Skorpioneja??
Joku aukko aurassa vai?
Miten siita paasee eroon?!?
Minkalainen nainen vetaa puoleensa
34
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joku kirous varmaan...
- Anonyymi
Skorpionit ovat zodiac wheelin vamppyyreja, valitsevat uhrinsa tarkkaan...
- Anonyymi
Jep, ja siihen vaaditaan se että teet heille jotain. Ne kostaa jos astut sen kuuluisan rajan yli. Aina ne nauraa viimeisenä 😆, eikä niitä kiinosta mitä muut niistä ajattelee. Kings & Queens
- Anonyymi
Ei niille tarvitse tehda mitaan. Niille on niin surkean heirloom ego ettei ne Kesta mitaan kritiikkia.
Harvoin nauravat viimeksi. Ihmellista kostonhimoista ihmissaastaa.
King’s and queens joo kuvittelevat olevansa joo.
Kaukana siitä.
Ihmeellisiä oman navan tuijottajia - narsisteja ;) - Anonyymi
Huomionarvoista: nykyaika muuten suosii narsismia. Sen kaikissa muodoissa maybe i ajoiksi TaKe a trip to the Dark side..
- Anonyymi
Huono karma vetää puoleensa skorpioneja.
- Anonyymi
Itse asiassa väärässä olet skorppari saa minkä halua ja tarvitsee ne ei pelkää liata niitten käsiä matkalla. Olet katkera yksilö
- Anonyymi
En ole, ikävä kyllä.
Puhun kokemuksesta.
Ihmeellisiä ovat. Alhainen energia. Huono karma skorpionin merkki.
- Anonyymi
Verenvaihto/ vuodattaminen paha silmä tekee naisesta moisen?
- Anonyymi
PYHän veden roiskuttelu kuulemma ehkäisee skopujen tapaamista.
Niitä saa tappaa, kuin hyttysiä!- Anonyymi
Et sä siinä onnistu, ne ovat todella nopeita. Niitten iski tappaa sut ennen kun ehdit tekemään mitään . Surkea luuseri.
- Anonyymi
Osuiko arkaan paikkaan?
Skorpioneja ja muita ötököitä tapetaan sähkökatiskalla, ei siinä myrkkykäärmeitä auta, kun sille altistuu niin kehittyy immuniteetti.
Minä olen oppinut käsittelemään heitä, surkea luuseri ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuiko arkaan paikkaan?
Skorpioneja ja muita ötököitä tapetaan sähkökatiskalla, ei siinä myrkkykäärmeitä auta, kun sille altistuu niin kehittyy immuniteetti.
Minä olen oppinut käsittelemään heitä, surkea luuseri ;)Ei osunut arkaan paikkaan, ihan liian agressiivinen olet. Lyön vetoa että sulla ei ole ystäviä.
Sulla on asiat liian hyvin ja purat vihaasi johonkin skorppariin joka on jättänyt sut. - Anonyymi
Posiitivista oikeaan ja arvaa mitä? Kun suurinta osaa ihmiskunnasta kelaa, niin en ystäviksi kelpuuta ;)
väärin , vittumainen merkki monella eri tasolla.
- Anonyymi
Skorpionin pitäisi kaikki polttaa heti syntymän jälkeen kaikki säästyvät - skorpionin ja heidän lähipiirinsä.
- Anonyymi
Katkera! Skorpionit eivät välitä susta 😄. Niitä ei kiinosta yksinkertainen,tyhmyys ja kierot. Saitko sen pilkistä vai mikä suo risoo? Paras merkki ikinä!
Eläinradan vahvin ja vaarallisin.
Aina ovat suosittuja, fllirttejä😘 - Anonyymi
Olisipakin niin. Olisi ihanaa päästä eroon...
Ei todellakaan paras merkki yksinkertainen tyhmä ja ennenkaikkea kiero, omituinen vielä.
Eläinradan tyhmin ja vaarallisin- tämä totta!
Vaarallisuudessaan yltää typeryyksiin.
Eläinradan flirttejä kuvittelevat olevansa.
Suosittu: tyhmä, massa massaajattelija alhainen pinta typeryys lue: idioottimaisuus... - Anonyymi
Vahvin vaarallisin suosittu flirtti:
Minun kirjoissani: idiootti. Ja varsinkin ihminen joka itseään noin vielä kehuu : entistä idiootimpi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisipakin niin. Olisi ihanaa päästä eroon...
Ei todellakaan paras merkki yksinkertainen tyhmä ja ennenkaikkea kiero, omituinen vielä.
Eläinradan tyhmin ja vaarallisin- tämä totta!
Vaarallisuudessaan yltää typeryyksiin.
Eläinradan flirttejä kuvittelevat olevansa.
Suosittu: tyhmä, massa massaajattelija alhainen pinta typeryys lue: idioottimaisuus...Se on vaan sun totuus, ei kenenkään muun. Kasva jo aikuiseksi.
- Anonyymi
Se on vain sun totuus, ei kenenkään muun. Kasva jo aikuiseksi. ;)
- Anonyymi
Yksi itsestään liikoja kuvitteleva skorpioni lisää. Liuskaa se!
- Anonyymi
Olet kokenut tuskaa
Ole läsnä
Just be- Anonyymi
Blah blah blah
- Anonyymi
Muistan kyllä yhden ihanan skorpparinaisen.
- Anonyymi
Pääkii sinä katkarapu sut syödään evääksi kesällä elävältä keitettynä perunoiden kanssa ja ehkä salaattia siihen viereen😑
- Anonyymi
Helvetin aggressiivisia skorpioni..
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa edelleen. Ihmisiä on erilaisia.
- Anonyymi
Se aukko viela kuroutuu umpeen.
Idiootit ovat yliedustettuina kaikissa kansanryhmissa, Kaikkina aikakausina. - Anonyymi
kaikella keksityllä höpöhöpöllä sitä perustellaankin joidenkin syrjintää ja paskanpuhumista.
- Anonyymi
True dat.
Eheän you just dont give a shit life stays simple.
- Anonyymi
Suo on vaan satuttanut joku. Mä olen skorpioni ja aika kiltti/ystävällinen kaikille ihmisille.
Olet todella agressiivinen yksilö. Haukut täällä ja laitat kaikki ihmiset samaan nippuun. ,kiusaat. Ei toi aurinkomerkki pelkästään kerro mitään. Purkaa sun pahaolo toisin ja yritä olla onnellinen enemmän.- Anonyymi
LOL!
- Anonyymi
Onko aloittaja (nainen?) mielestään psykomagneetti? Ehkäpä samikset vetää toisiaan puoleensa... :D
- Anonyymi
Psykot kyllä valitsevat uhrinsa ei psykopaateista.
Psykopaateilla ei olisi rahkeita toiseen, liikaa konfliktit päättele siitä.
Vrt. Koulukiusaaminen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801965
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591686Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461656- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1491208Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501072Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58990- 15879
- 69862
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26856