Käytättekö naisia?

Anonyymi

Mihin tarkoitukseen käytätte naista?

24

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mutta tinderimiehet käyttää naisia reikänä ja jäte astiana ja naiset nauttii siitä

    • Anonyymi

      Käytän naista seksin harrastamiseen, toisinaan jutteluun ja lounas seuranakin on naisia ollut.

    • Kysymyksen sanamuoto on kehno, humoristisuutta tavoitteleva, mutta kaikki eivät osaa.

    • Anonyymi

      Kohta käytän naista (eli itseäni) mm. kahvin keittoon. Tänään käytän itseäni mahd. vähän koska on sunnuntai ja lepopäivä.

      -pihallatipunen-

      • Mä käytän täs itteeni pienimuotoiseen maalaushommeliin, nyt täytyy antaa kuivua välillä. 👍
        Ja sitten on nää autonomiset toiminnot, joita tää nainen mulle tuottaa..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mä käytän täs itteeni pienimuotoiseen maalaushommeliin, nyt täytyy antaa kuivua välillä. 👍
        Ja sitten on nää autonomiset toiminnot, joita tää nainen mulle tuottaa..

        Juu, esim. vessassa täytyy välillä itseään käyttää.. 🙄. Siis KÄYDÄ.. 😁

        -pt-


    • Anonyymi

      Seksiin tietenkin, mihin muuhunkaan? Muuta käyttöä ei ole. On se hyvä kun naiset itse tyrkyttää itseään, pelailen hieman mukana seksiin asti mutta ei enää sen jälkeen.

    • Mjoo

      Naisen moninaiset käyttötarkoitukset kulminoituvat alastonmallina. Muuta varsinaista käyttötarkoitusta ei naisella ole, sillä naiset osaavat käyttäytyä itse.

      (Hihitystä)

      • Vai pitäisikö se sanoa alastonmallissa?

        Emmä tiiä.

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Vai pitäisikö se sanoa alastonmallissa?

        Emmä tiiä.

        (Reps)

        Muistan hyvin kuinka ensimmäisen kerran piirsin alastoman naisen suoraan mallista, ja mielestäni se oli oikein hauska kokemus.

        Alaston nainen luokkahuoneessa on hetken verran kiusallinen asia, ja sitten tämä vaivaantuneisuus katoaa ja hänen linjansa ottavat kokonaisvallan ja tilan haltuunsa.

        Suosittelen.


      • Funeau kirjoitti:

        Muistan hyvin kuinka ensimmäisen kerran piirsin alastoman naisen suoraan mallista, ja mielestäni se oli oikein hauska kokemus.

        Alaston nainen luokkahuoneessa on hetken verran kiusallinen asia, ja sitten tämä vaivaantuneisuus katoaa ja hänen linjansa ottavat kokonaisvallan ja tilan haltuunsa.

        Suosittelen.

        Kuinkahan tätä selvenntäisi?

        Nainen - noin kapineena - on esine.

        Jos malli istuu hiljaa ja liikkumatta tunnin tai pari, niin hänestä ei todellakaan saa minkäänlaista syvempää käsitystä. Nainen ei avaudu.
        Siinä hän ilkosillaan istuskelee, mutta kukaan ei tiedä kuka ja millainen hän on. Hän on vain vartalo, jolla on kasvot. Täten hän ei myöskään ole seksuaalinen olento, vaan tosissaan vain malli jostain ihmisestä ja tämän olemuksesta.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Muistan hyvin kuinka ensimmäisen kerran piirsin alastoman naisen suoraan mallista, ja mielestäni se oli oikein hauska kokemus.

        Alaston nainen luokkahuoneessa on hetken verran kiusallinen asia, ja sitten tämä vaivaantuneisuus katoaa ja hänen linjansa ottavat kokonaisvallan ja tilan haltuunsa.

        Suosittelen.

        Suosittelen myös. Mielenkiintoinen kokemus se, kuinka kiusallisuus sulaa vähitellen ja katsominen, tarkkaan katsominen ja mittaaminen muodostuu helpoksi ja oikeaksi.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Suosittelen myös. Mielenkiintoinen kokemus se, kuinka kiusallisuus sulaa vähitellen ja katsominen, tarkkaan katsominen ja mittaaminen muodostuu helpoksi ja oikeaksi.

        Juurikin näin

        Yleensä ihmiset katselevat toisiaan etsien näistä vikoja tai ihaillessaan jotain erityisominaisuutta.

        Mutta piirtäminen mallista on hieman toinen juttu. Jos alat säätämään työtäsi, niin teos epäonnistuu.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Juurikin näin

        Yleensä ihmiset katselevat toisiaan etsien näistä vikoja tai ihaillessaan jotain erityisominaisuutta.

        Mutta piirtäminen mallista on hieman toinen juttu. Jos alat säätämään työtäsi, niin teos epäonnistuu.

        (Hihitystä)

        Toisaalta katsomalla mallia ja yrittämällä saada paperille jotain mallia muistuttavaa huomaa myös sen, miten virheet eivät olekaan virheitä ja miten upeaa ovat valot ja varjot iholla kuin iholla.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Toisaalta katsomalla mallia ja yrittämällä saada paperille jotain mallia muistuttavaa huomaa myös sen, miten virheet eivät olekaan virheitä ja miten upeaa ovat valot ja varjot iholla kuin iholla.

        Juuri tätä tarkoitin. Jos haluaa paperille jotain muuta kuin mallinsa, kannattaa katsella vaikka ulos.

        Juuri tämän takia myös kirjoitettaessa on hyvä muistaa se sääntö, että ei lähde säätelemään mitään mieleisekseen.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Juuri tätä tarkoitin. Jos haluaa paperille jotain muuta kuin mallinsa, kannattaa katsella vaikka ulos.

        Juuri tämän takia myös kirjoitettaessa on hyvä muistaa se sääntö, että ei lähde säätelemään mitään mieleisekseen.

        (Hihitystä)

        Jep, sääteleminen on säätelemistä.


    • Anonyymi

      naisia käytetään sperma viemärinä.

    • Anonyymi

      Käytän naisia kaikkiin ajattelua vaativiin tehtäviin. Miehelle en ole vielä löytänyt käyttöä. No, on osa niistä ihan käsistään kätevä.

      • Jos nyt oikein viilataan pilkkua, niin miestähän ei nykyään tarvita edes lisääntymiseen.
        Nainenhan on muutoinkin se perussukupuoli. On myös olemassa joitakin lajeja, joissa uroksia ei ole lainkaan ja lisääntyminen tapahtuu kloonauksen avulla.


    • Öööh..no ystävinä.🙄

    • Kyllä, moneen asiaan.
      - Minulla on tuttu nainen kampaajana, käytän hänen palvelujaan.
      - Kynsistudiolla on nainen, joka tekee loistavaa työtä.
      - Kävin R-kioskilla ja siellä oli nainen tiskin takana.
      - Hyvä ystävä (nainen) on töissä vaateliikkeessä, hän vinkkaa minulle heti, kun tulee uutta vaatetta liikkeeseen.
      jne...

      Kiitos gallupista. :)

      • Anonyymi

        Minulle nainen on pelkkä reikä, ja niin se miehisille miehille pitää ollakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulle nainen on pelkkä reikä, ja niin se miehisille miehille pitää ollakin.

        Siinä tapauksessa sinun pitää muuttaa asennettasi. Meillä naisilla on elämässä monta vaativaa roolia, eikä eteenpäin puskeminen ole missään vaiheessa helppoa.

        Sinun näkökulmasi on hyvin kapea-alainen, enkä usko, että tätä keskustelua on syytä jatkaa tämän enempää.

        Peace out!


    • Anonyymi

      Sohvapöytänä kontallaan...

      AsianVierestä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe