Mitä rakkaus on?

Anonyymi

Olen itse rakastunut kahdesti, olen myös menettänyt rakkauden kahdesti. Mielestäni rakkaus on tunne jota ei voi selittää. Mielen ja kehon kokonaisuus joka tuottaa olotilan mikä ei ole määritettävissä.
Rakkaus on muuttunut välittämiseksi ja satunnaiseksi intohimoksi joka yllättää tunteillaan. Mikä rakkauden rikkoo? Itse koen kumppanin tekojen olevan se ydin oman tunteen kadottamiseen mutta kumppania ei voi syyttää koska kysymyksessä on muna vai kana kysymys.

Silti niille jotka ihmettelevät.
https://www.youtube.com/watch?v=Su9z9dddly8

AsianVierestä

84

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En osaa vastata, tyhjä sisäisesti. Liian paljon stressiä liian kauan.

    • Jos mietit häntä hyvinä hetkinä se vahvistuu kun huonoina hetkinä se suututtaa.

      • Anonyymi

        Mietin jokaisesta naisestani pelkkää hyvää. He ovat muokanneet minusta ihmisen joka nyt olen. Kiitos siitä.

        AsianVierestä


      • Anonyymi

        Tyhjyyttä on ollut enimmäkseen vuosien ajan. Joskus välillä hetkellisesti parempi olo. Miten saisi kauheat vuodet häviämään! Hiljaisuus ei ala koskaan. Näin sen unen vuosia sitten kasvottomista huppupäisistä ihmisistä ympärilläni ja olin unessa kauhuissani. Nyt voin kertoa, että se uni on toteutunut kaikessa kammottavuudessaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mietin jokaisesta naisestani pelkkää hyvää. He ovat muokanneet minusta ihmisen joka nyt olen. Kiitos siitä.

        AsianVierestä

        Minulla ei ole tuollaista kokemusta,
        Joten en pysty sanomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhjyyttä on ollut enimmäkseen vuosien ajan. Joskus välillä hetkellisesti parempi olo. Miten saisi kauheat vuodet häviämään! Hiljaisuus ei ala koskaan. Näin sen unen vuosia sitten kasvottomista huppupäisistä ihmisistä ympärilläni ja olin unessa kauhuissani. Nyt voin kertoa, että se uni on toteutunut kaikessa kammottavuudessaan.

        Kirjoitit mielenkiintoisesti koska kirjoituksessa on paljon avoimia kohtia. Kauheat vuodet rakastetun kanssa? Itse en ole ollut hyvä mutta suhteen jälkeen jokainen ajattelee minusta pääasiassa hyvää. Suhdetta ei voi rikkoa tai siitä lähteä ilman entisen rakkaansa arvostusta ja sen antoa. Tämä on vain oma mielipiteeni mutta olen eronnut aika mitättömistä syistä. Luottamus ja tunne, ei pahempia riitoja. Oikea tunne on tärkeä, seuraa sydäntäsi.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyhjyyttä on ollut enimmäkseen vuosien ajan. Joskus välillä hetkellisesti parempi olo. Miten saisi kauheat vuodet häviämään! Hiljaisuus ei ala koskaan. Näin sen unen vuosia sitten kasvottomista huppupäisistä ihmisistä ympärilläni ja olin unessa kauhuissani. Nyt voin kertoa, että se uni on toteutunut kaikessa kammottavuudessaan.

        On sinua kovin riepoteltu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mietin jokaisesta naisestani pelkkää hyvää. He ovat muokanneet minusta ihmisen joka nyt olen. Kiitos siitä.

        AsianVierestä

        Kumminkin on se kiintymys vahva kun toinen on jossain on kova ikävä ja rauhallisempi olo ja yhtenäisempi kun se on siinä.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Minulla ei ole tuollaista kokemusta,
        Joten en pysty sanomaa.

        Toivon ettei tule koskaan olemaankaan:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kumminkin on se kiintymys vahva kun toinen on jossain on kova ikävä ja rauhallisempi olo ja yhtenäisempi kun se on siinä.

        Sere on myös helpompi, koska toinen ei ole siinä.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sere on myös helpompi, koska toinen ei ole siinä.

        AsianVierestä

        Ihmiset muistavat yleensä ne mukavat asiat, onneksi näin.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitit mielenkiintoisesti koska kirjoituksessa on paljon avoimia kohtia. Kauheat vuodet rakastetun kanssa? Itse en ole ollut hyvä mutta suhteen jälkeen jokainen ajattelee minusta pääasiassa hyvää. Suhdetta ei voi rikkoa tai siitä lähteä ilman entisen rakkaansa arvostusta ja sen antoa. Tämä on vain oma mielipiteeni mutta olen eronnut aika mitättömistä syistä. Luottamus ja tunne, ei pahempia riitoja. Oikea tunne on tärkeä, seuraa sydäntäsi.

        AsianVierestä

        Ei rakastetun kanssa vaan liittynyt yksityiselämään "puuttumiseen" tavalla joka ei ole koskaan sopinut itselle! Olen ollut yksin yli kymmenen vuotta. En voi sietää sitä tapaa millä kaikki on toteutettu, se ei koskaan tule viemään asioita eteenpäin. Stressi ei lopu ennen kuin se loppuu!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sere on myös helpompi, koska toinen ei ole siinä.

        AsianVierestä

        Miten se on helpompi? Ei mulla ole mitään muistikuvaa. Muistan vain yksinäisyyden.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Miten se on helpompi? Ei mulla ole mitään muistikuvaa. Muistan vain yksinäisyyden.

        On helpompi rakastaa antamatta ja pyytämättä mitään, yksin muistoissa.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        On helpompi rakastaa antamatta ja pyytämättä mitään, yksin muistoissa.

        AsianVierestä

        En ymmärrä tuota.
        Miten ihmeessä helppommin pystyy rakastaa antamatta en minä kykene siihen sitähän pyrkii toisen iloa täyttämään kun tarvitsee sitä toista lähelle sielullisesti vaikka ei mitään tekisi ja olisi siinä vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On helpompi rakastaa antamatta ja pyytämättä mitään, yksin muistoissa.

        AsianVierestä

        Keho huutaa tälläkin hetkellä koskea
        kun mietin häntä.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        En ymmärrä tuota.
        Miten ihmeessä helppommin pystyy rakastaa antamatta en minä kykene siihen sitähän pyrkii toisen iloa täyttämään kun tarvitsee sitä toista lähelle sielullisesti vaikka ei mitään tekisi ja olisi siinä vaan.

        Menneet ovat minulle täydellisiä. Pahoittelen ettei minusta ollut siihen heidän vajaavaisuuksistaan huolimatta. Rakastanko ensimmäisten lasteni äitiä, kyllä rakastan nyt ja ikuisesti mutta se on erilaista rakkautta. Eron jälkeen ei ole mahdollista olla täyttämässä ilon hetkiä mutta voi olla auttamassa niiden toteuttamisessa. Se ilo ei vain kuulu enää minulle, hyvä jos he voivat hyvin. Kun rakkauteen tulee eroon johtava särö, sitä ei voi paikata edes jeesusteipillä vaikka kuinka haluaisi. On siis parasta kävellä eteenpäin vaikka laahustaen tipat silmäkulmissa ja ajatella elämää kuin eri maailmaa, unohtamatta kiitollisuutta siitä mitä on voinut kokea. Jokainen ihminen on erilaisuudessaan lahja, lahja omaan elämään vaikka sitä yhdessäoloa kestäisi vain hetken.


        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menneet ovat minulle täydellisiä. Pahoittelen ettei minusta ollut siihen heidän vajaavaisuuksistaan huolimatta. Rakastanko ensimmäisten lasteni äitiä, kyllä rakastan nyt ja ikuisesti mutta se on erilaista rakkautta. Eron jälkeen ei ole mahdollista olla täyttämässä ilon hetkiä mutta voi olla auttamassa niiden toteuttamisessa. Se ilo ei vain kuulu enää minulle, hyvä jos he voivat hyvin. Kun rakkauteen tulee eroon johtava särö, sitä ei voi paikata edes jeesusteipillä vaikka kuinka haluaisi. On siis parasta kävellä eteenpäin vaikka laahustaen tipat silmäkulmissa ja ajatella elämää kuin eri maailmaa, unohtamatta kiitollisuutta siitä mitä on voinut kokea. Jokainen ihminen on erilaisuudessaan lahja, lahja omaan elämään vaikka sitä yhdessäoloa kestäisi vain hetken.


        AsianVierestä

        Säröt on ikäviä. Kun menee pirstaleiksi minä en siedä toista. Mikään syy ei ole jättää kun kaikki menee hyvin.
        Se ei ole mikään syy että kaikki menee täydellisesti se hajottaa kun jätetään vain sen syyn varjolla ”kaikki menee täydellisesti,tässä oltava jotain mätää”

        Minä en pysty ajattelee asiaa opetuksena.
        Mitä tuollainen opettaa ,mietin spekuloin asiaa se saa suututtamaan.

        En siis pysty näkemään hyvää edellisessä säröstä minä säryin kokonaan.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Keho huutaa tälläkin hetkellä koskea
        kun mietin häntä.

        Niin, mieti niitä hetkiä joita eron kokeneet yhä kokevat. Keho ja mieli yhä haluaa sitä toista mutta se on vain mahdotonta. Ero on kuin kuolema rakkaudesta. Harva pystyy tuntemaan syvästi kokemuksen jälkeen, varmaan jotain itsesuojeluvaistoa?

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mieti niitä hetkiä joita eron kokeneet yhä kokevat. Keho ja mieli yhä haluaa sitä toista mutta se on vain mahdotonta. Ero on kuin kuolema rakkaudesta. Harva pystyy tuntemaan syvästi kokemuksen jälkeen, varmaan jotain itsesuojeluvaistoa?

        AsianVierestä

        Kyllä tiedän kun hylätään.
        Se sattuu minua suututtaa ne en nää niissä mitään hyvää. Varsinkin kun en tehnyt mitään väärää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mieti niitä hetkiä joita eron kokeneet yhä kokevat. Keho ja mieli yhä haluaa sitä toista mutta se on vain mahdotonta. Ero on kuin kuolema rakkaudesta. Harva pystyy tuntemaan syvästi kokemuksen jälkeen, varmaan jotain itsesuojeluvaistoa?

        AsianVierestä

        Oon miettinyt silloin kuolemaa jokin on pidettävä hengissä silloin elämässä pitää olla jotain josta pitää kiinni ettei mene mukana. Sitä suree.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mieti niitä hetkiä joita eron kokeneet yhä kokevat. Keho ja mieli yhä haluaa sitä toista mutta se on vain mahdotonta. Ero on kuin kuolema rakkaudesta. Harva pystyy tuntemaan syvästi kokemuksen jälkeen, varmaan jotain itsesuojeluvaistoa?

        AsianVierestä

        Ilman sisaren lapsia minua ei olisi.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Säröt on ikäviä. Kun menee pirstaleiksi minä en siedä toista. Mikään syy ei ole jättää kun kaikki menee hyvin.
        Se ei ole mikään syy että kaikki menee täydellisesti se hajottaa kun jätetään vain sen syyn varjolla ”kaikki menee täydellisesti,tässä oltava jotain mätää”

        Minä en pysty ajattelee asiaa opetuksena.
        Mitä tuollainen opettaa ,mietin spekuloin asiaa se saa suututtamaan.

        En siis pysty näkemään hyvää edellisessä säröstä minä säryin kokonaan.

        Tämä on varmasti se eroavaisuus miksi ammattini on ongelmienratkaisu ja siinä ammatissa ollaan tyytyväisiä ongelmista ja siitä miten niitä voitaisiin välttää tulevaisuudessa. Toki suutarin lapsilla ei aina ole kenkiä kuten oma esimerkkini tuo toteen, liikaa muuttuvuuksia.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on varmasti se eroavaisuus miksi ammattini on ongelmienratkaisu ja siinä ammatissa ollaan tyytyväisiä ongelmista ja siitä miten niitä voitaisiin välttää tulevaisuudessa. Toki suutarin lapsilla ei aina ole kenkiä kuten oma esimerkkini tuo toteen, liikaa muuttuvuuksia.

        AsianVierestä

        Oon hyvä ongelman ratkaisija ettei ongelma ole siinä. Se tunne ei katoa mitä on tehty mutta en lämmöllä pysty ajattelemaan ihmistä. En rakasta millään lailla mikä on kuollut minulle.

        Ongelmat on tehty ratkaisevaksi kuin minun lapsieni kohdilla olen hyvin tyytyväinen kun pääsee ratkaisemaan pähkinän ettei tarvitse pähkinää särkeä kun hajottaa ihmistä todella. Ennakoiminen on parhain mahdollisuus hoitaa ihmistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on varmasti se eroavaisuus miksi ammattini on ongelmienratkaisu ja siinä ammatissa ollaan tyytyväisiä ongelmista ja siitä miten niitä voitaisiin välttää tulevaisuudessa. Toki suutarin lapsilla ei aina ole kenkiä kuten oma esimerkkini tuo toteen, liikaa muuttuvuuksia.

        AsianVierestä

        Sinulla on pakko olla jo lähellä lapsien takia minulla niitä ei ollut vielä. Minun ei ollut pakko olla toisen kanssa missään tekemisissä.

        Mies on siitä hassu että jo määrittävässä meidän kihlajaispäivää vaikka ollaan oltu jo pitkään yhdessä. Mikäs kumma tuota miestä vaivaa?


      • valtakunta kirjoitti:

        Sinulla on pakko olla jo lähellä lapsien takia minulla niitä ei ollut vielä. Minun ei ollut pakko olla toisen kanssa missään tekemisissä.

        Mies on siitä hassu että jo määrittävässä meidän kihlajaispäivää vaikka ollaan oltu jo pitkään yhdessä. Mikäs kumma tuota miestä vaivaa?

        Toivotaan että se on jotain positiivista mutta uskaltaako sitä edes kun on pelotellut myös aiemmin keväällä.
        Jos en anna täyttää tätä koloaa, sit ei muukaa toteudu.🤔

        Ei ole ensimmäinen kerta kun kihlasormuksiin pistää aikaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on varmasti se eroavaisuus miksi ammattini on ongelmienratkaisu ja siinä ammatissa ollaan tyytyväisiä ongelmista ja siitä miten niitä voitaisiin välttää tulevaisuudessa. Toki suutarin lapsilla ei aina ole kenkiä kuten oma esimerkkini tuo toteen, liikaa muuttuvuuksia.

        AsianVierestä

        Mietin enemmän onko meidän nyt pakko mennä kihloihin, Entä jos hänellä on taas huono päivä. Eihän tässä sormuksia ole tarvittu 16 vuoteen miten se tarve vain lisääntyisi. Eiköstä vaan voi mennä sitten naimisiin kun se tilanne on oikea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyhjyyttä on ollut enimmäkseen vuosien ajan. Joskus välillä hetkellisesti parempi olo. Miten saisi kauheat vuodet häviämään! Hiljaisuus ei ala koskaan. Näin sen unen vuosia sitten kasvottomista huppupäisistä ihmisistä ympärilläni ja olin unessa kauhuissani. Nyt voin kertoa, että se uni on toteutunut kaikessa kammottavuudessaan.

        En tiedä mitä elämässäsi on ollut, kun noin kirjoitat. Kauheat vuodet eivät häviä, historiaa ei voi poistaa, se on aina.
        Jääkö historia historiaksi vai seuraako se edelleen tässä hetkessä?
        Itse kutsun elämäni toistaiseksi raskainta aikaa vaikeiksi vuosiksi. Niitä eläessäni en ollut varma näenko seuraavaa päivää, en olisi jaksanut nähdä.
        Niitä vuosia on paljon, nyt ne kuitenkin ovat historiaa, josta olen tullut tähän päivään.


      • Anonyymi

        Olisikohan Umberto del Nike el Salvador Kimi Kardashian hyvä ihastumisen kohde?


    • Anonyymi

      Se on sitä että hyväksyt toisen ihmiset ruman ulkonäön. Usein naiset ainakin käsittää väärin rakkauden ja ajattelevat vaan miehen ulkonäköö ja varakkuutta. Sitten miehen kamala luonne tulee esiin ja nainen saa turpaan mutta nainen rakastaa jännämiestä koska se on rikas ja komea.

      • Anonyymi

        Ei kannata yleistää! Ei kaikki naiset ole samanlaisia. Miksi nainen ei saa olla ja elää yksin omassa rauhassa?


    • Rakkaus on kaunis tunne sydämessä. Parisuhderakkaus on vain yksi muoto siitä..

      • Anonyymi

        Varo, alan tykkäämään sinusta.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varo, alan tykkäämään sinusta.

        AsianVierestä

        Puhdas tunne.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhdas tunne.

        AsianVierestä

        Pitkän suhteen jälkeen pakenin ulkomaille ja ajattelin ettei ole väliä vaikka kuolisin.
        Aasiassa kuunneltiin jo silloin helvetin vanhaa ulkomaalaista musiikkia. Eräs sellainen jota kuuntelin ajatellen ex-vaimoa oli tämä seuraava. Ne kymmenet tipat silmäkulmissa juoksuttivat pois sen surun jonka ero tuotti. Ihminen on outo eläin, niiden kyynelten mukana tulee mahdollisuus tuntea uudelleen, kun vain tippoja tulee tarpeeksi.
        https://www.youtube.com/watch?v=mx9RjrLdNio


        AsianVierestä


    • Rakkaus on volymenappula.

      En tiiä mitä se on, muuta kuin että ilman sitä olo on ontto.

      • Anonyymi

        ...ja ilmeisesti sinun kanssa on melko äänekästä:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        ...ja ilmeisesti sinun kanssa on melko äänekästä:)

        AsianVierestä

        Riippuu asiasta, puhun äänekkäästi, liikun hiljaa, pidän hiljaisuudesta ja rakastan naurua.

        Parisuhteemme ei ole äänekäs, se on hiljaista hyminää. 😊


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Riippuu asiasta, puhun äänekkäästi, liikun hiljaa, pidän hiljaisuudesta ja rakastan naurua.

        Parisuhteemme ei ole äänekäs, se on hiljaista hyminää. 😊

        Volymenappula symbolisoi sitä volymea mikä rakkaudesta heijastuu elämään.

        Kun tunnen rakkautta, tunnen olevani täydellä volymella elämässä kiinni. Kun tunnen rakkaudettomuutta, volymeni on mutella ja elämä tuntuu kuihtuneelta.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Riippuu asiasta, puhun äänekkäästi, liikun hiljaa, pidän hiljaisuudesta ja rakastan naurua.

        Parisuhteemme ei ole äänekäs, se on hiljaista hyminää. 😊

        En tarkoittanut ääntä, tarkoitin tunteita.
        Lauluissakin lauletaan tunteista?

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoittanut ääntä, tarkoitin tunteita.
        Lauluissakin lauletaan tunteista?

        AsianVierestä

        Tunteet ovat elämän suurin ääni.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Volymenappula symbolisoi sitä volymea mikä rakkaudesta heijastuu elämään.

        Kun tunnen rakkautta, tunnen olevani täydellä volymella elämässä kiinni. Kun tunnen rakkaudettomuutta, volymeni on mutella ja elämä tuntuu kuihtuneelta.

        Sinulle toivon vain tällaista.
        https://www.youtube.com/watch?v=rqdm4RX8hr0

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoittanut ääntä, tarkoitin tunteita.
        Lauluissakin lauletaan tunteista?

        AsianVierestä

        Okei. Tunteet on arvokkaita.

        Jos kuuntelee linkkejä joita linkitän ja niiden sisältämää musiikkia, olen lähes aina valinnut kappaleen ja laulun mihin liittyy sanoituksissa tunteet, rakkaus. Jopa silloin, kun kappale koostuu pelkistä soittimista, siinä on elementtinä tunteet ja usein rakkaus.
        Jotta joo kyllä mä huudatan. 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tunteet ovat elämän suurin ääni.

        AsianVierestä

        Tunteet ja järjenääni. 🤪


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Tunteet ja järjenääni. 🤪

        En ole ollut järkevä. Kokenut sitäkin enemmän.

        AsianVierestä



      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole ollut järkevä. Kokenut sitäkin enemmän.

        AsianVierestä

        No kumpikin aiheuttaa tuota silmien pyörimistä päässä, kuin hedelmäpelissä. Tunteet ja se järjenääni, vaikka vasta viiveellä. 😃


    • Anonyymi

      ihmiset rakastuvat aina saman tyyppisiin ihmiseen tuttuun turvalliseen suudenpi rakkaus voi olla riski mielen mullistuksessa sisar sielujen kasnssa,

      • Öö miten tarkoitat saman tyyppiseen? Sillä koen rakastuneeni hyvin erilaisiin miehiin, niin luonteiltaan kuin ulkoisestikin.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Öö miten tarkoitat saman tyyppiseen? Sillä koen rakastuneeni hyvin erilaisiin miehiin, niin luonteiltaan kuin ulkoisestikin.

        Uskon että sinuun on helppo rakastua.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskon että sinuun on helppo rakastua.

        AsianVierestä

        Hmm, luulen että minuun on helppo ihastua mutta rakastuminen vaatii jo enempi ymmärrystä. Tai kykyä nähdä mussa potentiaalia silloinkin, kun olen vaivaksi.

        Sillä olen huomannut, että minut on myös helppo syrjäyttää. ☹️


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Hmm, luulen että minuun on helppo ihastua mutta rakastuminen vaatii jo enempi ymmärrystä. Tai kykyä nähdä mussa potentiaalia silloinkin, kun olen vaivaksi.

        Sillä olen huomannut, että minut on myös helppo syrjäyttää. ☹️

        Meidät kaikki on helppo syrjäyttää mutta usein kysymyksessä eivät ole toiset ihmiset vaan me itse ja se mitä olemme. En ole koskaan eronnut toisten ihmisten seurauksena, olen eronnut omien tunteiden vuoksi ja sen ettei toinen luota tai odota minulta sitä mitä olen. En voi muuttaa itseäni, olen luottamuksen arvoinen mutta jos nainen on sairaan mustasukkainen ei yhteiselosta tule mitään vaikka rakkautta molemmin puolin olisi. Nyt tällä hetkellä ajattelen suhteiden olevan hektisiä, meidän arvo on jokaisessa uudessa päivässä, ei menneisyydessä. Tulevaisuutta ei vielä ole joten nyt on oikea hetki näyttää jos haluaa olla yhdessä.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Hmm, luulen että minuun on helppo ihastua mutta rakastuminen vaatii jo enempi ymmärrystä. Tai kykyä nähdä mussa potentiaalia silloinkin, kun olen vaivaksi.

        Sillä olen huomannut, että minut on myös helppo syrjäyttää. ☹️

        Tämä tallero menee nukkumaan, mutta linkitän vielä yhden rallatuksen..

        https://youtu.be/pV84QBzCrF0

        Hyvää yötä!! 😊

        Abris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tallero menee nukkumaan, mutta linkitän vielä yhden rallatuksen..

        https://youtu.be/pV84QBzCrF0

        Hyvää yötä!! 😊

        Abris

        Käperry karvaiseen kainaloon:)

        Öitä.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meidät kaikki on helppo syrjäyttää mutta usein kysymyksessä eivät ole toiset ihmiset vaan me itse ja se mitä olemme. En ole koskaan eronnut toisten ihmisten seurauksena, olen eronnut omien tunteiden vuoksi ja sen ettei toinen luota tai odota minulta sitä mitä olen. En voi muuttaa itseäni, olen luottamuksen arvoinen mutta jos nainen on sairaan mustasukkainen ei yhteiselosta tule mitään vaikka rakkautta molemmin puolin olisi. Nyt tällä hetkellä ajattelen suhteiden olevan hektisiä, meidän arvo on jokaisessa uudessa päivässä, ei menneisyydessä. Tulevaisuutta ei vielä ole joten nyt on oikea hetki näyttää jos haluaa olla yhdessä.

        AsianVierestä

        Meinasin syrjäyttämisen helppoudella sitä, että minusta löytyy helposti "vikoja", joiden vuoksi ihastuminen harvemmin muuttuu rakastumiseksi ja rakastamiseksi.

        Rakasta ihmistä nimittäin ei ole helppo syrjäyttää, edes silloin kun siinä on "vikoja". 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meidät kaikki on helppo syrjäyttää mutta usein kysymyksessä eivät ole toiset ihmiset vaan me itse ja se mitä olemme. En ole koskaan eronnut toisten ihmisten seurauksena, olen eronnut omien tunteiden vuoksi ja sen ettei toinen luota tai odota minulta sitä mitä olen. En voi muuttaa itseäni, olen luottamuksen arvoinen mutta jos nainen on sairaan mustasukkainen ei yhteiselosta tule mitään vaikka rakkautta molemmin puolin olisi. Nyt tällä hetkellä ajattelen suhteiden olevan hektisiä, meidän arvo on jokaisessa uudessa päivässä, ei menneisyydessä. Tulevaisuutta ei vielä ole joten nyt on oikea hetki näyttää jos haluaa olla yhdessä.

        AsianVierestä

        Meinasin syrjäyttämisen helppoudella sitä, että minusta löytyy helposti "vikoja", joiden vuoksi ihastuminen harvemmin muuttuu rakastumiseksi ja rakastamiseksi.

        Rakasta ihmistä nimittäin ei ole helppo syrjäyttää, edes silloin kun siinä on "vikoja". 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käperry karvaiseen kainaloon:)

        Öitä.

        AsianVierestä

        Karvainen kainalo tuli myöhemmin nukkumaan, joten tyynyläjän keskelle nukahdin. Kyllä tulikin heti uni.. 😊


    • Anonyymi

      Rakkaus on siitä hankala sana, että se tarkoittaa eri ihmisille ihan eri asiaa.

      • Anonyymi

        Niinhän se on.


    • Menettänyt rakkauden? Et siis rakasta enään?

      Kun itse erosin, kaikki mitä rakkaudeksi olin ajatellut, oli poissa ja tilalla on viha ja katkeruus ja epäonnistuminen ja vaikka mitä.

      Kolme vuotta aika rankaan kuvataideterapiaa ja aivan yllättäen eräänä päivänä huomasin, että kaikki katkeruus, viha, mitä lie...oli sulanut pois. Kykenin antamaan anteeksi itselleni ja hänelle ja löysin taas rakkauden. Hän on minun / meidän lastemme isä ja rakastan häntä elämäni loppuun saakka, en kuitenkaan voisi elää hänen kanssaan parina, jos sellainen mahdollisuus tulisi, luultavasti.

      Rakkaus...voiko se siis kuolla, kadota, muuttua joksikin muuksi? En tiedä, mutta oma ajatukseni rakkaudesta on se, että se ei kuole.

      • Anonyymi

        Jep, en enää rakasta kuin miehen tulisi omaa naistaan, se kuoli pois.
        Tuli myös ero mutta se on seuraus siitä ettei tunteet enää toimineet. Mies vaikka lentää kuuhun ilman siipiä jos naista rakastaa...en olisi edes yrittänyt lentää niillä siivillä edes makuuhuoneesta olohuoneeseen. Tunteet ovat kaiken ydin, niiden mukana elämme ja kuolemme, henkisesti. Kunnioitanko viimeisintä naistani, kyllä. Erittäin paljon mutta ne tunteet...hyvä ja täydellinen nainen mutta teki yhden virheen ja tappoi tunteet..se ei ollut pettäminen vaan ihan henkisen luottamuksen puolelle menee. En anna anteeksi syvälle tunteisiin käyvää virhettä.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, en enää rakasta kuin miehen tulisi omaa naistaan, se kuoli pois.
        Tuli myös ero mutta se on seuraus siitä ettei tunteet enää toimineet. Mies vaikka lentää kuuhun ilman siipiä jos naista rakastaa...en olisi edes yrittänyt lentää niillä siivillä edes makuuhuoneesta olohuoneeseen. Tunteet ovat kaiken ydin, niiden mukana elämme ja kuolemme, henkisesti. Kunnioitanko viimeisintä naistani, kyllä. Erittäin paljon mutta ne tunteet...hyvä ja täydellinen nainen mutta teki yhden virheen ja tappoi tunteet..se ei ollut pettäminen vaan ihan henkisen luottamuksen puolelle menee. En anna anteeksi syvälle tunteisiin käyvää virhettä.

        AsianVierestä

        Hyvä ja täydellinen nainen, joka teki virheen ja tappoi rakkautesi?

        Et anna anteeksi virhettä.

        Nuo lauseet nousevat tekstistäni minun silmiini.

        Me ajattelemme rakkaudesta monella tavalla, kenelle mitäkin siihen sisältyy.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Hyvä ja täydellinen nainen, joka teki virheen ja tappoi rakkautesi?

        Et anna anteeksi virhettä.

        Nuo lauseet nousevat tekstistäni minun silmiini.

        Me ajattelemme rakkaudesta monella tavalla, kenelle mitäkin siihen sisältyy.

        ...tekstistäsi ....


    • Anonyymi

      En minä tiiä, mut sen tiiän, et rakastan häntä... <3

      • Anonyymi

        Hyvä:)

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      Minun mielestäni rakkaus on sellaista että haluaisi ainakin suojella toista maailman pahuudelta.

    • Rakkaus, se kestää ja kestää päivästä toiseen, viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen... Ainakin ihmisten unelmissa. 😇

      https://youtu.be/dksS0ldd-BU

      On se tääkin söpöläinen jo 60 ehtinyt täyttää... Miehen ikään ehtinyt. 🤭

      • Anonyymi

        Ei vaan että mistä se rakkaus syntyy sitten, oikeasti jotain ihmistä kohtaan.


      • Anonyymi

        Rakasta minua sitten iankaikkisuuteen, jos rakkaus näin kestää, kun miehesi on luuseri :D


      • Anonyymi

        Miehesi on luuseri :D ---- justiin sellaisia mitä voin heittää kovissa neuvotteluissakin :D:D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehesi on luuseri :D ---- justiin sellaisia mitä voin heittää kovissa neuvotteluissakin :D:D

        Voi se muille ollakin, mulle se ei ole luuseri. 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan että mistä se rakkaus syntyy sitten, oikeasti jotain ihmistä kohtaan.

        Miellyttävistä ominaisuuksista....


      • A-ha ja Morten on pikemminkin Sinulle ihastus, joka kestänyt vuodesta toiseen? Voiko joku bändi ja laulaja olla rakkaus? Itse olen virallisesti kaksi kertaa kokenut olevani rakastunut ja sitten kolmannen kerran voimakkaasti ihastunut.


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        A-ha ja Morten on pikemminkin Sinulle ihastus, joka kestänyt vuodesta toiseen? Voiko joku bändi ja laulaja olla rakkaus? Itse olen virallisesti kaksi kertaa kokenut olevani rakastunut ja sitten kolmannen kerran voimakkaasti ihastunut.

        Joo, en tuolla kirjoituksella rakkauden kestämisestä häneen viitannut. Vaan ihan yleisesti ja laulun sanojakin kuunnellen. 😃

        Morten ja A-ha on semmonen mistä tulee hyvä fiilis. Kuunnella ja katsella. Ulkonäköhän Mortenissa minua on aina viehättänyt, jopa vieläkin vaikka on vanhus. 😛

        Hänessä on kaikki kohillaan, niin kun miehessänikin. Mitään en muuttas muuksi. Perfecto. 👌

        Tiedätkö, kun joku tuntuu olevan kuin mittatilauksena tehty?

        Minä oon ollut 3 kertaa rakastunut. Mutta joka kerta vähän erilailla erilaiseen mieheenkin. Jokaisessa on ollut omat rakastettavat ominaisuutensa.

        Loput koen olleen eri asteisia ihastumisia..


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Joo, en tuolla kirjoituksella rakkauden kestämisestä häneen viitannut. Vaan ihan yleisesti ja laulun sanojakin kuunnellen. 😃

        Morten ja A-ha on semmonen mistä tulee hyvä fiilis. Kuunnella ja katsella. Ulkonäköhän Mortenissa minua on aina viehättänyt, jopa vieläkin vaikka on vanhus. 😛

        Hänessä on kaikki kohillaan, niin kun miehessänikin. Mitään en muuttas muuksi. Perfecto. 👌

        Tiedätkö, kun joku tuntuu olevan kuin mittatilauksena tehty?

        Minä oon ollut 3 kertaa rakastunut. Mutta joka kerta vähän erilailla erilaiseen mieheenkin. Jokaisessa on ollut omat rakastettavat ominaisuutensa.

        Loput koen olleen eri asteisia ihastumisia..

        Abrakadabra: "Minä oon ollut 3 kertaa rakastunut. Mutta joka kerta vähän erilailla erilaiseen mieheenkin. Jokaisessa on ollut omat rakastettavat ominaisuutensa. Loput koen olleen eri asteisia ihastumisia.."

        Minä olen kaksi kertaa rakastunut ja sitten on niitä eriasteisia ihastumisia niin kuin sinullakin. Kertaakaan en ole ollut kihloissa, vaikka kerran haaveilin puolen vuoden seurustelun jälkeen meneväni 2o-luvullani meneväni naimisiin. Nainen oli eri mieltä. Hyvät viikonloput!


    • Anonyymi

      Mitä Rakkaus On (EXIT)

      Niin monet laulut rakkaudesta
      ovat taivaan tuuliin haihtuneet
      ja tuhannesta lupauksesta
      ovat jäljellä vain kyyneleet.
      Taas uuden ajan trubaduurit
      maalailevat pilvilinnojaan,
      mutta sydäntemme kivimuurit
      saavat kaiken kauniin kuihtumaan.

      Mitä rakkaus on?
      Sitä kauan hain.
      Hetkenkö huumaa,
      valhettako vain?
      Mitä rakkaus on,
      rakkaus ikuinen?
      Vain luota ristin
      löydät vastauksen.

      Me olemme niin yksin loppuun saakka
      maassa, jossa pimeys vallan saa.
      Ihminen on ihmiselle taakka
      ja rakkaus on vain kauppatavaraa.
      Mitä teimme tälle maailmalle?
      Miksi pahuus hiipii sydämiin?
      Rakkaus jäi ahneutemme alle.
      Paratiisin portti suljettiin.

      Mitä rakkaus...

      • Anonyymi

        Miehesi on seniili luuseri..... oikein kovia... parannanko vielä, en halua, .... muttsa niin surkuhuhupasan surkeaa kuin joku ruotstin kunkinkaat: HITTO MITEN RUMIA, TUO KUNINGASKIN.


    • Anonyymi

      Rakkaus on sitä että elät tosen ihmisen kanssa ja jaat kaiken ja suunnittelet elämäsi niin että otat sen kumppanisi huomioon.

      • Anonyymi

        Onko ne lapset ne koiriennimiset


      • Anonyymi

        Noin minäkin sen ajattelen olevan.


    • Anonyymi

      Aika hyvä kysymys tuo että mitä on rakkaus oikeasti sitten, sanoisin että se on välittämistä toisesta ihmisestä.

      • Anonyymi

        Etunimeni on siis: El Slavador dello Muerto :D


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      471
      10486
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2576
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      60
      2042
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1769
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      90
      1472
    6. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      161
      1405
    7. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1399
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      23
      1330
    9. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      376
      1328
    10. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      112
      1225
    Aihe