Kaksinaismoralismia?

Anonyymi

Niin kuulin sitten siitä naisesta jota olin huoraksi sanonut että yks tuttukin oli höylännyt sitä pari viikkoa takaperin. Kuulin siellä baarissa myös että yks nykyään aika pahasti alkoholisoitunut tyyppikin on pannut sitä joskus kauan aikaa sitten.

Kyseessä on näköjään siis sellainen kiertopalkinto joten mitä väärääkään tuossa on käyttää sitä nimeltä mainitsematonta nimitystä. No okei h***a on ehkä vähän väärä sana jos se nainen ei ota seksistä rahaa mutta entäs lortto? Ymmärtäähän sen tietysti että totuus sattuu.

Parempi kuitenkaan olla enää sekaantumatta koko asiaan kun tuolla naisella näyttää olevan niin monta jännämies kaveria jotka varmaan kovin mielellään hakkais tällaisen ätmin joka tulee jotain inisemään. Se olis varmaan suuri nautinto sille naiselle nähdä kuinka ätmin huuli alkais väpättämään kun lihaksikas ja tatuoitu jännämies uhkaa hakata.

KilttiMies89

50

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos rehellisesti sanon, aloituksesi on aika hölmö, näin lievästi sanoen. Jos sinä huorittelet kaikkia naisia , jotka eivät ole neitsyitä, on aika luonnollista, ettet ikinä saa. Jos käyttäytyy tyhmästi, puhuu ihmisistä rumasti, jää helposti yksin haukkumaan.

      Jos haluat naisen, kannattaa tarkistaa omaa asennettaan ihmisiin. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

      • Anonyymi

        Ei tarvi olla neitsyt mutta mikä pakko se on jakaa itseään ainakin puolelle jonkun baarin miehistä? Mun mielestä on sitten turha ihmetellä jos saa huonon naisen maineen. Kyllähän miehet kuitenkin yleensä puhuu keskenään panoistaan että ketä on tullut pantua jne.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvi olla neitsyt mutta mikä pakko se on jakaa itseään ainakin puolelle jonkun baarin miehistä? Mun mielestä on sitten turha ihmetellä jos saa huonon naisen maineen. Kyllähän miehet kuitenkin yleensä puhuu keskenään panoistaan että ketä on tullut pantua jne.

        KilttiMies89

        Onhan se tosi tyhmää joo huoritella ketään mutta ei kukaan ole täydellinen ja kaikille joskus humalassa sattuu virheita. Mun mielestä on vähintään yhtä tyhmää ettei osaa hillitä yhtään itseään ja pitää mennä aukasemaan haaransa melkein kelle tahansa miehelle.

        KilttiMies89


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se tosi tyhmää joo huoritella ketään mutta ei kukaan ole täydellinen ja kaikille joskus humalassa sattuu virheita. Mun mielestä on vähintään yhtä tyhmää ettei osaa hillitä yhtään itseään ja pitää mennä aukasemaan haaransa melkein kelle tahansa miehelle.

        KilttiMies89

        Olen varmasti vanhempi kuin äitisi, joten uskallan sanoa, että nyt suu suppuun ja ala opetella käytöstapoja. Tuolla asenteella sinusta ei ole iloa yhdellekään naiselle ja sanon tämän nyt ihan rakkaudella. Jos koskaan haluat pariutua, sinun kannattaa muistaa se, että asenne , se joka täälläkin näkyy, se näkyy myös muualla ja naiset eivät ole tyhmiä, eivätkä halua kumppania, joka puhuu kuin keitetystä pässinpäästä!


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Olen varmasti vanhempi kuin äitisi, joten uskallan sanoa, että nyt suu suppuun ja ala opetella käytöstapoja. Tuolla asenteella sinusta ei ole iloa yhdellekään naiselle ja sanon tämän nyt ihan rakkaudella. Jos koskaan haluat pariutua, sinun kannattaa muistaa se, että asenne , se joka täälläkin näkyy, se näkyy myös muualla ja naiset eivät ole tyhmiä, eivätkä halua kumppania, joka puhuu kuin keitetystä pässinpäästä!

        Riippuu siitä minkä ikäinen olet mut jos pitkälti yli 60 niin siinä tapauksessa olet vanhempi. Kyllä mä tavallaan näitä sun ohjeita arvostan vaikka olenkin kyllä saanut aika paljon arvostelua osakseni siltä suunnalta. Varmaan paljon aiheestakin.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu siitä minkä ikäinen olet mut jos pitkälti yli 60 niin siinä tapauksessa olet vanhempi. Kyllä mä tavallaan näitä sun ohjeita arvostan vaikka olenkin kyllä saanut aika paljon arvostelua osakseni siltä suunnalta. Varmaan paljon aiheestakin.

        KilttiMies89

        Enkä mä oikeastaan ennen ole käyttäytynyt näin typerästi mutta nyt kun on ollut jo pidemmän aikaa todella vaikeaa elämässä niin on sitten tullut tällaisia piirteitä esiin kaikkien pettymysten myötä. Johtuu ehkä siitä etten lapsena joutunut paljoakaan kohtaamaan todellisia pettymyksiä niin nyt sitä ei osaa käsitellä rakentavalla tavalla. Joskus se on todella syvältä olla aikuinen tai sitähän se enimmäkseen on tää elämä.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä mä oikeastaan ennen ole käyttäytynyt näin typerästi mutta nyt kun on ollut jo pidemmän aikaa todella vaikeaa elämässä niin on sitten tullut tällaisia piirteitä esiin kaikkien pettymysten myötä. Johtuu ehkä siitä etten lapsena joutunut paljoakaan kohtaamaan todellisia pettymyksiä niin nyt sitä ei osaa käsitellä rakentavalla tavalla. Joskus se on todella syvältä olla aikuinen tai sitähän se enimmäkseen on tää elämä.

        KilttiMies89

        Sitä kun jotenkin varmaan virheellisesti kuvittelee että toiset ihmiset saa kaiken sen jotenkin helposti mistä itse tyytyy vain haaveilemaan. Sitten käy helposti niin että kaikki vitutus/kateus/katkeruus purkautuu typerinä ja rumina sanoina muita ihmisiä kohtaan.

        KilttiMies89


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu siitä minkä ikäinen olet mut jos pitkälti yli 60 niin siinä tapauksessa olet vanhempi. Kyllä mä tavallaan näitä sun ohjeita arvostan vaikka olenkin kyllä saanut aika paljon arvostelua osakseni siltä suunnalta. Varmaan paljon aiheestakin.

        KilttiMies89

        Itse sinä elämääsi elät ja itse sen suunnan määräät. Jos haluat olla katkera ja voivotella täällä pillutonta elämää, se on sinun valintasi. Jos se on se kuva, jonka haluat itsestäsi antaa, niin jatka valitsemallasi tiellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä kun jotenkin varmaan virheellisesti kuvittelee että toiset ihmiset saa kaiken sen jotenkin helposti mistä itse tyytyy vain haaveilemaan. Sitten käy helposti niin että kaikki vitutus/kateus/katkeruus purkautuu typerinä ja rumina sanoina muita ihmisiä kohtaan.

        KilttiMies89

        Ihmiset eivät saa kaikkea helposti ja heti. Se on elämän realiteetti. Elämä ei anna aina kaikkea sitä mitä haluaa, ei kenellekään. Hannu Hanhia on lopulta vain Aku Ankassa, me ihmiset tarvomme täällä tavoitellen hyvää ja kaunista. Joskus saamme, useimmiten emme ja se on hyvä sisäistää, että voi iloita niistä pienistä asioista, joita on jokaisella siinä ympärillä, jos osaa katsoa.
        Pettymyksiä elämässä piisaa ja hiton mukavaa olisi jos niin ei olisa, vaan elämässä paistaisi aina päivä. Se vain ei ole niin. Pettymykset ja turhautumiset kuuluvat elämään. Ja jos aina purkaa kiukkuaan toisille ihmisille käyttäytymällä huonosti, huomaa lopulta olevansa todellakin yksin.


    • Sinun kannattaa vaihtaa nikkisi, kiltteys taitaa olla pikkuisen yliammuttu.

      • Anonyymi

        No jos se asiaa auttaa niin voinhan mä sen muuttaa vaikka "HäjyMies89" mut ei se mun kiltteys oikein ilmene täällä palstalla tai netissä ylipäätään. Mut ehkä mä en enää koskaan huorittele ketään kuin korkeintaan yleisellä tasolla.

        KilttiMies89


      • Anonyymi

        Joo, yliammuttu, kiikaritähtäin vähän vinossa kuin hirvestäjän koira maantiellä.


      • Anonyymi

        Katkerapoika30 vois olla realistinen...


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jos se asiaa auttaa niin voinhan mä sen muuttaa vaikka "HäjyMies89" mut ei se mun kiltteys oikein ilmene täällä palstalla tai netissä ylipäätään. Mut ehkä mä en enää koskaan huorittele ketään kuin korkeintaan yleisellä tasolla.

        KilttiMies89

        No joo, ei se kiltteys oikein ole esiin tullut.
        Sanos minulle, miksi ylipäätään pitää huoritella ketään?


    • Anonyymi

      "Jos koskaan haluat pariutua, sinun kannattaa muistaa se, että asenne , se joka täälläkin näkyy, se näkyy myös muualla ja naiset eivät ole tyhmiä, eivätkä halua kumppania, joka puhuu kuin keitetystä pässinpäästä!"

      Tähän mun on kuitenkin vielä ihan pakko huomauttaa että tiedän monia miehiä jotka selän takana puhuvat naisista vielä paljon epäkunnioittavammin ja vähintään yhtä rumasti mutta silti he saavat usein naisilta seksiä. Itse en saa enää. Ehkä he vain osaavat pelata sillain fiksusti ja ovat laskelmoivia kun eivät mene haukkumaan naisia päin naamaa. Omalla kohdalla suurin ongelma taitaa olla liiallinen rehellisyys. Näköjään maailmassa on nykyään sellainen mentaliteetti valoillaan että ihan sama, puhu vaan paskaa niin paljon kuin huvittaa kunhan et jää siitä kiinni.

      KilttiMies89

      • Anonyymi

        Esimerkkinä voisin sanoa että ensin pannaan jotain naista ja sitten retostellaan jälkeenpäin äijäporukassa että mäkin "höyläsin sitä huoraa" ja siis mainitaan ihan nimeltä kyseinen nainen.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkkinä voisin sanoa että ensin pannaan jotain naista ja sitten retostellaan jälkeenpäin äijäporukassa että mäkin "höyläsin sitä huoraa" ja siis mainitaan ihan nimeltä kyseinen nainen.

        KilttiMies89

        Ei käy taas ollenkaan mun oikeustajuun että miksi haukkua ja arvostella naista jolta on saanut seksiä? Luulisi saamamiehen olevan kiitollinen sille naiselle joka on miehen kanssa seksiin suostunut. Mutta siltikin pitää haukkua naista vaikka on häneltä seksiä saanut, aika outoa käytöstä.

        KilttiMies89


      • Vaikka kaikki muut maailman ihmiset puhuisi selän takana pahaa, ei itse tarvitse tehdä sitä samaa. Aina voi valita sen hyvän käytöksen.

        Jos sinä haluat huoritella, puhua pahaa selän takana, halveksia naisia...se on sinun asiasi. Niiltä samoilta naisilta sinä kuitenkin seksiä haluat. Minusta se on epärehellistä ja petos, mutta mitäpä merkitystä sillä on mitä minä ajattelen.

        Jos sinulla on sisko, äiti, täti ...muu naispuoleinen sukulainen, haluatko, että heistä puhutaan kuten vaikka sinä naisista puhut ja kuten ne tietämäsi miehet naisista puhuvat?

        Haluatko sinä, että sinusta puhutaan epäkunnioittavasti, halveksien, huoritellen....?


    • Ei jumaliste teitä vajakkeja..

      Persukkeja. Hohhoijaa..🙄

      • Anonyymi

        Ja sitten tytöt syövät linnun siemeniä, toivoen että jokohan jo mahassa kohtaa piipittää ne.

        Mutta niin: kaikenlaisissa tuollaisissa neuvotteluissa: jos päädytään samaan lopputulokseen sitten.... joku kkk-negotiator sitten, ja voi pilkata toista neuvotteluissa silloin kasvokkain, jos tekee sen niin kasvokkain sitten.


    • Anonyymi

      Jos itse saisin joltain naiselta seksiä niin olisin sen verran herrasmies etten siitä edes kertoisi jossain äijäporukassa ja kerskailisi panokokemuksillani.

      KilttiMies89

    • Anonyymi

      Mielestäni on myös asiallinen ja erittäin hyvä kysymys että mitä muuta pillua koskaan saamattoman miehen pitäisi naiselle olla kuin katkera? Eihän naiset edes tykkää sellaisesta miehestä jonka kanssa naiset ei halua seksiä eikä edes läheisyyttä. Kuka nyt ei tulisi vihaiseksi ja katkeraksi kun jää paitsi elämän tärkeimmästä ja täysin luonnollisesta asiasta.

      No okei olen mäkin sentään joskus saanut mutta ei se nyt oikein enää lämmitä yhtään.

      KilttiMies89

      KilttiMies89

      • Anonyymi

        Mutta jos suu hymyilee kuin banaali, mutta naama ei hymyile?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos suu hymyilee kuin banaali, mutta naama ei hymyile?

        Häh?

        KilttiMies89


      • Tarkoitatko, että naisten pitää kulkea pillu levällään ja antaa jokaiselle, ettei kukaan vaan tule katkeraksi?
        Naiset tykkäävät monenlaisista miehistä, niistäkin, joiden kanssa eivät harrasta seksiä.

        Minä olen "saanut " viimeksi vuonna 1994 eikä minulla ole mitään tarvetta olla katkera tai kulkea haukkumassa miehiä siksi, että he eivät anna. Elämä on paljon muutakin kuin se "saaminen" ja ketään toista ei voi syyttää siitä, etteivät he anna. Ei ole mitään järkeä katkeroitua siitä, ettei jokainen vastaan tuleva ole rakkaudesta sokea. Elämä on jotain ihan muuta.
        PS. pidän paljonkin seksistä, joten "saamattomuus" ei johdu halun puutteesta.
        Ota hyvä mies järki käteen ja lakkaa kiukuttelemasti kuin pojan nassikka, jonka lelut on viety.


    • Miten ois, jos keskittyisit ihan omaan elämään? Siinä taitaa olla ohan tarpeeks kaikkea, että jättäisit naiset vähäksi aikaa rauhaan. Ja muut...

      • Anonyymi

        On aivan omia asioitaan on eri ihmisillä hoidettavana (en tarkoita sijaishuoltajuutta eli valtion rahoilla elämistä)... vaan muita omia asioitaan, erilaisiakin sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On aivan omia asioitaan on eri ihmisillä hoidettavana (en tarkoita sijaishuoltajuutta eli valtion rahoilla elämistä)... vaan muita omia asioitaan, erilaisiakin sitten.

        No tää kaveri on kertonut omasta mielenterveydestään täällä. Se ei kovin hyvä ole, sekä ihan oma eläminen tuntuu olevan kännäilyä ja naisen etsimistä väkisin. Harrastuksista ja muusta elämisestä hän ei puhu. Juminut siihen, että pitää saada nainen ja piste. Muu elämä on turhaa....

        Surullista...


      • Anonyymi

        No joo varmaan ihan hyvä idea tässä kohtaa.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo varmaan ihan hyvä idea tässä kohtaa.

        KilttiMies89

        "No tää kaveri on kertonut omasta mielenterveydestään täällä. Se ei kovin hyvä ole, sekä ihan oma eläminen tuntuu olevan kännäilyä ja naisen etsimistä väkisin. Harrastuksista ja muusta elämisestä hän ei puhu. Juminut siihen, että pitää saada nainen ja piste. Muu elämä on turhaa....

        Surullista..."

        Se on kyllä ihan totta, mun elämä ja mielenterveys on nyt ihan paskana ja kaikki on sellaista pään tiiliseinään hakkaamista ja väkisin puskemista ollut jo ainakin yli vuoden.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "No tää kaveri on kertonut omasta mielenterveydestään täällä. Se ei kovin hyvä ole, sekä ihan oma eläminen tuntuu olevan kännäilyä ja naisen etsimistä väkisin. Harrastuksista ja muusta elämisestä hän ei puhu. Juminut siihen, että pitää saada nainen ja piste. Muu elämä on turhaa....

        Surullista..."

        Se on kyllä ihan totta, mun elämä ja mielenterveys on nyt ihan paskana ja kaikki on sellaista pään tiiliseinään hakkaamista ja väkisin puskemista ollut jo ainakin yli vuoden.

        KilttiMies89

        Mielenterveys ongelmista on jo pitkä 13-vuoden kokemus, tais kaikki alkaa joskus yläasteen jälkeen mikä oli mulle henkisesti todella vaikeaa aikaa.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "No tää kaveri on kertonut omasta mielenterveydestään täällä. Se ei kovin hyvä ole, sekä ihan oma eläminen tuntuu olevan kännäilyä ja naisen etsimistä väkisin. Harrastuksista ja muusta elämisestä hän ei puhu. Juminut siihen, että pitää saada nainen ja piste. Muu elämä on turhaa....

        Surullista..."

        Se on kyllä ihan totta, mun elämä ja mielenterveys on nyt ihan paskana ja kaikki on sellaista pään tiiliseinään hakkaamista ja väkisin puskemista ollut jo ainakin yli vuoden.

        KilttiMies89

        Mikä tekee elämäsi hankalaksi? Oletko ajatellut miten joku saman ikäinen mies olisi nukkunut vain kaksi tuntia koliikkivaivaisen vauvan huutoa kuunnellen. Herää väsyneenä töihin ja töissä on painetta ja kiirettä. Tulee takaisin kotiin ja äiti antaa yliväsyneenä puolikuolleena vauvan syliin sanoen et hoida sinäkin tuota välillä. Äiti on äitiyspäivärahoilla jotka voivat olla pienempiä mitä alin työttömyysraha joten se väsynyt mies sitten vetää sitä rahallista kuormaa harteillaan sillä pienellä omalla palkallaan ja yrittää kävellä horjumatta ostamaan niitä ylihintaisia Liberovaippoja kun muita ei millään voi käyttää kun ne ovat niin hyviä. Lapsi olisi ottanut miehen roolin tärkeimpänä ihmisenä naisen silmissä ja tiedostaa sen. Muutos ihmiseen jonka tulee tukea muita, odottamatta jonkun tukea itselle voi olla kova kokemus.

        Miten sinun elämäsi olisi nyt vaikeampi?

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tekee elämäsi hankalaksi? Oletko ajatellut miten joku saman ikäinen mies olisi nukkunut vain kaksi tuntia koliikkivaivaisen vauvan huutoa kuunnellen. Herää väsyneenä töihin ja töissä on painetta ja kiirettä. Tulee takaisin kotiin ja äiti antaa yliväsyneenä puolikuolleena vauvan syliin sanoen et hoida sinäkin tuota välillä. Äiti on äitiyspäivärahoilla jotka voivat olla pienempiä mitä alin työttömyysraha joten se väsynyt mies sitten vetää sitä rahallista kuormaa harteillaan sillä pienellä omalla palkallaan ja yrittää kävellä horjumatta ostamaan niitä ylihintaisia Liberovaippoja kun muita ei millään voi käyttää kun ne ovat niin hyviä. Lapsi olisi ottanut miehen roolin tärkeimpänä ihmisenä naisen silmissä ja tiedostaa sen. Muutos ihmiseen jonka tulee tukea muita, odottamatta jonkun tukea itselle voi olla kova kokemus.

        Miten sinun elämäsi olisi nyt vaikeampi?

        AsianVierestä

        Olen miettinyt mutta eipä sekään helpota oloa kuin korkeintaan hetkeksi. Kai se on se masennus, ahdistus ja pelot jotka rajoittaa elämää liikaa. Eli päänsisäinen helvetti.

        Oon monta kertaa miettinyt myös sitä että voisin olla joku neliraajahalvaantunut pyörätuolissa istuva toisten ihmisten armoilla elävä. No sekin on mahdollista että niinkin vielä käy joten en uskalla edes ajatella. Voi myös sairastua vakavasti ja saada jonkun kuolemantuomion. Aina voi asiat tietysti mennä vielä huonompaan suuntaan...

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen miettinyt mutta eipä sekään helpota oloa kuin korkeintaan hetkeksi. Kai se on se masennus, ahdistus ja pelot jotka rajoittaa elämää liikaa. Eli päänsisäinen helvetti.

        Oon monta kertaa miettinyt myös sitä että voisin olla joku neliraajahalvaantunut pyörätuolissa istuva toisten ihmisten armoilla elävä. No sekin on mahdollista että niinkin vielä käy joten en uskalla edes ajatella. Voi myös sairastua vakavasti ja saada jonkun kuolemantuomion. Aina voi asiat tietysti mennä vielä huonompaan suuntaan...

        KilttiMies89

        Läheisten menettäminen on myös kamalaa, mieluummin sitä itse ensin kuolis.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läheisten menettäminen on myös kamalaa, mieluummin sitä itse ensin kuolis.

        KilttiMies89

        Onko äitisi vielä elossa? Mietin vain suhtautumistasi naisia kohtaan. Äidin huomio on tärkeä poikalapsille, jos se muuttuu tai jos sitä ei enää olisi voi asenne naisia kohtaan muuttua negatiiviseksi.

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      En varmaan ole kertonut siitä kun vuosi sitten oli mulla joku pitkä kipuvaihe kun oli fyysisiä kipuja kaikkialla kropassa ja epäilin pitkään että mulla on joku reuma. En kerjää tällä mitään sääliä mutta kunhan kerroin. Oli sekin kuitenkin henkisesti erittäin raskasta ja hermoja raastavaa.

      KilttiMies89

      • Anonyymi

        Monella varmasti on myös reuma, muita sairauksia ja monta ihmistä mitä reumaltaan vielä pitää hoitaa? Sinullahan oli taloudellisesti ihan hyvä tilanne joten näkisin sinulla olevan kaikki kortit hyvän elämän saavuttamisessa.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monella varmasti on myös reuma, muita sairauksia ja monta ihmistä mitä reumaltaan vielä pitää hoitaa? Sinullahan oli taloudellisesti ihan hyvä tilanne joten näkisin sinulla olevan kaikki kortit hyvän elämän saavuttamisessa.

        AsianVierestä

        "Sinullahan oli taloudellisesti ihan hyvä tilanne joten näkisin sinulla olevan kaikki kortit hyvän elämän saavuttamisessa."

        Onkai se niin, kun nyt vaan jotenkin pääsisin tästä masennuksesta ja ahdistuksesta pois ja saisin itsetuntoa paremmaksi. Muuten se on aika vaikeaa lähteä rakentamaan mitään kestävää.

        KilttiMies89


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Sinullahan oli taloudellisesti ihan hyvä tilanne joten näkisin sinulla olevan kaikki kortit hyvän elämän saavuttamisessa."

        Onkai se niin, kun nyt vaan jotenkin pääsisin tästä masennuksesta ja ahdistuksesta pois ja saisin itsetuntoa paremmaksi. Muuten se on aika vaikeaa lähteä rakentamaan mitään kestävää.

        KilttiMies89

        Ihan vaan vinkkinä, masennus ja itsetuntopuutteet eivät korjaannu kirjoittelemalla täällä pillun puutteestaan. Päin vastoin.
        Etsi jokin toinen tapa hoitaa madennusta kuin hokemalla joka päivä ettet saa naista koska....

        Jos se pillu on sinun elämäsi kiinnekohta tämän palstan lisäksi, kannattaa kuunnella niitä neuvoja, joissa kehoitetaan etsimään ensin elämä, johon sen pillunkin sitten voi tuoda. Ja toivottavasti siinä vaiheessa olet jo huomannut, että kukaan ei halua olla vain pillu.


    • Anonyymi
      • Elä mittaa itseäsi naisen saamisella. Mittaa ennemmin vaikka sillä, että teet elämälläsi sitä mikä itsestäs tuntuu hyvälle ja fiksulle. Panostat itseesi. Et naisen samisen takia, vaan itsesi vuoksi.
        Ei ole yhtään itsekästä satsata itseensä.
        Saattaapi mielisla kohota ja eläminen maistuakin joltain, kun sinutkin huomioidaan... mutta sinä teet sen itse itsellesi. Sitä se aikuisuus on.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kuka pani eilen kaskenpolttajaa pyllyyn?

      • Anonyymi

        Jos menee ja nukkumaan joku pehmoinen keskustelu-kumppani mielessä, silloin ei tarvitse lämmitellä jotain hengenvaarallista tee-tä, tappavista ainesosista itseään lämmittääkseen.


      • Oletko mustasukkainen, kateellinen....olisitko sinä halunnut tehdä niin?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Oletko mustasukkainen, kateellinen....olisitko sinä halunnut tehdä niin?

        Puhu paljon mutta älä ikinä tarkoita mitään sanomisillasi on eräs neuvottelijan perusopetuksistakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhu paljon mutta älä ikinä tarkoita mitään sanomisillasi on eräs neuvottelijan perusopetuksistakin.

        Itse taas suosin sitä, että puhutpa paljon tai vähän, tarkoita mitä sanot.


    • Anonyymi

      Oletko siis: YKSInainen, KAKSInaamainen vai MONInainen henkilö?

    • Päätellen nimimerkin KilttiMies89 karkeasta kielenkäytöstä, hänen ylivoimainen vikansa on käytöksen karkeus. Siihen tasoon ei yllä, vaikka olisi monsterin näköinen. Ei kumma, että hänellä on kateus päällä ja hirmuinen deprivaatio.

      Seksi on kaikille hyväksi kaikissa muodoissa, jossa ei tehdä pahaa toiselle ja nuodatetaan vapaaehtoisuutta ja suojaikärajoja.

      • Anonyymi

        Äänestä-nappi on vähän huono näissä: kun äänestäminen ei vaikuta mihinkään ainakaan Suomen valtion demokratiassa, despotiahan täällä hallitsee.

        m.wurstin hymy kuvassa, huvittaa kyllä, suu näkyi kuvassa, kuin kypsä banaani herkullinen hedelmå jonka haluaisi syödä :)

        Onpahan viikko taas aikaa no ei aivan viikkoa, rentoutua ja suunnitella tulevaisuuden tapaamisia ja neuvotteluja.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      370
      8394
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2344
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1712
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1569
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      81
      1324
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1312
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      353
      1154
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1025
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1002
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      112
      941
    Aihe