17-vuotias kissani piti lopettaa tänään, ihan yllättäen. Onpa tyhjä koti, koko ajan kuulen sen askeleet takaani ja kehräyksen. 17 vuotta yhteiseloa on pitkä aika. Nuku hyvin, Selma-rakas!
surullista...
11
1113
Vastaukset
- :'(
olen todella pahoillani. 17 vuotta todellakin on pitkä aika yhdessä. onneksi sinulla on muistot ja kissasi seuraa sinua minne ikinä menetkään ja pitää sinusta huolen. voimia.
- Pixeli
Perheenjäsenen menettäminen riipaisee aina.
Voimia sinulle. - Anni
Tuhannet kiitokset osanotosta! Voi kun tietäisitte miten paljon se merkitsee, että "tuntemattomatkin" ymmärtävät ja vaivautuvat lohduttamaan.
Olette oikeesti tosi hienoja ihmisiä - ja siksi kai tänne kirjoitinkin!
väsynein terveisin Anni - Vilma
Mulla edessä kissasta luopuminen, kun ei sovi yhteen vauva ja kissa. Vaikka päätin, ettei vauvan takia kissasta luovuta, niin pakko se on, kun ei sovi lapsiperheeseen.
-Vilma-kissa 8v-- miksiköhän
Miksi kissa ja vauva eivät sovi yhteen?Onko kyse allergiasta vai onko vanha kissa jo niin itsellinen ettei suvaitse uutta tulijaa.Meillä on kasvanut kaksi lasta ja kissa samassa piirissä ja lapsista on tullut aivan eläinrakkaita.Kotona käydessään ensimmäinen kysymys on: "Onko kissa kotona" ja sitten vasta katsotaan ketä muita on paikalla.
meiltä kaikilta - tiedän tunteen.
Lohduttakoon se Sinua, että Selmalla on nyt kaikki hyvin.
Anna surulle aikaa - jonain päivänä huomaat muistelevasi pitkää, yhteistä taivaltanne jo toisenlaisin mielin. Muistot Selmasta jäivät Sinulle, pidä niistä kiinni.
Jaksamista meiltä kaikilta, t. MM & kissat.- cummitus
Kyyneleet nousi silmiin. Ajatuskin siitä että jonkun täytyy luopua rakkaastaan saa itkemään :(
Jokaisella lemmikin omistajalla se joskus on edessä.
Oma mussukkani täyttää huomenna 10-vuotta. En osaa kuvitella elämää ilman häntä ja muita kissojani. - emma
Rakkaan lemmikin kuolema voi tuntua jopa pahemmalta kuin jonkin sukulaisen kuolema.
Meidän rakas 13-vuotias Masi lensi taivaaseen 7.9.2004. Vieläkin itkettää, jos edes ajattelen asiaa.
Ajan kanssa kuitenkin vähän helpottaa. Selmalla ja Masilla molemmilla on hyvä olla nyt. Ei ole kipua ja ne saa leikkiä terveenä muiden kissojen kanssa.
Otan osaa. - masa
Noin pitkään olleeseen lemmikkiin kiintyy uskomattomasti. Kun pääsee surusta jotenkin yli voi miettiä ehkä uuden pennu ottamista.
Vanhemmilla on 13-vuotias Miiru, joka on minulle todella tärkeä. Se on ollut läsnä koko nuoruuteni ja se on siten osa elämääni. Toivon että jaksaa monta vuotta vaikka ikää onkin. - Satu
tämä asunto. Olo on lohduton, kun kissa on poissa. Oma kissani nukkui pois 17.3. kasvaimen vuoksi ja ei tahdo vieläkään uni tulla kunnolla, kun ikävä on niin kova.
Voimia ja jaksamista sinulle! - KISSANAINEN2
TAJUAN TÄYSIN,MUISTAN KUN ENTINEN KISSANI PITI LOPETTAA 10V KUN SAIRASTUI KROONISEEN IHOTTUMAAN.OLI TODELLA HIRVITTÄVÄ IKÄVÄ JA KOKO AJAN ODOTTI SEN TULEVAN.OTIN SITTEN KAKSI KOLLIN ROIKALETTA JOTKA OVAT JO 3,5 VUOTIAITA.EI TIETENKÄÄN UUSI KISSA KORVAA ENTISTÄ MUTTA KUN SURU ALKAA LAANTUA NIIN MIETI ASIAA.MINÄ ITSE EN OSAISI KUVITELLEKKAAN ELÄMÄÄNI ILMAN KISSOJA.VOIMIA JA HALAUS,ITKE KUN ITKETTÄÄ JA AJATTELE ETTÄ KISSALLESI OLI PAREMPI NÄIN.PITKÄN IÄN SAI ELÄÄ KISSASI JA VARMASTI MONTA MUKAVAA MUISTOA JÄI
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771334Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109863
- 73856