DarkFearin ja Juhani Tammisen yhtäläisyydet

Anonyymi

- Molemmat ottavat helposti muiden sanomiset itseensä ja alkavat raivoamaan
- Molemmat liioittelevat omia saavutuksiaan
- Molemmat jankuttavat samoja asioita päivästä, kuukaudesta ja vuodesta toiseen
- Molemmat ovat itserakkaita
- Molempia pidetään yleisesti ottaen sellaisina hahmoina, joissa on huumoriarvoa
- Hiustyyli
- Molemmilla on kokemusta asumisesta Turun seutuvilla

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - Ensinnäkään en ole itse liioitellut omia saavutuksiani.

      - Enkä ole jankuttanut samoja asioita viikosta, saati vuodesta toiseen.

      - Mulla on hyvälaatuinen ja tuuhea tukka.

      - Tamminen on paljasjalkainen turkulainen, itse vain jonkin aikaa siellä asunut.

      Tässä olikin jotain eroavaisuuksia.

      • Anonyymi

        Vuosia olet jankuttanut, että periksen feikkihahmot ovat todellisia. Ei sellaista tee kuin sasikalju autistiätmi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vuosia olet jankuttanut, että periksen feikkihahmot ovat todellisia. Ei sellaista tee kuin sasikalju autistiätmi.

        Mulla itselläni ainakin on hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, lisäksi mun sosiaaliset taitoni ovat olleet aina erinomaisen hyvät.

        Parempi kun odotetaan tähän Periksen omaa vastausta, niin saadaan parempaa infoa näihin "feikkihahmoihin". Peris tietää sen itse kaikista parhaiten.


    • Anonyymi

      Mitä saavutuksia DarkFearilla on? Periksen mielikuvitusystävien palvomista ei voi saavutuksena pitää.

      • Periksellä ei ole mitään ihmeen mielikuvitusystäviä, vaan ainoastaan todellisia kavereita.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Periksellä ei ole mitään ihmeen mielikuvitusystäviä, vaan ainoastaan todellisia kavereita.

        "- Enkä ole jankuttanut samoja asioita viikosta, saati vuodesta toiseen."

        Dark mee laivaristeilylle. Ainiin et voikaan mennä, oot vuosikausia sanonut ettei yksin voi mennä minnekään koska kaikki, siis KAIKKI ihmiset seuraa paheksuen kun joku on yksin reissussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "- Enkä ole jankuttanut samoja asioita viikosta, saati vuodesta toiseen."

        Dark mee laivaristeilylle. Ainiin et voikaan mennä, oot vuosikausia sanonut ettei yksin voi mennä minnekään koska kaikki, siis KAIKKI ihmiset seuraa paheksuen kun joku on yksin reissussa.

        Tottahan se vaan on, että eipä sitä varsinkaan nuoren miehen ole soveliasta lähteä yksin laivaristeilylle tai mihinkään ulkomaan matkoille. Nuorten miesten kun kuitenkin oletetaan aina olevan siellä baarissa, laivaristeilyllä tai ulkomaan matkoilla yhdessä kavereidensa kanssa. Yksin matkustaessa sitä antaa vaan pelkästään sen yksinäisen luuserimiehen vaikutelman itsestään muille ihmisille.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Periksellä ei ole mitään ihmeen mielikuvitusystäviä, vaan ainoastaan todellisia kavereita.

        Onhan sillä kymmenkunta mielikuvitusystävää. ”Timppa”, ”make”, ”bicky” sun muut hörhöilyt. Sinä et pysty edes keksimään omia, vaan noista spämmihahmoista jauhat -:)


      • Anonyymi

        Eli hän on Volvo tai Mersu -mies, ei hän ole hymymies eikä Coltti-mieskään tämä kai sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sillä kymmenkunta mielikuvitusystävää. ”Timppa”, ”make”, ”bicky” sun muut hörhöilyt. Sinä et pysty edes keksimään omia, vaan noista spämmihahmoista jauhat -:)

        Eipä ole mitään mielikuvitushahmoja nämä mainitsemasi henkilöt, sillä onhan Peris kertonut ihan itse nähneensä esim. Timpan perheineen Prismassa ja Bicky Royal-miehen Impivaaran uimahallin punttisalilla tekemässä niitä penislihas-treenejä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Kaikilla noilla henkilöillä kun on myös ihan omat kuvat profiileissa todisteena siitä, etteivät he suinkaan ole mitään mielikuvitushahmoja.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Eipä ole mitään mielikuvitushahmoja nämä mainitsemasi henkilöt, sillä onhan Peris kertonut ihan itse nähneensä esim. Timpan perheineen Prismassa ja Bicky Royal-miehen Impivaaran uimahallin punttisalilla tekemässä niitä penislihas-treenejä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Kaikilla noilla henkilöillä kun on myös ihan omat kuvat profiileissa todisteena siitä, etteivät he suinkaan ole mitään mielikuvitushahmoja.

        Omid Djalilin, Sipilän ja Bull Mentulan kuvat profiileissa ovat todiste, että ovat spämmiprofiileja by peris-ätmi :)


    • Taidat olla rakastunut häneen...hän näyttää täyttävän ajatuksesi...

    • Anonyymi

      "minämenennukkumaan ja hymyilen kuin panaani... m-wurstin uusi bratwurstikin.

    • Anonyymi

      Juhani on juntti!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1749
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      60
      1493
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1414
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1382
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1349
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe