Ainoa positiivinen Asia- uudistuskyvykkyys, turhan ja pahuuden puhdistaminen.
Uudelleensyntyminen.
Siina se sitten olikin.
Kliimaksin loppuhuipennuis kuin kuiva pieru.
Turhin, typerin, huonoin, karsivin ja kaikin puolin hirvea merkki.
Scorpioni kaikin puolin taysin turha horoskooppi merkki
77
54
Vastaukset
- Anonyymi
Huono vaate ja Musiikkimaku. Elama vaikea ja karsimista ja luopumista taynna.
Helvetin tylsa ja turha ihmissaastaa koko horoskooppimerkki.
Parempi olla vaikka kuollut. No merkillahan on kuolema kanssa synkka analogia.
Turhista turhin ja typerista typerin... - Anonyymi
Kaikki skorpioonin merkissa olevat planetarium plus kasihuone huono a karmaa!!
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa, olen onnekas. Kaikki aina ihmettelee mun onnea kaiken suhteen.
- Anonyymi
Sitten todennäköisyys sille että sinulla on vahva viitoshuone (onni raha ym rakkaus) kartallasi on mahdollinen, eli sinussa on siis leijona-merkkiä . Ei skorpionia.
Et ole tarpeeksi syvällinen ollaksesi skorpioni.
Tunnut bimbolta.
Teepä huviksesi astrologinen kartasi epäilen sinussa olevan enemmän tuli tai ilma elementtiä kuin skorpionia.
Itselläni on vahva 8. Huone skorpionissa monet planeetat ja elämä on kaikkea muuta kuin onnea helppoa ja ruusuillatanssimista.
Kärsimystä, luopumista, raakaa väkivaltaa, kuoleman kohtaaminen vahva henkinen kehitys kärsimyksen kautta.
Mutta kuten aiemmin jo totesin alan olla voiton puolella ja karmani puhdistuu voimalla.
Olen alkanut hallitsemaan , kanavoimaan sisäisiä valmiuksia.
En enää alennu niin helposti vittumaisuuteen tai kostamiseen ellei ole ihan pakko.
Koska se on turhaa eikä loppujen lopuksi johda mihinkään kehitykseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten todennäköisyys sille että sinulla on vahva viitoshuone (onni raha ym rakkaus) kartallasi on mahdollinen, eli sinussa on siis leijona-merkkiä . Ei skorpionia.
Et ole tarpeeksi syvällinen ollaksesi skorpioni.
Tunnut bimbolta.
Teepä huviksesi astrologinen kartasi epäilen sinussa olevan enemmän tuli tai ilma elementtiä kuin skorpionia.
Itselläni on vahva 8. Huone skorpionissa monet planeetat ja elämä on kaikkea muuta kuin onnea helppoa ja ruusuillatanssimista.
Kärsimystä, luopumista, raakaa väkivaltaa, kuoleman kohtaaminen vahva henkinen kehitys kärsimyksen kautta.
Mutta kuten aiemmin jo totesin alan olla voiton puolella ja karmani puhdistuu voimalla.
Olen alkanut hallitsemaan , kanavoimaan sisäisiä valmiuksia.
En enää alennu niin helposti vittumaisuuteen tai kostamiseen ellei ole ihan pakko.
Koska se on turhaa eikä loppujen lopuksi johda mihinkään kehitykseen.Mitä ihmettä bimbo, wtf oot kyl white trashhhhh. Sä sun kohtalon määrät eikä mikään typerä kartta. Ja jos sun elämä on täynnä väkivaltaa se on sun vika. Kaikesta voi lähteä ja nousta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä bimbo, wtf oot kyl white trashhhhh. Sä sun kohtalon määrät eikä mikään typerä kartta. Ja jos sun elämä on täynnä väkivaltaa se on sun vika. Kaikesta voi lähteä ja nousta.
Ja kyllä olen tutkinut mun kartan tiedän olevani vähemmän skorppari. Enemmän tulta ja ilmaa. Elämä on!
Kehitä itseäsi katkera ...mä en ikinä skorpparina vaivaudu kostaa, lähen kävelee ja jatkan elämääni simple.
Olen nouseva kaksonen joten mulla on aina meneillä miljoona asiaa mitä pitää tehdä ja paljon ihmisiä kenen kanssa tehdä. Ne pitää mut liikkeellä. - Anonyymi
Osuin siis oikeaan. Et ole skorpioni.
Itseäni haukun näissä aloituksissa. Koska itsesäälissä rypeminen kuluttaa voimavarat muuhun.
Tekemättömyyden/ elämättömyys: point. No futher fighting no futher karma.
Ja kyllä kartta ja sen aspektia vaikuttaa persoonan todella paljon.
Arvasin sinun olevan joku kaksoisnousuinen niin bimbolta kuulostat.
Totta kaikesta nousee.enkä ole katkera, ihmisiä on kiva kiusata ;) - Anonyymi
Ja ei, en ole white trash, kaukana siitä.
Vaikka ideologiana tietty white trashmaisuus on kiihottavaa.
:D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ei, en ole white trash, kaukana siitä.
Vaikka ideologiana tietty white trashmaisuus on kiihottavaa.
:DOot , aika säälittävä viel. Ihan oikeastaan ansaitset huonon kohtalosi☣️
White truuuushh luuseri on aina luuseri. - Anonyymi
Hienoa
Arvaa mitä?
I dont give a shit.
Olet itse se white trash luuseri- luokaton ja luokkatietoinenkin vielä.
Ja kuvittelet että mielipiteesi vaikuttaa muihin - auts! - Anonyymi
White trash lifestyle on ideologiana kiehtova koska siinä pysytään totuudessa eikä mielistellä muita.
Mielummin kuin tuollainen wannabenigga swewsh luuseri
Pintaliitäjä joka ansaitsee kyrpää suuhun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
White trash lifestyle on ideologiana kiehtova koska siinä pysytään totuudessa eikä mielistellä muita.
Mielummin kuin tuollainen wannabenigga swewsh luuseri
Pintaliitäjä joka ansaitsee kyrpää suuhun.Truuuushh uff
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa
Arvaa mitä?
I dont give a shit.
Olet itse se white trash luuseri- luokaton ja luokkatietoinenkin vielä.
Ja kuvittelet että mielipiteesi vaikuttaa muihin - auts!Still truuuushh slide
- Anonyymi
Truush slide vain itsellesi 13 vuotias ja opi väittelemään rakentavasti.
Inqh beibeh omg SI gayyy hei missit
- Anonyymi
En tajua kuka haluaisi vapaa ehtoisesti syntyä skorpioniksi?
Kaikki vaikeaksi kaavailtua heille.- Anonyymi
No eikä ole katellista panettelua mistä sä oikein luet noita paskoja juttujas. Skorppari elämä on just parasta, eläinkartan vahvempia. Ne ei kyykistele ketään.
Luojan kiitos että olen syntynyt sellaiseksi 😆. Kaikki mun ystävät jotka ovat skorppareita ovat mahtavia ja hauskaa seuraa! Ne ei kattele moraalittomia kusipäitä. - Anonyymi
En lue niitä mistään, puhun kokemuksesta.
Ihme ihmisjyrääjiä, muka vahvoja , idiootteja. Eivät kyykistely ei, eivät omaa mitään käytöstapoja, typeriä , tunteettomia
”Vahvoja” ulos sisältä täyttä paskaa. - Anonyymi
Huomaan alykkyytesi olevan lievasti sanottuna “ rajoittunut”;)
Olet varmaankin Melko nuori.
Ja ei, en kaipaa heita enka heidan Minimum kiitos. - Anonyymi
Paskaa ihmiset huonopi joukko luuseri
Kuulostat humaanilta, niinkuin modernilla tavalla? varmasti Omaat “ laajan” ystavapiirin? - Anonyymi
Tasoa teinipissikset/pintaliitäjä
Life is a hustle—> true.
Tallo tai tule tallotuksi.
Narsisti usein päätyykin huipulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tasoa teinipissikset/pintaliitäjä
Life is a hustle—> true.
Tallo tai tule tallotuksi.
Narsisti usein päätyykin huipulle.Hahahaha hahahaha narsisti on nykyään myös itsetietoinen ja sitä skorpparit on. Miksi olette katellisia...ainiin unohdin melkein... Suomalaisten tauti 😂😂
Jep omaan ison kaveripiirin ja hyvin suppean ystävä piirin mun ystävät on family. My ride and die.
Itse asiassa skorpparit ovat älykkäitä olen aina ollut luokan paras . Sulla on joku kompleksi kun puhut älykkyydestä don't even go there. - Anonyymi
Itsetietoisuus on hyve , silloin kun se on ansaittua eli you have something to back it up.
Muuten se osoittaa henkistä kypsymättömyyttä. Eli idioottimaisuutta.
Kateus on perisuomalaista myönnän enkä itse siihen syyllisty koska en ole kiinnostunut materiasta enka mistään maallisesta.
Itsekin olin luokkani parhain aina So dont Even go there. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsetietoisuus on hyve , silloin kun se on ansaittua eli you have something to back it up.
Muuten se osoittaa henkistä kypsymättömyyttä. Eli idioottimaisuutta.
Kateus on perisuomalaista myönnän enkä itse siihen syyllisty koska en ole kiinnostunut materiasta enka mistään maallisesta.
Itsekin olin luokkani parhain aina So dont Even go there.Mitä sä luuseri sit haluat. Vihaan skorppareita nyyh nyyh...kukaan skorppari ei välitä sun olemassa olosta. Oot niille roskaa 😆
Itse asiassa tulin siihen tulokseen et oot white trush - Anonyymi
No luuseri tein aloituksen että sinä tulisit ja prove my point olemalla oma idioottimainen itsesi.. olet minulle roskaa mutta täyttä palstahukkaa todeta se tänne.
Ja se kirjoitetaan muuten white trash eikä trush terveisin yliopistokoulutuksen saanut.
Älykkyydellä leveillä? ;)
Ja ei , et ole skorpioni tai sitten olet varmaan vammainen koska olet niin typerä...
Sanoisin että olet oinas tai joku tulen merkki olet liian pinnallinen ja tyhmä ollaksesi skorpioni
Jota minä muuten kartaltani edustan vaikka aurinkomerkki onkin kauris.
Minulla Asc aurinko kuu Merkuriuksen Venus Jupiter Neptunus Pluto lilith Juno kaikki skorpionissa ja yhtymässä sekstiili trini toisiinsa
Minulla myös voimakas 8 huone. Venus Jupiter kuu ym
Pluto lilith Juno skorpioni 5 huone
Venus vesimies sekstiili Pluto in skorpio
Jne.
Tunnut tulen tai ilman merkiltä, olet niin tylsä. Itseäsi täynnä lapsellinen tyhmä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No luuseri tein aloituksen että sinä tulisit ja prove my point olemalla oma idioottimainen itsesi.. olet minulle roskaa mutta täyttä palstahukkaa todeta se tänne.
Ja se kirjoitetaan muuten white trash eikä trush terveisin yliopistokoulutuksen saanut.
Älykkyydellä leveillä? ;)
Ja ei , et ole skorpioni tai sitten olet varmaan vammainen koska olet niin typerä...
Sanoisin että olet oinas tai joku tulen merkki olet liian pinnallinen ja tyhmä ollaksesi skorpioni
Jota minä muuten kartaltani edustan vaikka aurinkomerkki onkin kauris.
Minulla Asc aurinko kuu Merkuriuksen Venus Jupiter Neptunus Pluto lilith Juno kaikki skorpionissa ja yhtymässä sekstiili trini toisiinsa
Minulla myös voimakas 8 huone. Venus Jupiter kuu ym
Pluto lilith Juno skorpioni 5 huone
Venus vesimies sekstiili Pluto in skorpio
Jne.
Tunnut tulen tai ilman merkiltä, olet niin tylsä. Itseäsi täynnä lapsellinen tyhmä.Biiz y are white truuuushh slide
- Anonyymi
Puhu kuin ihminen älä kun apina
Roikkuvatko housusi jo alhaalla niggah?
White trash jos joku olet sinä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
White trash jos joku olet sinä.Kaiken lisäksi olet rasisti 😂😂😂, sullako tasoo 😂😂😂 OMG so white truuuushh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
White trash jos joku olet sinä.rasti pelle 🤦🏾♀️
- Anonyymi
Iqh teini pelle.
- Anonyymi
En ole rasisti enkä white trash.
Hauku vaan miksi ikinä haluat- oman typeryytesi vain paljastat siinä.
Itse käytät etnistä slangia todennäköisesti olematta itse etninen- halveeraat siis itse etnisyyttä julkituomalla oman typeryytesi.
Sivistykseen kuuluu myös ettei halveksi muita, tämä tulee oppia.
Typeryyttä tulee halveksua avoimesti. - Anonyymi
Se että leikit mustaihoista- ei tee sinusta sellaista.
Ikävä realismi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että leikit mustaihoista- ei tee sinusta sellaista.
Ikävä realismi.Se että olet yksinäinen ja katkera ei tee susta mitää 😂😂 biiz sä et voi sanoo niggha kun et ole musta.
Oot kyllä ruma ihminen.
Ei jaksa enää edes trollaa kun olet mielipuoli. - Anonyymi
Yksinäisyyden ja yksinolosta nauttiminen kaksi eri asiaa, minä haluan olla yksin mielummin kuin idioottien seurassa.
Enkä ole edes katkera vaikka ehkä pitäisi? Lol! En vain osaa. Elämä on vähän niinkuin paskahuussi tavarat sisään ja kävelet ulos- todennäköisesti paskasta vapautuneena ja entistä kevyempänä.
Niin just nigga älä sano biiz koska et ole jenkki.
Olet kyllä ruma ihminen ja trollaa ihmeessä koska olet mielipuoli eli hullu!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinäisyyden ja yksinolosta nauttiminen kaksi eri asiaa, minä haluan olla yksin mielummin kuin idioottien seurassa.
Enkä ole edes katkera vaikka ehkä pitäisi? Lol! En vain osaa. Elämä on vähän niinkuin paskahuussi tavarat sisään ja kävelet ulos- todennäköisesti paskasta vapautuneena ja entistä kevyempänä.
Niin just nigga älä sano biiz koska et ole jenkki.
Olet kyllä ruma ihminen ja trollaa ihmeessä koska olet mielipuoli eli hullu!!Soitat liika suutas catch me outside biiz 🤣, laitan sut uuteen kuntoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soitat liika suutas catch me outside biiz 🤣, laitan sut uuteen kuntoon.
kuulostaa
mielipuoliselta
tarvitset
apua - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuulostaa
mielipuoliselta
tarvitset
apuamutta
hei
mielipuoli
ruma
ihminen
tuu
mun
tielle
ja
uhkailetkin
viela
lol
white
trash
sina
lol! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuulostaa
mielipuoliselta
tarvitset
apuaTai no mikä ettei ;)
- Anonyymi
Mistä tiedän?
Itselläni on kartalla vahva skorpioni painotus ja vihaan ja halveksin tätä puolta itsessäni.
En puhu mistä en tiedä..- Anonyymi
Eniten ten teerikä menten Eelin keelin vappilu vissum Hissun kissun vaapula vissun 😂 what so ever .
Puhut juuri siitä mistä et tiedä mitään skorppari on paras 😍🥰🥰
Jos vihaat itseäsi se on sun ongelma ..I'm feeling my self 😝 - Anonyymi
Hyvä niin ;)
- Anonyymi
Olet tarpeeksi yksinkertainen olet sille.
- Anonyymi
Sallitaan se siis sinulle narsistinen white trash nigga.
- Anonyymi
Eli kaksonen, jota selvästi edustat- kaikessa yksinkertaisessa lesoamisessasi ja lapsellisessa yksinkertaisuudessaan-
Itseihailu sallittakoon , se on ohimenevä aihe. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sallitaan se siis sinulle narsistinen white trash nigga.
Ps white trashhhhh 😂😂😂 just puhuin ystävien kanssa kuinka tyhmiä ne on😂😂😂, en ihmettele et sut hakataan. Truuuushh sä et ole skorppari ne on oikeasti hyvä sydämmisiä sekä suvaitsevaisia.
- Anonyymi
Blah blah blah.
Kuvittelet olevasi nokkela.
Typerä olet vain. - Anonyymi
Hei, mene asumaan lähi itään, kuinka suvaitsevuus saudi arabit ovat kristityille.
- Anonyymi
Ota itse venlafaksiinisi ja koskenkorvaa ja näe kauniita pitsislidetruush unelmia
Hih hih hih hih
Truuuuush sliiiiide ooiooooommmgg
Missiiiiih omg Daddy i just broke a nail
Sssssshhh sliiiiideeeeee ommmg misssiiih - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota itse venlafaksiinisi ja koskenkorvaa ja näe kauniita pitsislidetruush unelmia
Hih hih hih hih
Truuuuush sliiiiide ooiooooommmgg
Missiiiiih omg Daddy i just broke a nail
Sssssshhh sliiiiideeeeee ommmg misssiiihHush grazy person
- Anonyymi
Hush hush superficial white whore;)
TaKe your medication!!
Hey minne white trashittely katosi neiti venlafaksiini? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps white trashhhhh 😂😂😂 just puhuin ystävien kanssa kuinka tyhmiä ne on😂😂😂, en ihmettele et sut hakataan. Truuuushh sä et ole skorppari ne on oikeasti hyvä sydämmisiä sekä suvaitsevaisia.
Jokainen on mitä on, minun ei tule tuomita.
Jos joku avoimesti käyttäytyy kuin kana niin se voi olla jonkun juttu- ei minun.
- Anonyymi
Ei kait kukaan täysjärkinen nyt horoskooppeihin usko ihan oikeesti?
- Anonyymi
Olen skorpioni ihmispelko on musertava
- Anonyymi
Mutta jälleensyntymisen sykli pian loppuu.
im about to Tame the
The dark side in me, ihmisjyrä.... - Anonyymi
Lisäksi skorpionin ärsyttäminen helppoa - loukkaantuvatkin niin helposti!!
Ja sitten ovat jo puukon kanssa vastassa.- Anonyymi
Ei oikeastaan aika kärsivällinen voi katsoa vähän aikaan mutta niillä on selkeä raja. Siinä vaiheessa saat puukosta jonka huomaat iskeneen liian myöhään ja ne on jo nauranut hetken aikaa lol.
- Anonyymi
Kuulostaa todella sairaalta.
Suosittelen sinua hoidatuttamaan paasi ennenkuin joku lihaksikkaampi hoitaa sinut Hautaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa todella sairaalta.
Suosittelen sinua hoidatuttamaan paasi ennenkuin joku lihaksikkaampi hoitaa sinut Hautaan.Kuulostaa just oikealta varsinkin moraalittomille. Miks uhkailet väkivalalla, sitä paitsi lihaksikas mies varmaan rakstuis muhun . So biiz slide...
Skorpparit on parhaita 😙😍 - Anonyymi
En uhkaillut väkivallalla. Annoin hyvän neuvon ettei tuleva lihaksikas aviomiehesi hakkaa sinua hautaan kuunneltuaan juttujasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En uhkaillut väkivallalla. Annoin hyvän neuvon ettei tuleva lihaksikas aviomiehesi hakkaa sinua hautaan kuunneltuaan juttujasi.
Hahahaha mun mies ei ikinä hakkaisi muo hahahahha. Oot sä kyl katkera rotta. Slide biiz slide...
Mulla on musta vyö, sen lisäksi mulla on veljiä. - Anonyymi
En olisi siitä niin varma neiti oinas tai leijona - rotta.
Minullakin on musta vyö, ei ollenkaan veljiä mutta tarvittaessa olen vedellyt 100-kg äijää pitkin parkettia. Melkein sain linnaa.
Tunteet kuumenivat, hän kävi kaverini käsiksi.
Hän ei kävellyt enää.
Nilkutti.
Terveisin 165cm 48 kg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En olisi siitä niin varma neiti oinas tai leijona - rotta.
Minullakin on musta vyö, ei ollenkaan veljiä mutta tarvittaessa olen vedellyt 100-kg äijää pitkin parkettia. Melkein sain linnaa.
Tunteet kuumenivat, hän kävi kaverini käsiksi.
Hän ei kävellyt enää.
Nilkutti.
Terveisin 165cm 48 kgMiks edes pitää turvautua väkivaltaan Truusshh ppl
- Anonyymi
Joskus täytyy- opit kun elät vähän rankimmista olosuhteissa.
Kaksonen joka kiljahtaa kun kynsi katkeaa. - Anonyymi
Terveisin skorpioni.
- Anonyymi
Aggressiivisuus siinä todellinen skorpionimaonen piirre!
Kun siihen antaa aihetta- true dat.
Eli et ole skorpionia nähnytkään. - Anonyymi
Kosto on suloinen.
Skorpionimainen sellainen, josta et näköjään tiedä mitään vielä.
Kun et tunne sillä intensiteetillä, joka skorpionin liitetään vakaiden kaksonen.
Niin ilmavaa sun jutut.
Alkaa heikottaa
Kroooh pois flufff fluttt pufff
Taking a noh shit now- with style! - Anonyymi
White trash style, yliopistolta valmistuneena
Ja vitun ylpeänä siitä
Ps. Multa ei katkee kynsi
Shiuuuuush ooomggh pissiiis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
White trash style, yliopistolta valmistuneena
Ja vitun ylpeänä siitä
Ps. Multa ei katkee kynsi
Shiuuuuush ooomggh pissiiisSä oot ihan hullu.Ei mulla muuta 😂😂😂
- Anonyymi
Niin olen ja ylpeä siitä!
Skorpionimaonen piirre!
I do NOt give a damn about your opinions NOt a flaming damn!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot ihan hullu.Ei mulla muuta 😂😂😂
sinulla
tuntuisi olevan
se
korvien
valissa
white TRASH
meinaan :[ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mielummin
joku
joka
ON
omalla
tyollaan ansainnut
kuin
tuolainen
ylimielinen
holmo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaa
ja
milla
mittapuulla?
itse
vaikutat
melko
hikeentyneelta
:dd - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus täytyy- opit kun elät vähän rankimmista olosuhteissa.
Kaksonen joka kiljahtaa kun kynsi katkeaa.itsepuolustustaito
on
tarpeelinen
jos
joku
uhkaa
idiootti
biiz - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:b
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:b
LIDL
santaperat
- Anonyymi
Eiköhän kaikki horskooppi merkit ole turhia! Jos ihmiset leimataan sen mukaan mikä olet horoskooppissa Oh Oh🤔! Eiklhän jokaisessa ole niin hyvää kuin huonoja piirteitä🤗!!!.
- Anonyymi
Haluatko Etta lasken halleja päähäsi vitun spasifisti.
- Anonyymi
kuten totesimme
edella
henkisen
kehityksen
tasoja
on
monia
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801975
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591697Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461656- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1521220Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501072Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58990- 15879
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26867- 69862