Olen seksuaalinen sadisti

Anonyymi

Olen 33 vuotias, enemmän tai vähemmän normaalia elämää elävä mies.
Kuvailisin itseäni ainakin seuraavilla termeillä: Älykäs, sopeutuva, harkitseva, hyväkäytöksinen, intorvertti...
Sadisti.

Tuo viimeinen termi on tietysti se jota en sosiaalisissa tilanteissa tuo esille. Ei siksi että häpeäisin sitä, vaan siksi että sitä lähes universaalisti pidetään yksiselitteisen pahana asiana... Tuosta termistä puhuminen (järkevästi ja kiihkottomasti) olisi todennäköisesti hyvin vaikeaa suurimmalle osalle maailman ihmisistä.
Enkä ihmettele - kysymyksessähän on lähtökohtaisesti perversio joka viittaa siihen että nautin muiden ihmisten kivusta... nautin jopa kivun tuottamisesta.
Siispä koko elämäni aikana olen ottanut asian puheeksi vain muutaman kerran.

Siitä on nyt noin 20 vuotta kun aloin fantasioimaan piiskaamisesta. Tarkkaa ikää en muista, mutta viimeistään yläasteella huomasin että minua alkoi kiinnostaa ajatus erään luokallani olevan tytön takapuolen läimäyttämisestä kämmenelläni.
Aikalailla juuri näin tarkka tuo fantasia oli. Tuossa iässä tytöt toki muutenkin alkoivat kiinnostaa, mutta tämän yhden luokkatoverin kohdalla kiinnostukseen liittyi tällainen erikoispiirre. Ehkäpä hänellä oli mielestäni erityisen hyvä peppu!
Kerran muistan nähneeni unta juuri tuosta tilanteesta. Uni oli lyhyt, sillä heti ensimmäisen läimäytyksen jälkeen sain siemensyöksyn ja heräsin.

Käytännössä en koskaan muistaakseni edes koskenut tuohon tyttöön.
Olin muutenkin melko myöhäinen herääjä sukupuolielämäni kanssa. Ulkonäössäni ei lienee ollut mitään vikaa, mutta olin noihin aikoihin niin syrjäytynyt ja omissa oloissani pysyttelevä että kokemukset saivat odottaa muutaman vuoden lisää.

Noihin aikoihin aloin myös viettämään enemmän aikaa internetissä, ja sen tuomat mahdollisuudet avasivat aivan uusia ovia myös oman pikku outouteni kanssa.
Muistan kun löysin "Nu-West Debbien", tuon menneiden aikojen piiskaus-mallin. Katsellessani kuvasarjaa jossa hän saa "mailasta" en voinut uskoa että syvänpunainen väri hänen pakaroillaan oli aitoa.
Mutta kaikesta päätellen se oli! Yritin arvailla mielessäni sitä kuinka kipeää mailan iskujen oli täytynt tehdä.
Masturboin usein juuri tuota kuvasarjaa katsoessani. Toki Debbien alastomuus kiihotti minua myös, mutta päähuomion vei nimenomaan hänen punainen peppunsa.

Kokeilin myös itseni piiskaamista. En niinkään nauttinut kivusta, mutta nautin ajatuksesta että netissä näkemieni kuvien naiset olivat kokeneet yhtä kovaa kipua kuin mitä minä - tai todennäköisesti jopa kovempaa, sillä itseään piiskatessa oli vaikea saada kovin paljoa voimaa.
Sähköjohto toimi hyvin! Taitoin kunnon, tukevan sähköjohdon kahtia, pidin päistä kiinni ja pieksin itseäni silmukalla selkään kainaloiden alta ja olan yli. Heille jotka eivät ole sitä kokeneet voin sanoa; se sattuu! Ja jättää jälkiä moneksi päiväksi...

Vuodet vierivät.
Muutuin sosiaalisemmaksi, juhlin ja elin elämääni. Suljettujen ovien takana katselin netistä kuvia ja videoita piiskaamisesta ja ruoskinnasta, mutta en maininnut asiasta kenellekään.
Taisin identifioitua "Sadistiksi" juuri noihin aikoihin. Huomasin myös että oma sadismini oli varsin tarkasti rajoittunutta sorttia!
Piiskaaminen ja ruoskinta - jopa varsin rajukin - kiihotti minua suuresti. Mutta mikä tahasa muu väkivalta tai kivun tuottaminen ei antanut samaa vaikutusta.
Viiltäminen tai nyrkillä lyöminen aiheutti lähinnä kuvotuksen ja vihan tunteita. Kuvitteellisesta aseväkivallasta "pidin" samalla tavalla kuin nyt suurin osa nuorista miehistä pitää (elokuvat, videopelit...).

Piiskaaminen ja ruoskinta (pidän nämä kaksi termiä erillään) olivat siis minun juttuni. Vastaanottavana osapuolena piti olla nainen, mielellään nuori. Katselin joskus myös materiaalia miesten ruoskimista, sillä myös se aihe kiinnosti minua, mutta naisten ruoskiminen antoi minulle kiivasta seksuaalista nautintoa.
Kehon osalla ei juuri ollut väliä... Yläselkä ja pakarat olivat tietysti hyvä piiskaamisen kohde, mutta myös rintojen piiskaus kiihotti kovasti (olen "tissimies"). Samoin reisien.
Välineelläkään ei ollut suurta väliä; keppi, nahkavyö, maila, pitkä yksisiimainen ruoska, monihäntäinen ruoska, paljas kämmen... Kaikille oli paikkansa fantasioissani.
Tässä vaiheessa on hyvä mainita että erityismieltymykseni eivät vaikuttaneet seksielämääni. Pystyin varsin hyvin nauttimaan seksistä ilman piiskoja. En myöskään koskaan kohdannut naista jolle olisin rohjennut ehdottaa fantasioideni toteuttamista... pelkäsin vastapuolen reaktiota.

jatkuu,,.

6

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

...jatkoa

Noihin aikoihin ostin itselleni Cold Steelin muovisen Sjambok-ruoskan. Kavereille jotka sen näkivät selitin sen olevan itsepuolustusharjoituksiani varten. Se oli hyvä selitys, sillä olin aidosti kiinnostunut sekä itsepuolustuksesta, että erilaisista yksinkertaisista "aseista".
      Tosiasiassa halusin päästä kokeilemaan Sjambokia johonkin sopivaan kohteeseen; mieluiten jonkin kauniin, nuoren naisen kiinteille pakaroille.
      Kokeilin välinettä myös omille pakaroilleni, ja totesin sen sattuvan varsin paljon siitäkin huolimatta että kyseisellä esineellä oli lähes mahdotonta lyödä itseään kunnolla takapuolelle.

Tapasin nykyisen vaimoni.
      Sopivassa vaiheessa suhteemme alkuaikoina otin piiskauksen puheeksi. Esitin hänelle ensiksi nimenomaan juuri kevyemmän, leikkisemmän kämmenellä piiskaamisen, ja tästä hän tuntuikin pitävän.
      Kävin ostamassa seksikaupasta hapsupiiskan jota kokeilimme muutaman kerran... Siitä naiseni ei pitänyt. Hapsupiiska hautautui kaappiini ja suhteessamme ei tästä eteenpäin juuri esiintynyt piiskaamista.

Vaimoni tietää siis mieltymykseni piiskaamiseen - mutta hän ei tiedä syvempiä halujani jotka pitävät sisällään rajumpaa ruoskintaa. Hän ei tiedä että fantasioissani kumppanini ihoa koristaa hyvin näyttävät ruoskanjäljet, ja että toisinaan jopa veri saattaa virrata.

Kerran tuli elämässämme vaihe jolloin naiseni työskenteli toisella paikkakunnalla.
      Minä ajauduin nettiin hakemaan salaista naisseuraa, ja löysinkin seurakseni erittäin viehättävän neidon - joka oli vain 16 vuotias.
      Hän asui vielä vanhempiensa luona, ja koska olin hyvin tarkka siitä ettei pettämiseni paljastuisi, en koskaan halunnut ottaa tyttöä kotiini. Tapailin häntä siis milloin missäkin... joskus jopa kirjaimellisesti ulkona pusikossa. Tämä toi tapaamisiimme mielenkiintoista lisäjännitystä.

Tyttö oli hyvin suostuvainen. Ehkä olin onnistunut viettelemään hänet todella pahasti, tai sitten hän vain oli luonteeltaan erityisen utelias ja miellyttämishaluinen. Joka tapauksessa minä käytin asetelmaa hyväkseni. En koskaan pakottanut häntä mihinkään, mutta huomasin että pystyin puhumaan hänet mihin vain.
      Kerran, tytön suorittaessa minulle seksuaalisia palveluksia ulkona viileässä kesäyössä, sanoin haluavani piiskata häntä. Lyhyen suostuttelun jälkeen tyttö makasi polvieni päällä kasvot alaspäin ja paljas peppu pystyssä.
      Tuolloin annoin ensimmäistä kertaa iskuja täydellä voimalla. Tein sen vain kämmenellä, mutta voimaa oli rittävästi... Kämmentäni kirveli, tyttö päästi pieniä älähdyksiä ja kiroili hiukan ja hänen pakaransa punottivat voimakkaasti (tosin tuolloin ole melko pimeää, joten saatoin yhtä hyvin kuvitella värin).
      Loppujen lopuksi annoin vain muutaman iskun, mutta kokemuksesta tuli silti eräs elämäni parhaimmista! Orgasmini tuon pikku väkivallanteon jälkeen oli mahtava.

Tyttö ei pitänyt saamastaan kohtelusta tuona yönä, mutta tapailimme kyllä vielä tuonkin jälkeen muutamia kertoja, joten luullakseni en ollut ylittänyt mitään vääriä rajoja toiminnallani.
      Viimeisen kohtaamisemme yhteydessä tyttö oli ulkona luvatta. Tuolloin minulle tuli mieleen rangaista häntä asiasta, ja vetäisinkin jo nahkavyöni pois housuistani, mutta tilanne ei johtanut piiskaamiseen... Tyttö vaikutti aidosti pelokkaalta, joten annoin hänen suostulella minut muihin, vähemmän kivuliaisiin puuhiin.
      Sitten naiseni tuli takaisin kotiin ja tiemme tytön kanssa erkanivat.

Useampi vuosi kului ilman merkittäviä sadistisia tapahtumia. Mietin ankarasti että miten voisin toteuttaa enemmän fantasioitani.
      Elin hyvässä parisuhteessa. En juuri kokenut tarvetta etsiä seksiseikkailuja suhteeni ulkopuolelta... mutta fantasioideni toteutumatta jääminen häiristi minua.
      Aloin harkita maksullista seuraa.

Tiesin heti että pelisäännöt oli sovittava jo etukäteen. Siispä aloin etsimään seuralaista niinsanotusti avoimin kortein; kerroin mitä halusin ja painotin että kysymyksessä ei olisi kevytmielinen alistusleikki, vaan kovaa kipua ja näkyviä ruhjeita aiheuttava raju piiskaus.
      Ymmärrettävästi halukasta seuraa ei löytynyt aivan helposti.
      Lisäksi minulla oli kriteereitä... Jos kerran maksaisin kokemuksesta, halusin kaiken olevan mahdollisimman paljon mieltymyksieni mukaisesti. Etsimäni naisen tuli olla nuorempi kuin minä ja hoikka.

jatkuu...

• Anonyymi

...jatkoa

Löysin erään itä-eurooppalaisen nuoren naisen, joka ilmeisesti työskenteli Suomessa prostituoituna. Hän suostui kämmenellä piiskaamiseen, mutta ei mihinkään muuhun. Olin niin innokas saamaan uusia kokemuksia, että otin hänen tarjouksensa vastaan.
      Tapasin hänet ja läimäyttelin hänen uskomattoman tiukkaa peppuansa täydellä voimalla muutaman kerran, saaden hänet ensin kikattelemaan hermostuneesti, sitten kiemurtelemaan ja lopulta estelemään piiskaustani. Suomea hän ei osannut, eikä hänen englantinsakaan ollut kovin hyvää... Loppujen lopuksi uskon ettei hän edes ymmärtänyt miksi halusin tehdä hänelle niin... se häiritsi minua.
      Tilanne oli kiihottava ja miellyttävä, mutta jotain jäi puuttumaan. Halusin tehdä enemmän! Lisäksi päätin että seuraavan kumppanini pitäisi ymmärtää puhettani paremmin.

Lopulta löysin paremman ehdokkaan: 23-vuotiaan suomalaisen opiskelijan rahapulassa. Kuvien perusteella hän oli hyvin kaunis.
      Vaihdoimme viestejä ja puhuimme puhelimessa. Kerroin mitä etsin, ja suureksi hämmästyksekseni hän suhtautui ehdotukseeni varsin myötämielisesti. Selvästikin hän tarvitsi rahaa kipeästi. Hänen ainoa huolensa oli että "kunhan haavoja ei tarvitse tikata, tai mitään sellaista"... En voinut uskoa korviani!

Tapasin naisen vielä samana iltana, ja tuosta illasta tulikin ehkä elämäni ikimuistoisin.
      Otin mukaani kaksi kotontani löytyvää välinettä joiden tiesin "toimivan" varsin hyvin; Sjambok-ruoskan sekä parin metrin pituisen antennikaapelin.
      Nainen oli miettlyttävä, pieni ja kaunis. Uskoakseni hän oli ottanut rauhoittavia aineita ennen tapaamstamme, sillä hänen käytöksensä oli lähes luonnottoman rauhallista ja pehmeää. Tämä huolestutti minua aluksi, mutta mennessäni peremmälle hänen asuntoonsa, totesin kaiken olevan hyvin siististi ja asiallisesti... Kenties nainen vain oli alkanut jännittää tulevaa (ymmärrettävästi) ja oli halunnut rauhoittaa itseänsä.
      Käytin mukanani tuomia välineitä lähes täydellä voimalla. Ruoskan pamahdukset, naisen kirkuminen, iholle muodostuvat jäljet ja virtaavat kyynelet saivat minut uskomattoman kiihottuneeksi!

Sjambok oli todella tehokas... Annoin vain 3 iskua täydellä voimalla.
      En uskaltanut antaa enempää, sillä jokainen noista iskuista sivalsi naisen pakaroille syvän uurteen. Verta ei valunut, mutta tunsin juomuissa kosteutta... ilmeisesti jonkinlaista kudosnestettä tihkui vaurioituneen ihon läpi.
      Naisen rauhallisuus karisi pois toisen iskun jälkeen.
      Kolmannen iskun jälkeen hän kirkui. Se ei ollut huuto tai kiljahdus - se oli pitkä, korvia särkevä kirkuna joka samanaikaisesti sekä kiihotti minua, että pelotti minua.

Otin tilanteesta myös kuvia ja videoita. Se ei ollut ollut suunnitelmana paikalle mennessäni, mutta keskenkaiken tajusin että siitä tulisi ikimuistoinen kokemus, joten halusin vahvistaa tulevia muistojani myös multimedian avulla.

Kun puistuin paikalta, olin muuttunut mies. Minua edelleen jännitti.. tuntui että olin juuri tehnyt jotain hyvin väärää. Mutta samalla olin äärimmäisen tyytyväinen ja edelleen kiihottunut (vaikka juuri hetki sitten olinkin saanut järisyttävän orgasmin).
      Kokemus täytti odotukseni! Osin se oli jopa ollut parempi kuin mitä olin odottanut.
      En kuullut naisesta enää koskaan. Ilmoitus, jonka avulla löysin hänet, poistui nettisivulta.

Tämän kaiken tietysti salasin vaimoltani. Hän ei ollut kotona juuri tuona päivänä.
      Elämäni jatkui normaalisti, mutta aina kun katseeni osui nurkassa olevaan antennijohtoon tai kellarissa säilyttämääni Sjambokiin, muistot palasivat voimakkaina mieleeni. Useimmiten sain helposti nopean erektion aikaiseksi kun aloin miettimään tuota iltaa opiskelijan kanssa.

Vuoden kuluttua hankin uuden maksullisen naisen samaa tarkoitusta varten. Tämä 26 vuotias nainen oli urheilullinen ja seksikäs, ja huomattavasti puheliaampi kuin edellinen. Hän suostui piestäväksi koska halusi "kokeilla rajojaan".
      Uskon että rajat ylittyivät. Käytin häneenkin Sjambokia. Mukanani oli myös lyhyempi sähköjohto, sekä kaapista esiin kaivamani hapsupiiska jota olin kokeillut myös vaimooni. Huomasin että erittäin kovalla voimalla käytettynä tuo verraten kesy hapsupiiskakin teki ihanaa jäkeä.
      Tämä nainen oli kuitenkin huomattavasti lujempaa tekoa kuin ensimmäinen; hän ei huutanut lujaa, enemmänkin vain valitteli ja huokaili tuskissaan. Minusta se oli äärimmäisen kiihottavaa. Lopussa sain kuitenkin hänestäkin irti muutaman kyynelen... Silloin ymmärsin että nimenomaan "kovan naisen" ruoskiminen on erityisen mahtavaa.

Tähän naiseen pidin yhteyttä vielä jonkin aikaa tapaamisemme jälkeenkin. Hän lähetteli minulle kuvia pakaroistaan... siitä miltä ne näyttivät jälkeenpäin. Viimeinen kuva tuli 8 päivän kuluttua ruoskinnasta jolloin hänen peppunsa oli vielä vahvasti mustelmilla, Sjambokin jättämien juomujen erottuessa yhä selvästi.
      En kuitenkaan enää koskaan saanut suostuteltua häntä uuteen tapaamiseen.

jatkuu vielä loppusanoilla...

• Anonyymi

jatkoa...

Nyt etsin seuraavaa kohdetta haluilleni. Joku voisi kai sanoa että etsin uhria... Haluan kuitenkin vielä kerran painottaa sitä tosiasiaa että en koskaan ole pakottanut ketään mihinkään.
      Olen sadisti, mutta olen myös erittäin kurinalainen ja johdonmukainen ihminen. Hallitsen itseni riittävän hyvin elääkseni aivan normaalia elämää.

• Anonyymi

Et ole ainoa ;)

Mutta hyvä tarina, ja mielenkiintoisia kokemuksia!
      Kiitos kun jaoit!

• Se, että olet sadisti, ei vapauta sinua vastuusta.

Tavalliseen maksulliseen seksiin liittyy pitkälle menevä tasapuolisuus. Sadistista halua toteuttaessasi olet sopinut asioista, jotka ovat rajumpia, kuin tyttö on arvannut. Olet tuottanut runsasta kipua ja käyttänyt toisen hädänalaista tilaa, luultavasti rahapulaa, hyväksesi.

Ero on suunnilleen sama kuin pedofiliassa. Vaikka suurin osa miehistä kiihottuu alaikäisistä, vain ne ovat roistoja, jotka toteuttavat fantasioitaan.

Psyykinen puolustuksesi on heikko. Väität, että on vallinnut molemminpuolinen vapaaehtoisuus. Ei ole. Olet johtanut harhaan. Olet siinä mielessä syytön, kuin kuka tahansa rikollinen. Kukaan ei ole itseään ja halujaan tehnyt, mutta kukaan ei saa järjestyneessä yhteiskunnassa myöskään toteuttaa halua, joka loukkaa toisen oikeutta.

Kaikki on sallittua, jos vallitsee TODELLINEN vapaaehtoisuus.

Tavalliselle sadistille istunto on leikki, sinulle se on rikollista nautiskelua. Olet iljettävä hylkiö.

• Henkilö, joka haluaa saada hyväksytyksi tarpeensa tehdä OIKEASTI pahaa kiltille ja puutteenalaiselle neidolle, ansaitsee tulla verratuksi kunnialliseen henkilöön, jolle sadismi on vain leikki. Siksi vielä uudestaan esille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1194
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      860
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      795
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      623
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      554
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      537
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      501
    Aihe