https://www.ruutu.fi/video/3477303
Minulle on itse en puhunut kieltä ja kun tiennyt olevani raskaana mutta halusi ehdottomasti rukoilla vauvani puolesta, sisareni toimi tulkkina ja olin raskaana sekä myös tuolla se esikoinen on.
Lapsieni puolesta rukoillaan vanhemmat ihmiset rukoilevat satunnaisesti pikkuisieni puolesta ja rukoukset jäävät hyvin mieleen kuin uuden tulokkaan vanhempi ihminen rukoili vauvani puolesta.
Kuin kysyin aloituksessa onko tehty siunausta tai rukousta sinulle?
Minulle on itse en puhunut kieltä ja kun tiennyt olevani raskaana mutta halusi ehdottomasti rukoilla vauvani puolesta, sisareni toimi tulkkina ja olin raskaana sekä myös tuolla se esikoinen on.
Lapsieni puolesta rukoillaan vanhemmat ihmiset rukoilevat satunnaisesti pikkuisieni puolesta ja rukoukset jäävät hyvin mieleen kuin uuden tulokkaan vanhempi ihminen rukoili vauvani puolesta.
Kuin kysyin aloituksessa onko tehty siunausta tai rukousta sinulle?
Vastaukset 52
Vanhimmat
Siis tarkoitatko, onko rukoiltu ja käytetty kieliä siinä? Vapaissa suunnissa moni puhuu kielillä. Siellä ihan normaali tuollainen kielillä puhuminen ja toisten puolesta rukoileminen. Kokouksen jälkeen voi mennä aina rukoiltavaksi alttarille tai rukouspalvelijan viereen.
Nämä on tapahtunut ihan ulkopuolilla kuin viimeksi kaupassa ja sitä ennen uimarannalla.
On tapahtunut sellainenkin, kun pyysin puhumaan kielillä jotain joskus, puhui sitten espanjaa.
Mutta niin, erittäin mielenkiintoisia ja jännittäviä juttuja, kun kirjana joskus avaan raamatun kuin sarjakuvakirjan: joku paikka vain että mitä siellä lukee, niin: 7 neitsyttä lyhtyineen oli mikä tuli viimeksi kun kokeilin noin.
Kyllä seurakuntalaiset tekee katuaktioita ja yksittäiset seurakuntalaiset tietysti voivat rukoilla missä vain, jos rohkeutta on ja kokevat sen itselleen luontevaksi. Tuo Ville on helluntailainen.
Esikoiseni kohdassa kaupassa oli ihan tuntematon mieshenkilö tuli meidän luo ja sisareni puhuin hänen kanssaan minua ehdottomasti halusi siunata lapseni puolesta joka oli kohdussa.
Se oli erittäin outoa, olen selittänyt itselleni että todenäköisesti hän on tunnistanut minusta raskauden merkit.
Minä en ole hakeutunut rukoiltavaksi paitsi ripille.
Jumalan luokse voi mennä muutenkin kuin syntejään tunnustamaan. Jumala on kiinnostunut ihmisestä muutenkin kuin synnintunnustusmielessä. Periaatteessa rukousyhteys 24/7 on se ihanne. Ei tarkoita sitä, että aina jaksaisi tai pitäisi rukoilla. Jumalaa voi lähestyä milloin vain ja mistä syystä vain.
Ripille tarkoitan rippikoulua.
Syntejä minulla ei ole tunnustettavana, kyllä kaikki olen tänne paartanut.mitä mieleeni on tullut.
En ole koskaan syntejä käynyt tunnustamassa koska uskon tieteeseen.
Raamattu on hyvä kirja käytänössä koen vain hyvänä.
Itse kyllä lapsena uskoin.
Minä luen jännitysjuttuja raamatusta, jättiläisiä jne joskus, mutta tämä neitsyet ja lyhdyt tuli eteen: Matt- 24..25
Usko Jumalaan ja usko tieteeseen ei ole ristiriidassa. Kyllä itsekin rakastan matemaattis-luonnontieteitä ja kaikkea niitä lainalaisuuksia, jotka niihin liittyy. Näkyvässä ja näkymättömässä maailmassa on omat lainalaisuudet ja järjestys. Jumala on järjestyksen Jumala, joka näkyy sekä luomakunnassa että on läsnä myös hengellisessä todellisuudessa.
Luin sen mutta niitä oli 10 neitsyttä mutta minusta tarina päättyi väärin.
Raamattu kannattaa lukea kokonaan ja useaan kertaan. Harvemmin avautuukaan ensimmäisellä lukukerralla. Raamatunlukuoppaita voi käyttää apuna. Raamattupiireihin ja -luennoille voi mennä seurakuntaan.
tiede on vain vähentänyt jumalia kautta aikain . Kyllä jumalan pelko on ihmisistä tehnyt taas ihmisiä pidän myös jumalan pelon hyvänä koska ihmiset pitää järjen mukana.
Rikolliset on tullut uskoon ja lopettanut väkivallan sitä myöten en taas pidä huonona ollenkaan.
Isukkina se jumala kulkee eksyneille, peloikkaille ihmisille myös sääntöjen noudattaminen tuonut ryhtiyttä minusta taas ne on kivoja.
En tiedä, mitä kieltä edes tuo herra videolla käyttää?
Tuo sinun tapasi lukea raamattua on kuin kohtalon etsimistä.
Itse aina kun näen dejavuun uskon silloin olevan oikealla tiellä.
Jumalan pelko on viisauden alku! :)
Sekoitatkohan nyt kielillä puhumisen hengellisenä ilmiönä ja puhuttujen kielien puhumisen? Ne on eri asioita. Kielillä puhuminen hengellisenä ilmiönä tarkoittaa jollakin kielellä puhumista, jota ihminen ei ennestään osaa. Ihminen voi puhua kielillä tietämättä, mikä kieli on kyseessä. Kaikki eivät suinkaan ymmärrä puhumaansa. Sen saa aikaan Pyhä Henki. Kielillä puhuminen on yksi Pyhän Hengen armolahjoista. Kielillä puhumisen ohella esiintyy toinen armolahja, joka on kielten selittäminen. Joku voi osata selittää kieltä, mitä toinen puhuu, vaikka ei ole koskaan opiskellut kieltä. Pyhä Henki saa ja antaa senkin ymmärryksen siinä selitystilanteessa.
Eri asia sitten on pyytää joku puhumaan jotain kieltä, jota osaa, vaikka suomea, ruotsia tai englantia, jota henkilö on opiskellut. Se ei ole hengellistä kielillä puhumista vaan tiedollista eri kielten osaamista.
No ei..
Muutoinkin sen perusta on siinä, että uskoo sen itse toimivan. Pätee myös esim reikihoitoihin yms.
Noh itse en ole uskonut ehkei sitten toimi paitsi olen kyll perinteiden vuoksi kuin myös tilansuuden kauneuden vuoksi lapset ristinyt ja taas kirkko tekee paljon hyvää en näe siitä eroamista mitenkään tärkeänä vaan tukena.
Daavid ja Goljat ja sellaisia jänniviä juttuja raamatusta :D
Oikeasti, niin Mephistophiles taisi olla joka lupasi kaikki jeesukselle vuorisaarnassa, ei ollut paholainen vaan Luciferin oikea käsi eli Mefisto :D
Ouh saisit etsiä ne minulle en ole niin perehtynyt paljon asiaan, tekisi ihan mieli lukea. Edes tunne kaikkien henkilöiden tarinoita jos tunnen, olen vaan unohtanut nimet.
Siis lapset kastanut on varmaan oikein sanottu.
Kristityn rukous on eri asia kuin kaiken maailman reiki-, enkeli- ja energiahoidot. Noihin vaihtoehtohoitoihin ei pidä mennä kenenkään. Se lähde on niissä hoidoissa eri kuin kristityn rukous. Ei kenen vain käsien alle kannata mennä. Voi olla aikamoiset seuraukset, jos menee. Moni ei tajua ja on hengellisesti todella eksynyt ja uteliaisuudessaan hairahtuu väärälle hengelliselle polulle.
Voivat olla sinullekin liian jännittäviä tuollaiset todelliset jutut, lapsista nyt puhumattakaan.... iltasatuina demoneita.
Se toimivuus ei välttämättä riipu siitä, uskooko vai ei. Joskus riittää vain, että kokeilee tai ottaa osaa ja sen kokemuksen ja seurauksien jälkeen ymmärtää ja uskoo, että siinä oli muuta kuin inhimillinen usko läsnä.
demonit vasta kiehtovia ovat, olen ikäni katsonut kauhuelokuvia ja olisi hyvä kun alkuperään tutustuisi.
En minä lapsille lue demoneista.
Itse en näe mitään syytä kieltäytyä minusta lasta pitää suojella maailman poppakonsteilla vaikka minä en itse niihin usko. Mutta fantasian ystävänä rakastan eri seikkailuja.
1 juttu jostain ikivanhoista raamatuista on: mitä ovat "he joilla ei ole nimiä ja asuvat maan alla vesissä"?`
Mitäs oot miettinyt heidän olevan Atlantis?
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Atlantis
Nyt minä lähdet etsimään noita tarinoita.
On hyvä, että vie lapsensa kasteelle mutta pitäisi huolehtia myös siitä kristillisestä opetuksesta. Ne liittyvät yhteen. Kristillinen kasvatus kuuluu vanhemmille, kummeille ja seurakunnalle.
Opetus tapahtuu koulussa
Onpa omituiset iltasadut sinulla.
Minullakin tapahtui koulussa ei minua kukaan kotona kasvattanut kristilliseksi.
Riippuu se.
Ne on kuule ihan uskon asioita, joten annapa muillekin uskonrauha.
Todennäköisesti ei ole
Temppu-Teoria ja Todellisuus täysin eri asioita.
Se on harmi. Eikö oven takana ole näitä kiertäviä siveellisiä naisia kulkenut.
Ihminen joka uskoo on todennäköisesti vähemmän synnitön. Onhan uskolla voimansa.
Minä en avaa kenellekään ovea ellei ole 2 viikkoa ennen sovittu tapaaminen.
Sinun silloin on tultava pois kolostasi.
Iltarukous on itselläni: Isä Jumala auta minua tässä vaikeassa tehtävässä.
Ulkoilen kyllä aika paljon, mutta on ihmeellinen juttu kun näin unessa että... olet kai tyttö etkä mies?
Poppe Johanssoninkin tultava ulos isänsä komerosta :D
Jokainen ihminen on osallinen perisynnistä eli jokaisen ihmisen olemukseen kuuluu taipumus tehdä syntiä. Sillä ei ole eroa, onko uskova vai ei, joka tapauksessa jokaisella on se taipumus. Tietenkin kun tuntee Jumalan ja elää yhteydessä Häneen ja tietää oikean ja väärän, varmasti haluaa välttää tietoista synnin tekemistä, sillä se turmelee ihmistä itseään. Se, että uskoo Jumalaan, ei myöskään tarkoita, ettei koskaan tekisi väärin tai olisi synnitön. Jokainen ihminen tekee syntiä ajatuksin, teoin ja laiminlyönnein joskus. Synnin tekemistä tulee välttää ja väärät teot tulee tarvittaessa tunnustaa Jumalalle ja tehdä parannus ja irtisanoutua siitä, mikä on väärin ja turmelee.
Minä en tarvitse raamattua siihen minulla on empatia kyky. Minä tunnen toisen puolesta niin kovin pahoin etten tee asioita mitkä ei ole hyväksyttäviä.
Kyllä minä olen äiti ihminen.
Niinku Wuu tuossa jo ehti todeta, että se toimii jos siihen uskoo. Tutkimustenkin mukaan.
Nyt jo edesmennyt ystäväni toivotti erotessa usein siunausta. Se tuntui hyvälle, kun tiesin mitä hän sillä tarkoitti ja se tuli suoraan sydämestä. Toimii vieläkin, ihan vain muistelemalla sitä.
xLiner
Juuri niin se tuntuu hyvältä kun toinen tahtoo hyvää ja suojelua.
Voimia sinulle ystäväsi oli kulta kimpale.