Miksi kiltille, tunnolliselle, luotettavalle ja ystävälliselle

Anonyymi

Ollaan paskamaisia? Mitä luulette syyksi?

26

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joistakin se kuvailemasi tyyppikin on perseestä, eikä sitä siekailla olla näyttämättä. Sellaista se elämä välillä on. Unohda ne mulkut tai kynnä ikäs naamalla turvetta.

• Anonyymi

Ei kai tuohon muuta vastausta ole kuin että maailmassa on niin mukavia kuin paskamaisiakin ihmisiä.
      Näistä paskamaisista pitää vain koittaa pysyä erossa. Ei se sen vaikeempi yhtälö ole.

• Anonyymi

Työpaikalla se on vaikeaa olla paskamaisista erossa😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työpaikalla se on vaikeaa olla paskamaisista erossa😂

Sitten pitää vaihtaa työpaikkaa, jos alkaa paskamaisista ihmisistä stressaamaan.

xL

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten pitää vaihtaa työpaikkaa, jos alkaa paskamaisista ihmisistä stressaamaan.

xL

Ei se muutu miksikään. Se paskamaisuus kenenkään pois lähdöllä. Ainoastaan paskamaisten poistuessa. Ei niistä kannata stressiä ottaa, vaan asioille pitää tehdä jotain.

• Anonyymi

Jos tuo on tyypin oma arvio itsestään, niin se tyyppi on aika paskamainen.

xL

• <<Miksi kiltille, tunnolliselle, luotettavalle ja ystävälliselle
      Ollaan paskamaisia? Mitä luulette syyksi?<<

Koska maailma on läpeensä paha.

• Anonyymi

Siksi, koska pystytään.

Kiltit ja tunnolliset joutuvat usein sijaiskärsijöiksi. Heihin on niin helppo purkaa kiukkua, koska he eivät anna takaisin. He vain ottavat vastaan toisten huonot fiilikset, eivätkä puolustaudu. Niille ei uskalleta kiukutella, jotka lyövät sanansäilällä heti takaisin.

• Anonyymi

Eli näin maailma opettaa kilttiäkin olemaan paskamainen. Vieläkö ihmettelette miksi maailma menee vain hullummaksi ja empatiasta ei tietoakaan, itsekkyys ja tunnekylmyys alkaa rehottaa.

• Minusta siihin tyyliin ei tarvitse itse lähteä mukaan. Päinvastoin, säilyttää mielummin asiallisemman asenteen ja käytöksen. Huonoille jutuille ei tarvi ryhtyä myötämieliseksi.

Antaa mölähtelijöiden mölistä, ite voi olla mölähtelemättä ja säilyttää "arvonsa".

• Vaihda seuraa/ ympäristöä. Olet tekemisissä väärien ihmisten kanssa.

• Anonyymi

Kiltti nielee paskamaisuuden itseensä. Epäkypsät paskovat kilttien niskaan tunteakseen oman olonsa paremmaksi. Kai siinä on jotakin tekemistä ylemmyyden tunteella. Kun on itellä huono olla niin yritetään siirtää se pois omilta niskoilta paskamaisuudella toisia kohtaan.
      Tunneälykkäämmät kiltit ymmärtävät tämän ja haluavat parantaa toisen oloa sietämällä paskamaisuutta. Kiltti ymmärtää että toinen vain omaa pahoinvointiaan oksentaa.
      Ja siitä tulee paradoksi.Tai näin ainakin mulla.

• Jos antaa toisten kävellä ylitseen, aina löytyy niitä, jotka haluat niin tehdä. Kiltyi ihminenkin voi sanoa , ettei yli käveleminen käy.

• Anonyymi

Koska itsekkyys ja röyhkeä oman edun tavoittelu ovat muotia.

-flowersreally-

• Ikävä kyllä se on niin, että kiltinkin pitää oppia antanaan takaisin.

• Anonyymi

Sinulla on tapana antaa takaisin korkoineen. Siitä se eskaloituu.

• Anonyymi

Naiset on vittumaisia kilteille ätmeille vaikka ätmit on kilttejä naisille.

• Anonyymi

Miten se ätmien kiltteys naisia kohtaan näkyy? Kilttinä huoritteluna ja ulkonäön haukkumisena?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten se ätmien kiltteys naisia kohtaan näkyy? Kilttinä huoritteluna ja ulkonäön haukkumisena?

Niin se kiltteys täällä taidetaan määritellä.

• Anonyymi

Eipä ole näkynyt kilttejä ätmejä tällä palstalla. Vain äänekkäitä, itsekkäitä omaneduntavoittelijoita.

Eikä sekään, jos irl mielistelette ihmisiä ajaessanne omia itsekkäitä agendojanne, ole todellista kiltteyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Autoin naista kolarin takia ja nainen vaan käski häipymään. Noin se näkyy meidän ätmien elämässä. Myös autoin naista kun se asuntoon murtauduttiin mutta en saanut kiitosta edes.

• Anonyymi

Onpa ollut omituisia naisia. Mutta "ätmi"-käsite ei liity asiaan mitenkään. Niillä naisilla on itsellään päässä jotain vikaa.

• Koska osa ihmisistä ei itse pysty samaan. Happy fucking sunshine on paljon käytetty fraasi, kun toista vituttaa sun hyvä olos.

Niillä on asenne, et koska heitäkin vituttaa... Ei muillakaan saa olla positiivista asennetta.

• Anonyymi

Selkeä vastaus: Paskamaisten ihmisten KATEUS !

• Anonyymi

On täysin totta: kauteus on se syy, näin on :D

• Anonyymi

Minulle tuli erittäin surullinen ajatus mieleen... oikeasti kun ajattelin juttuja tuossa vain rullatessani että: olen kyllä itse pilannut itsekkyydelläni moniakin parisuhteita tyttöjen kanssa, vähän huono olo tuli jo, kun jos vain rullailee ja liikennesäännöt kuin refleksinä päässä ja tutu jutut, niin voi ajatella asioita.

Olisin ehkä voinut tehdä toisin monissakin tapauksissa, jos en olisi ollut niin itsekäs silloin, eli hieman narsistinen, nooh...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      91
      5248
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4086
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2209
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1997
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1454
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1056
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe