Nainen raivoaa että mies on kusipää kun ei halua jakaa suklaalevyä hänen kanssaan.
Naiset, varastaminen on rikos vaikka uhrina olisikin puoliso. Lienee naisella peiliin katsomisen paikka että miksi mies joutui hankkimaan varkaudenestolaitteen...
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/aviomies-osti-koodilukon-jaakaappiin-vaimo-raivoissaan-han-on-k-paa-eika-halua-jakaa-suklaata-kanssani/7554746
Ok, meitä 80-luvun peruskoululaisia opetettiin siihen että omaisuus pitää jakaa, esim. jos oli karkkia, se piti jakaa koko luokalle. No se oli silloin ala-asteella varmaan neuvostoliiton vaikutusta, mutta olettehan naisetkin jo huomanneet ettei sekään oppi päde enää nykymaailmassa, sehän on kovin paheksuttavaa kommunismia.
Mies joutui ostamaan jääkaappiin koodilukon
1
68
Vastaukset
- Anonyymi
Jotain rakentavampaa kuin raivoaminen tai koodilukko kannattaisi keksiä. Ei kovin hyvä ennuste parisuhteelle tuollainen.
Itse pidän itsestäänselvyytenä, ettei omia nameja tarvitse jakaa, ainakaan ellei halua. Mutta ei niitä saa mihin tahansa jättää, vaan ne piilotetaan. Itseasiassa ne pitää piilottaa ja syödä salaa, eikä tulla toisen nenän alle mussuttamaan. Tämä on kohteliasta ja vielä terveellistäkin, ainakin sille puolisolle, jolta salataan makeiden mössöttäminen. Namit poissa silmistä, namit poissa mielestä = Namit pois silloin myös vyötäröltä ja omasta kropasta.
Lapset saivat nameja tädeiltään ja vanhemmiltani. He kyllä antoivat mieluusti maistaa niistä - monet salmiakit nautin. Karkkia oli ylenmäärin. Myöhemmin lapset joutuivat itse kustantamaan naminsa, eivätkä sitä usein ostaneetkaan. Kun ostivat, karkkipussi lojui usein huoneensa lattialla, kaiken sekasotkun keskellä. Koska lapset eivät aina siivonneet huonettaan, minä siivosin, ja otin maksun "veron" karkkipusseista/suklaalevystä. Joskus sain toki muutenkin. Nyt lapset ovat muuttaneet kotoa, ja minä en enää juuri koskaan syö karkkia. Niin se käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892