EIPÄ OLE HUKKATYTTÖ TUO MEIDÄ Liisi!
Lähdimme männä keskiviikkona viemään kylille veikkauksia ja täydentämään muona varastojamme, paluu matkalla sain määräyksen jotta kiepautapas tuon autoliikkeen kautta olisiko siellä Nissan Gasgaita myynnissä! Ei ollut Nissania, mutta minä tein liikkeessä löydön ja alla näette linkin takaa minkälainen lyx pirssi tarttui Liisin vaatteisiin! Nyt on Liisillä iäksi autoa eikä pennin velkaa!
AUTOWIKI.FI
Mercedes-Benz CLK – AutoWiki
Mercedes-Benz CLK on takavetoinen coupé. CLK perustui C-sarjan W202 ja W203-pohjalevyyn, mutta sen moottori ja hinta ovat lähempänä E-sarjaa, josta johtuen Mercedes-Benz sijoittaa CLK:n coupé-versioksi E-sarjan W210 ja W211-sedanista. Mallin tilalle esitellään suurempi E-sarjaan perustuva mal...
Late Lapista.
EIPÄS OLEKAAN HUKKATYTTÖ TUO LIISI!
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onnea mersunraadon kanssa yhteiselämään.Motonetistä saa popparikoneita, niin saa ruosteisia peltejä kiinni.
Siinäpäs esiintyi ensimmäinen Torniolainen Mersun kadehtija, niitä on lapsukainen huollettu ja suojattu noita parempia Mersuja jotta ne eivät ruostukaan, tuossakaan ei ole ruoste täplää missään, mutta tuskin se on paha ruostumaan sinun tossumopokaan!
Late Lapista.- Anonyymi
Late_Lapista1 kirjoitti:
Siinäpäs esiintyi ensimmäinen Torniolainen Mersun kadehtija, niitä on lapsukainen huollettu ja suojattu noita parempia Mersuja jotta ne eivät ruostukaan, tuossakaan ei ole ruoste täplää missään, mutta tuskin se on paha ruostumaan sinun tossumopokaan!
Late Lapista.Kukapa nyt ei olisi ruosteisesta mersunraadosta vähän kateellinen. Mersu on hevosmiestenkin suosiossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukapa nyt ei olisi ruosteisesta mersunraadosta vähän kateellinen. Mersu on hevosmiestenkin suosiossa.
Jaa Late osti Tervolan Ykkösautosta sen minun vanhan resun, no hyvä ko kelpas, koetin tarjota sitä vaikka mihin, Tervolaan sain sen sitten meneen halvalla.
Anonyymi kirjoitti:
Jaa Late osti Tervolan Ykkösautosta sen minun vanhan resun, no hyvä ko kelpas, koetin tarjota sitä vaikka mihin, Tervolaan sain sen sitten meneen halvalla.
On se vain perkele kumma että teitä kateellisia riittää, ellei teillä ole muuta kadehdittavaa , ainahan naapurista löytyy Mersun omistaja jota kadehtia !
Pannannapas nyt vielä löylyä kateellisille, meillä on nyt 3 Mersua 2 dieseliä ja tuo 320 CLK bensiini vehje , kaikki erinomaisessa kunnossa !
Kaksi vieläpä hienostokansan Ruotsin rekkareissa ja yksi Suomen !
Late Lapista.- Anonyymi
Late_Lapista1 kirjoitti:
On se vain perkele kumma että teitä kateellisia riittää, ellei teillä ole muuta kadehdittavaa , ainahan naapurista löytyy Mersun omistaja jota kadehtia !
Pannannapas nyt vielä löylyä kateellisille, meillä on nyt 3 Mersua 2 dieseliä ja tuo 320 CLK bensiini vehje , kaikki erinomaisessa kunnossa !
Kaksi vieläpä hienostokansan Ruotsin rekkareissa ja yksi Suomen !
Late Lapista.Ei sulle kukaan kateellinen ole. Lähinnähän sua saa hävetä.
Late_Lapista1 kirjoitti:
Late Lapista.Kukaan, joka on nähnyt ne vanhat mersun romusi, ei ole kateellinen, sääliä voi tuntea. On ne kaksi niin rötiskön näköisiä, että tuhat euroa ehkä molemmista yhteensä olis jo huippuhinta.
Kairakettu kirjoitti:
Kukaan, joka on nähnyt ne vanhat mersun romusi, ei ole kateellinen, sääliä voi tuntea. On ne kaksi niin rötiskön näköisiä, että tuhat euroa ehkä molemmista yhteensä olis jo huippuhinta.
Jaahas Sinäkin olet sitten liittynyt tuohon Mersukateellisten kerhoon, olette tosiaan vitun säälittäviä taukkeja !
Late Lapista.Late_Lapista1 kirjoitti:
Jaahas Sinäkin olet sitten liittynyt tuohon Mersukateellisten kerhoon, olette tosiaan vitun säälittäviä taukkeja !
Late Lapista.No voi helevata, onko tuota niin vaikea ymmärtää mitä kirjoitin? Siis sun romumersut ei ole todellakaan mitään kadehdittavia, ymmärrätkö? Vanhin niistä -88, eli yli 30 vuotta vanha ruosteinen rötiskö, kuka sitä muka kadehtis? Toinen ei juuri kummempi, vaikka onkin hieman uudempi, rumasti paikkaillut pyöränkaaret, ei kyllä yhtään kadehdituta. Sinä tässä se säälittävin olet, kun yrität romumersuillas leuhkia äveriästä.
Kairakettu kirjoitti:
No voi helevata, onko tuota niin vaikea ymmärtää mitä kirjoitin? Siis sun romumersut ei ole todellakaan mitään kadehdittavia, ymmärrätkö? Vanhin niistä -88, eli yli 30 vuotta vanha ruosteinen rötiskö, kuka sitä muka kadehtis? Toinen ei juuri kummempi, vaikka onkin hieman uudempi, rumasti paikkaillut pyöränkaaret, ei kyllä yhtään kadehdituta. Sinä tässä se säälittävin olet, kun yrität romumersuillas leuhkia äveriästä.
Haista sinä sian vittu! minä en näyttele autoillani äveriästä kuten sinä ambomaan akallasi, mulle autot ovat kulkuneuvoja joilla siirryn paiksta A paikkaan B, ja hyvin olen päässyt noillakin haukkumisillasi mersuillani, ja vaikuttaisi siltä että pääsen edelleen, sillä jokaisen voin viedä katsastukseen huoletta! Saatana sinähän räksytät kuin mopottelu iässä oleva kakara, mikä taidat ollakin !
Haista sinä sian vittu! minä en näyttele autoillani äveriästä kuten sinä ambomaan akallasi, mulle autot ovat kulkuneuvoja joilla siirryn paiksta A paikkaan B, ja hyvin olen päässyt noillakin haukkumisillasi mersuillani, ja vaikuttaisi siltä että pääsen edelleen, sillä jokaisen voin viedä katsastukseen huoletta! Saatana sinähän räksytät kuin mopottelu iässä oleva kakara, mikä taidat ollakin !
Late Lapista.No täällähän sinä ainakin kahdella palstalla leuhkit mersuillas tämän tästä ja kuvittelet joidenkin olevan muka kateellisia. Nyt kun kerroin totuuden vanhoista mersuistas, niin kannattaisi olla ihan hipihiljaa niistä, ellet sitten sääliä kerjää.
Niin ja jo aiemmin on todettu, että sinä reppana et edes tiedä missä Ambomaa sijaitsee, eikä vaimoni ole sieltä läheltäkään.Kairakettu kirjoitti:
No täällähän sinä ainakin kahdella palstalla leuhkit mersuillas tämän tästä ja kuvittelet joidenkin olevan muka kateellisia. Nyt kun kerroin totuuden vanhoista mersuistas, niin kannattaisi olla ihan hipihiljaa niistä, ellet sitten sääliä kerjää.
Niin ja jo aiemmin on todettu, että sinä reppana et edes tiedä missä Ambomaa sijaitsee, eikä vaimoni ole sieltä läheltäkään.Reppana perkele ! Sinä ressukka et kelvannut edes Suomalaisille naisille , vaan piti hakea panopuu ambomailta, saatana minulla ei tulisi mieleenkään vaihtaa Suomalaista NAISTA johonkin helevetin alkuasukkaaseen, jolla on ollut "haarakonttori" myymälä kotimaassaan!
Rahjaa akka Suomeen ja kohta koko suku on täällä !
Reppana perkele ! Sinä ressukka et kelvannut edes Suomalaisille naisille , vaan piti hakea panopuu ambomailta, saatana minulla ei tulisi mieleenkään vaihtaa Suomalaista NAISTA johonkin helevetin alkuasukkaaseen, jolla on ollut "haarakonttori" myymälä kotimaassaan!
Rahjaa akka Suomeen ja kohta koko suku on täällä !
Late Lapista.Hahhah, kateudelta tuo vaikuttaa. Itse et edes naista saisi sieltä mistä minä vaimoni löysin, viimeistään mersunraatosi nähdessään kääntyisivät pikapikaa takaisin. Joudut tyytymään vanhainkotien leskiin, jotka on jo muiden toimesta loppuun höylättyjä kuivapilluja ja olet jo siinä iässä, että ei taida värkkis enää edes toimia.
- Anonyymi
Pakkohan niitä mersunraatoja on olla useampi, lähtee ehkä yksi kymmenestä talvipakkasella liikkeelle. Mutta hyvä peltoauto se mersu on. Kun laittaa auran perään, niin saa potut nostettua
- Anonyymi
Late Lapista
Nyt oli jo pidettävä lämpöroikassa se viimeksi ostettu clk ei jaksanut lähteä käyntiin, naapurin isäntä veti Volvolla ympäri taloa kymmenen kierosta, mutta ei lähteny. Anonyymi kirjoitti:
Late Lapista
Nyt oli jo pidettävä lämpöroikassa se viimeksi ostettu clk ei jaksanut lähteä käyntiin, naapurin isäntä veti Volvolla ympäri taloa kymmenen kierosta, mutta ei lähteny.Lapsukaisilla se tuo mielikuvitus laukkaa, jutuista päätellen tulevia poliittisia pellejä!
Late Lapista.- Anonyymi
Late_Lapista1 kirjoitti:
Lapsukaisilla se tuo mielikuvitus laukkaa, jutuista päätellen tulevia poliittisia pellejä!
Late Lapista.Late Lapista1
Jaa se olikin minun oma kirjoitukseni, mutta ei saa tähtikeulaa taaskaan käyntiin, ne on ilmat jäähtynyt niin paljon. Anonyymi kirjoitti:
Late Lapista1
Jaa se olikin minun oma kirjoitukseni, mutta ei saa tähtikeulaa taaskaan käyntiin, ne on ilmat jäähtynyt niin paljon.Lapsukainen yrittää olla vitsikäs edelleen, mutta vitsailu harvemmin onnistuu kakaroilta, ja eipä nytkään!Etkö edes tajua jotta rekatulla nimmarilla on ero apinoituun ?
Late Lapista.- Anonyymi
Late_Lapista1 kirjoitti:
Lapsukainen yrittää olla vitsikäs edelleen, mutta vitsailu harvemmin onnistuu kakaroilta, ja eipä nytkään!Etkö edes tajua jotta rekatulla nimmarilla on ero apinoituun ?
Late Lapista.Kyllä se merssunraato sitten taas ensi kesänä savut putkesta pöläyttää kun ilmat lämpiää. Siihen asti vaan porstuasta potkukelakka essiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se merssunraato sitten taas ensi kesänä savut putkesta pöläyttää kun ilmat lämpiää. Siihen asti vaan porstuasta potkukelakka essiin.
LateRönttä Lapsellinen
Molen aina sanonu että jos röttä ei läähe -1 asteessa käyhmään, niin mie haen Latan naapurista laihnaan. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se merssunraato sitten taas ensi kesänä savut putkesta pöläyttää kun ilmat lämpiää. Siihen asti vaan porstuasta potkukelakka essiin.
Ilmoittaa finninaamainen mopotteleva amis, kyllä Mersut käyntiin lähtee, mutta tuskinpa se sinun kaksitahti mopo!
Late Lpista.Anonyymi kirjoitti:
Ilmoittaa finninaamainen mopotteleva amis, kyllä Mersut käyntiin lähtee, mutta tuskinpa se sinun kaksitahti mopo!
Late Lpista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174406
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261344Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 113938
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75904Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18861