Laihdutuskirjabisnes

Anonyymi

Harmittaako minun lisäkseni jotakuta muuta noiden käännöskirjojen (tai joskus kotimaisten) kirjojen reseptit?

Että sinkulle salaattiin esim. 1/2 avocado, 1/4 sitruunan mehu ym. vastaavaa, josta lopulle pitää sitten kiireesti käyttöä.
Noita reseptikirjoja en muutenkaan halua, omiin tarkoituksiini löytyy aina paljon paremmin youtubelta.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Erilaisten elämäntapaoppaiden kirjoittaminen lihottaa tekijänsä lompakkoa. Lukijan kohdalla ainoa laihtuminen voi tapahtua lompakossa. Miksi ostaa ympäri vuoden kalliita avokadoja, kun nyt on tarjolla esim. kausituotteena kotimaista kaalia ja juureksia? Moni paino-ongelmista kärsivä on myös köyhä, joten ratkaisu ei ole tarjota kalliita ulkomaan hedelmiä, vaan oppia valitsemaan edullisista valikoimista terveellisimmät.

    • Anonyymi

      Reseptit eivät harmita, harvemmmin käytän niitä ja kun käytän niin sovellan, ei niitä tarvitse kirjaimellisesti noudattaa vaan katsoa mikä niissä on se punainen lanka. Junkki"ruuasta" pois siirtymisen jälkeen on kyllä vähän kiusannut:

      -hävikkiä tulee "väkisinkin" hieman
      -pakastuspusseja kuluu paljon

      Aina jää jotain yli (jota ei viitsi laittaa kokonaan esim salaattiin) joten panen lopun pakastuspussissa tai kelmuun kääräistynä jääkaappiin. Jämiä sitten kertyy niin paljon etten enää muista kauanko ne ovat jäkessä olleet. Tietenkin hävikin saisi lähes nolliin kun jaksaisi puuhastella jämistä jotain jonka voi pakastaa, tai osan voisi vaikka kuivata mutta ei mielestäni ole vaivan arvoista puuhastelua. Itse pakastuspussit eivät ole mikään kustannustekijä mutta yhteen aikaan keräilin niitäkin, käytetty pussi kun kelpaa vielä pieneksi roskapukssiksi esim kuorille, kiville, yms.

      Avocadossa on muuten 200 kCal/100g eikä mitään mainittavaa terveyshyötyä. Muutenkin kaikki hedelmät ovat suuresti yliarvostettuja "terveystuotteita", vihanneksista löytyy vastaavat kivennäisaineet ja vitamiinit paljon pienemmässä eneriamäärässä. Hedelmät käyvät korvaamaan karamellit, mutta järjellisissä, hyvin pienissä määrissä. Esimerkiksi viinirypälekotelossa on noin 500 g rypäleitä, niistä tulee 500/100*70 kCal = 350 kCal per kotelo, eikä niissäkään ole mitään merkittävää terveydellistä arvoa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Julkkisten dieetti ja penishieronta kirjat ovat ihan puhdasta rahastusta ja silti moni niitä ostaa. Miksi suomalaisia on niin helppo rahastaa ja huijata?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe