Olette siis kaikki PASKAHOUSUJA! Olette säälittäviä raukkoja, joista ei ole mihinkään kuin esittämään netissä AA:ta (Anonyymia Aasia). Minä säälin teitä. Yksikään teistä ei ole käynyt lavalla ja tuskin kovinkaan moni edes salilla. Onko teillä laittaa kuvia, tuloksia, mittoja jne? Ei ole! Ette ole viitsineet edes rekisteröidä nimimerkkejänne! Miksi? Koska olette laiskoja PASKAHOUSUJA! Olette sohvalla makaavia nörttiläskejä. Täällä joskus joku kirjoitti nimimerkillä 130 kg. Aivan, tällä kaverilla on aivan varmasti 130 kg LÄSKIÄ kropassaan. Salilla tuo mies ei ole voinut käydä. Olen hyvin pettynyt koko tähän palstaan. Täällä on keskustelu mennyt jopa Jippiitä huonommalle tasolle.
Surkeaa =(.
Ei ole ketään näkynyt minun luonani Muottikadulla.
Läskisontiainen
5
680
Vastaukset
- Dunlop
Palstan taso on tippunut, siitä kiitos sinun!
- mennääs.
Itse olen lähinnä seuraillut sivusta näitä juttuja. Voisin kyllä lähteä kanssasi bisselle, kiinostaa nähdä millainen sälli oikeasti olet(sen verran outoa juttua kuitenkin irtoaa). Ei siis haastamaan riitaa(ei ole mitään syytä) vaan ihan sovussa.
- ymmärrä
En minä kyllä ymmärrä, miksi tämä Poutiainen aiheuttaa noin paljon intohimoja tälläkin palstalla.
- Anonyymi
Sinulla läskit aivoissa, luupää.
- Anonyymi
mene sinä saatanan aloittaja homo vittuun parkumasta t: janne jokinen n ivala
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802908Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka492298Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051664Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 561189
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181