Mies joutui ostamaan jääkaappiin koodilukon

Anonyymi

Nainen raivoaa että mies on kusipää kun ei halua jakaa suklaalevyä hänen kanssaan.
Naiset, varastaminen on rikos vaikka uhrina olisikin puoliso. Lienee naisella peiliin katsomisen paikka että miksi mies joutui hankkimaan varkaudenestolaitteen...
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/aviomies-osti-koodilukon-jaakaappiin-vaimo-raivoissaan-han-on-k-paa-eika-halua-jakaa-suklaata-kanssani/7554746

Ok, meitä 80-luvun peruskoululaisia opetettiin siihen että omaisuus pitää jakaa, esim. jos oli karkkia, se piti jakaa koko luokalle. No se oli silloin ala-asteella varmaan neuvostoliiton vaikutusta, mutta olettehan naisetkin jo huomanneet ettei sekään oppi päde enää nykymaailmassa, sehän on kovin paheksuttavaa kommunismia.

1

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jotain rakentavampaa kuin raivoaminen tai koodilukko kannattaisi keksiä. Ei kovin hyvä ennuste parisuhteelle tuollainen.

      Itse pidän itsestäänselvyytenä, ettei omia nameja tarvitse jakaa, ainakaan ellei halua. Mutta ei niitä saa mihin tahansa jättää, vaan ne piilotetaan. Itseasiassa ne pitää piilottaa ja syödä salaa, eikä tulla toisen nenän alle mussuttamaan. Tämä on kohteliasta ja vielä terveellistäkin, ainakin sille puolisolle, jolta salataan makeiden mössöttäminen. Namit poissa silmistä, namit poissa mielestä = Namit pois silloin myös vyötäröltä ja omasta kropasta.

      Lapset saivat nameja tädeiltään ja vanhemmiltani. He kyllä antoivat mieluusti maistaa niistä - monet salmiakit nautin. Karkkia oli ylenmäärin. Myöhemmin lapset joutuivat itse kustantamaan naminsa, eivätkä sitä usein ostaneetkaan. Kun ostivat, karkkipussi lojui usein huoneensa lattialla, kaiken sekasotkun keskellä. Koska lapset eivät aina siivonneet huonettaan, minä siivosin, ja otin maksun "veron" karkkipusseista/suklaalevystä. Joskus sain toki muutenkin. Nyt lapset ovat muuttaneet kotoa, ja minä en enää juuri koskaan syö karkkia. Niin se käy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe