Vai vaivaako rasvamaksa, yksinäisyys, seksin puute, rahan puute?
Työkkäristä saa töitä kyllä 9 euron päiväpalkalla, sitten teillä on rahaa ,a voitten saada naisiakin.
Onko kaikki hyvin?
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Orion Stardust Travels voi tarjota hyviä erilaisia kokemuksia elämään.
Omega Inspirations myöskin, jos vaivaa seksin puute, tyttökaverin puutekin, tai vaikkapa vain jonkin tavallisen uuden harrastuksen puute, pystymme auttamaan välittömästikin.
Uusimpana tuotteenamme on kummitustalot ja hylätyt rakennukset kummittelevissa paikoissa, jännitysmatkoja haluaville.
Varaa siis matkasi jo heti. - Anonyymi
Ulkona on jo aika kylmä ja pitkä yksinäinen talvi tulossa. Synkkää aikaa on se pimeys ja yksinäiset vajoo yhä syvemmälle.
- Anonyymi
Hanki NATO M65-takki, pitkä talveksi, uusi jotta et palele.
Mutta syvällinen ajatus kaikillekin: mitä oikeasti pohjimmiltaan haluaisit kumppaniltasi, jos jätetään pois kaikki turhat kuten raha ja seksi.
Minä ainakin haluaisin sen että hän tekisi oloni mukavaksi ja onnelliSeksi.
- Anonyymi
Kohtuuttoman hyvin, kun ei ehdi eläkkeelle eikä niihin naisiin.
- Anonyymi
Mielestäni ainakin onnellisuus on se tärkein, mitä hyvällä seksillä eikä rahallakaan pysty ostamaan, ei mitenkään.
Toisaalta voisi mainostaa taas tuota mielikuvitusfirmaa, joka ei ole vielä olemassa, on vain ihmisiä jotka tuollaisia matkojakin voivat järjestää, kun on resursseja sellaisia tehdä, kuten Orion Stardust Travels sekä Omega Inspirations :) - Uusia harrastuksia elämään.
- Anonyymi
Kyllä kaikki hyvin. Söin just pari hampurilaista ja aloin katsomaan suurin pudottaja ohjelmaa.
Kaikki hyvin. Tulin just kotiin ja minulla on uusi valokuitujuttu ja kivat vihreät valot vilkkuvat iloisesti makkarissa. Jossa siis kävi tänään asentajamies....jessus, on elämä hyvässä kuosissa 😁
Kaikki on ihan ok. Tunti tuli ylitöitä tehtyä heti vuoron päälle. Tupakinlopetus tuntuu vähän oudolle yhä, kahvin ja ruuan päälle aina hortoilee ulos, mutta ei tajuu ensin edes miks. Etutaskua kaivelee ja pitäis olla joku syy tauolle, mutta ei tartte noista työpisteestä suotta. Nyt on 100 min ylimääräistä aikaa päivään ja Camelitopan verran ylimääräistä rahaa. Auto, kämppä, vaatteet ja kaikki alkaa tuoksumaan ihan oudollle, kaikki maistuu oudolle....
Ei huonoa.... mutta outoa ja uutta. 😁misspönttöuuni kirjoitti:
Kädet pois etu-ja takataskuista. Myös reisitaskusta.
Ei ollut ees tervaleijonia tervandaannin varmistamiseksi! 😳
- Anonyymi
Oliko edes varmistinta päällä ollenkaan jos pistoolin kanssa kävelet, melkein ammuin itseäni vahingossa varpaaseen: oho varmistin jäi laittamatta päälle kun latasin jo piippuun luodin....
Anonyymi kirjoitti:
Oliko edes varmistinta päällä ollenkaan jos pistoolin kanssa kävelet, melkein ammuin itseäni vahingossa varpaaseen: oho varmistin jäi laittamatta päälle kun latasin jo piippuun luodin....
Sun jutut on kyllä tosi himmeitä...😬
Saako olla hanhenmaksa?
- Anonyymi
Ei saa naista 9 €
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435