https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/24de7eea-77e6-4e30-a027-ca78c2fc0e68
Onko suomen terveydenhoito oikeasti iskukunnossa jos erään sairaalan Ylilääkärin tittelillä oleva lääkäri väittää sellaiselle potilaalle joka sairastaa Pernisiöösi anemiaa ettei KELA HYVÄKSY TIHEITÄ PISTOKSIA. HÄN TARJOSI MINULLE 3 KK PISTOSVÄLEJÄ ALUN TIHEIDEN PISTOKSIEN JÄLKEEN.
Kirjoitin Kelaan ja sieltä sanoivat että lääkärin pitää OSATA laittaa "SIC" sana reseptiin niin hän ottaa VASTUUN potilaan hoitolääkityksestä.
Että se siitä hänen antamastaan hoidostaan ja vastuustaan.
Meni vuosi huonolla hoidolla ja taitaa kehoni vauriot jäädä pysyviksi .
Siitä sairaalasta Siis en hyvää hoitoa saanut vaan menin sellaiselle joka on oikeasti ammattitaitoinen ja on hoitanut muitakin samaa tautia sairastavia jot siis suositeltiin minulle.
Nyt ovat pistokset viikon välein mutta ne oireet jotka sain huonon hoidon aikana taitavat pysyä eivätkä palaudu entiselleen. Mutta toivossa on hyvä elää.
Onneksi olen sisukas muija enkä anna edes yhden ylilääkäri olevan koskematon ja valitukset on tehty eri tahoille.
Perinnöllisen Pernisiöösi anemian hoito suomessa
Anonyymi
1
91
Vastaukset
- Anonyymi
Lisäys kirjoitukseeni että sain sairauteni molemmilta vanhemmiltani perintönä ja olen vielä hengissä sen tähden että jaksoin vaatia kunnon hoitoa itselleni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722