Väkivaltainen isä

Anonyymi

Elikkäs oon 12 vuotias tyttö ja mun isä on todella väkivaltainen ollu mulle ja varsinkin mun iso veljelle joka on nyt 14 vuotias . Isä on ollut väkivaltainen niin kauan kuin muistan hän on lyönyt,haukkunut,potkinut,antanut luunappeja,huutanut ja valittanut eli kaiken laista henkistä sekä fyysistä väkivaltaa on ollut ja vielä on esim tänään on Äitin nimipäivä niin kun en tullut sillä sekunnilla yläkertaan kattamaan pöytää niin hän otti olkapäästä kiinni kynsillä ja vaati vastauksia että miksi en ollut siellä ( kun huusin itkien että sattuu sattuu niin hän kysyy ” ai raapasinko sinua?”. Anteeksi pyyntö on aivan uusi käsite näyttävästi hänelle koska en muista että olisiko hän ikinä elämäni aikana sanonut anteeksi minulle tai veljelleni.Äiti ei ole koskaan ollut fyysisesti ollut väkivaltainen, joo hän saattaa huutaa mutta pyytää aina anteeksi ja selittää miksi hän niin teki. Vanhemmat ovat aina ollut sitä mieltä että siitä ei saa puhua jos jotain tapahtuu ( veli kertoi opettajalleen ykkös luokalla kuinka isä oli lyönyt mutta asialle ei tehty mitään). Haluaisin mennä jonnekkin laitokseen tai hommata lähestymis kiellon (isää kohtaan)mutta samalla en haluu satuttaa äitin tunteita koska tiedän miten surulliseksi tulee ja en kestä nähdä häntä itkemässä.Olen myös huomannut että minä ja veljeni ollaan tosi väkivaltaisia mutta ei ikinä vanhempia kohtaan. Kello on jotain 13.15 ja oon itkeny koko päivän, tuntuu siltä etä soitan seuraavaksi sossuille kun en kestä olla kotona.

8

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko puhunut äitisi kanssa asiasta? Mitä hän on mieltä isäsi käytöksestä?

    • Anonyymi

      Soita heti sosiaaliviranomaisille! Ei tuommosta pitäs kenenkään kestää

    • Anonyymi

      Voi lapsi kulta 😍.
      Ei tuossa iässä, eikä missään iässä pidä tuommoista käytöstä sallia!
      Voit soittaa Auttavaa puhelimeen,ja kertoa huolesi.
      Minäkin sain apuja sieltä.
      Siellä kyllä ainakin on kuuntelia,joka neuvoo.

      • Anonyymi

        Toimi kulta pieni!

        Ei noin voi olla! Sinun isä EI SAA TOIMIA NOIN!!!!
        Pyydä apua, isäsi pitää viedä hoitoon!

        Ei isä saa olla tuollainen, isän pitää rakastaa lapsiaan ja tehdä hyvää lastensa puolesta!


    • Anonyymi

      Joo ei tuollaista isää saisi olla, jotain persoonahäikkää tms. Mitään ei puhuta eikä tehdä, kun aikuiset pääsee helpommalla. Ei tarvi sitten ihmetellä mistä sikiää murhaajia tyyliin vaikkapa Kuopion ja etenkin, kun perheväkivalta, Turun viimeisin esillä ollut juttu.
      Kyllä olisi todellakin hyvä olla yhteydessä sosiaali- ja poliisiviranomaisiin. Kotoa on päästävä pois mahdollisimman pian joko sinun tai sitten isän.

      lajijasuris

    • Anonyymi

      Hei

      Ota yhteyttä kriisikeskukseen Puh. 010 195 202
      Avoinna arkisin aamu Klo.9.00 aamu Klo.7.00
      viikonloppuisin ja juhlapyhinä Klo.15.00. - 7.00

      Voit myös mennä terveyskeskukseen pahoinpitelyn jälkeen ja hakemaan apua sekä kertoa siellä mitä on tapahtunut ja koko tarinan. Näin pääset heti pikahuostaanotolla turvaan. Se huostaanotoo ei ole este tavata äitiäsi. Lastensuojelu ja poliisi sitten tutkii asiasi ja auttaa sinua.

      Hae apua mahdollisimman pian. Jos äitisi kanssa on luotettavat välit voit kertoa hälle että et enää aio sietää kohteluasi ja että tulet viemään asian eteenpäin. Mutta jos et voi luottaa siihen että äiti ei kerro isälle niin älä puhu etukäteen kellekkään asiasta vaan hae apua. Suosittelen menemään terveyskeskukseen saat varmasti apua.

    • Anonyymi

      heiii, mulla on melkeen sama tilanne mut vaan äiti. mulla on 3isoveljeä mut ne on yli 20v vanhoja eivätkä ole kokeneet samaa mutta ite en edes uskallla puhua tästä kenellekkään koska minua pelottaa enkä ikinä kestä olla kotona. Mutta suosittelen soittaa sossuile tai sit jos on pahempi tapaus nii sit 112. ite en tee noita koska en uskalla ja pelottaa. mutta toivon vain sinulle onnea elämään. Terveisin 11-vuotias tyttö

    • Anonyymi

      Sano äipälle, että on aika muuttaa ja mennä perheterapiaan selvittelemään miksi on antanut jatkua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1175
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      14
      1083
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe