ilmastomarssit

Anonyymi

Mitä jos lähiaikoina alkaa viilenemään kuten Aurinkotutkijat arvelee. Voiko kukaan uskoa sitä viilenemistä ihmisen korjaukseski.

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei voi koska CO2 päästöt kasvavat kiihtyvää tahtia.

    • On totta, että Aurinko on siirtymässä hiljaisempaan vaiheeseen.

      Tiedemiesten laskelmien mukaan hiilidioksidin lisääntymisen vaikutus on kuitenkin paljon suurempi.

      Lämpeneminen siis jatkuu.

      • Anonyymi

        Tiedemiesten mukaan hiilidioksidilla ei ole mitään mitattavissa olevaa vaikutusta ilmakehän lämpötilaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedemiesten mukaan hiilidioksidilla ei ole mitään mitattavissa olevaa vaikutusta ilmakehän lämpötilaan.

        Kyllä kai nyt ainakin laskelmia tekemällä voi osoittaa hiilidioksidin vaikutuksen. Tai ainakin tekemällä arvauksia ja ennustuksia.


      • Anonyymi

        Miten joku voi laskea noin jos 1950-luvulta alkoi vasta hiilidioksidin määrä nousemaan ja alkoi samalla ilmasto kylmentyä ainakin 30 vuodeksi.
        Joku nero alkoi jo väittää lämmön nousemisen 30 vuoden viiveellä hiilidioksidin lisääntymisen kanssa. Mikä väite!
        Jäätikkötutkimuksien mukaan hiilidioksidi nousee vasta viiveellä lämpenemisen jälkeen, mutta vasta lämpöjakson loppupuolella kun jo alkaa kylmenemään.


    • Anonyymi

      Ilmastomarsseilla on ilmastonmuutoksiin tasan yhtä paljon vaikutusta kuin hiilidioksidilla.

      • Anonyymi

        Marssiminen lisää päästöjä jo paikalle saapumisella ja marssiminen lisää. Lisäksi tapahtumat tuottavat paljon roskaa, kun hörhöt tekevät kylttejä ja muuta rihkamaa osoittaakseen huolensa ja vihreytensä.


    • Anonyymi

      Ääri-ilmiöt lisääntyvät...

    • kyllä se viileneminen on täysin mahdollista. ja jopa uusi jääkausi on mahdollinen. Nykyinen lämpimämpi kausi jääkauden jälkeen on kestänyt poikkeuksellisen pitkään. Aiemmat lämpimät kaudet on olleet jäätikkötutkimuksen mukaan paljon lyhempiä.

      Alarmistit ei nyt vaan suostu uskomaan, että ei se CO2 estä kylmenemistä, kun ei se aiheuta lämpenemistäkään. Pitäisi nyt alkaa jo järjen toimia, mutta äly on vissiin ulkoistettu älypuhelimeen. Suomen kansa on kuulemma tyhmentynyt 1997 vuoden jälkeen

      Silloin tapahtui jotakin todella kummallista. Tuttuni työpaikalla meni asiat aivan sekaisin. Se sekoilu alkoi vissiin koko Euroopassa, vaikka minä silloin tulkitsin sen paikalliseksi ongelmaksi.

      Alarmistit ei suostu uskomaan, että kaasujen lämpökapasiteetti on se, mikä pätee ilmakehässä. Metallipuolen inssit kumminkin uskoo niin, ja minä luotan heihin. Miksi en luottaisi, koska kaasutkin on heidän alaansa kuuluvia. Täytyyhän heillä olla asiantuntemus myös niistä.

      Veljeäni oli maaatalousoppilaitoksessa varoitettu, että hiilidioksidi absorboi voimakkaasti lämpöä, kun se purkautuu painepullosta. Kerroin hänelle, että niin absorboi kaikki muutkin kaasut. Myöhemmin hänellä oli nestetyppitankki kotona.

      • Anonyymi

        Jos kaikilla olisi nestetyppitankki kotona niin ilmastonmuutosten estämisen välttämisen konjugointi olisi täysin mahdollista. Tietysti joku divetymonoksiditankki olisi paljon tehokkaampi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos kaikilla olisi nestetyppitankki kotona niin ilmastonmuutosten estämisen välttämisen konjugointi olisi täysin mahdollista. Tietysti joku divetymonoksiditankki olisi paljon tehokkaampi.

        Jaha taas yksi joka kuvittelee, että pystyy häpäisemää minua, mutta todellisuudessa häpäisee itsensä ja viiterymänsä. Kyllä se minulle passaa, koska se nostaa minun viiteryhmän kannatusta. Kannattaisi pikkusen perehtyä psykologiaan, ennekuin tulee tänne räkyttämään. Se nestetyppitankki kuuluu isoilla karjatiloilla vakiokalustoon. Sinä et tietysti ole sellaista koskaan nähnytkään.


      • Anonyymi
        tiedekritiikki kirjoitti:

        Jaha taas yksi joka kuvittelee, että pystyy häpäisemää minua, mutta todellisuudessa häpäisee itsensä ja viiterymänsä. Kyllä se minulle passaa, koska se nostaa minun viiteryhmän kannatusta. Kannattaisi pikkusen perehtyä psykologiaan, ennekuin tulee tänne räkyttämään. Se nestetyppitankki kuuluu isoilla karjatiloilla vakiokalustoon. Sinä et tietysti ole sellaista koskaan nähnytkään.

        Psykologia on erittäin tärkeätä ilmastonlämpenemisen hallinnassa. Mihin me joutuisimmekaan, jos meillä ei olisi psykologiaa. Ilmasto lämpenisi rajattoman hallitsemattomasti. Ehkä kannattaisi jokaisen ostaa kotiinsa ilokaasutankki josta voi sopivina annoksina laskea psykologiaa helpottamaan ilmastoahdistusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Psykologia on erittäin tärkeätä ilmastonlämpenemisen hallinnassa. Mihin me joutuisimmekaan, jos meillä ei olisi psykologiaa. Ilmasto lämpenisi rajattoman hallitsemattomasti. Ehkä kannattaisi jokaisen ostaa kotiinsa ilokaasutankki josta voi sopivina annoksina laskea psykologiaa helpottamaan ilmastoahdistusta.

        Tuota se on aina kun tyhmä ja tietämätön yrittää esittää viisasta. Hyöty lankeaakin vastapuolelle. Minä olen nyt toista vuotta käyttänyt tuota hyväkseni, ja tulos kyllä näkyy mielipidekyselyissä.. Kansalle on paljastettu, mitä on vihreä liike ja alarmistit. Tyhjän räkyttäjiä kaikki. Yhä useampi tajuaa sen.


      • Anonyymi
        tiedekritiikki kirjoitti:

        Tuota se on aina kun tyhmä ja tietämätön yrittää esittää viisasta. Hyöty lankeaakin vastapuolelle. Minä olen nyt toista vuotta käyttänyt tuota hyväkseni, ja tulos kyllä näkyy mielipidekyselyissä.. Kansalle on paljastettu, mitä on vihreä liike ja alarmistit. Tyhjän räkyttäjiä kaikki. Yhä useampi tajuaa sen.

        Kerrotko vielä mitä niissä mielipidekyselyissä näkyy. Ehkä se, että nestetyppitankki on hyvä asia?


    • Anonyymi

      Vaan mitä jos alkaakin äkkiä lämpenemään ! Mahtavat persututkijat olla töpinöissänsä, jotta tätä ollaan tässä öyhötetty ja nyt lämpeneminen tapahtui. Ihmisen aiheuttama ilmastonmuutos on sittenkin totta.

      • Anonyymi

        Kyllä niitä äkkilämpenemisiä tulee tulevaisuudessakin, mutta ei niistä kannata riehaantua. Nyt kuohutaan vieläkin sen 2012-2016 äkkilämpenemisen takia vaikka lämpötila lähti laskuun jo 2016. Myös viime vuosisadan lopülla oli äkkilämpeneminen.

        Aina ne äkkilämpenemiste on tulleet myös alas. Juuri ne äkkilämpenemiset todistaa, että lämpenemistä ei ole aiheuttanut CO2 vaan jokin muu. 2012 vuoden alimman ja 2016 vuoden ylimmän keskilämpötilan ero oli peräti yli aste.

        Ne jotka uskoo teorioihin, ne uskoo ihmisen vaikutukseen. Ne jotka uskoo tieteelliseen faktaan, ei usko ihmisen vaikutukseen. Siinä se jakolinja menee. Sellainen, joka on ollut metallitollisuudessa, tietää ne tieteelliset faktat, tai ainakin pystyy ne selvittämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niitä äkkilämpenemisiä tulee tulevaisuudessakin, mutta ei niistä kannata riehaantua. Nyt kuohutaan vieläkin sen 2012-2016 äkkilämpenemisen takia vaikka lämpötila lähti laskuun jo 2016. Myös viime vuosisadan lopülla oli äkkilämpeneminen.

        Aina ne äkkilämpenemiste on tulleet myös alas. Juuri ne äkkilämpenemiset todistaa, että lämpenemistä ei ole aiheuttanut CO2 vaan jokin muu. 2012 vuoden alimman ja 2016 vuoden ylimmän keskilämpötilan ero oli peräti yli aste.

        Ne jotka uskoo teorioihin, ne uskoo ihmisen vaikutukseen. Ne jotka uskoo tieteelliseen faktaan, ei usko ihmisen vaikutukseen. Siinä se jakolinja menee. Sellainen, joka on ollut metallitollisuudessa, tietää ne tieteelliset faktat, tai ainakin pystyy ne selvittämään.

        Entäs jos onkin ollut hoitoalalla tai ajanut ambulanssia tuhatta ja sataa niin ei varmaan pysty selvittämään miten ilmasto käyttäytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos onkin ollut hoitoalalla tai ajanut ambulanssia tuhatta ja sataa niin ei varmaan pysty selvittämään miten ilmasto käyttäytyy.

        Miten niin ettei pysty selvittämään ilmaston käyttäytymistä. Minä olen kuule tehnyt viimeksi todella vaativaa työtä. CNC koneistus on vielä paljon vaikeampaa kuin hoitoala. Kyllä se viimeinen homma antoi valmiuden selvittää ilmaston toiminta.

        Noita aloja ollen maininnut sen takia, että niillä on tarvittava perusfakta ilmakehän kaasuista. Viimeksi kävin peltisepän kurssin. Yksi valmis peltiseppä puuskahti, että hän ei voi millään ymmärtää, että' joku ambulanssikuski tekee tuollaista jälkeä.

        Minä suoritin ne pakolliset kuviot suitsait. Suurimman osan kurssia tein jotain aivan muuta. Tein paljon vaikeampia juttuja. Tein mm. peltityökaluja kun opettaja käski. Tein niitä myös työharjoittelupaikkaan. Nyt minä olen pelkkä eläkeläinen, jolla on aikaa pohtia asioita.


    • Aikamoista denialistilässytystä taas.

      Hohhoijaa.

      • Anonyymi

        Antaa lässyttää,pilaa vain oman viiteryhmänsä eli denialistien uskottavuuden.Sopii meille


    • Kävipä noin tai näin, yksi asia tiedetään jo edeltä: pehmeitä puhuneet vaikenevat, kuin eivät olisi asiasta koskaan kuulleetkaan. Näin on entisetkin ja runsaat hysteriat ohitettu.

      • Anonyymi

        Aivan loistava kuvaus-denialisteista


    • Anonyymi

      Toisessa keskustelussa on kerätty todisteita ja hypoteeseja liittyen ilmaston väitettyyn viilenemiseen. Jos siis on lisää tietoa asiasta niin laittakaa näkyviin keskusteluun "Tiede ja ilmaston viileneminen".

      Mikäli lähetätte linkkejä niin kirjoittakaa ne ehdottomasti viestin ensimmäiseen sataan merkkiin. Näin linkki tulee perille keskustelun aloittajalle ja saadaan hänen toimestaan esille keskusteluun vaikka alkuperäinen viesti poistatettaisiinkin.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin sitä ilmastoa muutetaan esim kuivatamalla suuria järviä yms. Lisää tässä linkissä. https://areena.yle.fi/1-4604650

        Halpamuoti pitää lailla kieltää. Kukaan ei enää saa ostaa muuta kuin Guccin käsilaukkuja ja Chanel viitosta. Ikean puuhärvelit pitää määrätä denialistien rovion polttoaineeksi. Seatit ja muut halpistuotteet romutukseen ja ainoa sallittu kulkuväline on Rolls-Royce.
        Alepasta pois Rainbow-tonnikalat niin että ilmastoapelastavat Abban tuotteet voivat pelastaa ilmaston.


    • Anonyymi

      Joku uskoo, että ilmasto lämpenee. Joku toinen uskoo, ettei se lämpene. Kumpikin tulee uskossaan autuaaksi. Toinen näistä on fakta. Missä ovat todisteet siitä, ettei ilmasto lämpene?

      • Anonyymi

        Ei tuota tarvitse todistaa. Riittää kun vakaasti uskoo että lämpenee. Ja maailma pelastuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuota tarvitse todistaa. Riittää kun vakaasti uskoo että lämpenee. Ja maailma pelastuu.

        Totta kai pitää todistaa. Muuten se on pelkkää mustatuntuujuttua.


      • Menneisyydessä tapahtuneesta ilmaston lämpenemisestähän on todisteet, mutta tulevaisuudesta ei ole yhtään mitään todisteita. Tulevaisuutta on aina mahdotonta todistaa oli kysymys mistä tohansa asiasta. Jo yrittää todistaa syntyy uskonto. Jotku uskoo siihen uskontoon, mutta on myös oikeus olla uskomatta.

        Ihmiset vaan riistää oikeuden olla uskomatta. Sitä riistoahan ihmiset on aina harjoittaneet. Nyt se vaan on erittäin pahaa laadultaan, kun se on jokapäiväistä telkkarissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai pitää todistaa. Muuten se on pelkkää mustatuntuujuttua.

        No kerro ihmeessä, millä konstilla ihmisen aiheuttama ilmastonmuutos todistetaan. Älä pidä meitä jännityksessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro ihmeessä, millä konstilla ihmisen aiheuttama ilmastonmuutos todistetaan. Älä pidä meitä jännityksessä.

        Minä olen sitä mieltä, että ilmasto lämpenee. Ne, jotka sanovat, ettei lämpene, saavat ihan itse kertoa faktat väitteestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen sitä mieltä, että ilmasto lämpenee. Ne, jotka sanovat, ettei lämpene, saavat ihan itse kertoa faktat väitteestään.

        Minäpä olen sitä mieltä että viilenee. Ne, jotka sanovat, että ei viilene, saavat ihan itse kertoa faktat väitteestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro ihmeessä, millä konstilla ihmisen aiheuttama ilmastonmuutos todistetaan. Älä pidä meitä jännityksessä.

        Tiedättekö miten denialistia pidetään jännityksessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä olen sitä mieltä että viilenee. Ne, jotka sanovat, että ei viilene, saavat ihan itse kertoa faktat väitteestään.

        Sulla on hyvä mielipide, mutta valitettavasti väärä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedättekö miten denialistia pidetään jännityksessä?

        No kerro ihmeessä miten ilmastonviilenemisdenialistia pidetään jännityksessä jos tiedät.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      515
      12699
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8394
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      38
      7050
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      352
      2513
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2144
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1957
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1693
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1490
    9. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      22
      1400
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1343
    Aihe