Ei ole hyvä yksin eikä kaksin

Pakko vähän avautua palstalla.

Nyt taas eleltyäni hetken ilman minkäänlaista suhteen tynkää, olen huomannut ettei se elämä ole auvoista yksinkään. Kaipaan taas läheisyyttä.

En vain tiedä mitä pitäisi tehdä, sillä en osaa olla suhteissakaan.

51

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä sä selviät talven yli huudattamalla sitä palstan pientä ääliötä.

      • Mistähän ääliöstä on kyse?


      • Anonyymi
        Poliisin_poika kirjoitti:

        Mistähän ääliöstä on kyse?

        Siitä, joka huutaa koviten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siitä, joka huutaa koviten.

        Puhut Pöntöstä?


      • Anonyymi
        Poliisin_poika kirjoitti:

        Puhut Pöntöstä?

        Ei, sängystä. En tykkää noista korokkeista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei, sängystä. En tykkää noista korokkeista.

        Taidat itse olla Pönttö..


    • Anonyymi

      Entä jos aloittaja keksisi joskus jo keksin tai seksin, vaikkapa domino-keksinkin?

      • Kaksi naista?

        Viimeksi koetin suhdetta kolmen naisen kanssa, ei sekään toiminut.


      • Anonyymi
        Poliisin_poika kirjoitti:

        Kaksi naista?

        Viimeksi koetin suhdetta kolmen naisen kanssa, ei sekään toiminut.

        Entäs jos nyt menis viidellä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos nyt menis viidellä?

        Tai jos löytäisi sen mulle oikean.


      • Anonyymi
        Poliisin_poika kirjoitti:

        Tai jos löytäisi sen mulle oikean.

        Emme tiedä tätä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Emme tiedä tätä.

        Kokeilematta.


    • Sepä se on se ristiriita. Ei ole hyvä yksin, eikä ole hyvä suhteessa. Minkäs sitten teet?
      Juuri juttelin erään ihmisen kanssa asiasta. Kun se läheisyys olisi mukavaa, mutta kun tarkemmin miettii, joutuu väkisin jakamaan vähän muutakin kuin vuoteensa ja onko siihen sitten lopulta kuitenkaan valmis...siinäpä riittää pähkäiltävää.

      • Jakaminen ja liian tiivis suhde tökkivät.


      • Poliisin_poika kirjoitti:

        Jakaminen ja liian tiivis suhde tökkivät.

        Niinpä. Ja mitä enemmän ikää tulee ja mitä kauemmin on nauttinut yksinolosta, sen hankalampaa on kuvitella tähän toinen, joka pitäisi ottaa huomioon. Ja sitten on se läheisyyden kaipuu, halu käpertyä kylkeen, halu..vai himoko se on ..seksiin.


      • Anonyymi

        Ja poliisi valehtelee aina oikeudenkäynnissä todistajana ollessaan, tämä on tunnettu fakta. Aarniokin sen jo todensi.

        Mutta eräs asia tytöistä ja tietokonepeleistä... joku poisti turhaan, robotti poisti, katsoin dokumentin, miten tytötkin haluavat tehdä omia tietokonepelejään, c-ohjelmointikieltähän taitoa silloin aina tarvitaan: tuossa dokumentissa että: meitä eli siis tyttöjä ei kunnioiteta riittävästi pelien tekemisessä, aina pitää olla jotain seksikkäitä tyttöjä ja poikien tekemiä pelejä aina...


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Niinpä. Ja mitä enemmän ikää tulee ja mitä kauemmin on nauttinut yksinolosta, sen hankalampaa on kuvitella tähän toinen, joka pitäisi ottaa huomioon. Ja sitten on se läheisyyden kaipuu, halu käpertyä kylkeen, halu..vai himoko se on ..seksiin.

        Ei kyse ole pelkästä seksistä, enemmänkin emotionaalisista tarpeista.

        Luulen että minä kaipaan rakkautta ja hellyyttä, mutta en osaa elää suhteissa joissa noita olisi. Seksisuhteet sujuu, mutta niistä puuttuu jotakin...


      • Anonyymi
        Poliisin_poika kirjoitti:

        Ei kyse ole pelkästä seksistä, enemmänkin emotionaalisista tarpeista.

        Luulen että minä kaipaan rakkautta ja hellyyttä, mutta en osaa elää suhteissa joissa noita olisi. Seksisuhteet sujuu, mutta niistä puuttuu jotakin...

        Niistä puuttuu äly.


      • Poliisin_poika kirjoitti:

        Ei kyse ole pelkästä seksistä, enemmänkin emotionaalisista tarpeista.

        Luulen että minä kaipaan rakkautta ja hellyyttä, mutta en osaa elää suhteissa joissa noita olisi. Seksisuhteet sujuu, mutta niistä puuttuu jotakin...

        Jos olisi kyse pelkästä seksistä, luultavasti sen asian ratkaiseminen olisi helppoa...tai en minä tiedä...

        Mutta kun on kyse siitä emotionaalisesta tarpeesta, rakastamisen tarpeesta, asia on vähän monimutkaisempi. Tuleekohan ihmisestä koskaan sellaista, että rakkaus ja hellyys, rakastaminen, rakastetuksi tuleminen lakkaavat olemasta tärkeitä tarpeita?


      • Anonyymi
        Poliisin_poika kirjoitti:

        Ei kyse ole pelkästä seksistä, enemmänkin emotionaalisista tarpeista.

        Luulen että minä kaipaan rakkautta ja hellyyttä, mutta en osaa elää suhteissa joissa noita olisi. Seksisuhteet sujuu, mutta niistä puuttuu jotakin...

        Sulle voisi sopia ystävyyssuhde, jos löytäisit itsellesi ystävän jonka kanssa voisit halia ja olla lähekkäin. Tapailette silloin tällöin jos liika yhdessä oleminen ahdistaa. Itsekin ajatellut tuollaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulle voisi sopia ystävyyssuhde, jos löytäisit itsellesi ystävän jonka kanssa voisit halia ja olla lähekkäin. Tapailette silloin tällöin jos liika yhdessä oleminen ahdistaa. Itsekin ajatellut tuollaista.

        Olen ajatellut kaukorakkaussuhdetta.


      • Poliisin_poika kirjoitti:

        Olen ajatellut kaukorakkaussuhdetta.

        Millainen se suhde olisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle voisi sopia ystävyyssuhde, jos löytäisit itsellesi ystävän jonka kanssa voisit halia ja olla lähekkäin. Tapailette silloin tällöin jos liika yhdessä oleminen ahdistaa. Itsekin ajatellut tuollaista.

        Eli unikaveri?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Millainen se suhde olisi?

        Thaimaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Thaimaa?

        Ainakin se on kaukana.


      • Anonyymi

        Tyttöjen tekemiä tietokonepelejä testaillen, aika hauskan näköisiä pelejä kyllä näytti olevan tuossa dokumentissa, mitä tekevät, eräskin juttu: on liian pieni peukalo on vaikea pelata tätä poikien tekemää peliä, en pysty painamaan kaikkia nappeja yhtäaikaa kuten pitäisi...

        Oikein hyvä avaruustaistelu seikkailupeli on tämä; Freelancer 2, oikein avaruustaistelupeli, pelaan joskus huvikseni, mutta ei ole tyttöjen tekemä tuo.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Millainen se suhde olisi?

        On mulla pieni aavistus sellaisesta, ja mielessä nainen jota yritän.

        Nainen asuu ulkomailla eikä halua palata Suomeen, mutta nuoruuden tunteet tuntuvat vieläkin lämmittävän sydänalaa.

        Kai sellaisesta voisi kyhätä suhteen jossa olisi avaruutta.


      • Poliisin_poika kirjoitti:

        On mulla pieni aavistus sellaisesta, ja mielessä nainen jota yritän.

        Nainen asuu ulkomailla eikä halua palata Suomeen, mutta nuoruuden tunteet tuntuvat vieläkin lämmittävän sydänalaa.

        Kai sellaisesta voisi kyhätä suhteen jossa olisi avaruutta.

        Saattaisipa siitä jotakin syntyä. Kannattaa ainakin yrittää.


      • Anonyymi
        Poliisin_poika kirjoitti:

        On mulla pieni aavistus sellaisesta, ja mielessä nainen jota yritän.

        Nainen asuu ulkomailla eikä halua palata Suomeen, mutta nuoruuden tunteet tuntuvat vieläkin lämmittävän sydänalaa.

        Kai sellaisesta voisi kyhätä suhteen jossa olisi avaruutta.

        Nasalle hommiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nasalle hommiin.

        Siinä olisi kyllä avaruutta.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Saattaisipa siitä jotakin syntyä. Kannattaa ainakin yrittää.

        Katsotaan mitä siitä tulee. Ei väldesti mitään, mutta ollaan alettu pitämään yhteyksiä pitkän tauon jälkeen.


      • Poliisin_poika kirjoitti:

        Katsotaan mitä siitä tulee. Ei väldesti mitään, mutta ollaan alettu pitämään yhteyksiä pitkän tauon jälkeen.

        No onhan siinä jo aineksia. Tietysti se käytännön toteutus on sitten toinen kysymys.

        Jos saa udella, millainen olisi sinun unelmasuhteesi käytännössä?


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        No onhan siinä jo aineksia. Tietysti se käytännön toteutus on sitten toinen kysymys.

        Jos saa udella, millainen olisi sinun unelmasuhteesi käytännössä?

        En osaa sanoa.

        Kai minä haluaisin ihan tavallisen parisuhteen, yhteisen kodin jne jne, mutta en osaa olla sellaisessa.

        Etäsuhde voisi toimia, tavattaisiin vaikka viikonloppuisin kerran kuukaudessa, ja tietenkin lomilla vähän pidempiä jaksoja yhdessä.


      • Poliisin_poika kirjoitti:

        En osaa sanoa.

        Kai minä haluaisin ihan tavallisen parisuhteen, yhteisen kodin jne jne, mutta en osaa olla sellaisessa.

        Etäsuhde voisi toimia, tavattaisiin vaikka viikonloppuisin kerran kuukaudessa, ja tietenkin lomilla vähän pidempiä jaksoja yhdessä.

        Harmi ettet osaa olla.

        Etäsuhde toimii kyllä, jos molemmilla on saman suuntaiset toiveet, luulisin. Saattaa siinä kyllä käydä niinkin, että haluaakin sitten lopulta enemmän kuin vain tapaamisen kerran kuussa ja lomilla. Mutta tietäähän ei voi etukäteen.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Harmi ettet osaa olla.

        Etäsuhde toimii kyllä, jos molemmilla on saman suuntaiset toiveet, luulisin. Saattaa siinä kyllä käydä niinkin, että haluaakin sitten lopulta enemmän kuin vain tapaamisen kerran kuussa ja lomilla. Mutta tietäähän ei voi etukäteen.

        Silmät luppasee, pakko pistää pää tyynyyn. Öitä.


      • Poliisin_poika kirjoitti:

        Silmät luppasee, pakko pistää pää tyynyyn. Öitä.

        Sama vika...hyvää yötä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos sun ei ole hyvä yksin, kaksin eikä kolminkaan, niin missä vika? Kah, kun noista kaikista löytyy yksi yhteinen nimittäjä. Ja mikähän se mahtaa olla?

      Painus terapiaan siitä äläkä sotke viattomia omiin ongelmiisi.

      xLiner

    • Anonyymi

      Kyllä se siitä tulee kun saa olla ihanan naisen vierellä niin ei siitä halua sitten poiskaan.

    • Anonyymi

      Avoin suhde. Ei sitoumuksia.
      Asutte omissanne ja tapaatte kun molemmilla on aikaa ja halua tavata.
      Suosittelen. Paras vaihtoehto kun ei halua asua kenenkään kanssa, eikä selitellä menojaan.

      • Mahtaakohan Pollarin poitsu tarvita kumminkin sitten vielä sen aidon tunnesiteen?

        Ettei ihan pelkkä käytännön järjestely mukavasti hyllyyn ja hyllystä syliin toimikaan?? :E


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Mahtaakohan Pollarin poitsu tarvita kumminkin sitten vielä sen aidon tunnesiteen?

        Ettei ihan pelkkä käytännön järjestely mukavasti hyllyyn ja hyllystä syliin toimikaan?? :E

        Niin minäkin ajattelin sen olevan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin ajattelin sen olevan.

        Juu, tuli vaan mieleen kun hän tuolla kertoilee että kai haluaisi tavallisen parisuhteen ja koittaa viritellä jotain juttua jonkun entisen kanssa. Että tuollaisella tunnesiteellä taitaa olla iso merkitys kumminkin.

        Ettei ihan vain mukava järjestely lämmitä tarpeeksi?


    • Anonyymi

      Yleinen ongelma, ettei kukaan kiinnosta tarpeeksi.

    • Anonyymi

      Ihmiset on erilaisia sen suhteen, kuinka helposti ajautuvat läheisyyteen tuntemattomien kanssa. Ehkä sinun täytyy yrittää etsiä sellainen, jolla on sama kaipuu ja se sitten tulee luonnostaan.

    • Anonyymi

      Nykyään suhteet eivät edes ala tervehenkisesti.

      Vaikka olen itse nainen, niin pakko sanoa, että vaikuttaa siltä, että varsinkin naiset haluavat kaikki suhdekuviot valmiiksi heti! Miehistä olen huomannut, että haluavat seksiä suurinpiirtein ennenkun nainen on nimensä kertonut ja josseivat sitä heti saa, niin alkavat kovasti kapinoimaan naista vastaan, ilkeilemään, tylyttämään, puhumaan pahaa selän takana, yms.

      Itselläni olisi paljon vientiä ja monia pitkäaikaisia ihailijoita urheiluharrastuksessa, jotka ovat ikäänkuin valmiina hollilla mukaan tempaistavaksi😅👌.. olen ulkoisesti seksikäs, mutta en todellakaan harrasta irtosuhteita. Olen aito nainen 100% ja jos mies haluaa minut, olisi syytä osata niitä aitoja naisen tunteita lämmitella kunnioittavalla kohtelulla. Tätä taitoa eivät pikkupojat (iästä riippumatta) osaa.

      Mulla ei ole mitään jonotusnumeroa sänkyhommiin. En jaa pillua enkä käytä ihmisiä seksileluina.

      Muistan 80-90-luvulla suhteet olivat terveempiä rakenteiltaan. Ennen avoliittoa saatettiin seurustella vuosia. Vuoden sisällä yhteen muuttavia vähän kummeksuttiin. Naimisiin mentiin useiden vuosien yhdessäolon jälkeen ja sitten alettiin harkita lasta.

      Kahden ihmisen välinen realistinen tutustuminen vie aikaa ja suhde kehittyy kiinnostuksesta, hauskanpidosta, sitoutumisesta kohti syvää rakkautta. Vasta tämän jälkeen voidaan päättää, haluaako jakaa elämänsä tämän ihmisen kanssa kokonaan. Sanomattakin selvää, että kaksi viikkoa ei riitä tähän prosessiin.

      Hyväkin suhde menee pilalle varmasti, jos sen pilaa. Niin se vaan on.

      En ymmärrä,.mikä kiire ihmisillä on supervakiintuneeseen omistussuhteeseen toista ihmistä kohtaan.

      Itseänikin ahdistaa ja syystä. Ei ole tervettä.

      • "Itselläni olisi paljon vientiä ja monia pitkäaikaisia ihailijoita urheiluharrastuksessa, jotka ovat ikäänkuin valmiina hollilla mukaan tempaistavaksi😅👌.. olen ulkoisesti seksikäs, mutta en todellakaan harrasta irtosuhteita."

        Usein naiset mieltävät ystävyyden romanttiseksi kiinnostukseksi, ja juuri sitä virhettä olisi syytä välttää.


      • "Itselläni olisi paljon vientiä ja monia pitkäaikaisia ihailijoita urheiluharrastuksessa, jotka ovat ikäänkuin valmiina hollilla mukaan tempaistavaksi😅👌.. olen ulkoisesti seksikäs, mutta en todellakaan harrasta irtosuhteita."

        Usein naiset mieltävät ystävyyden romanttiseksi kiinnostukseksi, ja juuri sitä virhettä olisi syytä välttää.


      • Anonyymi
        Poliisin_poika kirjoitti:

        "Itselläni olisi paljon vientiä ja monia pitkäaikaisia ihailijoita urheiluharrastuksessa, jotka ovat ikäänkuin valmiina hollilla mukaan tempaistavaksi😅👌.. olen ulkoisesti seksikäs, mutta en todellakaan harrasta irtosuhteita."

        Usein naiset mieltävät ystävyyden romanttiseksi kiinnostukseksi, ja juuri sitä virhettä olisi syytä välttää.

        Niinpä.


      • Anonyymi
        Poliisin_poika kirjoitti:

        "Itselläni olisi paljon vientiä ja monia pitkäaikaisia ihailijoita urheiluharrastuksessa, jotka ovat ikäänkuin valmiina hollilla mukaan tempaistavaksi😅👌.. olen ulkoisesti seksikäs, mutta en todellakaan harrasta irtosuhteita."

        Usein naiset mieltävät ystävyyden romanttiseksi kiinnostukseksi, ja juuri sitä virhettä olisi syytä välttää.

        Ja usein miehet tulkitsevat perusystävällisen käytöksen olevan flirttailua. Voin ainakin omasta puolestani kertoa, että ero on todella merkittävä. Eipä usein tule flirttailtua, vain harva mies kiinnostaa sillä tasolla. Toki ystävällisyydellä saa aitoa ihailua ja kiva nainen on todella suosittu. Itseäni eivät ihailijat haittaa, osaan kyllä tehdä selväksi vähän etäämpää ja siististi, ettei kiinnosta lähempi tutustuminen. Kenenkään ei tarvi loukkaantua jos on sosiaaliset taidot hallussa.

        Monet valittavat naisten tylytystä, mutta ovat heti iholla ja joka kulmassa kyttäämässä, jos on ystävällinen, varsinkin humalassa. Mielestäni tässä voisi vähän miettiä, varsinkin ravintolatylytykseen olisi syytä suhtautua vähän järkevämmin. Naislauma nousuhumalassa, lemmenkipeä mies lähestyy toiveikkaana ja ihastuneena. Eipä ole ihme, jos tulee nenille. Vähän viileemmin, kiitos.

        En oikein ymmärtänyt vastakommenttisi tarkoitusta. Voi olla, että naisiin vetoa ystävyydellä tutustuminen juuri siksi, että siinä kuluu aikaa. Itseä kiinnostaa tosin selkeä ja reilu peli alusta saakka.


    • Kaipaus tulee vain yhteyden puutteesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      11
      1885
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      180
      1710
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      121
      1557
    4. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1551
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      121
      1306
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      311
      1116
    7. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      114
      1063
    8. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      166
      1028
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1014
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      95
      995
    Aihe