Exän haukkuminen.

Anonyymi

Olen eron jälkeen tapaillut monia naisia ja osan kanssa on päädytty sänkyynkin asti. Itselleni on tullut hämmästyksenä, kuinka herkästi naiset ovat haukkuneet exiä. Naiset ovat usein kehuneet, kuinka hyvä olen sängyssä, mikä on tietysti imartelevaa, mutta vähän kiusallista varsinkin, kun he seuraavaksi ovat haukkuneet exänsä paskaksi rakastajaksi. Lisäksi exän kalun kokokin on usein mainittu. Itselläni on varsin suuri kalu, josta olen saanut naisilta kehuja, mutta kun sitä on samalla verrattu exän "mitättömän pieneen pilliin" on tilanne ollut enemmän kuin kiusallinen. On sanomattakin selvää, että oma kiinnostukseni tapailemiseen jatkumiseen on tällaisten jälkeen lopahtanut. Itse olen hyvissä väleissä exieni kanssa, enkä koe mitään tarvetta heidän haukkumiseensa tai heidän ja minun seksiasioista puhumiseen. En tiedä ajattelevatko naiset, että miehen seksuaalisten kykyjen kehuminen ja exän seksuaalinen mitätöinti imartelevat miestä. Minusta se oli vain noloa. Samanlaista juttua olen kuullut kolmelta eri naiselta, joten yksittäistapauksesta ei ollut kyse.

59

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taitaa olla aika yleistä se, että niitä exiä haukutaan. Sitä näyttävät tekevän sekä miehet että naiset. Ja niiden kalujen kokoakin näyttävät kritisoivat niin miehet kuin naisetkin.

      On aika kurja, jos ajattelee tutustuvansa johonkin kiinnostusta herättäneeseen ihmiseen ja aina on läsnä myös exä.

      • Anonyymi

        Outoa, minulla on ollut vain mukavia ja mahtavia naisia.
        Sopivat hyvin jonkun toisen aviovaimoiksi:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa, minulla on ollut vain mukavia ja mahtavia naisia.
        Sopivat hyvin jonkun toisen aviovaimoiksi:)

        AsianVierestä

        Aivan niin minäkin ajattelisin että tytöt yleensä mukavia, poikakavereistasi en sitten tiedä....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Outoa, minulla on ollut vain mukavia ja mahtavia naisia.
        Sopivat hyvin jonkun toisen aviovaimoiksi:)

        AsianVierestä

        Hieno juttu. Kaikilla ei taida olla niin onnellista tilannetta.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Hieno juttu. Kaikilla ei taida olla niin onnellista tilannetta.

        Se on se oma asennevamma joka sen estää?
        Olivat ne minunkin joskus kenkkumaisia mutta ei se ollut heidän vikaansa jos eivät itseään hallinneet. Tuohon liittyy kaikki lapsuudesta lähtien tulleet kokemukset ja se kun vieläpä parisuhteissa molemminpuolista. Joskus sitä on vain vaikeaa vaikkei itse ymmärrä miksi. Pienen ihmisen pienellä päällä ei kannata kaikkea liikaa alkaa miettimään.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on se oma asennevamma joka sen estää?
        Olivat ne minunkin joskus kenkkumaisia mutta ei se ollut heidän vikaansa jos eivät itseään hallinneet. Tuohon liittyy kaikki lapsuudesta lähtien tulleet kokemukset ja se kun vieläpä parisuhteissa molemminpuolista. Joskus sitä on vain vaikeaa vaikkei itse ymmärrä miksi. Pienen ihmisen pienellä päällä ei kannata kaikkea liikaa alkaa miettimään.

        AsianVierestä

        Jonkun verran on ajateltava, etteivät kaikki exät roiku mukana joka suhteessa. Ja saattaa niissä suhteissa roikkua myös suku ja jokunen ex- kaverikin ja silloin porukkaa alkaakin olla jo tungokseen asti.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Jonkun verran on ajateltava, etteivät kaikki exät roiku mukana joka suhteessa. Ja saattaa niissä suhteissa roikkua myös suku ja jokunen ex- kaverikin ja silloin porukkaa alkaakin olla jo tungokseen asti.

        Totta, ei kannata elää menneisyydessä mutta voi sitä moikata jos vielä näkee.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Hieno juttu. Kaikilla ei taida olla niin onnellista tilannetta.

        Mutta valitettavasti kaikilla poliiseilla ei ole riittävää pistoolin tai kiväärin vaarimaa lupaakaan...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta, ei kannata elää menneisyydessä mutta voi sitä moikata jos vielä näkee.

        AsianVierestä

        Eipä kannattaisi , monet kuitenkin tekevät niin. Ja siinä samalla unohtavat sen, että jos kaksi riitelee, yksi on harvoin syyllinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta valitettavasti kaikilla poliiseilla ei ole riittävää pistoolin tai kiväärin vaarimaa lupaakaan...

        Sinulla nuo aseet pyörivät kovasti mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta valitettavasti kaikilla poliiseilla ei ole riittävää pistoolin tai kiväärin vaarimaa lupaakaan...

        Tämä


    • Anonyymi

      Ap:n sänkykumppanien määrä viimeisen vuoden sisällä???? Veikkaan pyöreä nolla.

      • Anonyymi

        Perustrollailultahan tuo tosiaan kuulostaa :D

        Ap isomunainen hyvä mies, naiset kaikki pahoja lutkia 😂

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustrollailultahan tuo tosiaan kuulostaa :D

        Ap isomunainen hyvä mies, naiset kaikki pahoja lutkia 😂

        xL

        😂😂😂👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustrollailultahan tuo tosiaan kuulostaa :D

        Ap isomunainen hyvä mies, naiset kaikki pahoja lutkia 😂

        xL

        Samoin on jotkut naiset sanoneet mullekin, ei ap,n väittämässä ole mitään ihmeellistä. Isohkon kalun omaava saa luonnollisesti kuulla vertailuja naisten existä jos heillä on ollut pieni kalu. Saa kuulla myös jos exällä on ollut iso kalu.

        Kiusallista se ei ole missään nimessä kun tiedän omat seksitaitoni, ap,lle asian tekee kiusalliseksi jos tuntee itsensä epävarmaksi seksin suhteen.

        Ei ole kiusallista vaan huvittavaa kuulla miten esim. naisen joku exä on lauennut heti kun kalu on osunut naisen reiteen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin on jotkut naiset sanoneet mullekin, ei ap,n väittämässä ole mitään ihmeellistä. Isohkon kalun omaava saa luonnollisesti kuulla vertailuja naisten existä jos heillä on ollut pieni kalu. Saa kuulla myös jos exällä on ollut iso kalu.

        Kiusallista se ei ole missään nimessä kun tiedän omat seksitaitoni, ap,lle asian tekee kiusalliseksi jos tuntee itsensä epävarmaksi seksin suhteen.

        Ei ole kiusallista vaan huvittavaa kuulla miten esim. naisen joku exä on lauennut heti kun kalu on osunut naisen reiteen..

        Luonnollisestikaan exien henkilökohtaisista asioista ei nyxille puhuta. Joku mies on joskus saattanut itse ruinata vertailukehuja kalustaan tyyliin "sano nyt että mulla on isompi kuin muilla" 🙄. Taitaa olla ihan miesten itse keksimää tarinaa tuo vehkeiden vertailu, etenkin kun sillä ei ole merkitystä kuin miehille itselleen.

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonnollisestikaan exien henkilökohtaisista asioista ei nyxille puhuta. Joku mies on joskus saattanut itse ruinata vertailukehuja kalustaan tyyliin "sano nyt että mulla on isompi kuin muilla" 🙄. Taitaa olla ihan miesten itse keksimää tarinaa tuo vehkeiden vertailu, etenkin kun sillä ei ole merkitystä kuin miehille itselleen.

        xL

        Juuri näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustrollailultahan tuo tosiaan kuulostaa :D

        Ap isomunainen hyvä mies, naiset kaikki pahoja lutkia 😂

        xL

        Minusta ap. ei mitenkään lutkitellut naisia. Ja kyllä vaikka itse olisisitte fiksuja naisia, jotka ette exiänne random-kumppanille hauku, kaikki naiset eivät ole sellaisia. Se ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki naiset tekisivät niin, eikä ap. sellaista edes väittänyt. Kertoi, että kolme naista on niin sanonut. Se ei minusta ole kovin iso otos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonnollisestikaan exien henkilökohtaisista asioista ei nyxille puhuta. Joku mies on joskus saattanut itse ruinata vertailukehuja kalustaan tyyliin "sano nyt että mulla on isompi kuin muilla" 🙄. Taitaa olla ihan miesten itse keksimää tarinaa tuo vehkeiden vertailu, etenkin kun sillä ei ole merkitystä kuin miehille itselleen.

        xL

        Jotkut puhuu kuitenkin, on aika tyhmää kuvitella ettei kukaan puhuisi jos itse ujona ihmisenä ei kehtaa puhua kuten neiti xl.

        Eräskin vielä asumuserossa oleva nainen kertoi oma-aloitteisesti ekan seksikerran jälkeen tuohtuneena miten miehellään oli niin pieni pili ettei se tuntunut miltään mutta näitä asioita kertoillaan kai vain ison kalun omaaville miehille.
        Tuskinpa nainen kertoisi pienen omaavalle miehelle että exällään oli myös pieni pili.


    • Anonyymi

      Malliesimerkki tyypillisestä trollauksesta netissä.

    • Anonyymi

      Aina, ihan aina, kun parisuhde päättyy niin siitä seuraa se, että viimeistään vuoden päästä neidon mielestä syy eroon oli miehessä ja yksinomaan miehessä.

      Joko mies lähti/jätti ja on siksi paha ja huono.
      Tai neito lähti/jätti koska mies oli paha ja huono.

      Naisen logiikkaa, sääntö numero 1.

      • Anonyymi

        Mies voi olla pitämättä mitään yhteyttä naiseen ja vastata viesteihin äyskien tai torjuvasti. Syy on aina naisen.
        Miehen logiikkaa sääntö numero 1


      • Anonyymi

        "Nallipistoolimies" ja "HuuhaaHaulikko" .... poliisi ja metsästäjä siinä kiteytettynä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nallipistoolimies" ja "HuuhaaHaulikko" .... poliisi ja metsästäjä siinä kiteytettynä.

        ...niin joku oli runkkaaja-peikkomies..... voisin jatkaa aseista, niin: äänenvaimentajia on myös kivääreihin meillä, kun on harrasteina tuollaisiakin tarkkuusammuntajuttuja, eräs elokuva, on vanha: "Day of the Jackal".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...niin joku oli runkkaaja-peikkomies..... voisin jatkaa aseista, niin: äänenvaimentajia on myös kivääreihin meillä, kun on harrasteina tuollaisiakin tarkkuusammuntajuttuja, eräs elokuva, on vanha: "Day of the Jackal".

        Tänä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies voi olla pitämättä mitään yhteyttä naiseen ja vastata viesteihin äyskien tai torjuvasti. Syy on aina naisen.
        Miehen logiikkaa sääntö numero 1

        Pitämättä mitään yhteyttä EX:ään ja vastata EX:n viesteihin äyskien ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitämättä mitään yhteyttä EX:ään ja vastata EX:n viesteihin äyskien ???

        Miksi?


    • Anonyymi

      Onko teillä oikeasti tapana ”keskustella” entisistä seksikokemuksistanne uusien kumppanienne kanssa?

      Aikoinaan minulla oli poikaystävä, joka pyysi kertomaan kokemuksiani edellisen poikaystäväni kanssa harrastamastani seksistä. Se olisi kuulemma kiihottanut häntä. Pöyristyin mokomasta pyynnöstä, enkä tietenkään suostunut.

      Silloin vain tuli mieleeni, että kuinkahan laveasti miehillä on tapana kertoilla näitä asioita eteen päin, Vesku Loiri ainakin repostelee niitä koko kansalle.

      • Anonyymi

        "Onko teillä oikeasti tapana ”keskustella” entisistä seksikokemuksistanne uusien kumppanienne kanssa? "

        Ei todellakaan. Se mikä on mennyttä on myös sitä. Siihen ei enää palata. Elämä ei kulje taaksepäin.

        -mies-


      • "Onko teillä oikeasti tapana ”keskustella” entisistä seksikokemuksistanne uusien kumppanienne kanssa?"

        -Ei ole. Eikä niistä kukaan ole isommin mitään koskaan kysellytkään. Ainoa mitä on kyselty, ootko seurustellut ennen ja miten vakavasti. Tuokin hyvin alussa jo.


      • Anonyymi

        Ei ole ollut meillä juurikaan/erityisemmin tapana. Mutta tietekin kysymyksiin, esim: "mistä sä ton opit" pitää jotain vastata.

        Se on hämmästyttävän tavallista tai siis aivan normaalia, että neitokaiset hölöttävät keskenään täysin estoitta ihan kaikesta, niin exiin kuin nykyisiin liittyvästä, ...aito pelimies käyttää tämän tietenkin hyvästi hyväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollut meillä juurikaan/erityisemmin tapana. Mutta tietekin kysymyksiin, esim: "mistä sä ton opit" pitää jotain vastata.

        Se on hämmästyttävän tavallista tai siis aivan normaalia, että neitokaiset hölöttävät keskenään täysin estoitta ihan kaikesta, niin exiin kuin nykyisiin liittyvästä, ...aito pelimies käyttää tämän tietenkin hyvästi hyväksi.

        Ai on vai?
        Itse tiedän vain yhden ainoan naisen, joka kertoilee hyvin avoimesti kaiken elämästään, ystävilleen jopa seksikokemuksiaan.

        Kukaan muu tuntemistani naisista ei käyttäydy niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai on vai?
        Itse tiedän vain yhden ainoan naisen, joka kertoilee hyvin avoimesti kaiken elämästään, ystävilleen jopa seksikokemuksiaan.

        Kukaan muu tuntemistani naisista ei käyttäydy niin.

        Miksi olette niin "pieniä", noniin, pienistä yleensä voi kasvaa isojakin.... mutta niin minua huvittaakin välillä: teinitytöt 19-vuotiaat vallanneet koko palstan, eikä siinä ole mitään pahaa, hassua vain :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai on vai?
        Itse tiedän vain yhden ainoan naisen, joka kertoilee hyvin avoimesti kaiken elämästään, ystävilleen jopa seksikokemuksiaan.

        Kukaan muu tuntemistani naisista ei käyttäydy niin.

        Tarkoitin luonnnollisesti sellaisia joukkoja neitoja joissa neidot ovat ystäviä keskenään. Pelkkä toisen ihmisen tunteminen tai tietäminen ei tietenkään aiheuta viidakkorummun pärinää. Ehkä sinun kannattaisi laajentaa ystäväpiiriäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin luonnnollisesti sellaisia joukkoja neitoja joissa neidot ovat ystäviä keskenään. Pelkkä toisen ihmisen tunteminen tai tietäminen ei tietenkään aiheuta viidakkorummun pärinää. Ehkä sinun kannattaisi laajentaa ystäväpiiriäsi.

        Ja sinä kuulut näiden neitojen ystäväpiiriin, kun kerran tiedät mitä he keskenään puhuvat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onko teillä oikeasti tapana ”keskustella” entisistä seksikokemuksistanne uusien kumppanienne kanssa? "

        Ei todellakaan. Se mikä on mennyttä on myös sitä. Siihen ei enää palata. Elämä ei kulje taaksepäin.

        -mies-

        Historiasta voi ja pitääkin oppia? Tai siis pitäisi, naisille se on vaikeaa ja useille miehille myös. Vain iso tai ei koolla ole merkitystä? Useimmat heti tietävät, että tuo jälkimmäinen väite on vain pienikaluosten propagandaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä kuulut näiden neitojen ystäväpiiriin, kun kerran tiedät mitä he keskenään puhuvat?

        Osin kuulun, osin olen joutunut, osin olen hakeutunut heidän ystäväpiireihin ja osin he ovat hakeutuneet minun ystäväpiiriini. Näihin kiemuroihin on nimenomaan johtanut tuo viidakkorumpu. Tämä (naisten juoruilu) ei ole mikään uusia asia, siistä oli tutkimuksia jo silloin kun olin esiteini (ja luin hyllymetreittäin psykologiaa), nyt löytyy aiheesta googlehaulla helposti paljon informaatiota.

        Tietenkään aivan kaikki neidot eivät osallistu juoruiluun, mutta heitä on hyvin vähän. Ja aivan kaikki eivät juoruile täysin estoitta aivan kaikesta, mutta heitäkin on vähän. Eh, jos tätä neitojen estotonta juoruilua ei olisi niin kaikki ...trendi ja ...tekniikat yms leviäisivät muiden tietoisuuteen valtavasti hitaammin.

        Miehet sen sijaan eivät keskenään juoruile neidoistaan mitään, tai eivät ainakaan mitään sellaista joka olisi totta (siis, toden juoruajia on aniharvoja). Jos miehet ylipäätään puhuvat keskenään neidoisaan, niin he vain marmattavat jostain toisarvoisesta silloin kun oikeasti ovat tyytymättömiä joko neidon palvelutasoon punkanpohjalla tai neidon ulkonäköön tms neidossaaan havaitsemansa oleelliseen ongelmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osin kuulun, osin olen joutunut, osin olen hakeutunut heidän ystäväpiireihin ja osin he ovat hakeutuneet minun ystäväpiiriini. Näihin kiemuroihin on nimenomaan johtanut tuo viidakkorumpu. Tämä (naisten juoruilu) ei ole mikään uusia asia, siistä oli tutkimuksia jo silloin kun olin esiteini (ja luin hyllymetreittäin psykologiaa), nyt löytyy aiheesta googlehaulla helposti paljon informaatiota.

        Tietenkään aivan kaikki neidot eivät osallistu juoruiluun, mutta heitä on hyvin vähän. Ja aivan kaikki eivät juoruile täysin estoitta aivan kaikesta, mutta heitäkin on vähän. Eh, jos tätä neitojen estotonta juoruilua ei olisi niin kaikki ...trendi ja ...tekniikat yms leviäisivät muiden tietoisuuteen valtavasti hitaammin.

        Miehet sen sijaan eivät keskenään juoruile neidoistaan mitään, tai eivät ainakaan mitään sellaista joka olisi totta (siis, toden juoruajia on aniharvoja). Jos miehet ylipäätään puhuvat keskenään neidoisaan, niin he vain marmattavat jostain toisarvoisesta silloin kun oikeasti ovat tyytymättömiä joko neidon palvelutasoon punkanpohjalla tai neidon ulkonäköön tms neidossaaan havaitsemansa oleelliseen ongelmaan.

        Vai eivät miehet juoruile! No johan vitsin murjaisit!😂!😂!😂!

        Tuo kuvitelmasi, että ”neidot” kertoilevat toisilleen seksikumppaniensa kalujen kokoja yms. on kyllä täysin sinun omaa mielikuvitustasi. Äärettömän harvinaisia ovat ne ”neidot”, jotka tuollaiseen sortuvat.


    • Anonyymi

      Te narsistit, ette pärjänneet parisuhteessanne ,ette menneet terapiaan, leuhkitte täällä uusien uhrien ottamisesta, heidän kustannuksellaan koko kansan edessä.

      Tämän lisäksi häiriköitte ikäihmiset sinkuille tarkoitetulla palstalla, useasti käytetyille on useilta palstoja joista valita. Narsisminne ei Anna sijaa nuorien sinkkujen kanssakäymiseen. Niiden joille riittäisi ihan yksi Kumppani.

      Tunnen myötähäpeää itsenne korottamisesta.

      • Anonyymi

        "Tämän lisäksi häiriköitte ikäihmiset sinkuille tarkoitetulla palstalla, "

        Tämä palstako tarkoitettu vain ikäihmisille? Mee nukkumaan ikäihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tämän lisäksi häiriköitte ikäihmiset sinkuille tarkoitetulla palstalla, "

        Tämä palstako tarkoitettu vain ikäihmisille? Mee nukkumaan ikäihminen.

        Pappa poistelee viestejä, nii sitä pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tämän lisäksi häiriköitte ikäihmiset sinkuille tarkoitetulla palstalla, "

        Tämä palstako tarkoitettu vain ikäihmisille? Mee nukkumaan ikäihminen.

        Ymmärsit väärin. Tämä on aktiivisten sinkkujen palsta, ei gercel sinkkujen palsta.

        gercel == geriaatrian takia selibaattiin joutunut


    • Anonyymi

      Palstamiehet eivät ole isokaluisia vaan rumia naista saamattomia pienipillisiä ruikuttajia. Ap. on trolli.

      • Anonyymi

        omaa pilliä on muutaman kerran sanottu pieneksi ilmeisesti ärsytys mielessä kun tykkäävät seksistä muita kumppaneita ennenmän,


      • Anonyymi

        Itselläni ainakin on iso kalu. Naiset huutavat nautinnosta kun työnnän sen sisään. En ole täällä koskaan "ruikuttanut" joten älä yleistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni ainakin on iso kalu. Naiset huutavat nautinnosta kun työnnän sen sisään. En ole täällä koskaan "ruikuttanut" joten älä yleistä.

        Ei sulla mitään isoa kalua ole. Pienimunainen olet kuten kaikki muutkin miehet täällä


    • Anonyymi

      Kannattaisi valikoida keiden kanssa menee sänkyyn. Tuollainen käytös on tyypillistä ns. white trash-väestölle sukupuoleen katsomatta. Parempi väki on hienotunteista eikä puhu menneestä seksielämästään eikä varsinkaan kommentoi kalun kokoa suuntaan eikä toiseen.

      • Anonyymi

        On kyllä erikoinen yrtti tämä minttu... kun teessä käyttänyt, nukut ainakin ja myrkyllinenhän tuo on kuten kielo jos ei käytä niitä oikein sitten.


      • Anonyymi

        Minä yllätyin paljon: minttu siis yrttinä ja teessä: vaikuttaa pitkän aikaa tuo myrkkykasvi.

        Antaa myös hyvät unet..... jos on hirviö-määriä minttua niin varmasti kuolee.


    • Jos ne kolme naista on ovat nähneet sinussa epävarmuuden, niin ovat nostattaneet sitä noin kepulikonstein?

      Toisaalta jos on jo kolme naista mitkä sanoi samaa, voi kertoa myös sitä, että sorrut juuri tietynlaisiin naiseläjiin. Jotka näkevät viat vain muissa. Ei sitä hameväessäkään kaikilla ole kaikki konseptit omassa kuupassa järjestyksessä.

      • Anonyymi

        Juurikin näin. Ap:n kannattaisi valita sänkyseuransa paremmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin. Ap:n kannattaisi valita sänkyseuransa paremmin.

        Niin ja tutustua omaan seksuaalisuuteensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin. Ap:n kannattaisi valita sänkyseuransa paremmin.

        Jos on MONInainen mies eli sinkku niin silloin ei ole tyhmä kuin YKSInäinen.

        Vene-juttu pyörähti vain jostain mieleen tietystikin pohjoisnavan kummallisista asioista, otan selvää mitä ne sieltä haluavat, itse asiassa, koboltistahan puhuivat lapin seudullakin että sitä arvokasta metallia saattaa löytyä, jotain sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on MONInainen mies eli sinkku niin silloin ei ole tyhmä kuin YKSInäinen.

        Vene-juttu pyörähti vain jostain mieleen tietystikin pohjoisnavan kummallisista asioista, otan selvää mitä ne sieltä haluavat, itse asiassa, koboltistahan puhuivat lapin seudullakin että sitä arvokasta metallia saattaa löytyä, jotain sellaista.

        Niin mitähän tekisin kun onneksi aikaa suunnitella seuraavia tapaamisia, naisten kanssa pitäisi tehdä taaskin, nyt pystyn taas lepäämään ja suunnitelemaan hetken, nukkumaankin ehkä ehdin jossain välissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mitähän tekisin kun onneksi aikaa suunnitella seuraavia tapaamisia, naisten kanssa pitäisi tehdä taaskin, nyt pystyn taas lepäämään ja suunnitelemaan hetken, nukkumaankin ehkä ehdin jossain välissä.

        No seinällä on taulu ja tapetit, mutta verhot ikkunassa näkyy ulos siitä silleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin. Ap:n kannattaisi valita sänkyseuransa paremmin.

        No enpä tiedä. Eiköhän tuossa vakka ole ihan soppelit kannet valinnut. Kuka järkinainen nyt ap:n tyyppisen munallaan kerskailijan kanssa jaksaisi aikaansa viettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No enpä tiedä. Eiköhän tuossa vakka ole ihan soppelit kannet valinnut. Kuka järkinainen nyt ap:n tyyppisen munallaan kerskailijan kanssa jaksaisi aikaansa viettää.

        Vaikkapa sellainen nainen joka haluaa isoa eli hyvää seksiä.


    • Anonyymi

      Exän haukkuminen, kuin joku jo edesmennyt ja kuollut koira kummittelisi ja haukkuisi mielessä aiheuttaen pahoja uniakin.

    • Anonyymi

      Naiset on pinnallisia ja jättävät pienimunaisen miehen

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      425
      9288
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2436
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      43
      1836
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1649
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      89
      1418
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1349
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      365
      1239
    8. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      141
      1169
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      18
      1123
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1042
    Aihe