DarkFearin ja Juhani Tammisen yhtäläisyydet

Anonyymi

- Molemmat ottavat helposti muiden sanomiset itseensä ja alkavat raivoamaan
- Molemmat liioittelevat omia saavutuksiaan
- Molemmat jankuttavat samoja asioita päivästä, kuukaudesta ja vuodesta toiseen
- Molemmat ovat itserakkaita
- Molempia pidetään yleisesti ottaen sellaisina hahmoina, joissa on huumoriarvoa
- Hiustyyli
- Molemmilla on kokemusta asumisesta Turun seutuvilla

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - Ensinnäkään en ole itse liioitellut omia saavutuksiani.

      - Enkä ole jankuttanut samoja asioita viikosta, saati vuodesta toiseen.

      - Mulla on hyvälaatuinen ja tuuhea tukka.

      - Tamminen on paljasjalkainen turkulainen, itse vain jonkin aikaa siellä asunut.

      Tässä olikin jotain eroavaisuuksia.

      • Anonyymi

        Vuosia olet jankuttanut, että periksen feikkihahmot ovat todellisia. Ei sellaista tee kuin sasikalju autistiätmi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vuosia olet jankuttanut, että periksen feikkihahmot ovat todellisia. Ei sellaista tee kuin sasikalju autistiätmi.

        Mulla itselläni ainakin on hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, lisäksi mun sosiaaliset taitoni ovat olleet aina erinomaisen hyvät.

        Parempi kun odotetaan tähän Periksen omaa vastausta, niin saadaan parempaa infoa näihin "feikkihahmoihin". Peris tietää sen itse kaikista parhaiten.


    • Anonyymi

      Mitä saavutuksia DarkFearilla on? Periksen mielikuvitusystävien palvomista ei voi saavutuksena pitää.

      • Periksellä ei ole mitään ihmeen mielikuvitusystäviä, vaan ainoastaan todellisia kavereita.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Periksellä ei ole mitään ihmeen mielikuvitusystäviä, vaan ainoastaan todellisia kavereita.

        "- Enkä ole jankuttanut samoja asioita viikosta, saati vuodesta toiseen."

        Dark mee laivaristeilylle. Ainiin et voikaan mennä, oot vuosikausia sanonut ettei yksin voi mennä minnekään koska kaikki, siis KAIKKI ihmiset seuraa paheksuen kun joku on yksin reissussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "- Enkä ole jankuttanut samoja asioita viikosta, saati vuodesta toiseen."

        Dark mee laivaristeilylle. Ainiin et voikaan mennä, oot vuosikausia sanonut ettei yksin voi mennä minnekään koska kaikki, siis KAIKKI ihmiset seuraa paheksuen kun joku on yksin reissussa.

        Tottahan se vaan on, että eipä sitä varsinkaan nuoren miehen ole soveliasta lähteä yksin laivaristeilylle tai mihinkään ulkomaan matkoille. Nuorten miesten kun kuitenkin oletetaan aina olevan siellä baarissa, laivaristeilyllä tai ulkomaan matkoilla yhdessä kavereidensa kanssa. Yksin matkustaessa sitä antaa vaan pelkästään sen yksinäisen luuserimiehen vaikutelman itsestään muille ihmisille.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Periksellä ei ole mitään ihmeen mielikuvitusystäviä, vaan ainoastaan todellisia kavereita.

        Onhan sillä kymmenkunta mielikuvitusystävää. ”Timppa”, ”make”, ”bicky” sun muut hörhöilyt. Sinä et pysty edes keksimään omia, vaan noista spämmihahmoista jauhat -:)


      • Anonyymi

        Eli hän on Volvo tai Mersu -mies, ei hän ole hymymies eikä Coltti-mieskään tämä kai sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sillä kymmenkunta mielikuvitusystävää. ”Timppa”, ”make”, ”bicky” sun muut hörhöilyt. Sinä et pysty edes keksimään omia, vaan noista spämmihahmoista jauhat -:)

        Eipä ole mitään mielikuvitushahmoja nämä mainitsemasi henkilöt, sillä onhan Peris kertonut ihan itse nähneensä esim. Timpan perheineen Prismassa ja Bicky Royal-miehen Impivaaran uimahallin punttisalilla tekemässä niitä penislihas-treenejä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Kaikilla noilla henkilöillä kun on myös ihan omat kuvat profiileissa todisteena siitä, etteivät he suinkaan ole mitään mielikuvitushahmoja.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Eipä ole mitään mielikuvitushahmoja nämä mainitsemasi henkilöt, sillä onhan Peris kertonut ihan itse nähneensä esim. Timpan perheineen Prismassa ja Bicky Royal-miehen Impivaaran uimahallin punttisalilla tekemässä niitä penislihas-treenejä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Kaikilla noilla henkilöillä kun on myös ihan omat kuvat profiileissa todisteena siitä, etteivät he suinkaan ole mitään mielikuvitushahmoja.

        Omid Djalilin, Sipilän ja Bull Mentulan kuvat profiileissa ovat todiste, että ovat spämmiprofiileja by peris-ätmi :)


    • Taidat olla rakastunut häneen...hän näyttää täyttävän ajatuksesi...

    • Anonyymi

      "minämenennukkumaan ja hymyilen kuin panaani... m-wurstin uusi bratwurstikin.

    • Anonyymi

      Juhani on juntti!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe