Miksi mies käyttää sellaisia jos kerran seksi on hyvää, monipuolista ja aktiivista myös kotona? Sain tietää yllättävällä tavalla asian ja voin kertoa että tuntuu tosi pahalta.
Hierontapalveluissa
6
95
Vastaukset
- Anonyymi
Jos se on hänen fetissi?
- Anonyymi
Miksei voi sitten kertoa sitä minulle?
- Anonyymi
Onko teidän välinen hyvä ja monipuolinen seksi tyydyttävää myös miehen mielestä? Jos se onkin vaan sun mielipide ja mies ei uskalla sitä kertoa sinulle.
- Anonyymi
Kyllä hän on tyytyväinen. Kiihotyuu nopeasti ja laukeaa yhtä nopeasti. Hellin kaikin tavoin häntä ja hän minua. En ymmärrä.
- Anonyymi
Onkohan jotain mikä jää puuttumaan seksistänne. Oletko itse valmis kokeilemaan uusia juttuja?
Ei nopea toiminta aina kerro että ei haluaisi muuta...
- Anonyymi
Riippuu hieronnasta, olen itse käynyt eroottisessa hieronnassa, seksiä ei ollut mutta nainen oli alasti ja vaimoni tietää jutun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840