Jodelissa naiset sanovat haluavansa 10+ vuotta vanhempia miehiä

Anonyymi

Ja pojanrimpulat valittavat kun eivät kelpaa ikäisilleen naisille. Kaikki kyllä tietävät miksi nainen tykkää vanhemmasta ikäisensä finninaaman sijaan.

30

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naulapäästä ei silti tykkää kukaan,.

      Mitä sä luulet näillä jutuilla saavuttavas? Että joku nuori nainen suhun tykästyis?

      • Mutta tää aloitus toimii mulla.... vielä! Jihii!

        Koitin avata sun aloitusta ja en mä siihen voinut vastata....

        Hyvin tää Alleri taas vetää! 😆☝️


    • Vai niin. Olen muuten kuullut ihan lise-elämässä nuorien naisten sanovan, että heidän ikäiset miehet ovat niin lapsellisia, ettei jaksa kiinnostaa...tiiä sitten...

    • ...live....

    • Anonyymi

      Jodelissa nuoret horatsut etsivät suggerdaddyä. Ei noissa mistään oikeasta ihmissuhteesta ole kysymys vaan rahasta.

    • Anonyymi

      Jodelist saa panoseuraa.

    • Mikä se Jodeli sitten on??

      Mikähän siinä 10 vuosissa nyt sitten on se salaisuus, kun jäi sulta kokonaan kertomatta? varakkuus vai? On niitä kuule minuakin käyhempiä 53-vuotiaita miehiä, vanhempiakin että miten se 10 nyt varakkuuteenkaan vaikuttas? :)

      Eikä oikeen komeudestakaan voida puhua, kun harvojen kohdalla. Harva pappa on enää kuuskymppisenä kovinkaan komeaksi mainittava. Vielä siinä viidenkympin vuosilla jokunen hyvin ittensä säilyttänyt saattaa ollakin.

      Kyllä se sama vanhettuminen miehissä alkaa näkyä mikä naisissakin niin siinä 40 korvilla, alkaa nopeestikin tapahtumaan kun alkuun pääsee. Rupsahtaa, ei auta luonnonvoimia vastaan rimpuilu sano nääs. :)

      • Sanotaan vaikka, että iso osa miehistä on parhaimmillaan siinä kolmenkympin hujakoilla. Oikeen kuin puhkeevat kukkaansa, ei ole enää lapsukaisen näköisiä eikä vanhan näköisiä, ovat yleensä herkullisimmillaan. :)

        Että sen kolmenkympin jälkeen voi mieskin alkaa kattelee peiliin tarkemmin, kyllä se vanhuus sieltä vaan tulloo. Eikä siinä auta vaikka kuinka on olevinaan nuorukainen. :)


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Sanotaan vaikka, että iso osa miehistä on parhaimmillaan siinä kolmenkympin hujakoilla. Oikeen kuin puhkeevat kukkaansa, ei ole enää lapsukaisen näköisiä eikä vanhan näköisiä, ovat yleensä herkullisimmillaan. :)

        Että sen kolmenkympin jälkeen voi mieskin alkaa kattelee peiliin tarkemmin, kyllä se vanhuus sieltä vaan tulloo. Eikä siinä auta vaikka kuinka on olevinaan nuorukainen. :)

        Kerrotaan vaikka niinkin sitten että yli 25-vuotias mies kuuluisi aina vanhuuseläkkeelle, kun älykkyys ei enää kasva vanhetessa, eikä viisauskaan, vain huononee sitten :)

        Vanhuuseläkkeelle kuuluvat kaikki yli 25-vuotiaat siis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotaan vaikka niinkin sitten että yli 25-vuotias mies kuuluisi aina vanhuuseläkkeelle, kun älykkyys ei enää kasva vanhetessa, eikä viisauskaan, vain huononee sitten :)

        Vanhuuseläkkeelle kuuluvat kaikki yli 25-vuotiaat siis.

        Eiii, en laittas noin nuorena vielä vanhuuseläkkeelle. Kuitenkin fyysisesti moni ukko on kolmekymppisenä vielä varsin ehta peli, jaksaa vääntää ja kääntää. Luonnekin on monesti jo jalostunut poikavuosislta sen verran, ettei ole ihan uuno ja ailahtelevainen, joku tolkku löytynyt. Ei tietenkään kaikilla löydy ikinä, osa vaan on lost souls koko ikänsä. :D

        Mutta noin karkeesti yleistäen sen mukaan mitä havaintoja olen ominpäin mennyt tekemään. :)

        Kyllä älykkyyskin itseasiassa miehillä vielä kasvaa yli kolmenkympin...edellyttää tietysti että siihen ylipäätänsä on olemassa kapasisteettia alunperinkään. Kuten sanoin osa on lost souls...ikänsä. :D


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Eiii, en laittas noin nuorena vielä vanhuuseläkkeelle. Kuitenkin fyysisesti moni ukko on kolmekymppisenä vielä varsin ehta peli, jaksaa vääntää ja kääntää. Luonnekin on monesti jo jalostunut poikavuosislta sen verran, ettei ole ihan uuno ja ailahtelevainen, joku tolkku löytynyt. Ei tietenkään kaikilla löydy ikinä, osa vaan on lost souls koko ikänsä. :D

        Mutta noin karkeesti yleistäen sen mukaan mitä havaintoja olen ominpäin mennyt tekemään. :)

        Kyllä älykkyyskin itseasiassa miehillä vielä kasvaa yli kolmenkympin...edellyttää tietysti että siihen ylipäätänsä on olemassa kapasisteettia alunperinkään. Kuten sanoin osa on lost souls...ikänsä. :D

        Mutta kuvittelepa vaikka niin että olisi joku 17-vuotias kiukutteleva tyttö sijaishuollettavana: pitää olla ydinsukellusvene kylpyammeessakin ja sen pitää olla suuri ja poreileva sen ammeen.... pitää olla 200 ferrari-autoa vähintäänkin.

        Ja vaippani pitää vaihtaa tunneittain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kuvittelepa vaikka niin että olisi joku 17-vuotias kiukutteleva tyttö sijaishuollettavana: pitää olla ydinsukellusvene kylpyammeessakin ja sen pitää olla suuri ja poreileva sen ammeen.... pitää olla 200 ferrari-autoa vähintäänkin.

        Ja vaippani pitää vaihtaa tunneittain.

        Kylpyamme seilori Anzzyn juttuja taas. :D


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Kylpyamme seilori Anzzyn juttuja taas. :D

        Aika suuri poreileva kylpyamme pitäisi sitten olla jotta sinne saa itsensä kanssa mahdutettua vaikka jonkun Typhoon-luokan ydinsukellusveneen torpedoineen :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika suuri poreileva kylpyamme pitäisi sitten olla jotta sinne saa itsensä kanssa mahdutettua vaikka jonkun Typhoon-luokan ydinsukellusveneen torpedoineen :)

        Kolera altaat lienee suuria. :D


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Kolera altaat lienee suuria. :D

        Atlantin valtameri on riittävän suuri kylpyamme tuollaisille sukellusveneillekin jos niillä haluaa ammeessaan leikkiä. Ja ampua torpedojakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Atlantin valtameri on riittävän suuri kylpyamme tuollaisille sukellusveneillekin jos niillä haluaa ammeessaan leikkiä. Ja ampua torpedojakin.

        Mutta miten suuri täytyy olla, että tarvii Atlantin kylpyammeekseen? :)

        Minusta olis helpompaa valita lelut ammeen ja oman koon mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Atlantin valtameri on riittävän suuri kylpyamme tuollaisille sukellusveneillekin jos niillä haluaa ammeessaan leikkiä. Ja ampua torpedojakin.

        Abriksellekin: nyt ymmärtää kovinkin paljon miten minä pystyn käyttämään huumoria neuvotteluissa, olen todellakin erittäin julma ja kylmä kuin Makedonian aurinko 37C asteen lämpötilassa toppatakilla varustautuneena mustalla merellä, mutta pystyn muuttamaan suhtautumista lauseesta riippuen helposti. Koulutus on tehnyt minusta sellaisen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Abriksellekin: nyt ymmärtää kovinkin paljon miten minä pystyn käyttämään huumoria neuvotteluissa, olen todellakin erittäin julma ja kylmä kuin Makedonian aurinko 37C asteen lämpötilassa toppatakilla varustautuneena mustalla merellä, mutta pystyn muuttamaan suhtautumista lauseesta riippuen helposti. Koulutus on tehnyt minusta sellaisen.

        Katohan tätä, kaikille ei veneily sovi. :)

        https://youtu.be/Pg14vZJ1DIc

        Jos ihan huumorilla koittas katsoa... :P


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Katohan tätä, kaikille ei veneily sovi. :)

        https://youtu.be/Pg14vZJ1DIc

        Jos ihan huumorilla koittas katsoa... :P

        Joo kerran kun tein ja suunnittelin sellaisia... laivoja mitä lähetin sitten soutuveneellä joo vein niitä erääseen paikkaan, katsoin että; olen jo niin syvällä vaikka kirkasvetinen järvi että alkaa jo pelottamaan kun pohjaa en näe ja tuuleekin kohta jo kovaa: lähetän nyt tästä tuon pikkulaivani menemään, kiikareilla katson minne se menee sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kerran kun tein ja suunnittelin sellaisia... laivoja mitä lähetin sitten soutuveneellä joo vein niitä erääseen paikkaan, katsoin että; olen jo niin syvällä vaikka kirkasvetinen järvi että alkaa jo pelottamaan kun pohjaa en näe ja tuuleekin kohta jo kovaa: lähetän nyt tästä tuon pikkulaivani menemään, kiikareilla katson minne se menee sitten.

        Laittaa niin tuolla tacoin "pikkulaivoja" menemään, sitten kiikareilla rannalta tarkkailee mihin sellainenkin purjejahti matkustelee nyt... saarien luokse sellaisia taisi mennä osa ja sitten mökkinaapureille osa sellaisista "muskelivene"-leluista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo kerran kun tein ja suunnittelin sellaisia... laivoja mitä lähetin sitten soutuveneellä joo vein niitä erääseen paikkaan, katsoin että; olen jo niin syvällä vaikka kirkasvetinen järvi että alkaa jo pelottamaan kun pohjaa en näe ja tuuleekin kohta jo kovaa: lähetän nyt tästä tuon pikkulaivani menemään, kiikareilla katson minne se menee sitten.

        Mimmosia ne lavat sitten oli mitä kähettelit menemään? :)

        Juu, ei itelläkään ole kaikista turvallisin olo vesillä. Jostain syystä vesi ei ole mun elemnettini ollenkaan. Kattelen kyllä vettä mielelläni, mutta vedessä oleminen ja siellä kulkeminen on jotenkin aina ollut epämukavaa.

        Joku syvä vesistökin ja voimakas virta..aijai kauheeta. :/

        Tästä menee meidän yli aika usein joku hävittäjällä, kuuluu kun se kone lähestyy ja jos hyvin käy ehtii ikkunasta näkemäänkin. En tiedä mikä reitti tästä yli menee, mutta monta kertaa on mieleen tullut että olis jännää päästä kyytiin. :D

        Menee kyllä sellasta haipakkaa, että heikommalta tolkku pois G voimista. :D


        https://youtu.be/syMDdRB6Xw0

        On se varmaan ihan mageeta kuka sellasta vehjettä kykenee ohjastamaan. Voin vaan kuvitella miten messevää kyytiä ja onhan siinä oltava taito hanskassa. :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Mimmosia ne lavat sitten oli mitä kähettelit menemään? :)

        Juu, ei itelläkään ole kaikista turvallisin olo vesillä. Jostain syystä vesi ei ole mun elemnettini ollenkaan. Kattelen kyllä vettä mielelläni, mutta vedessä oleminen ja siellä kulkeminen on jotenkin aina ollut epämukavaa.

        Joku syvä vesistökin ja voimakas virta..aijai kauheeta. :/

        Tästä menee meidän yli aika usein joku hävittäjällä, kuuluu kun se kone lähestyy ja jos hyvin käy ehtii ikkunasta näkemäänkin. En tiedä mikä reitti tästä yli menee, mutta monta kertaa on mieleen tullut että olis jännää päästä kyytiin. :D

        Menee kyllä sellasta haipakkaa, että heikommalta tolkku pois G voimista. :D


        https://youtu.be/syMDdRB6Xw0

        On se varmaan ihan mageeta kuka sellasta vehjettä kykenee ohjastamaan. Voin vaan kuvitella miten messevää kyytiä ja onhan siinä oltava taito hanskassa. :)

        Tänään näyttää tulevan ennätysmäärä kirjoitusvirheitä, orastava päänsärky visiinn vaikuttaa. Jokseenkin aina kun on pää kipee tai tulossa, niin alkaa olee tekstin tuottaminen vaikeeta...erityisen vaikeeta lisäys. :)


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Mimmosia ne lavat sitten oli mitä kähettelit menemään? :)

        Juu, ei itelläkään ole kaikista turvallisin olo vesillä. Jostain syystä vesi ei ole mun elemnettini ollenkaan. Kattelen kyllä vettä mielelläni, mutta vedessä oleminen ja siellä kulkeminen on jotenkin aina ollut epämukavaa.

        Joku syvä vesistökin ja voimakas virta..aijai kauheeta. :/

        Tästä menee meidän yli aika usein joku hävittäjällä, kuuluu kun se kone lähestyy ja jos hyvin käy ehtii ikkunasta näkemäänkin. En tiedä mikä reitti tästä yli menee, mutta monta kertaa on mieleen tullut että olis jännää päästä kyytiin. :D

        Menee kyllä sellasta haipakkaa, että heikommalta tolkku pois G voimista. :D


        https://youtu.be/syMDdRB6Xw0

        On se varmaan ihan mageeta kuka sellasta vehjettä kykenee ohjastamaan. Voin vaan kuvitella miten messevää kyytiä ja onhan siinä oltava taito hanskassa. :)

        Erilaisia pikku-jahteja, veneellä laitoin menemään, katsoin kiikarilla ja tosiaankin soutuveneellä, ei uskaltanut moottorilla, vain vein jonnekin niitä pikku-muskeli-purje-jahteja purhetimaan... harrastus tuokin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erilaisia pikku-jahteja, veneellä laitoin menemään, katsoin kiikarilla ja tosiaankin soutuveneellä, ei uskaltanut moottorilla, vain vein jonnekin niitä pikku-muskeli-purje-jahteja purhetimaan... harrastus tuokin.

        Mutta on tuollainenkin aika hauska harraste, lähetellä ja rakennella pikkulaivoja menemään ja jne... mutta todellakin silloin katsoin kun ei ollut moottoria että: vaarallista jos ilman mitään pelastusliivejäkin menee tuolle alueelle ja ei ole moottoria veneessä siinä ja uimataito on surkea kuin kiira korvalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta on tuollainenkin aika hauska harraste, lähetellä ja rakennella pikkulaivoja menemään ja jne... mutta todellakin silloin katsoin kun ei ollut moottoria että: vaarallista jos ilman mitään pelastusliivejäkin menee tuolle alueelle ja ei ole moottoria veneessä siinä ja uimataito on surkea kuin kiira korvalla.

        Mikäs siinä, mikä harraste mielekkäälle tuntuu. :)

        Käytkö hakemassa niitä takaisin, vai sitten kun ne vapautat ne saa mennä menojaan minne menee?

        Minä jäin katselemaan yhtä ilmavoimien videota, missä poika pääsi kyytiin ja lensivät 900 km/h..aijai.. :) Oispa mahtavaa... :D

        Mä olen hiukan vauhtihullu silleen , että euforia hakuinen sen suhteen. :)


    • Anonyymi

      Pärjään paremmin yksin, ei tarvitse paapoa näitä nykypäivän "aikuisia" vauvoja. Aikaa ja rahaa riittää työpäivien jälkeen.
      M33

      • Anonyymi

        Eikä everstejäkään tarvitse vahtia jos on itse "ylikomentaja", pää vain poikki toiselta komentajalta jos on eri mieltä :)


    • Anonyymi

      Mutta oikeastikin on aika hyvä harraste tuollainen purjelaivojen valmistaminen sekä suunnittelu: sitten viet jonnekin sen veneellä jotta lähtee menemään ja kiikareilla rannalta katsot miten "hän" etenee, tämä suunnitelma.

      • Anonyymi

        .... sitten tullee pulloposti Turun saaristosta: EKKERÖLINJA, saat tarjouksen ja lihava kiinteistöjen välittäjä kuvassa pallomahainen.


    • Anonyymi

      Kerran tuli viesti nuorelta naiselta että etsinkö sugar tyttöä. Sanoin että ihan kertapano riittää vaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      370
      8394
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2344
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1712
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1569
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      81
      1324
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1312
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      353
      1154
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1025
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1002
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      112
      941
    Aihe