Maisan raiskannut paska sai ehdollista ja elää

Anonyymi

22

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oli ulkomaalainen paska. Suomalaiset miehet harvoin ketään raiskaa,

    • Anonyymi

      Olen sanonut että väkivaltaiset jännämiehet ovat aina onnellisia, ne saa pillua aina. Oletteko ätmit onnellisiä, ette ole

    • Taas noita mamupatjoja jotka vinkuu raiskauksista..

      Jostaki syystä ollu yksin jonku apinan kanssa. :D

      • Anonyymi

        Itsehän naiset näitä tummia rakastavat. Olen suomalainen mies, eikä minulla ole mahdollisuutta viettää aikaa kahden naisen kanssa kuten tarinan sankarilla.


      • Miehän en ole se joka yrittää selittää raiskauksia joillain "kulttuurieroilla"..


        Jos minä saisin päättää niin raiskaajalta lähtis kellit ja pää.. :D

        Liberaalithan ne on niitä jotka antaa armoa pedofiileille, murhamiehille, raiskaajille...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsehän naiset näitä tummia rakastavat. Olen suomalainen mies, eikä minulla ole mahdollisuutta viettää aikaa kahden naisen kanssa kuten tarinan sankarilla.

        Missään ei sanottu, että Maisan raiskaaja olisi tumma. Se sanottiin, että ei ole Lähi-idästä kotoisin.


      • Anonyymi
        KonnaKettu kirjoitti:

        Miehän en ole se joka yrittää selittää raiskauksia joillain "kulttuurieroilla"..


        Jos minä saisin päättää niin raiskaajalta lähtis kellit ja pää.. :D

        Liberaalithan ne on niitä jotka antaa armoa pedofiileille, murhamiehille, raiskaajille...

        Jos kuoleman rangaistusta Suomeen halutaan, se pitäisi laittaa myös törkeestä pahoinpitelystä. Esimerkiksi vakavan aivovamman saanut ei myöskään palaa enää koskaan normaaliin elämään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos kuoleman rangaistusta Suomeen halutaan, se pitäisi laittaa myös törkeestä pahoinpitelystä. Esimerkiksi vakavan aivovamman saanut ei myöskään palaa enää koskaan normaaliin elämään.

        Mitä jos se aivovamma on ansaittu. :D


    • Anonyymi

      Naiset rakastaa raiskaaja miehiä. Siellä oikeudessa on naisia jotka eivät anna jännämiehille vankilaa koska ne naiaset haluaa panna näitä raiskaaja miehiä.

    • Anonyymi

      naisen kuva näkyviin että miehet tietää ketä on mamu patja ja muille mamu miehille kanssa että tietää hekin ketä eka seksiä pyytää ja pimppiä antaa ja sitten raiskaussyytös ja suomimiehet tietää jättää tämä tyttö rauhaan ja yksikseen

      • Tarkoitatko, että suomimiehet tietävät olla raiskaamatta jo kertaalleen raiskattua?


    • Anonyymi

      "Käsittelyä nopeutettiin, koska vastaaja oli ulkomaalainen."

      Mutta ei kunnon rangaistusta. Kai oikeudessakin aletaan uskoa että naiset ovat itse puoliksi syyllisiä raiskauksiin.

      • Varmaan itse oletkin joku incel-ätmi, kun tollaista paskaa alennut kirjoittelemaan saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        Oikeus tuomarit ovat viranomaisten asemassa se toinen puoli joka on syyllinen koska ei pysty pitämään yllä yleistä turvallisuutta, ja myös päästivät vaarallisia terroristeja maahan laittomasti.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Varmaan itse oletkin joku incel-ätmi, kun tollaista paskaa alennut kirjoittelemaan saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Sano se ehdonalaista antavalle tuomarille.


    • Anonyymi

      Kertokaas viisaat mikä olisi tuollaisesta oikea tuomio, ei tuolla kerrota mitä tapahtui muuta kuin "raiskasi käsin". Eli jos kyseessä on vaikka tilanne että ukko on työntänyt kätensä naisen housuihin väkisin niin onko rinnastettavissa siihen jos joku yöllä puistossa raiskaa väkivaltaisesti?

      • Anonyymi

        Ei mutta pitää ootta huomioon kuka teki ja mitä, jos on "kunnia kansalainen" niin tuomioiden pitää olla suurempia kuin mitä alkuperäistyypeillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mutta pitää ootta huomioon kuka teki ja mitä, jos on "kunnia kansalainen" niin tuomioiden pitää olla suurempia kuin mitä alkuperäistyypeillä.

        Myös rajakeilla, persuslaisilla ym. wt-rikollisilla pitäisi olla automaattisesti kiinteät ja maksimituomiot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös rajakeilla, persuslaisilla ym. wt-rikollisilla pitäisi olla automaattisesti kiinteät ja maksimituomiot.

        Oikea rangaistus olisi naama lehteen samaa toivon pedareiltakin. Silloin tällaiset ehdollisetkin tuomiot olisi paremmin ymmärrettäviä, kun häpeä ja paine ympärillä, missä liikutkin tuntuu hyvältä rangaistuksen osalta. Syylliset todetaan ja syyttömät vapautetaan.


    • Anonyymi

      Ansaitsikin tulla raiskatuksi tuollainen mamupatja.

    • Anonyymi

      "Nyt ohitan ulkomaalaiset saman tien. Se on asia, joka suututtaa itseäni hirveästi. En pidä rasismista."

      Varmaan tapahtuu vielä niin että jossain vaiheessa maisa voimaantuu niin paljon että kutsuu taas ulkkisukon kotiinsa todistaakseen itselleen että oli yksittäistapaus, sitten jos taas tapahtuu maisa joutuu totemaan olleensa taas kerran väärässä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe