Pettääkö mustasukkainen???

Anonyymi

Siinäpä se kysymys olikin.

12

704

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt Baltimore saatana syöttäkää kunnolla saatanan paviaanit.

    • Anonyymi

      Mun naiseni on hyvin mustasukkainen. Tietää sen itsekin.
      Olen kuitenkin 100% varma ettei hän pettäisi minua ikinä.

      Me ratkaisimme asian niin ettei meillä ole mitään salaisuuksia.
      Hän tietää puhelimeni koodin ja voi tutkia niin paljon kun haluaa. Pääsee myös halutessaan siis esim. faceeni.
      Tiedämme aina missä toinen on ja miksi.

      Meille ei mustasukkaisuus ole ollut ongelma. Päinvastoin.

      Ihanin ihminen on minusta mustasukkainen, se on aika imartelevaa :)

      • Anonyymi

        Mies on ollut erittäin mustasukkainen. Koskaan en ole antanut siihen aihetta enkä ole pettänyt. Mies kyllä jäänyt kiinni pettämisestä. Takana pitkä vuosia kestävä suhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies on ollut erittäin mustasukkainen. Koskaan en ole antanut siihen aihetta enkä ole pettänyt. Mies kyllä jäänyt kiinni pettämisestä. Takana pitkä vuosia kestävä suhde.

        Kuin myös. En saisi hänen mielestään pukeutua kauniisti ja punata huuliani, vaan pitäisi lähteä ulos meikkaamattomana säkki päällä, mies ei siis ymmärrä, että hänen ilokseen laittaudun kauniiksi, en muiden miesten. Hän on puolestaan saanut pettää ja huolella. Eli tämä mustasukkainen tajuaa, että oma vaimo on muille samaa riistaa, jota muut kauniisti pukeutuvat naiset ovat hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin myös. En saisi hänen mielestään pukeutua kauniisti ja punata huuliani, vaan pitäisi lähteä ulos meikkaamattomana säkki päällä, mies ei siis ymmärrä, että hänen ilokseen laittaudun kauniiksi, en muiden miesten. Hän on puolestaan saanut pettää ja huolella. Eli tämä mustasukkainen tajuaa, että oma vaimo on muille samaa riistaa, jota muut kauniisti pukeutuvat naiset ovat hänelle.

        Hyi kamala 😒


    • Anonyymi

      Jos on aidosti mustasukkainen niin sehän tarkoittaa että välittää paljon mitä toinen tekee ja missä toinen menee. Silloin ei varmasti petä. Jos sen takia joku suhteessa ahdistuu niin on luurankoja kaapissa.

      • Anonyymi

        Mustasukkaisuus heikentää suhdetta, koettu on. Vaimo oli vuosia todella mustasukkainen, epäili mua pettämisestä vaikka mitään aihetta ei ollut. Väitän että se kertoo heikosta itseluottamuksesta. Kun nainen ei saanut esim, halutessaan seksiä epäili mun käyneen vieraissa, ei väittänyt käyneen mutta kysyi oletko käynyt jonkun horon luona kun ei nappaa.


    • Anonyymi

      Yhtä paljon tai vähän kuin muut.

    • Anonyymi

      Voisikohan riippua siitä, minkä vuoksi on mustasukkainen, siis että mistä sellainen tunne on alkanut? Itse olen mustasukkainen, enkä ikinä voisi itse pettää. Pettäminen on minulle suunnilleen pahin synti maailmassa

      • Anonyymi

        Pahimmillaan voi mustasukkaisuus johtaa siihen mitä itse koin 90-luvun alkupuolella.

        Hain eron puolisostani kun hän epäili uskollisuuttani ja reagoi niihin uskomuksiinsa yhä pahenevien tekojen muodossa.

        Erilleenmuuton jälkeen hänen vainoharhaisuutensa kasvoi aivan käsittämättömäksi.
        Hän tunkeutui usein asuntooni tarkistamaan ettei siellä vain ollut ketään vierasta naista odottamassa.

        Jatkoin "uskollisuutta" erilleenmuutonkin jälkeen koska tiesin mitä siitä olisi seurannut jos uusi kumppani olisi ilmestynyt kuvioihini.
        Hän ilmestyi sitten kotiini vanhimman tyttäreni kanssa eräänä perjantaina kun olin juuri kotiutunut töistä ja ilmoitti että nyt hänkin on pettänyt minua ja jopa kahden eri miehen kanssa.
        Vielä yksityiskohtiakin tapahtumista selostaen n.10v. tyttäremme kuullen saattelin ex-puolison ulos ja kerroin samalla tyttärelleni että on parempi että otan sen lapsille antamani avaimen pois ettei näitä kohtauksia tarvitsisi kummankaan enää kokea.

        Vaikea sairaaloinen mustasukkaisuus voi johtaa pahimmillaan henkirikokseen oli mustasukkaisuus sitten syntynyt miehen tai naisen taholta.

        Mitään lasten vuoksi yhteiselon jatkamista en suosittele yhdellekään vastaavassa tilanteessa elävälle.
        Sen mustasukkaisuus-sopan sevittelyyn ei kannata tuhlata voimavaroja siinä suututtaa vain ystävät ja sukulaiset asioilla joita ei voi todistaa kumpikaan osapuoli.

        Korkeintaan esim Kelan järjestämien kurssien avulla voi yrittää lieventää lasten traumoja näiden tapahtumien jälkeen.


    • Anonyymi

      Pettää ja ei petä. Riippuu henkilöstä.

      Oma siippani on ollut mustasukkainen. En ole koskaan antanut aihetta. Jopa saadessani joulutervehdyksenä kukan yhteistyötaholtani. Aivan naurettavaa!
      Itsekin olen ollut mustasukkainen. Silloin syystä. Eli puolisoni on pettänyt aikoinaan. Nykyään ei ole enää tarvetta mustasukkaisuuteen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9214
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      41
      2709
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2493
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1330
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe