mitä tekisit tai sanoisit

Anonyymi

jos joutuisit tai vahingossa tapaisit palstan vastakkaisen sukupuolen edustajan livessä kasvotuksin vai onko vaarana että rakastuisitte

25

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tee yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Kyllähän se on vaarana.

    • Morjens!

      • Anonyymi

        Palstalaisistahan sinulla onkin kokemusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstalaisistahan sinulla onkin kokemusta.

        Henkilökohtaisesti parista, mutta muutaman kanssa kirjoitellaan privana.

        Ylläpito saiskin hoitaa privaviestitttelyn kuntoon uudestaan. Ois kiva turistella monen kanssa kahdenkesken. 😊


    • Anonyymi

      Katsoisin kainosti maahan ja imisin peukaloa.

    • Moikkaan ja hymyilen. 😃

      "Tervehdys, älä pelästy, typy tässä. Moikka!
      Hyvää päivänjatkoa."

      • Anonyymi

        Mitenkäs tuossa uudemmassa "Shakaali"-elokuvassa jossa oli Bruce Willis, joku tunnistaa hänet, ottaa heti pistoolin ja ampuu hänet, jos tunnistaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs tuossa uudemmassa "Shakaali"-elokuvassa jossa oli Bruce Willis, joku tunnistaa hänet, ottaa heti pistoolin ja ampuu hänet, jos tunnistaa.

        Elokuvat on elokuvia. Ei sekoiteta tuollaista väkivaltaa tähän palstan puhtoiseen mielikuvitusmaailmaan. :)


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Elokuvat on elokuvia. Ei sekoiteta tuollaista väkivaltaa tähän palstan puhtoiseen mielikuvitusmaailmaan. :)

        Joo ei mielikuvitus ihmisistä viitsisi kuten kenestäkään sitten, mutta shakaali on kyllä todellinen palkkamurhaaja-ihminen.

        Minun mielestäni on aika mukavaa, kun tyttöjen kanssa juttuja ja keskusteluja, en tiedä miksi mutta tuntuu että tytöt kunnioittavat ja auttavat itseäni paljonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei mielikuvitus ihmisistä viitsisi kuten kenestäkään sitten, mutta shakaali on kyllä todellinen palkkamurhaaja-ihminen.

        Minun mielestäni on aika mukavaa, kun tyttöjen kanssa juttuja ja keskusteluja, en tiedä miksi mutta tuntuu että tytöt kunnioittavat ja auttavat itseäni paljonkin.

        AAtolf Hilleri oli myöskin mielikuvitus hahmo, eikö totta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AAtolf Hilleri oli myöskin mielikuvitus hahmo, eikö totta?

        Kommentoin itselleni: Olen kyllä miettinyt todella paljonkin noita ihmissuhdeasioita: kun kaikki tytöt yrittäisivät mielellään auttaa ja no niin, monimutkainen tai hyvin yksinkertainen juttu: jos vain antaisin niiden tyttöjen auttaa kun haluavat niin tehdä.

        Tekee asioista monimutkallisia :S


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei mielikuvitus ihmisistä viitsisi kuten kenestäkään sitten, mutta shakaali on kyllä todellinen palkkamurhaaja-ihminen.

        Minun mielestäni on aika mukavaa, kun tyttöjen kanssa juttuja ja keskusteluja, en tiedä miksi mutta tuntuu että tytöt kunnioittavat ja auttavat itseäni paljonkin.

        Mukavaa, jos koet, että saat kannustusta ja rohkaisua keskusteluista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        AAtolf Hilleri oli myöskin mielikuvitus hahmo, eikö totta?

        Miten niin? Kuinka tämä keskustelu hyppäsi Hitleriin?

        Ei kiitos, liian hapokasta!


    • Rakastumisvaaraa en usko (puoli tai toisinkaan) olevan, mutta jos oikeasti näkisin jossain yllättäen palstalaisen, jonka tiedän ulkonäöltä (vaikka profiilista, aijaa-kuvista tms.), niin kyllähän mä moikkaisin, varmaan ihan automaattisestikin, mitään ajattelematta. Jos toinen katsoisi monttu auki, niin joko siinä tilanteessa tai sitten vaikka palstalla vinkkaisin, että yksinkertainen.blondi siinä vaan oli, nou hätä :)

      • Anonyymi

        Eikös sauli nännistökin ole vain aku ankka?


        Mutta oikeasti niin.... varmastikin luulee joku että saan juttelukavereita, tietysti rahastan kaikki pankkiirit alta pois heti, mutta näin :D


    • Anonyymi

      Todistakaa ensin että tällä paskapalstalla olisi joskus käynyt nainen, naista esittäviä homoja ja kaappihomoja varmasti on tuhansittain ellei miljoonittain.

      • Anonyymi

        On täällä jokunen naimisissa oleva raiskari pappakin. Jotka urakoiden vainoavat uusia uhreja.


    • Anonyymi

      Aloitus oli hauska ja humoristinen. Rakastua johonkin täällä kirjoittelevaan, tässä tapauksessa mieheen koska olen nainen?
      Ei kuule, NIIN epätoivoinen en sentään ole! :D :D

    • Juoksisin kirkuen karkuun!!

    • Juoksisin kirkuen karkuun!!

    • Jos tapaisin jonkun miehen , joka jupisee itsekseen, että olen ruma ja köyhä ätmi, enkä siksi saa koskaan pillua, hiipisin hyvin hiljaa takavasemmalle.....

    • Anonyymi

      Mä oon tavannut palstalta kolme henkilöä livenä. Ihan normaaleja tyyppejä ovat olleet 😊

      • Anonyymi

        Ällös karkoita ja peloita Abrista mukavaa juttelijaa pois.

        Kerron erään jutun, kun oli mielenkiintona käydä Texasissa matkalla, silloin olin yhteyksissä joihinkin siellä, Tony ja Tiffany, ennen Jumalan syntymää, naamakirjassa joskus jota en käytä enää, niin vanhaa kaikki instagramitkin jo: noniin siiskin Tony vastasi vaikka piti puhua Tiffanyn kanssa, ei haitannut yhtään, kun normaaleja keskusteluja ja juttuja, ei mitään seksi-juttuja tai sellaisia.

        Nevadan autiomaa olisi myös mielenkiintoinen reissu-matka, Las Vegas ja pokeri myöskin matkan varrella.


      • Anonyymi

        1 juttu nainen: taaskin näin sellaisen joka aika vihamielisesti kerran huitoi käsillä mennessään ja puhui kovaan ääneen itselleen kiroillen, jätin huomiotta tuon henkilön.... nyt se sama nainen oli samoilla vaatteilla istumassa kaupungin penkillä polttelemassa cigarettoa, tämä ei ilmeisesti käy aivan täysillä sylintereillä, on pulleahko ja pehmoinen kai, niin mietin että pitäisikö joskus jos sitä näen niin jäädä juttelemaan hetkeksi, koska on erikoinen ihminen :)

        Pulleahko ja erikoinen henkilö :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      364
      8336
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2334
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1702
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1569
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      81
      1314
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1302
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      352
      1148
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1015
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1002
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      112
      941
    Aihe