SUOMEN NUORISO HALOO !

https://yle.fi/uutiset/3-10980813

Nyt nuo Suomen silmää tekevät ovat huolissaan ehkäisystänne , ensinnä niille tuli yllätyksenä että kansa vanhenee, sitten he mölysivät että syntyvyys Suomessa näyttää painuvan nollaan, nyt sitten pitäisi ehkäistä? Minä voin kertoa teille jotta kuskaan en ole kumejen kanssa värkkääntynyt, silti minulla on nimissäni vain nuo kolme kakaraa jotka edesmenneen vaimoni kanssa maailmaan nautiskelimme !
Tuo poliittisten pellejen sanomien sekoilu viittaa vakavaan jakomielitautiin !
Ja sitten elkää helevetissä lähtekö noiden ilmasto hihhulien kelkkaan, niiden jutut ovat täyttä tuubaa! Maapallolla on tullut ja mennyt jääkausia sekä lämpökausia, vaikka ainuttakaan Mersua ei ole edes valmistettu!
Suomi joka eniten meuhkaa tuosta kasvihuone ilmiöstä, päästää maapallon saasteista vajaan promillen, eli vaika me jokainen Suomalainen hyppäisimme ensiyönä kaulakiikkuun, sillä ei olisi minkäänlaista vaikutusta maapallon saasteisiin!
Tuolla huudolla ilmanpilluusta pedataan vain ja ainoastaan verojen korotuksia meille autoilijoille sekä muille polttoaineiden kuluttajilla .

Late Lapista.

29

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Njoo, vaihteeksi olen tuo nimimerkin kanssa ainakin osittain samaa mieltä. Taitaa kuitenkin vallita suhteellisen suuri yksimielisyys niiden joukossa, jotka ilmastosta aidosti tietävät, että tämä nykylämpeneminen johtuu ihmisen toiminnasta. Siinä olen samaa mieltä, että suomalaisten vaikutus suuntaan tai toiseen on aika lähellä nollaa.

Lopuksi vielä tuosta mersuhommasta, eiköhän luonnonvalinta hoida mersun katoamisen liikenteestä kunhan annetaan riittävästi aikaa; niinhän se luonnossa menee.

• Mikähän Mersun hävittä? Mersulta on jo tulossa päästötön diesel kone !

Late Lapista.

• Anonyymi

Niin ”Late...”, ja ne ”lapsukaisiin” viittaavat kommentit, kuten ylimielisesti kirjoitit jossain muussa ketjussa. Oikeastaan, jos ne nyt on ”lapsukaisia”, jotka kirjoittivat, ne kommentit eivät oikeastaan olleet yhtään pöllömpiä. Kun meistä nyt ei kukaan tiedä kuka ja minkä ikäinen nainen/mies/hybridi tms. tuon sinun nimimerkkisi taakse kätkeytyy, en oikein osaa napauttaa vastapalloon. Hankala. Mutta hei, kuitenkin mukavasti rakennettu mersuavatar. Toisaalta, sen verran uskon, että tuossa mersuhommassa on osa totta. Olet Niemelän ikkunan takana vuosien aikana käynyt rasvaisen nenänjäljen jättämässä; nyt pitää vaihtaa ikkunaa. Sorry.

• 320 CLK,ta ei ostettu Niemelän autosta vaan Haaparannasta vanhojen autokauppiaiden Herajärvien liikkeestä, siellä on pirun mukava henkilökunta ja se vaikuttaa paljon autokaupoissa! EIKÖ?
        Enkä ole mikään perkeleen hybridi, olen yli 40 vuottq rehellistä työtä tehnyt rehellinen Suomalainen JÄTKÄ!

PS, Eikä minulla ole mitään kiksejä tulla tänne valehelemaan tuntemattomia ihmisiä, emännän autokauppa on täyttä totta, vaikka se pikainen olikin, mutta Mersu on kuin uusi siinä on emännälle autoa loppu iäksi, eikä jäänyt centtiäkään velkaa, rahat lyötiin pojille nyrkkiin, eikä edes itketty!

Late Lapista.

• Anonyymi
        Late_Lapista1 kirjoitti:

320 CLK,ta ei ostettu Niemelän autosta vaan Haaparannasta vanhojen autokauppiaiden Herajärvien liikkeestä, siellä on pirun mukava henkilökunta ja se vaikuttaa paljon autokaupoissa! EIKÖ?
        Enkä ole mikään perkeleen hybridi, olen yli 40 vuottq rehellistä työtä tehnyt rehellinen Suomalainen JÄTKÄ!

PS, Eikä minulla ole mitään kiksejä tulla tänne valehelemaan tuntemattomia ihmisiä, emännän autokauppa on täyttä totta, vaikka se pikainen olikin, mutta Mersu on kuin uusi siinä on emännälle autoa loppu iäksi, eikä jäänyt centtiäkään velkaa, rahat lyötiin pojille nyrkkiin, eikä edes itketty!

Late Lapista.

Onneksi olkoon uudesta mersunraadosta. Hyvähän set on että peltisepilläkin riittää duunia.

• Anonyymi kirjoitti:

Onneksi olkoon uudesta mersunraadosta. Hyvähän set on että peltisepilläkin riittää duunia.

Teitä Mersu kadehtijoita riittää! mutta on noita kohteitakin Torniossa tyytyväisiä Mersumiehiä on enemmän kuin keskimäärin Suomessa, monessa talossa kaksikin meillä jo 3 kappaletta, eikä ole peltiseppiäsi tarvittu !

Late Lapista.

• Anonyymi
        Late_Lapista1 kirjoitti:

Teitä Mersu kadehtijoita riittää! mutta on noita kohteitakin Torniossa tyytyväisiä Mersumiehiä on enemmän kuin keskimäärin Suomessa, monessa talossa kaksikin meillä jo 3 kappaletta, eikä ole peltiseppiäsi tarvittu !

Late Lapista.

Ruotsalainen Greta Thunberg esiintyi tänään YK:n ilmastohuippukokouksessa. Sääliksi käy tätä lasta, joka on aikuisten ihmisten toimesta lietsottu tällaisen ilmastopelon valtaan. Aikuiset, ns. sivistyneet ihmiset vieläpä taputtavat tytön ympärillä hänen oireillessaan. Kyllä tekee pahaa.

Lapsia ei saa valjastaa ilmastopolitikoinnin ja -bisneksen työrukkasiksi. Ilmastoahdistus on totta, ja se näkyy myös Gretan esiintymisessä. Nyt pientä rajaa tähän ilmastokiihkoiluun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruotsalainen Greta Thunberg esiintyi tänään YK:n ilmastohuippukokouksessa. Sääliksi käy tätä lasta, joka on aikuisten ihmisten toimesta lietsottu tällaisen ilmastopelon valtaan. Aikuiset, ns. sivistyneet ihmiset vieläpä taputtavat tytön ympärillä hänen oireillessaan. Kyllä tekee pahaa.

Lapsia ei saa valjastaa ilmastopolitikoinnin ja -bisneksen työrukkasiksi. Ilmastoahdistus on totta, ja se näkyy myös Gretan esiintymisessä. Nyt pientä rajaa tähän ilmastokiihkoiluun.

Sanoo näillä nokivasaroilla ajavat rönttäkuskit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mie näin, Late osti uuen niittisarjan, oli Tokmannissa tarjouksessa, 11.99e. sai niitipihet ja ison paketin pop niittejä, kyllä niilä taas rönttän lokasuojat jonkinaikaa pysyy.

• Late_Lapista1 kirjoitti:

Late Lapista.

Äläpä taas höpötä! Ne molemmat sinun mersusi olen nähnyt ja ihan selvästi paikkailtuja ovat molemmat. Vaikka sinä itse et olisi niitä peltisepällä käyttänyt, niin joku muu on sen sitten tehnyt ennen sinua.

• Kairakettu kirjoitti:

Äläpä taas höpötä! Ne molemmat sinun mersusi olen nähnyt ja ihan selvästi paikkailtuja ovat molemmat. Vaikka sinä itse et olisi niitä peltisepällä käyttänyt, niin joku muu on sen sitten tehnyt ennen sinua.

124 Mersuun olen itse laittanut toisen takalikasuojan kaaren uusiksi, 220 CDI, tä ei ole paikattu mistään kohti, maalia on kyllä joku korjannut ja heikosti on jäänyt minullekin korjattavaa!
        320 CLK Mersu on kuin uusi auto maalissa ei minkäänlaista virhettä! on oikein diplomaatti pirsi jolle kadehtelijoita riittää!
        Olet sitten sinäkin liittynyt tuohon Torniolaisten Mersu kadehtedijoiden kerhoon, onneksi olkoon! teille nauraa jo Kulmunin sontalaatikotkin!

Late Lapista.

• Anonyymi kirjoitti:

Kommentoi Mersu miehille kateellinen mopottelija !

Late Lapista.

124 Mersuun olen itse laittanut toisen takalikasuojan kaaren uusiksi, 220 CDI, tä ei ole paikattu mistään kohti, maalia on kyllä joku korjannut ja heikosti on jäänyt minullekin korjattavaa!
        320 CLK Mersu on kuin uusi auto maalissa ei minkäänlaista virhettä! on oikein diplomaatti pirsi jolle kadehtelijoita riittää!
        Olet sitten sinäkin liittynyt tuohon Torniolaisten Mersu kadehtedijoiden kerhoon, onneksi olkoon! teille nauraa jo Kulmunin sontalaatikotkin!

Late Lapista.

Juurihan tuolla ylempänä kerroit, että ei ole peltiseppää tarvittu ja nyt jo tunnustat toimineesi itse peltiseppänä.
        220 CDI on kyllä huomattavan paikkaillun näköinen pyöränkaariltaan. En tiedä mitä sen muhkuraisen maalin alla piilee, mutta mikään ammattimies sitä ei kyllä ole tehnyt. Liekö kunnolla hiomatonta pakkelia, vai olisko lasikuitua?
        Mitäs helvettiä minä tuollaisia kadehtisin? Minulla on ollut mersuja enemmän kuin sinulla on niitä nyt eukkosi kanssa yhteensä. Kiinnostus mersuihin meni, kun ne alkupään ns. väyrysmallit olivat niin moniongelmaisia tekniikaltaan ja niitä ongelmia riitti suuttimien kanssa vielä parisen vuotta sitten (joka sitten selvisi, että vika ei ollutkaan suuttimissa, vaan putkissa, joiden pinnoite sisäpuolella särkyi ja tukki suuttimia) ja ruostetäpliä alkoi ilmestymään koreihin jo varsin pian.
        Myös koneita leikkoi kiinni kovilla pakkasilla, Kuusamossa on korjaamo, jossa olen nähnyt monet mersut moottorien vaihdossa. Myös täällä lännenpänä eräinä kylminä pakkaspäivinä eniten olen nähnyt mersuja tienposkeen hyytyneinä, yksi niistäkin ambulanssi, jota laitettiin hinausauton kyytiin.
        124 -mallin farkun voisin vaikka ostaakin, jos jostain ehjä ja vähän ajettu sattuisi löytymään. Mutta elä sinä vaan sitä mersu-unelmaasi, minulla on muitakin vaihtoehtoja.

• Kairakettu kirjoitti:

Juurihan tuolla ylempänä kerroit, että ei ole peltiseppää tarvittu ja nyt jo tunnustat toimineesi itse peltiseppänä.
        220 CDI on kyllä huomattavan paikkaillun näköinen pyöränkaariltaan. En tiedä mitä sen muhkuraisen maalin alla piilee, mutta mikään ammattimies sitä ei kyllä ole tehnyt. Liekö kunnolla hiomatonta pakkelia, vai olisko lasikuitua?
        Mitäs helvettiä minä tuollaisia kadehtisin? Minulla on ollut mersuja enemmän kuin sinulla on niitä nyt eukkosi kanssa yhteensä. Kiinnostus mersuihin meni, kun ne alkupään ns. väyrysmallit olivat niin moniongelmaisia tekniikaltaan ja niitä ongelmia riitti suuttimien kanssa vielä parisen vuotta sitten (joka sitten selvisi, että vika ei ollutkaan suuttimissa, vaan putkissa, joiden pinnoite sisäpuolella särkyi ja tukki suuttimia) ja ruostetäpliä alkoi ilmestymään koreihin jo varsin pian.
        Myös koneita leikkoi kiinni kovilla pakkasilla, Kuusamossa on korjaamo, jossa olen nähnyt monet mersut moottorien vaihdossa. Myös täällä lännenpänä eräinä kylminä pakkaspäivinä eniten olen nähnyt mersuja tienposkeen hyytyneinä, yksi niistäkin ambulanssi, jota laitettiin hinausauton kyytiin.
        124 -mallin farkun voisin vaikka ostaakin, jos jostain ehjä ja vähän ajettu sattuisi löytymään. Mutta elä sinä vaan sitä mersu-unelmaasi, minulla on muitakin vaihtoehtoja.

Niin ensinnäkin minähän en ole peltiseppä, hitsaaja levyseppänä olen kyllä työskennellyt etelä Ruotsin telakoilla. 220 likasuojat eivät ole muhkuraiset, olisit käynyt aikoinaan Specsaverillä! Toiseksi oletkos sinä jonkinlainen ammattimainen räksyttäjä, joka olet ottanut minut kohteeksesi? No minuapas tuo ei häiritse, jatka samaan malliin !

Late Lapista.

Niin ensinnäkin minähän en ole peltiseppä, hitsaaja levyseppänä olen kyllä työskennellyt etelä Ruotsin telakoilla. 220 likasuojat eivät ole muhkuraiset, olisit käynyt aikoinaan Specsaverillä! Toiseksi oletkos sinä jonkinlainen ammattimainen räksyttäjä, joka olet ottanut minut kohteeksesi? No minuapas tuo ei häiritse, jatka samaan malliin !

Late Lapista.

Kyllä niitä peltisepän töitä olet tehnyt kuitenkin autosi kanssa, vaikka et peltiseppä olisikaan.
        Jos se 220 on edelleen sama auto, jonka olen nähnyt, niin kyllä ne pyöränkaaret on paikkailtu rumasti, ihan sama millä se on tehty, vaikka vain maalilla. Ne eivät ole sileää pintaa. Pitääkö minun ottaa niistä kuva ja toimittaa suurennettuna nähtäville rekisterinumeron kera? Specsaversille joutaisit itse, jos et niitä näe.

Enhän minä mitään räksytä, sinähän se räksy olet. Minä vain huomatessani sinun valheita ja vääriä käsityksiäs yritän oikaista niitä, mutta valitettavasti sinä et näytä mitään ymmärtävän.

• Kairakettu kirjoitti:

Kyllä niitä peltisepän töitä olet tehnyt kuitenkin autosi kanssa, vaikka et peltiseppä olisikaan.
        Jos se 220 on edelleen sama auto, jonka olen nähnyt, niin kyllä ne pyöränkaaret on paikkailtu rumasti, ihan sama millä se on tehty, vaikka vain maalilla. Ne eivät ole sileää pintaa. Pitääkö minun ottaa niistä kuva ja toimittaa suurennettuna nähtäville rekisterinumeron kera? Specsaversille joutaisit itse, jos et niitä näe.

Enhän minä mitään räksytä, sinähän se räksy olet. Minä vain huomatessani sinun valheita ja vääriä käsityksiäs yritän oikaista niitä, mutta valitettavasti sinä et näytä mitään ymmärtävän.

Monetkos yöunet olet menettänyt Mersujeni ja ja niiden likasuojien vuoksi?

Late Lapista.

Monetkos yöunet olet menettänyt Mersujeni ja ja niiden likasuojien vuoksi?

Late Lapista.

Kellonajasta päätellen tämä asia näyttää valvottavan enemmän sinua.

• Anonyymi
        Kairakettu kirjoitti:

Osra Late Lapista halpa on ja ei valita !

• Kairakettu kirjoitti:

Valvomiseeni on omat syynsä! jotka ovat minun yksityis asioita, hoida sinä omat nukkumisesi, minä hoidan omani! Enkä valvo kenenkään auton likasuojien vuoksi!

Late Lapista.

• Anonyymi
        Late_Lapista1 kirjoitti:

Valvomiseeni on omat syynsä! jotka ovat minun yksityis asioita, hoida sinä omat nukkumisesi, minä hoidan omani! Enkä valvo kenenkään auton likasuojien vuoksi!

Late Lapista.

Late ei nuku koskaan kyttääjän rooli !

Late Lapista.

No piruakos sitten kyselet minun nukkumisiani, joka lienee minun yksityisasiani?

• Anonyymi kirjoitti:

Greetta on kippee lapsukainen ! Kuka perkeleen kahjo tuon keksi ottaa ilmasto hihhulien äänitorveksi?

Late Lapista.

• Anonyymi

Osta Volvo

• Anonyymi

Kuka nyt kiinalaista peltotraktori volvoa ostaa.

• Anonyymi

Laten _Lapista1 Keskusta siirtyisi helposti suurimmaksi puolueeksi, jos uskaltaisi ajaa suomen ja suomalaisten etua. Unohtais ne Ruottin ruosteiset volvot !!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4956
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      217
      2671
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1740
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      34
      1735
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1697
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1568
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      151
      1170
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1154
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      972
    Aihe