Onko kaikki hyvin?

Anonyymi

Vai vaivaako rasvamaksa, yksinäisyys, seksin puute, rahan puute?
Työkkäristä saa töitä kyllä 9 euron päiväpalkalla, sitten teillä on rahaa ,a voitten saada naisiakin.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Orion Stardust Travels voi tarjota hyviä erilaisia kokemuksia elämään.

      Omega Inspirations myöskin, jos vaivaa seksin puute, tyttökaverin puutekin, tai vaikkapa vain jonkin tavallisen uuden harrastuksen puute, pystymme auttamaan välittömästikin.

      Uusimpana tuotteenamme on kummitustalot ja hylätyt rakennukset kummittelevissa paikoissa, jännitysmatkoja haluaville.


      Varaa siis matkasi jo heti.

    • Anonyymi

      Ulkona on jo aika kylmä ja pitkä yksinäinen talvi tulossa. Synkkää aikaa on se pimeys ja yksinäiset vajoo yhä syvemmälle.

      • Anonyymi

        Hanki NATO M65-takki, pitkä talveksi, uusi jotta et palele.

        Mutta syvällinen ajatus kaikillekin: mitä oikeasti pohjimmiltaan haluaisit kumppaniltasi, jos jätetään pois kaikki turhat kuten raha ja seksi.

        Minä ainakin haluaisin sen että hän tekisi oloni mukavaksi ja onnelliSeksi.


    • Anonyymi

      Kohtuuttoman hyvin, kun ei ehdi eläkkeelle eikä niihin naisiin.

      • Anonyymi

        Mielestäni ainakin onnellisuus on se tärkein, mitä hyvällä seksillä eikä rahallakaan pysty ostamaan, ei mitenkään.

        Toisaalta voisi mainostaa taas tuota mielikuvitusfirmaa, joka ei ole vielä olemassa, on vain ihmisiä jotka tuollaisia matkojakin voivat järjestää, kun on resursseja sellaisia tehdä, kuten Orion Stardust Travels sekä Omega Inspirations :) - Uusia harrastuksia elämään.


    • Anonyymi

      Kyllä kaikki hyvin. Söin just pari hampurilaista ja aloin katsomaan suurin pudottaja ohjelmaa.

    • Kaikki hyvin. Tulin just kotiin ja minulla on uusi valokuitujuttu ja kivat vihreät valot vilkkuvat iloisesti makkarissa. Jossa siis kävi tänään asentajamies....jessus, on elämä hyvässä kuosissa 😁

    • Disse

      Kaikki on ihan ok. Tunti tuli ylitöitä tehtyä heti vuoron päälle. Tupakinlopetus tuntuu vähän oudolle yhä, kahvin ja ruuan päälle aina hortoilee ulos, mutta ei tajuu ensin edes miks. Etutaskua kaivelee ja pitäis olla joku syy tauolle, mutta ei tartte noista työpisteestä suotta. Nyt on 100 min ylimääräistä aikaa päivään ja Camelitopan verran ylimääräistä rahaa. Auto, kämppä, vaatteet ja kaikki alkaa tuoksumaan ihan oudollle, kaikki maistuu oudolle....

      Ei huonoa.... mutta outoa ja uutta. 😁

      • Kädet pois etu-ja takataskuista. Myös reisitaskusta.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kädet pois etu-ja takataskuista. Myös reisitaskusta.

        Ei ollut ees tervaleijonia tervandaannin varmistamiseksi! 😳


      • Anonyymi

        Oliko edes varmistinta päällä ollenkaan jos pistoolin kanssa kävelet, melkein ammuin itseäni vahingossa varpaaseen: oho varmistin jäi laittamatta päälle kun latasin jo piippuun luodin....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko edes varmistinta päällä ollenkaan jos pistoolin kanssa kävelet, melkein ammuin itseäni vahingossa varpaaseen: oho varmistin jäi laittamatta päälle kun latasin jo piippuun luodin....

        Sun jutut on kyllä tosi himmeitä...😬


    • Saako olla hanhenmaksa?

    • Anonyymi

      Ei saa naista 9 €

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe