Mies joutui ostamaan jääkaappiin koodilukon

Anonyymi

Nainen raivoaa että mies on kusipää kun ei halua jakaa suklaalevyä hänen kanssaan.
Naiset, varastaminen on rikos vaikka uhrina olisikin puoliso. Lienee naisella peiliin katsomisen paikka että miksi mies joutui hankkimaan varkaudenestolaitteen...
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/aviomies-osti-koodilukon-jaakaappiin-vaimo-raivoissaan-han-on-k-paa-eika-halua-jakaa-suklaata-kanssani/7554746

Ok, meitä 80-luvun peruskoululaisia opetettiin siihen että omaisuus pitää jakaa, esim. jos oli karkkia, se piti jakaa koko luokalle. No se oli silloin ala-asteella varmaan neuvostoliiton vaikutusta, mutta olettehan naisetkin jo huomanneet ettei sekään oppi päde enää nykymaailmassa, sehän on kovin paheksuttavaa kommunismia.

1

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jotain rakentavampaa kuin raivoaminen tai koodilukko kannattaisi keksiä. Ei kovin hyvä ennuste parisuhteelle tuollainen.

Itse pidän itsestäänselvyytenä, ettei omia nameja tarvitse jakaa, ainakaan ellei halua. Mutta ei niitä saa mihin tahansa jättää, vaan ne piilotetaan. Itseasiassa ne pitää piilottaa ja syödä salaa, eikä tulla toisen nenän alle mussuttamaan. Tämä on kohteliasta ja vielä terveellistäkin, ainakin sille puolisolle, jolta salataan makeiden mössöttäminen. Namit poissa silmistä, namit poissa mielestä = Namit pois silloin myös vyötäröltä ja omasta kropasta.

Lapset saivat nameja tädeiltään ja vanhemmiltani. He kyllä antoivat mieluusti maistaa niistä - monet salmiakit nautin. Karkkia oli ylenmäärin. Myöhemmin lapset joutuivat itse kustantamaan naminsa, eivätkä sitä usein ostaneetkaan. Kun ostivat, karkkipussi lojui usein huoneensa lattialla, kaiken sekasotkun keskellä. Koska lapset eivät aina siivonneet huonettaan, minä siivosin, ja otin maksun "veron" karkkipusseista/suklaalevystä. Joskus sain toki muutenkin. Nyt lapset ovat muuttaneet kotoa, ja minä en enää juuri koskaan syö karkkia. Niin se käy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4188
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      112
      2731
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2232
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      29
      1883
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1843
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1556
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      17
      1400
    8. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      65
      1310
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      132
      1270
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1178
    Aihe