Kertokaapa viisaat

Anonyymi

Mikä se on ihmisen tarkoitus täällä maapallolla?
Tuntuu löytyvän niin viisasta ja tietävää porukkaa, että tähänkin saadaan varmaan vastaus.
Eikä kelpaa lisääntyminen.
Täällä pallolla elämä kyllä pyörisi ilman ihmistäkin.

24

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Syödä juoda ja napostella herkkuja.

    • Anonyymi

      Sama se on kuin vaikka kärpäselläkin, eli lisääntyminen. Hyvin on ihminen sen kyennyt globaalisti tekemään, koska meitä on jotain 7 miljardia ihmistä.

      • Anonyymi

        Jäi toinen osa vastauksesta.
        Vaikka se lisääntyminen ei kelpaisi aloittajalle, niin se nyt on se tarkoitus, mitään korkeampaa merkitystä ei ihmisellä ole.
        Maa ei ihmistä kaipaa, mutta tällä planeetalla nousee joku elinmuoto aina esiin, kun olosuhteet on suotuisat, ei siinä sen kummempaa. Ihmisen jälkeen tulee taas joku muu.
        Aloittajalla on outo näkemys, että ihmisellä pitäisi olla joku ylevä tarkoitus täällä, ei meillä ole sen kummempaa tarkoitusta kuin mullakaan lajeilla.


    • Anonyymi

      Olipa pöljät vastaukset.

      • Anonyymi

        Eikä sinun jää niistä pöljyydessä yhtään jälkeen.


    • Anonyymi

      Kysy Jumalaltasi!

      • Anonyymi

        Ei ole mulla jumalia edes yksikkö muodossa keltä kysyä. En usko mielikuvitus juttuihin.
        Toisin sanoen ihmisellä ei ole oikeasti mitään tarkoitusta eikä merkitystä.
        Kärpänen sattuu olemaan myös ravintoa muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mulla jumalia edes yksikkö muodossa keltä kysyä. En usko mielikuvitus juttuihin.
        Toisin sanoen ihmisellä ei ole oikeasti mitään tarkoitusta eikä merkitystä.
        Kärpänen sattuu olemaan myös ravintoa muille.

        Teit avauksen, jonka vastaus oli sinusta jo selvä. Se että sinä ajattelet noin, ei tarkoita, että olidit oikeassa. En itse ala diivailemaan tuollaisella asialla, mutta lainaan lordi Kelviniä: Jos et voi esittää asiaasi luvuin, sinulla ei ole mitään perusteluita.


    • Anonyymi

      Sulla menee hyvin, kun pohdit mikä on ihmisen elämän tarkoitus! Elämän tarkoitus on löytää elämälleen tarkoitus. Se pitää ihmisen elossa.

    • Anonyymi

      Ei se elämän tarkoituksen pitäisi ainakaan olla se. että ollaan koko ajan negatiivisiä, etsitään virheitä toisista, mollataan ja moititaan! Tarkoitushan on varmaan tehdä omasta ja toisten elämästä mahdollisimman hyvä! Siitähän se alkaa, että katsotaan peiliin, mitä minä voisin tehdä, mitä voisin muuttaa itsessäni, että toisilla ja minulla olisi asiat mahdollisimman hyvin! Aina tulee itse kenellekin niitä mustia pilviä taivaalle, mutta toinen toistamme auttaen ja tukien niistä selvitään! Arvostetaan toisia ja itseämme. sieltä se elämän tarkoitus avautuu! Iloitaan myös toisten onnesta, siitä saamme ripauksen iloa omaankin elämään!

      • Anonyymi

        Kaikki on kytköksissä toisiinsa tietyissä kollektiiveissa. Erään astrologisuuntauksen mukaan me synnymme tänne kollektiiveina, jotka muodostaa sen ryhmän, joka meille on määrätty tai olemme syntymässämme halunneet. Niin parhaat ystävämme kuin muut sukulaisemmekin, mutta myös pahimmat murhetta aiheuttavat vihamiehemmekin, ovat tässä kollektiivissa mukana. Miksi näin? Siksi että me kasvatamme toisiamne kohti parempaa yksilöä. Näin myös omien (haasteellistenkin) lastemme tapauksessa. Lapsi tuo syntyessään tehtävän vanhemmilleen. Koetetaan kestää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on kytköksissä toisiinsa tietyissä kollektiiveissa. Erään astrologisuuntauksen mukaan me synnymme tänne kollektiiveina, jotka muodostaa sen ryhmän, joka meille on määrätty tai olemme syntymässämme halunneet. Niin parhaat ystävämme kuin muut sukulaisemmekin, mutta myös pahimmat murhetta aiheuttavat vihamiehemmekin, ovat tässä kollektiivissa mukana. Miksi näin? Siksi että me kasvatamme toisiamne kohti parempaa yksilöä. Näin myös omien (haasteellistenkin) lastemme tapauksessa. Lapsi tuo syntyessään tehtävän vanhemmilleen. Koetetaan kestää!

        Aika paikallaan tuo ihmisen kehitys niemessä polkee. Virhe geenejä, sukusiittoisuutta...siinäkö ongelma?


    • Anonyymi

      Niin, kertokaapa viisaat tosiaan, mikä tarkoitus tällä on? Eikö tämä ikinä lopu? Tuntuu, että me tavalliset kyläläiset , veronmaksajat ollaan aivan kurkkua myöten täynnä tätä taistelua! Ei kai tässä ole voittajia, eikä häviäjiä? Kuka olisi se sovun rakentaja ja sovittelija, että asiat lähtisivät menemään eteenpäin asiallisesti! Pian on ystävänpäivä, herätys ihan jokainen, tulkaa te vaikuttajat toisianne puolitiehen vastaan, etsikää se "kultainen keskitie"! Totuushan on, että kaikki ei mene jokaisen mieliksi, mutta keskustelemalla se kompromissi löytyy, kunhan on sitä tahtotilaa! Emme ole halunneet sinne "vallankäyttäjiä, minä, minä" henkilöitä, vaan heitä, jotka yhdessä miettivät asioita, mikä meille kuntalaisille on parasta, myös meitä kuunnellen! Tämä olisi paras YSTÄVÄNPÄIVÄLAHJA teiltä, näin uskoisin!

      • Anonyymi

        Kunnanhallituksen puheenjohtaja on juuri se minä minä. Ei osaa miettiä asioita yhdessä vaan yksin ja muille teettää likaiset työt. Nämä juoksupojat ja tytöt nököttää valtuuston kokouksessa puhumatta yhtään puheenvuoroa ainoa ääni minkä he suustaan päästävät on jaa.


    • Anonyymi

      Omien kykyjen hiominen. Itsensä sivistäminen, maapallosta,eläimistä ja ihmisistä huolehtiminen.

    • Anonyymi

      Elämän ainoa tarkoitus on oppia tuntemaan sielunsa pimeä puoli. Kun sitä ymmärtää ja rakastaa niin valo astuu siitä ulos ja yhdistyy sen kanssa (valaistuminen). Parhaiten tätä kuvaa tunnettu jin-jang symbooli.

    • Anonyymi

      Elämän tarkoitus on nussutella ja siirtää kapula seuraaville.

    • Anonyymi

      Ihanan tiukka ja tuore pipari on elämän tarkoitus.

    • Anonyymi

      Elämän tarkoitus on oppia ymmärtämään kuinka paska paikka tämä paskaniemi on.

    • Anonyymi

      Ilmiantaa näitä tyhjänpäiväisiä viestejä

    • Anonyymi

      Koulu pitää saada myytyä jonnekin pian 6 miljoonalla niin saa sitten niillä rahoilla rakentaa uuden. Se on tarkoitus elämällä

    • Anonyymi

      Ei ole tietoa,samalla vastauskin on varma, kuin vanhan kuolema.

    • Anonyymi

      Kaikekattava turhuus aikansa kuluttamiseen. Turhuuden markkinat.
      Kelvoton saaliseläimeksi joten roskasakkinina saanut lisääntyä.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1602
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1048
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe