...naisen onnelliseksi vai onnettomaksi?
Mitenhän tuo mahtaa olla?
Selvästikin mies on tänne jotakin varten luotu, mutta mitä?
Ajatus siitä on hieman hämärtynyt :)
Tekeekö mies...
20
<50
Vastaukset
Taitaa riippua miehestä ja naisesta. Kysymyksen voisi suoraan kääntää, tekeekö nainen itsensä onnelliseksi vai onnettomaksi miehellä?
Tuleeko nainen onnelliseksi vai onnettomaksi mitä enemmän mies tottelee oikkuja ja tekee temppuja? :P- Anonyymi
Nainen vastaa omista tunteistan, asia ei kuulu miehelle.
- Anonyymi
Minusta nainen voi hetken elää miehen kanssa ymmärtääkseen lopullisesti, että hän on onnellisempi ilman miestä. Jotkut naiset ymmärtävät sen jo ilman tuota mieskokemustakin.
- Anonyymi
Nainenhan ottaa silloin vastuun elättää itse itsensä ja ne lapset sitten, ja isännänkin myös.
Se juuri niin, riippuu ihan miehestä ja naisesta ittestäänkin kyllä, kenen ja mimmosen kanssa tuntee onnellisuutta yhdessä ollessaan ja eläessään.
Varsinaisesti mies ei välttämättä tee mitään ihmeellistä ( jotkut vois jopa ihmetellä mitä tossa nyt mukamas on), mutta nainen vaan on suu messingillä koska se mies...se vaan on jotenkin naisen mielestä erityisen ihana. :)
Nimimerkillä kokemusta on.. ;DMut siis joo, mieshän on ihan mahtava keksintö. Työjuhtana kulkee hyvin ja aika helppo loppujen lopuksi houkutellakin juttuihin mukaan, paitti miespäivinä...
Ja onhan mies vartalokin aivan uskomattoman ihana katsella, kun siinä on kaikki sutjakkaasti kohdillaan. :PAbrakadabra kirjoitti:
Mut siis joo, mieshän on ihan mahtava keksintö. Työjuhtana kulkee hyvin ja aika helppo loppujen lopuksi houkutellakin juttuihin mukaan, paitti miespäivinä...
Ja onhan mies vartalokin aivan uskomattoman ihana katsella, kun siinä on kaikki sutjakkaasti kohdillaan. :PJa on se kyllä välillä mukava upottaa kädetkin niihin lihoihin, elikkä kyllä mies voi ihan onnellisuuttakin aiheuttaa. :D
Ihan varsinaisesti kummemmin mitään erityistä tekemättä.- Anonyymi
Abris niin... jotenkin olen ihastunut sinuun keskustelijana.... aah uusi juttu taas venäläisten hypersoniksista ohjuksista uutisissa, sukellusveneistä tulevia.
Anonyymi kirjoitti:
Abris niin... jotenkin olen ihastunut sinuun keskustelijana.... aah uusi juttu taas venäläisten hypersoniksista ohjuksista uutisissa, sukellusveneistä tulevia.
Jahas, kiitos vaan. :)
Välillä saattaa tulla vähän lennokasta juttua, mitä mieleen juolahtaa höpistä.
Das Boot ja kohta hukkuu taas joku sukellusvene... :(- Anonyymi
Eräästä mietinnästä mikä oli palstalla: minun mielestäni sellainen on silloin hyvin jos tulee hyvää mieltä, kuten kaikkiallakin ihmissuhteissa.... jos tuntuu pahalta, niin se kannattaa jättää sitten se suhde.
Venäläisten hirviö-ohjukset noniin, ovat.... vastaisku amerikkalaisten Tomahawk-ohjuksille vain sukellusveneistä ammuttavia. - Anonyymi
Ampuvat sukellusveneistä "juttuja", tullainen joo "juttu" = Ballistinen ydinohjus sitten :D
Ampuvat "juttuja" :D Anonyymi kirjoitti:
Eräästä mietinnästä mikä oli palstalla: minun mielestäni sellainen on silloin hyvin jos tulee hyvää mieltä, kuten kaikkiallakin ihmissuhteissa.... jos tuntuu pahalta, niin se kannattaa jättää sitten se suhde.
Venäläisten hirviö-ohjukset noniin, ovat.... vastaisku amerikkalaisten Tomahawk-ohjuksille vain sukellusveneistä ammuttavia.Joo, jos vallitseva olotila alkaa olla jatkuva paha mieli ja huono olo jossakin suhteessa, niin kannattaa tosiaan miettiä miksi ja onko siihen kenties olemassa muitakin ratkaisuja, kun juuri toi jättäminen.
Joskus on niin pahoiksi käyneitä olotiloja, ettei auta enää mikään puhuminen tai muukaan ruuvaaminen ja säätäminen, ainoa ulospääsy reitti on lopettaa koko suhde.
Joskus tulee umpikuja eteen, eikä auta mikään olisit tai mikset sinä, mitä varten te...:)
Puheet ei vaan enää yksinkertaisesti pelasta.
Mutta kyllähän ihmissuhteissa tarttee jonkin verran sietää ja kestää minun mielestä mielenkin pahoittumista ja näkemysten toisistaan poikkeamista. Ettei nyt olla heti pienemmästäkin vastoinkäymisestä heivaamassa helvettiin toista. Riippuu tietysti aina asioiden vakavuudestakin.
Esimerkkinä nyt vaikka...Jollekin yksi litsari ei ole kun sori pikku vahinko ( hiukan tuossa hiillyin liikaa ja läppäsin), meinaa että anteeksi pyytämällä homma ratkee hyväksi. Mutta minusta taas se on jo niin vakava juttu, että ei sitä pitäisi katsoa pikku juttuna.
Mutta mistään roskapussin ja jonkun vaatemytyn lojumisesta väärässä paikassa ei ehkä kannata alkaa ruveta suhdetta vielä päättämään. :D
Tai että on toisella erilaisia tapoja tehdä jotain asioita kun sulla.
Tuli jotenkin mieleen Russia aiheiset laulut.. :D- Anonyymi
Ensin seksi, sitten treffi :D
Anonyymi kirjoitti:
Vainiin...mukavia treffejä!
Alan kattelemaan elokuvaa Southpaw...nyrkkeily draama. :)- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopa joo, ihan jootavata paskan länkytydtä. Siinä on vakka kautensa valinnut te näätte sopivan yhteen. Seilatkaa välillä syvissä vesissä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinkö ajattelit, ota ensin ero!!
Anonyymi kirjoitti:
Joopa joo, ihan jootavata paskan länkytydtä. Siinä on vakka kautensa valinnut te näätte sopivan yhteen. Seilatkaa välillä syvissä vesissä!
Miten syviä vesiä meinaat? Huumekoukkua, vankilareissua vai jotakin vastaavaa?
- Anonyymi
Siellä hän te ootte jo olleet pitemmän aikaa.
Varmaan jos etsii onnellisuutta toisesta, löytää edestään paljon pettymystä.
Sitä määrittelee itse silloin onnellisuuden ja odottaa sitä siinä muodossa. Eli syntyy odotusarvo, jonka toisen pitäis saada täytettyä, että odottaja tuntisi olevansa onnellinen.
Usein nuo odotusarvot kumpuaa siitä, mistä jotenkin itse jää vaille, esimerkiksi lapsuudessa, tai millätavoin sen sai lapsuudessa. Esimerkiksi rakkaus ei toimi samoin aikuisten välisissä suhteissa, kuin vanhemman ja lapsen välisessä.- Anonyymi
Mies tekee naisen onnelliseksi, kun hän tyydyttää sosio-emotionaaliset ja eroottiset tarpeet. Miehen kylkiluu on naisen paras paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654470Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563500Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5083242Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972154Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361803Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja231777- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446