Kertokaapa miksi mies ottaa pitkäajan jälkeen yhteyttä ja haluaa viestitellä ja soittaa jatkuvasti. Tätä ennen ei olla juteltu tyyliin vuoteen kunnolla ja aikaisemmin jos ollaan juteltu niin juttelut on ollut aika lyhkästä. Olen hieman hämmentynyt.
Mies ottaa pitkäajan jälkeen yhteyttä
5
72
Vastaukset
- Anonyymi
Millainen suhde teillä oli silloin joskus?
- Anonyymi
Viime vuonna yksi vanha tuttu nainen otti minuun yhteyttä facen kautta liki 30 vuoden hiljaiselon jälkeen. Käytiin kaffeilla ja juteltiin noin 45 min. Ei siinä sen kummempaa, enkä enempää odottanutkaan.
Tuskinpa siihen syytä pystyy selvittämään, ja kun muutenkin motivaatio on pääosin alitajuista ja geenipohjaista ja kulttuurillisiltakin osiltaan tiedotonta.
Olen kuitenkin havainnut, että ystävyssuhteista jää kaipuu, kaikilta ikäkausilta. Vain iljettävät ihmiset haluaisi työntää pois muististaan. Kyllä minäkin olen ottanut yhteyttä vuosien takaisiin ystäviin, mutta ei aina niin hyvällä menestyksellä .
Henkilö, joka on ollut aikoinaan ystävällinen ja lämmin, saattakin olla kehittynyt aivan toiseen suuntaan, ja olla nyt enemmän kuin kolkko, jopa vihamielinen. Ystävällisyys on kuitenkin ollut tavallisempi.- Anonyymi
Se on poltellu siltoja takanaan. Sä vielä ehkä sellainen joka ei tiedä sen taustoista ja mitä touhunnu niin oot seuraava etappi matkalla uutta etappia kohti. Oot vähän niin kuin välietappi.
- Anonyymi
Varmaan puutteessa tai vierasta vailla, jos on varattu. Verkkoja vesillä joka suuntaan, vaikka muuta väittäisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746