Olen sitten kai ruma ja tylsä ja varaton ätmi

Anonyymi

Niin juuri kun ei saa naista. Baaris vähä pääai juttelemaan,muuten naisia ei kiinnosta.

63

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinäpä sen sanoit.

      • Anonyymi

        Lyöt lyötyä. Pala kaskesi mukana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lyöt lyötyä. Pala kaskesi mukana.

        Minä vain totesin mitä aloittaja sanoi. Ihmisen sanat pitää ottaa todesta. Mikä minä olen niitä kiistämään.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Minä vain totesin mitä aloittaja sanoi. Ihmisen sanat pitää ottaa todesta. Mikä minä olen niitä kiistämään.

        Jos on tylsä kuin teroittamaton lyijykynä tai kuivamustekynä josta on muste loppu säiliöstään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos on tylsä kuin teroittamaton lyijykynä tai kuivamustekynä josta on muste loppu säiliöstään.

        Tylsän voi teroittaa, tyhjän voi täyttää.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Tylsän voi teroittaa, tyhjän voi täyttää.

        Näinhän se on mutta loppuun kulunutta lyijykynääkään on huono enää yrittääkään teroitella.

        Oikeasti itselläni: paljon on erilaisia tehtäviä tehtävänä, mutta pitää rentoutua taas ja suunnitella kuin kauppalistaakin tehdessäni että mitä teen, keitänkö teen vai... juuri sellaisia juttuja.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Tylsän voi teroittaa, tyhjän voi täyttää.

        Olen Anonyymi, joka vastasi sinulle 10.35. Muut ovat joiltakin muilta.

        Tiedät oikein hyvin, että jos haluaa olla erityisen ilkeä, käyttää toisen sanoja. Olen havainnut tämän taipumuksesi usein. Muuten en oli sanonut mitään, vaan lukenut sen lipsaukseksi.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Tylsän voi teroittaa, tyhjän voi täyttää.

        Meni ensin väärälle riville.

        Olen Anonyymi, joka vastasi sinulle 10.35. Muut ovat joiltakin muilta.

        Tiedät oikein hyvin, että jos haluaa olla erityisen ilkeä, käyttää toisen sanoja. Olen havainnut tämän taipumuksesi usein. Muuten en olisi sanonut mitään, vaan lukenut sen lipsaukseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meni ensin väärälle riville.

        Olen Anonyymi, joka vastasi sinulle 10.35. Muut ovat joiltakin muilta.

        Tiedät oikein hyvin, että jos haluaa olla erityisen ilkeä, käyttää toisen sanoja. Olen havainnut tämän taipumuksesi usein. Muuten en olisi sanonut mitään, vaan lukenut sen lipsaukseksi.

        Totta sekin on, että käyttämällä toisen sanoja voi myös ilkeillä. Toisaalta samalle tasolle asettuminen tapahtuu myös käyttämällä samoja sanoja.
        Mitä tulee aloitukseen, jos ihminen vetää johtopäätöksen, että kai hän sitten on ruma ja tylsä ja mitä muuta tahansa, siihen on paha mennä sanomaan vaikka, että et tietenkään ole, koska se on valehtelua. Rumuus ei kirjoitetussa tekstissä näy, ja tylsyyskään ei anonyymikirjoittelussa näy, koska ei ole kuin kommentti kerrallaan käytettävissä ja yhden kommentin tai aloituksen perusteella on paha mennä sanomaan, että niin oletkin.

        Toinen asia on se, että mitä aloittaja hakee aloituksellaan? Hakeeko hän sääliä, hakeeko hän juuri sitä, että joku vakuuttaa, että ethän toki ole ruma ja tylsä? Vai hakeeko hän sitä, että joku sanoo, että niin olet? Vai kenties haluaako hän jonkun kysyvän, miten hän on tullut siihen johtopäätökseen?
        Lyhyen aloituksen perusteella on aika mahdoton saada mitään otetta aloitukseen. Aloittaja , kuka tahansa aloituksen tekijä voi myös ottaa vastuu ja ilmaista selkeästi mitä haluaa, millaisen vastaanoton haluaa. Jos siis haluaa jonkin reaktion avaukseensa.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Totta sekin on, että käyttämällä toisen sanoja voi myös ilkeillä. Toisaalta samalle tasolle asettuminen tapahtuu myös käyttämällä samoja sanoja.
        Mitä tulee aloitukseen, jos ihminen vetää johtopäätöksen, että kai hän sitten on ruma ja tylsä ja mitä muuta tahansa, siihen on paha mennä sanomaan vaikka, että et tietenkään ole, koska se on valehtelua. Rumuus ei kirjoitetussa tekstissä näy, ja tylsyyskään ei anonyymikirjoittelussa näy, koska ei ole kuin kommentti kerrallaan käytettävissä ja yhden kommentin tai aloituksen perusteella on paha mennä sanomaan, että niin oletkin.

        Toinen asia on se, että mitä aloittaja hakee aloituksellaan? Hakeeko hän sääliä, hakeeko hän juuri sitä, että joku vakuuttaa, että ethän toki ole ruma ja tylsä? Vai hakeeko hän sitä, että joku sanoo, että niin olet? Vai kenties haluaako hän jonkun kysyvän, miten hän on tullut siihen johtopäätökseen?
        Lyhyen aloituksen perusteella on aika mahdoton saada mitään otetta aloitukseen. Aloittaja , kuka tahansa aloituksen tekijä voi myös ottaa vastuu ja ilmaista selkeästi mitä haluaa, millaisen vastaanoton haluaa. Jos siis haluaa jonkin reaktion avaukseensa.

        Muutamat kulkevat pitkin palstoja etsiäkseen, jos vain löytäisivät jotakin, mihin vastata ilkeästi.

        Ei kenenkään ilkeä luonne paljastu varmasti vielä kerrasta tai parista, mutta jos ilkeys toistuu ja toistuu, asia on selvä: luonnetta jäytää pahuus. Sinua jäytää loputon ilkeys, josta et saa tarpeeksesi.

        Säädyllisen ihminen ei työnnä sellaista tekstiä, kuin sinä. Jatkuva ilkeys ei ole satunnaista, vaan luonnevika. En puhu siksi, että luonnevikasi olisi korjattavissa. Se on lähtemätön osa sinua, mutta sinun on tiedettävä, mtä sinusta ajatellaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muutamat kulkevat pitkin palstoja etsiäkseen, jos vain löytäisivät jotakin, mihin vastata ilkeästi.

        Ei kenenkään ilkeä luonne paljastu varmasti vielä kerrasta tai parista, mutta jos ilkeys toistuu ja toistuu, asia on selvä: luonnetta jäytää pahuus. Sinua jäytää loputon ilkeys, josta et saa tarpeeksesi.

        Säädyllisen ihminen ei työnnä sellaista tekstiä, kuin sinä. Jatkuva ilkeys ei ole satunnaista, vaan luonnevika. En puhu siksi, että luonnevikasi olisi korjattavissa. Se on lähtemätön osa sinua, mutta sinun on tiedettävä, mtä sinusta ajatellaan.

        Anonyyminä kirjoittelussa onkin se hyvä puoli, ettei koskaan tiedä kuka anonyymiteetin takana on. Onko hän sama , joka kirjoitti edellisen kommentin vai onko hän joku toinen.

        On hieno asia, että haluat kertoa mitä minusta ajatellaan. Tai siis mitä sinä ajattelet, arvostan rehellisyyttäsi.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Anonyyminä kirjoittelussa onkin se hyvä puoli, ettei koskaan tiedä kuka anonyymiteetin takana on. Onko hän sama , joka kirjoitti edellisen kommentin vai onko hän joku toinen.

        On hieno asia, että haluat kertoa mitä minusta ajatellaan. Tai siis mitä sinä ajattelet, arvostan rehellisyyttäsi.

        En odottanutkaan, että ymmärtäisit asiaa,


      • Anonyymi kirjoitti:

        En odottanutkaan, että ymmärtäisit asiaa,

        Mistä päättelet etten ymmärtänyt?


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Tylsän voi teroittaa, tyhjän voi täyttää.

        Mutta kun lyijykynän kerran tiputat, siitä katkeaa terä aina uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meni ensin väärälle riville.

        Olen Anonyymi, joka vastasi sinulle 10.35. Muut ovat joiltakin muilta.

        Tiedät oikein hyvin, että jos haluaa olla erityisen ilkeä, käyttää toisen sanoja. Olen havainnut tämän taipumuksesi usein. Muuten en olisi sanonut mitään, vaan lukenut sen lipsaukseksi.

        Minä olen älytön ja mielenvikainen lääkäri kuten koko ammattikuntammekin on..


      • Anonyymi
        Zombi kirjoitti:

        Mutta kun lyijykynän kerran tiputat, siitä katkeaa terä aina uudelleen.

        Niin tekeavat sisältä ne grafiitit joten aina katkeaa sitten uudelleen, mutta BIC-kuivamustekynät ovat aika hyviä, koska niissä on läpinäkyvä mustesäiliö, eli näkee paljonko on mustetta jäljellä, joissain kynissä on mustan värinen se säiliö näyttää olevan aina täynnä eli huijausta :)


      • Zombi kirjoitti:

        Mutta kun lyijykynän kerran tiputat, siitä katkeaa terä aina uudelleen.

        Näinkin saattaa käydä. Lyijykynä se on kuitenkin edelleen.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Mistä päättelet etten ymmärtänyt?

        "Mistä päättelet etten ymmärtänyt?" Pidän vastauksen itselläni, en keljuillakseni, vaan pysyäkseni aiheessa.

        Ei ole helppo puuttua toisen haavoittaviin sanoihin toisesta. Täytyy miettiä monta asiaa, ennen kuin niin tekee.

        1) On varmistuttava, ettei toinen ole lipsauttanut ilkeyttään sattumoisin, vaan että se on hänellä tapana.

        2) On arvioitava, tuottaako puuttuessaan pahansanojalle kohtuutonta rääkkiä.

        3) On arvioitava, kuinka voimakkaasti voi sanoa.

        4) On arvioitava, saattaako sanominen tuottaa ilkeyden julkista vähenemistä. Lausumatonta ilkeyttä se tuskin vähentääkään.

        5) Hyötyykö ilkeyden kohde henkisestä tuesta.

        6) Kaikkeen ei voi puuttua. Onko asia kohtuullisen kokoinen.

        7) Tuleeko riittävästi esille, että kyse on heikomman puolustamisesta. Että ei ole vain löysästä huulenheitosta, vaan luovuttamattomasta periaattesta: lyödyn lyöminen on kerrassaan hylättävää.

        Koska monta asiaa joutuu arvioimaan, voi perustaa vain todennäköisyyksiin, paisi siinä asiassa, että lyötyä ei saa lyödä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Mistä päättelet etten ymmärtänyt?" Pidän vastauksen itselläni, en keljuillakseni, vaan pysyäkseni aiheessa.

        Ei ole helppo puuttua toisen haavoittaviin sanoihin toisesta. Täytyy miettiä monta asiaa, ennen kuin niin tekee.

        1) On varmistuttava, ettei toinen ole lipsauttanut ilkeyttään sattumoisin, vaan että se on hänellä tapana.

        2) On arvioitava, tuottaako puuttuessaan pahansanojalle kohtuutonta rääkkiä.

        3) On arvioitava, kuinka voimakkaasti voi sanoa.

        4) On arvioitava, saattaako sanominen tuottaa ilkeyden julkista vähenemistä. Lausumatonta ilkeyttä se tuskin vähentääkään.

        5) Hyötyykö ilkeyden kohde henkisestä tuesta.

        6) Kaikkeen ei voi puuttua. Onko asia kohtuullisen kokoinen.

        7) Tuleeko riittävästi esille, että kyse on heikomman puolustamisesta. Että ei ole vain löysästä huulenheitosta, vaan luovuttamattomasta periaattesta: lyödyn lyöminen on kerrassaan hylättävää.

        Koska monta asiaa joutuu arvioimaan, voi perustaa vain todennäköisyyksiin, paisi siinä asiassa, että lyötyä ei saa lyödä.

        Arvoistahan on kysymys.


    • Anonyymi

      Niin, mikä on "baaris"? Onko se lähiön kulttuurin kehto, monen elämän ehto, jossa turvenuijat ja eronneet muijat kaljaansa maistelee?

      • Anonyymi

        Makaa kai paarissa kuin Arnold Ambulanssissa ja paarissa makoilee.


    • Anonyymi

      Itsestään voi tuunata hyvännäköisen ostamalla uusia vaatteita ja treenaamalla ja muuttamalla ulkonäköään. Naisilta voi kysyä millain voi parantaa ulkonäköään että kelpaisi rumille naisille.

      • Anonyymi

        Juu täytyypä tehdä noin ja alkaa taas laihduttaa helvetisti et kelpaa rumalle myös.


    • Anonyymi

      En tiedä kuinka komea pitäisi nykyään olla että kelpaisi. Yritän liikkua, käyn parturissa, pesen ja silitän vaatteeni ja joskus jopa ostan uusia. Mitään kovin erikoista tyyliä en kylläkään halua koska tykkään kaikesta tavallisesta. Ei se tunnu riittävän mihinkään. Jos vähän laihduttaisi ja saisi kasvoista kapeammat niin se voisi ehkä auttaa mutta onko siitäkään mitään takeita, tuskin. Mahdottomat ovat naisten kriteerit.

      • Anonyymi

        On ne. Minäki ostan vaatteita ja panostan itseeni. Jopa alkanut käymään salilla,mutta ei naisia kiinnosta.


    • Anonyymi

      Ei se rumuus, tylsyys ja varattomuus, mutta tyhmyys.

      xL

      • Anonyymi

        Naulan kantaan! Tyhmää ei jaksa pirukaan kiljumatta.


      • Anonyymi

        Sori en ole tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori en ole tyhmä.

        Kaikesta sun tänne kirjoittamastasi voidaan päätellä, että olet todella tyhmä. Sori.

        xL


    • Anonyymi

      Jos täälä haukutaan rumaksi, niin voi tulla asian sanomaan naamatusten?

      • Anonyymi

        En todellakaan ole ruma.Ja mitä sitte vaikka olisinkin. Ihan sama!


      • Anonyymi

        Taikaviitta sen saattaa kertoa sinulle hieman ennen kuolemaasi... tutti-tutteli-tytteli.. Tytteli onkin hauska sana naisiin liittyen jos on hauska tytteli kuin tutteli tai tutti.


    • Anonyymi

      Pelkkä tyhmyys voi aiheuttaa yksinäisyyttä.

      • Anonyymi

        Nyt tulikin kyllä hyvä idea vaikeuttaa ralli ja formula-autojen kilpailuja, kaikkien pitää syödä paljon bentsodiapameja ja vähintään kaksi litraa viskiä ennen auton rattiin menemistä... jännittävämpiä kilpailuja kun onnettomuudet lisääntyisivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tulikin kyllä hyvä idea vaikeuttaa ralli ja formula-autojen kilpailuja, kaikkien pitää syödä paljon bentsodiapameja ja vähintään kaksi litraa viskiä ennen auton rattiin menemistä... jännittävämpiä kilpailuja kun onnettomuudet lisääntyisivät.

        Kirjoita ideastasi FIA:lle.🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoita ideastasi FIA:lle.🤣🤣

        Aamiaisidea oikein sitten: tutteli 2 ja tytteli x4 banaani sekä Nallekarhu-Nelivilja -aamupuurona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoita ideastasi FIA:lle.🤣🤣

        Niin FIAA:lle laittaa ehdotuksena kun pitkältihän ne mainosrahoilla ajelevat formulatkin, Bernie Ecclestonelle suoraan viesti uudesta hyvästä rahakkaasta mainosehdotuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin FIAA:lle laittaa ehdotuksena kun pitkältihän ne mainosrahoilla ajelevat formulatkin, Bernie Ecclestonelle suoraan viesti uudesta hyvästä rahakkaasta mainosehdotuksesta.

        Joo tuollaiset pään alueen vammat jos vuotavat verta ovat aina hengenvaarallisia, isän kanssa kerran juttelimme että miksi nyrkkeilijöillä on niin korkeat palkat aina: eliniän odotus on niin huono päävammojen takia, pitää tienata paljon rahoja lyhyessä ajassa.

        Ja niin joku tytteli sanoikin itselleni että: yritä liikkua vähän varovaisemmin jotta et taas loukkaannu pahasti, eli yritä liikkua varovaisemmin, toivotaan että ei satu mitään loukkaantumisia taas.

        Paranen kyllä, mutta niin, tuttelit eli tyttelit parantavat... minäpä muuten kokeilen tehdä italianpataa, joka oli hirveän näköistä jääkiekkoilijoiden ottelussa, on xtra-italianpata -juttua, voin kokeilla tuollaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tuollaiset pään alueen vammat jos vuotavat verta ovat aina hengenvaarallisia, isän kanssa kerran juttelimme että miksi nyrkkeilijöillä on niin korkeat palkat aina: eliniän odotus on niin huono päävammojen takia, pitää tienata paljon rahoja lyhyessä ajassa.

        Ja niin joku tytteli sanoikin itselleni että: yritä liikkua vähän varovaisemmin jotta et taas loukkaannu pahasti, eli yritä liikkua varovaisemmin, toivotaan että ei satu mitään loukkaantumisia taas.

        Paranen kyllä, mutta niin, tuttelit eli tyttelit parantavat... minäpä muuten kokeilen tehdä italianpataa, joka oli hirveän näköistä jääkiekkoilijoiden ottelussa, on xtra-italianpata -juttua, voin kokeilla tuollaista.

        Tuollaisestakin pohdinnasta sitten kuin nyrkkeilijöiden palkat erittäin raskaassa sarjassakin: eliniän odotus on noin 2 päivää, silloin pitää sinä aikana tienata jo miljardeja, jos elinajan odotelma on niin lyhyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tulikin kyllä hyvä idea vaikeuttaa ralli ja formula-autojen kilpailuja, kaikkien pitää syödä paljon bentsodiapameja ja vähintään kaksi litraa viskiä ennen auton rattiin menemistä... jännittävämpiä kilpailuja kun onnettomuudet lisääntyisivät.

        Räikkönen pärjäis varmasti hyvin noin huonollakin autolla kun taitaa suomalaisena viinan juonni. Me suomalaiset kun ollaan varmaan maailman parhaita ainakin juopottelussa.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Mies on ruma jos ei kukaan nainen kiinnostu ja mies on sinkku ollut aina niin mies on ruma naisten mielestä , ei välttämättä omasta mielestä ole ruma mutta naiset päättää sen onko mies ruma koska eivät halua miestä.

      • Anonyymi

        Minä en ole ruma. Ja olen seurustellut. Että oleppa hiljaa.


      • Anonyymi

        Ihmettelen suuresti kun baareissa näkee monia mua paljon rumempia miehiä pussailemassa kauniiden naisten kanssa. Siis niin rumia miehiä kuin apina ja itse en saa naista vaikka olen suorastaan komistus niiden rinnalla vaikka en mikään mallipoika ole minäkään.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen suuresti kun baareissa näkee monia mua paljon rumempia miehiä pussailemassa kauniiden naisten kanssa. Siis niin rumia miehiä kuin apina ja itse en saa naista vaikka olen suorastaan komistus niiden rinnalla vaikka en mikään mallipoika ole minäkään.

        KilttiMies89

        Sanos muuta, ihan samaa mieltä, mäki ihmettelen vaikka en ole ruma, ihan tavallinen joka varmasti saisi nätin naisen, mutta usko kohta alkaa olemaan mennyt, rumaa en halua.


    • Anonyymi

      Entisaikaan naisilla ei ollut ulkonäkö kriteerejä. Somen takia naisilla on nyt sellaiset kriteerit että pitävät sinuakin rumana ja sen takia et saa seurustella rumien naisten kanssa.

      • Anonyymi

        Hahah mulla on ollut 2 hyvän näköstä naista. Toinen ätmi voi pitää suunsa kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahah mulla on ollut 2 hyvän näköstä naista. Toinen ätmi voi pitää suunsa kiinni.

        Ainut vaan et on vähän kaljamahaa ja ohenevat hiukset, mut en oo kyl ruma ja välil käyn ihan ostamas uusia paitoja. Mut ei vaa ymmärrä naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahah mulla on ollut 2 hyvän näköstä naista. Toinen ätmi voi pitää suunsa kiinni.

        Mutta niin aika noniin hassua kun jollain mwurstilla oli hymyilevä naama kuvassa: siitäpä hymyilevät hedelmät mitä pitäiäsi ostella eli banaaneja :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainut vaan et on vähän kaljamahaa ja ohenevat hiukset, mut en oo kyl ruma ja välil käyn ihan ostamas uusia paitoja. Mut ei vaa ymmärrä naisia.

        Mulla on kaljamahaa ja hiukset lähteny päästä mut en oo perkele ruma!

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Taidanpa mennä salille treenaan, et joskus laihtuisin. Että saan lihavan naisen.

    • Anonyymi

      En tiedä ei sanat riitä kertomaan miten naista saa nykyään. Ei vain sanat riitä.

    • Anonyymi

      Äsken sain matchin, kivasti kommentoin ja poisti mut suoraan, naiset todella törkeitä ja tympeitä.

    • Anonyymi

      Itse haluaisin että maailmassa olis edes yksi kaunis nuori nainen joka sanoisi mulle että en ole ruma ja tylsä ja niin että se nainen jopa tarkoittaisi sitä.

      KilttiMies89

    • Anonyymi

      Pitääkö laihduttaa 10 kiloa ja alkaa pumppaamaan rautaa ja syömään kasvuhormoneja että saan ruman ja läskin naisen, häh?!!!???

      KilttiMies89

      • Anonyymi

        En tiedä. Ilmeisesti joo, kun ei niille kelpaa, tuskin kelpaa edes semmonen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Ilmeisesti joo, kun ei niille kelpaa, tuskin kelpaa edes semmonen.

        Tuntuu varmasti aika ihhottavallekin jos kukaan tyttö ei sano mitään kuin viinamies baarissa sitten...


    • Anonyymi

      Kyllä mä ainaski tuun saamaan tässä naisen, jos vähä muutun, meen opiskelemaan, tai kouluttaudun tai vastaavaa, ei mitää työttömyyttä ja panostaa vähä vaatteisiiin ja sillee, niin varmasti alkaa naisia tulemaan :D.

    • Kun on pisteytetty valintakriteerien eri faktoreita ja painotettu ja laskettu pistemäärät yhteen, on havaittu, että puolisoitten pistemäärät eroavat toisistaan hyvin vähän (!).

      Sosiologisittain tämä tarkoittaa, että jokainen hakee puolisoa/seksikumppania niin korkealta kuin mahdollista, madaltaa sitten uutta yrittäessään pyrkimystasoaan ja päätyy lopulta omaa vastaavalle tasolleen.

      Jos ollaan jo niin matalalla, että jokainen mahdollinen kumppani iljettää, jäädään ilman pariseksiä kokonaan. Koska nainen on geneettisesti hiukan krantumpi kuin mies, hän on kysytympi. Siitä edelleen johtuu, että täysin seksiä saamattomia naisia on hiukan vähemmän kuin miehiä.

      Asia voidaan ilmaista myös todennäköisyysmatematiikan kielellä. Koska heteroyhdyntään tarvitaan aina mies ja nainen, kummankin sukupuolet keskimääräinen sekä yhdyntäfrekvenssi, että keskimääräinen seksuaalipartnerien määrä on sama, mutta naisten jakauma on tasaisempi, eli keskipoikkeama pienempi, miesten jakauma taas on jyrkempi ja keskipoikkeama suurempi kuin naisilla.

      On vaikeaa ymmärtää, että keskimäärät ovat samat, mutta keskipoikkeamat silti eriävät, ja että lopputuleman ero johtuu juuri keskipoikkeman erosta.

      Suomeksi tämä tarkoittaa sitä, että sekä naisissa että miehissä on kysyttyjä, mutta miehissä erityisen kysyttyjä ja erityisen vähän kysyttyjä. Vastaa siis tarkoin biologista teoriaa. Prosessi on geenien määräämä ja tiedoton, mutta palsta on kyllä turvoksissa asiatonta toisen sukupuolen haukkumista ja psykologisoimista ja katkeruutta.

      • miehet kaikki ei etsi kumppania, vaan myös pelkkiä yhden juttuja.
        myös se oma nainenkaan ei aina riitä, mikä on erittäin ikävää ,varsinkin kun on perhe.


    • Anonyymi

      Ruman kannattaa tyytyä omaan käteen tai maksulliseen naiseen.

      • Anonyymi

        Minä en ole ruma, sain eilen kauniin naisen joka kertoi että minä näytän hyvältä :D.


    • Yhdistetään voimamme, elä kuihdu vaan ELÄ.

    • Anonyymi

      Ätmit voi tyytyä sit rumaan. Sain tinderistä todella kauniin naisen. Hän kertoi että näytän kiltiltä js kivalta, siis en ole ruma. Ai että hän on kaunis ja seksikäs ja juttu kulkee:).

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      316
      7118
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2174
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1601
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1419
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1133
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1127
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      1009
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      853
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      49
      837
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe