoi ja peppu on sellainen kuin tanssijalla.

        Kerran kävi kuitenkin niin että oltiin jo erottuamme exän kanssa juhlimassa kaverin tasavuosipippaloissa puutarhassa kauniina kesäpäivänä. Juhliin osallistui viitisenkymmentä henkilöä. Osuin juttelemaan sitten sellaisen melkoisen pyöreän naisen kanssa joka oli ristiverinen, ei oikein minkään näköinen, hänellä oli perunanenä, hän oli vähän flunssassa ja humalassa, poltti ketjussa röökiä ja ei vastannut miltään osin naisihanteitani. Mutta hänessä oli jokin käsittämätön vetovoima, äly, huumori ja karisma jota en ollut kenessäkään naisessa kohdannut aiemmin. Hän oli liikkeellä yksin ja mies oli jäänyt kotiin heidän pienten lastensa kanssa. Tunne oli molemminpuolinen. Naurettiin ja juteltiin useita tunteja niin että se alkoi tuntua jo muista vieraista kiusalliselta. Exäni ilmoitti sitten että meidän taksi on tulossa. Vaihdettiin yhteystietoja paksun naisen kanssa ja sanottiin moikat. Pari kertaa juteltiin jälkikäteen puhelimessa salaa hänen mieheltään. Kumpikaan ei halunnut pilata heidän nuorta perheidylliään ja jätettiin se siihen.

        Tarinan opetus oli se että sitä jotakin ei voi etukäteen määritellä keneen ihastuu. Se joko on tai sitä ei ole.


      • Kiitoksia kovasti mukavasta kirjoituksesta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe