Laihdutuslääke netistä

Anonyymi

Tilasin ja hain juuri postista suomalaisen lääkärin kehittelemän laihdutuslääkkeen, 116 €. Jo tilausta tehdessä luin, että "laihtuminen ei ole taattu, jos ei tilaa isompaa pakkausta". En tilannut isompaa pakkausta. Lääke joko laihduttaa tai ei, ei pakkaus.

Heitin nyt ikäänkuin satkun rulettipöytään. Kannattaa ehkä kerran yrittää, mutta en ole uhkapeluri.

Nyt avasin pakkauksen, se sisältää kolme putkiloa poretabletteja joissa paljon vitamiineja ja joita veteen sekoitettuna juodaan 2 kertaa päivässä. Nyt lukemani selosteen mukaan "paino ei heti laskekaan, sillä ensin poistuvat myrkyt kehostani, mutta tilaamalla lisää (vajaat 200 € / pakkaus) sitten alkaa itse laihtuminen".

Olen sitä mieltä että sadalla eurolla pitää lähteä välittömästi 5-10 kiloa, tai kyse on huijauksesta. Tilasinko satasella pelkkiä vitamiineja?

Ilmoitan tuonnempana, kuinka kävi. Jos en lainkaan laihtunut, en suosittele tämän tohtorin laihdutustabletteja, vaan varoitan näistä.

86

13957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikäköhän mahtoi olla lääkärin nimi?

      • Anonyymi

        No, pakkauksen mukana tulleessa esitteessä leveästi hymyilee "Pekka Korhonen. Laihdutusta edistävän kuurisi asiantuntija."

        Olen äsken nauttinut vasta yhden (ilm. appelsiinille maistuvan) vesilasillisen kuuria, joten katsotaan nyt, miten tämä etenee. Lääkepakkauksen nimi muuten on Vanefist Neo.

        Ostin n. kuukausi sitten apteekista jonkin "rasvan imeytymistä estävän" tablettipakkauksen (XL ->S Medical). Hinta muist. päälle 30 euroa. Ei mitään vaikutusta painooni.

        Näitä olen nyt kokeillut ja kokeilemassa. Mutta turhuuteen ei mielestäni kannata enempää haaskata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, pakkauksen mukana tulleessa esitteessä leveästi hymyilee "Pekka Korhonen. Laihdutusta edistävän kuurisi asiantuntija."

        Olen äsken nauttinut vasta yhden (ilm. appelsiinille maistuvan) vesilasillisen kuuria, joten katsotaan nyt, miten tämä etenee. Lääkepakkauksen nimi muuten on Vanefist Neo.

        Ostin n. kuukausi sitten apteekista jonkin "rasvan imeytymistä estävän" tablettipakkauksen (XL ->S Medical). Hinta muist. päälle 30 euroa. Ei mitään vaikutusta painooni.

        Näitä olen nyt kokeillut ja kokeilemassa. Mutta turhuuteen ei mielestäni kannata enempää haaskata.

        Näyttää ihan puhtaalta huijaustuotteelta eikä sen sisältämillä aineilla laihdu 14 kg kuukaudessa.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Näyttää ihan puhtaalta huijaustuotteelta eikä sen sisältämillä aineilla laihdu 14 kg kuukaudessa.

        Samoja huijaustuotteita kuin kaikenlaiset pussiateriatkin.
        Tunnethan ne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, pakkauksen mukana tulleessa esitteessä leveästi hymyilee "Pekka Korhonen. Laihdutusta edistävän kuurisi asiantuntija."

        Olen äsken nauttinut vasta yhden (ilm. appelsiinille maistuvan) vesilasillisen kuuria, joten katsotaan nyt, miten tämä etenee. Lääkepakkauksen nimi muuten on Vanefist Neo.

        Ostin n. kuukausi sitten apteekista jonkin "rasvan imeytymistä estävän" tablettipakkauksen (XL ->S Medical). Hinta muist. päälle 30 euroa. Ei mitään vaikutusta painooni.

        Näitä olen nyt kokeillut ja kokeilemassa. Mutta turhuuteen ei mielestäni kannata enempää haaskata.

        Yritäpä googlella hakea sitä lääkäriä. Jos hän on oikea lääkäri, hänestä yleensä löytyy joku maininta. Muuten herää epäilys, että esitteessä on netistä haettu kuva ja puhelinluettelosta haettu nimi.


      • Anonyymi

        "Mikäköhän mahtoi olla lääkärin nimi?"

        Etunimi oli muistaakseni Huijari!!!!!!!!


      • Anonyymi

        Acai Berry Laihdutuslääke - http://tonzes.com/acaifi.htm Olen syönyt acai berry kaksi kuukautta, ja täytyy sanoa, että olen enemmän kuin tyytyväinen tuloksiin. Olen pudottanut yli 5 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää. Ihana ravintolisä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Acai Berry Laihdutuslääke - http://tonzes.com/acaifi.htm Olen syönyt acai berry kaksi kuukautta, ja täytyy sanoa, että olen enemmän kuin tyytyväinen tuloksiin. Olen pudottanut yli 5 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää. Ihana ravintolisä!

        Oletko oikeesti laihtunut syömällä tuota em. tuotetta? ?


    • Anonyymi

      mikähän lienee kun ei tieto kelpaa mutta rahaa riittää heitettäväksi metsään??

    • Anonyymi

      Joo kyllähän humpuukia sinäkin sitten ostit,itsekin nuoruudessa kaikenmaailman kuitupillereitä tuli osteltua nyt vanhenpana en osta.
      Laihdutus toimii,kun liikkuu ja lopettaa roskaruoat.Ja laihdutuksen pitää olla hidasta noin max 1kg/vk.Muista kun painoa tippunut tarpeeksi eivoi palata vanhoihin syömä tapoihin.

    • Anonyymi

      Kuinka VOI olla mahdollista että kukaan suomalainen, siis niin valistettua kansaa, uskoo noin räikeään valheeseen kuin taika-annokseen, joka laihduttaa?!!

      Ap tekisi paljon älykkäämmin lahjoittaessaan nuo rahat nälkä näkeville suomalaisille
      Joko aloitus on täysi provo tai sitten kirjoittaja on kovin .....tyhmä.

      • Anonyymi

        Tällä palstalla uskotaan moniin ihmeellisiin ohjeisiin. Punajuuri/porkkanamehukin laskee verenpaineen oikeisiin lukemiin. Monenlaisia ohjeita on laihdutukseen, joita täältä voi huvittuneena lukea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tällä palstalla uskotaan moniin ihmeellisiin ohjeisiin. Punajuuri/porkkanamehukin laskee verenpaineen oikeisiin lukemiin. Monenlaisia ohjeita on laihdutukseen, joita täältä voi huvittuneena lukea.

        Punajuurimehu kyllä laskee verenpainetta koska siinä on nitraattia mutta terveellisempiäkin verenpainetta alentavia lääkkeitä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä palstalla uskotaan moniin ihmeellisiin ohjeisiin. Punajuuri/porkkanamehukin laskee verenpaineen oikeisiin lukemiin. Monenlaisia ohjeita on laihdutukseen, joita täältä voi huvittuneena lukea.

        Hei tiedättekö et elimistön kunto vaikuttaa laihtumiseen.Jotkut lääkkeet lihottavat.Kahvi pois ja sokeri,vehnäjauhot,vaalea riisi,aamuisin ei smooth saa ottaa ensimmäisenä.Katsokaa energia lukuja kJ tai Kcal mitä hampurilaiset ja ranskalaiset ja nugetit pitää sisällään.Teidän pitää mennä akupunktioon.Siellä teille selviää miten saatte painoa pois.Suosittelen koska itse laihtunut käymällä akupuktiossa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei tiedättekö et elimistön kunto vaikuttaa laihtumiseen.Jotkut lääkkeet lihottavat.Kahvi pois ja sokeri,vehnäjauhot,vaalea riisi,aamuisin ei smooth saa ottaa ensimmäisenä.Katsokaa energia lukuja kJ tai Kcal mitä hampurilaiset ja ranskalaiset ja nugetit pitää sisällään.Teidän pitää mennä akupunktioon.Siellä teille selviää miten saatte painoa pois.Suosittelen koska itse laihtunut käymällä akupuktiossa

        Akupunktio lasketaan lumehoidoksi eli sen vaikutuksia ei ole pystytty tieteellisesti toteamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei tiedättekö et elimistön kunto vaikuttaa laihtumiseen.Jotkut lääkkeet lihottavat.Kahvi pois ja sokeri,vehnäjauhot,vaalea riisi,aamuisin ei smooth saa ottaa ensimmäisenä.Katsokaa energia lukuja kJ tai Kcal mitä hampurilaiset ja ranskalaiset ja nugetit pitää sisällään.Teidän pitää mennä akupunktioon.Siellä teille selviää miten saatte painoa pois.Suosittelen koska itse laihtunut käymällä akupuktiossa

        Mä rukoilen buddhaa joka päivä 8 tuntia ja olen laihtunut pelkästään sillä 95kg


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Akupunktio lasketaan lumehoidoksi eli sen vaikutuksia ei ole pystytty tieteellisesti toteamaan.

        En ole laihtunut akupunktiolla enkä rasvaa polttavilla kalliilla kapseleilla, olen liikuntavammainen ja ainoa keino aikaisemminkin kokeiltu ketoositon kuuri. Kolme kuukautta ja 14 kg. Joskus oli syötävä vähän ruisleipää, koska se on mulle paras herkku, eikä se haitannut yhtään. Paino pysyi poissa 5 vuotta, kunnes alkoivat poliojalan korjauskeiikkaukset. Paino on noussut nyt 6 kg kuudessa leikkauksessa. Eli palaan entiseen! Eija Koivisto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä rukoilen buddhaa joka päivä 8 tuntia ja olen laihtunut pelkästään sillä 95kg

        Älä vaan rukoile liikaa,jotten haihdu olemattomiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vaan rukoile liikaa,jotten haihdu olemattomiin.

        :) :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä rukoilen buddhaa joka päivä 8 tuntia ja olen laihtunut pelkästään sillä 95kg

        Onnittelut, rukouksella saattaa olla valtava voima
        Olen itsekin alkanut tutustua buddhalaisuuteen.Hämmästyttäviä kokemuksia. Mietintäni kuitenkin vasta alussa, mutta odotan innolla, mitä kaikkea tapahtuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnittelut, rukouksella saattaa olla valtava voima
        Olen itsekin alkanut tutustua buddhalaisuuteen.Hämmästyttäviä kokemuksia. Mietintäni kuitenkin vasta alussa, mutta odotan innolla, mitä kaikkea tapahtuu

        Minä rukoilin Muhamettia ja minun painoni nousi viis kiloo , mutta se johtui joistakin tikittävistä liiveistä joita pitää kuulema käyttää jos haluaa lähteä naisiin oikein vauhdilla .


    • Anonyymi

      Aloittaja ilmoittaa, että lähes viikon kuurin jälkeen hän ei ole laihtunut sataa grammaakaan.

      • Anonyymi

        Melkein menin tilaamaan mutta järki voitti, huijausta on!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein menin tilaamaan mutta järki voitti, huijausta on!!

        Suuri huijaus kyseessä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuri huijaus kyseessä..

        Kukaan ei laihdu 14 kiloa pelkällä ruokavaliolla. Se vaatii kovaa treeniä salilla ja oikeat ruuat eikä missään nimessä punttisalia samaan aikaan kun laihdutus tai menee sisuskalut hajalle pysyvästi. Aino amillä oikeasti laihtuu on todistettavasti liikunta millään muulla ei lähde läskit sillä vain laihduttamalla syö elimistä ensin lihakset ja sitten vasta läskit.Sen nänee anorektikoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei laihdu 14 kiloa pelkällä ruokavaliolla. Se vaatii kovaa treeniä salilla ja oikeat ruuat eikä missään nimessä punttisalia samaan aikaan kun laihdutus tai menee sisuskalut hajalle pysyvästi. Aino amillä oikeasti laihtuu on todistettavasti liikunta millään muulla ei lähde läskit sillä vain laihduttamalla syö elimistä ensin lihakset ja sitten vasta läskit.Sen nänee anorektikoilla.

        Puhut paskaa, koska olet tollo!
        Laihdutin vesi-mehupaastolla viikossa noin 5-6 kiloo eli kuukaudessa pudotin painoani
        20 kiloo!
        Kokeile tollo vesi-mehu paastoa, niin näet ihmeellisiä tuloksia!
        Ei pitäis aukoo päätään, jos ei tiedä mistään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein menin tilaamaan mutta järki voitti, huijausta on!!

        Hyvä, mä tsiigasin yhden mainoksen ja siinä lekurin nimi oli Palosaari, yks on Koivulaakso! Paskaa sanon minä, surkee huijaus yritys!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei laihdu 14 kiloa pelkällä ruokavaliolla. Se vaatii kovaa treeniä salilla ja oikeat ruuat eikä missään nimessä punttisalia samaan aikaan kun laihdutus tai menee sisuskalut hajalle pysyvästi. Aino amillä oikeasti laihtuu on todistettavasti liikunta millään muulla ei lähde läskit sillä vain laihduttamalla syö elimistä ensin lihakset ja sitten vasta läskit.Sen nänee anorektikoilla.

        Saletisti laihtuu, tohtori Now'n läskiohjelmassa jengin pitää skruudaa vaan 1000 kalorii päivässä ja paino putoo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut paskaa, koska olet tollo!
        Laihdutin vesi-mehupaastolla viikossa noin 5-6 kiloo eli kuukaudessa pudotin painoani
        20 kiloo!
        Kokeile tollo vesi-mehu paastoa, niin näet ihmeellisiä tuloksia!
        Ei pitäis aukoo päätään, jos ei tiedä mistään mitään.

        Joko kaikki kilot on tulleet takaisin...niin mulle on käynyt ☹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei laihdu 14 kiloa pelkällä ruokavaliolla. Se vaatii kovaa treeniä salilla ja oikeat ruuat eikä missään nimessä punttisalia samaan aikaan kun laihdutus tai menee sisuskalut hajalle pysyvästi. Aino amillä oikeasti laihtuu on todistettavasti liikunta millään muulla ei lähde läskit sillä vain laihduttamalla syö elimistä ensin lihakset ja sitten vasta läskit.Sen nänee anorektikoilla.

        Paras laihduttaja on rakastuminen 💓👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut paskaa, koska olet tollo!
        Laihdutin vesi-mehupaastolla viikossa noin 5-6 kiloo eli kuukaudessa pudotin painoani
        20 kiloo!
        Kokeile tollo vesi-mehu paastoa, niin näet ihmeellisiä tuloksia!
        Ei pitäis aukoo päätään, jos ei tiedä mistään mitään.

        Joo, tuo on totta. Pikku paastolla pystyn tiputtaa viikossa n. 5 kiloo. Tosin en juo mehua, vaan mustaa kahvia ja syön parsakaalia tai jotain tuommosta yleensän vihreää vihannesta/kasvista (lähes sokeritonta) raakana n.desin päivässä. Ja paasto on myös vapaus terapiaa omalle mielelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei laihdu 14 kiloa pelkällä ruokavaliolla. Se vaatii kovaa treeniä salilla ja oikeat ruuat eikä missään nimessä punttisalia samaan aikaan kun laihdutus tai menee sisuskalut hajalle pysyvästi. Aino amillä oikeasti laihtuu on todistettavasti liikunta millään muulla ei lähde läskit sillä vain laihduttamalla syö elimistä ensin lihakset ja sitten vasta läskit.Sen nänee anorektikoilla.

        Ei liikunta laihduta! Avittaa kyllä lihaskuntoa ja kun lihaksia kasvaa niin aineenvaihduntakin paranee.. mutta ei laihduta. Ainoa keino on syödä vähemmän kuin kuluttaa.. sillä laihtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, mä tsiigasin yhden mainoksen ja siinä lekurin nimi oli Palosaari, yks on Koivulaakso! Paskaa sanon minä, surkee huijaus yritys!!

        Mielestäni ilmoituksen teksti vaikuttaa ikäänkuin kone kääntänyt tekstin suomeksi. Jos olisi suomalaisen lääkärin kirjoittama,olisi parempaa kielioppia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut paskaa, koska olet tollo!
        Laihdutin vesi-mehupaastolla viikossa noin 5-6 kiloo eli kuukaudessa pudotin painoani
        20 kiloo!
        Kokeile tollo vesi-mehu paastoa, niin näet ihmeellisiä tuloksia!
        Ei pitäis aukoo päätään, jos ei tiedä mistään mitään.

        Kyllähän se niin on, että RUOKAVALIOLLA laihtuu ja Urheilu tuo lisä buustia! Mistä näitä ihmisiä siunaantuu kertomaan tälläistä shittiä? Jostain pöpelikostako? Voihan viude teitä tolloja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut paskaa, koska olet tollo!
        Laihdutin vesi-mehupaastolla viikossa noin 5-6 kiloo eli kuukaudessa pudotin painoani
        20 kiloo!
        Kokeile tollo vesi-mehu paastoa, niin näet ihmeellisiä tuloksia!
        Ei pitäis aukoo päätään, jos ei tiedä mistään mitään.

        No tollo, nyt on kulunut kuukausi tuosta hölmöstä viestistäsi. Oletko edelleen siinä laihdutetussa painossa vai tuliko jo kilot takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei laihdu 14 kiloa pelkällä ruokavaliolla. Se vaatii kovaa treeniä salilla ja oikeat ruuat eikä missään nimessä punttisalia samaan aikaan kun laihdutus tai menee sisuskalut hajalle pysyvästi. Aino amillä oikeasti laihtuu on todistettavasti liikunta millään muulla ei lähde läskit sillä vain laihduttamalla syö elimistä ensin lihakset ja sitten vasta läskit.Sen nänee anorektikoilla.

        36 kg 11 kk. Ei liikuntaa muuta kuin normaaliliikunta. Ei salia, ei treenejä, kevyttä kävelyä noin 3 kertaa viikossa tunnin ajan. Vaan ei grammaakaanlisättyä rasvaa ensimmäisten 6 kuukauden aikana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liikunta laihduta! Avittaa kyllä lihaskuntoa ja kun lihaksia kasvaa niin aineenvaihduntakin paranee.. mutta ei laihduta. Ainoa keino on syödä vähemmän kuin kuluttaa.. sillä laihtuu.

        "Ei liikunta laihduta! Avittaa kyllä lihaskuntoa ja kun lihaksia kasvaa niin aineenvaihduntakin paranee.. mutta ei laihduta. Ainoa keino on syödä vähemmän kuin kuluttaa.. sillä laihtuu."

        Höm...siis liikunta ei laihduta mutta pitää kuluttaa enemmän..? Millä tavalla mielestäsi sitten voi kuluttaa enemmän kuin syö? Sohvalla makaamalla ei juuri kuluta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liikunta laihduta! Avittaa kyllä lihaskuntoa ja kun lihaksia kasvaa niin aineenvaihduntakin paranee.. mutta ei laihduta. Ainoa keino on syödä vähemmän kuin kuluttaa.. sillä laihtuu.

        Just niin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liikunta laihduta! Avittaa kyllä lihaskuntoa ja kun lihaksia kasvaa niin aineenvaihduntakin paranee.. mutta ei laihduta. Ainoa keino on syödä vähemmän kuin kuluttaa.. sillä laihtuu.

        Totta kai liikunta laihduttaa, ellei korvaa kuluttamaansa energiaa uudella lisäenergialla. Liikunta aiheuttaa energiatasapainoon energiavajetta, ja ellei vajetta korvata, laihtuminen on automaattista.


    • Anonyymi

      Kuka hansa voi vetää valkoisen takin päälleen ja
      lelukaupasta saa hiukan lääkärin rekvisiittaa.
      "Laihdutuslääkkeet" voivat vahingoittaa maksaa ja munuaisia.

    • Anonyymi

      Se on tavallista saada tietää, että pääsee eroon halutuista kg:stä
      vasta seuraavana kuuna lisätilauksella.
      Luvataan lähettää se -5kg, -10kg:n satsi, mutta ei se riitäkään.

      Minä, 168cm ja 63kg:n jouluporsas saan tyytyä laihduttelemaan
      ihan tavallisella ruoalla ne liiat kg:t pois.
      Punainen omena hampaiden välissä pahimpana nälkänä.
      Menee minullakin siihen toukokuuhun se 53kg:n pääseminen.

    • Anonyymi

      Taas on ihmistä kusetettu perusteellisesti.

    • Anonyymi

      Kannattaa muistaa, että painon pudottaminen on vasta vaihe yksi. Painon pitäminen halutussa kilomäärässä seuraavat 6-12 kk riippuen laihdutetuista kiloista on se toinen vaihe.
      Vedät jollain diureeteilla 10 kiloa pois nopeasti, niin tulee kyllä niin iloisesti kilot takaisin, että vain äärettömän kovan itsekurin omaava pitää sen kympin pois seuraavat puoli vuotta. Huoleton ottaa kympin takaisin kuudessa viikossa.
      Ihan järjetöntä lähteä noihin lääkepelleilyihin mukaan. Joka päivä vaa'alle ja pitää huolen, et viikossa max puoli kiloa katoaa.

      • Anonyymi

        Tämä on taas uusi laihdutus huijaus !
        On kokemusta näistä " suomalaisista " "lääkäreiden "kehittämistä laihdutus "ihme " lääkkeistä ,eli samaa huijaus toimintaa kuin Puolasta myyty Farin ja Virosta myyty olikohan se joku xelllus tai vastaava , näistä on kulutja kilpailuvirasto varoittanut , aiemmilta vuosilta! Tämä Puolalainen BR Farin myynnin kikka oli jos ei laihdu vuodessa rahat takaisin, mutta kun ei laihdus onnistunut ,oli rahojen palautusta vaikea toteuttaa ,oli niin vaikeaksi tehty koko asian hoito , vain osa sai rahat takaisin kun postikulut oli palautus pullosta maksanut ,ja sittenkin vain Euroopan kuluttaja viraston avulla !
        BR Farinissa oli myös joku" lääkäri " ja koko palsta perustettu mukamas laihtuneiden kokemuksia , joiden kuvat oli muka mm suomalaisia ,kun samat kuvat oli myös Puolan myynti sivuilla kuten kai koko Euroopan maiden sivuilla! Eli postimyynti on usein huijausta!


    • Anonyymi

      Tämä ei ole lääkäri lainkaan vaan ostettu kuva ja kokemukset huijaukset. En käyttäisi lainkaan tuotetta sillä luin saksalaiselta sivustolta et ihmisillä tullut vatsakipuja ,ja sieltä sainkin tietoa et koekaniini kokeili tuotetta ilman tuloksia,paitsi vatsakivut. On aivan uskomatonta ja törkeä tämä vedätys. Pysykää ihmiset kaukana siitä mikä lienee.

      • Anonyymi

        Onko joku kokeillut netissä mainostettua-tippoja jotka tehoavat kuuloon? Onko samaa huuhaata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko joku kokeillut netissä mainostettua-tippoja jotka tehoavat kuuloon? Onko samaa huuhaata?

        Muistan joskus lukeneeni laihdutusvyöstä ja epäilyinkin sitä mutta nyt myöhemmin olen oivaltanut,että saattaa toimia,kun on varkkujenvyötärö tiukalla ei tunnu vatsa tyhjältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan joskus lukeneeni laihdutusvyöstä ja epäilyinkin sitä mutta nyt myöhemmin olen oivaltanut,että saattaa toimia,kun on varkkujenvyötärö tiukalla ei tunnu vatsa tyhjältä.

        Kannatta mieluummin ostaa siveysvyö, sillä se toimii!
        Laihdutusvyö ei toimi, kuin myyjälle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko joku kokeillut netissä mainostettua-tippoja jotka tehoavat kuuloon? Onko samaa huuhaata?

        Ainoot tipat mitkä tehoo on piristä duunatut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko joku kokeillut netissä mainostettua-tippoja jotka tehoavat kuuloon? Onko samaa huuhaata?

        "Onko joku kokeillut netissä mainostettua-tippoja jotka tehoavat kuuloon? Onko samaa huuhaata?"

        Ei kyllä mulla kuurous öljy tipoilla parani. Olen ollu syntymästä asti kuuro ja kun tilasin noita tippoja niin simsalabim! Sain kuulon yhtäkkiä! Lääkäritkin on ihmeissään. Multa kun puuttuu kokonaan aistisolut sisäkorvasta niin ne ihan öljyllä ilmesty kuin tyhjästä. Tutkituin että mitäs ihmeöljyä tämä on niin sehän oli ihan rapsiöljyä, jota saa parilla eurolla lähikaupasta. 😂😂😂😂😂😂. Mut joo oli tosi tehokasta suosittelen.


    • Anonyymi

      Lankesit taas tavalliseen huijaukseen, joita on paljon näillä laihdutus sivustoilla.
      Yksinkertaisin ja halvin laihdutusmetodi on vesi-mehudieetti, joka ei maksa mitään.
      Dieetti:
      Juot päivittäin noin 3-4 lasillista erilaisia hyviä tuoremehuja ja vettä voit juoda niin paljon kuin haluat!
      Toimii takuuvarmasti!
      Kun noudatat tätä viikon, niin painosi on pudonnut noin 4-6 kiloa!

      Ota käyttöön ilmainen laihdutusdieetti, joka toimii 100% varmuudella!

      Dieettiä kokeillut ja laihtunut.

      • Anonyymi

        Tarjoat vielä vaarallisempaa humpuukkia kuin tuo aloittajan ostama huijauslaihdutustuote.


      • Anonyymi

        Eikö muuta saa syödä,pelkkääkö mehua vaan,eikö siinä tule hirmuinen nälkä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö muuta saa syödä,pelkkääkö mehua vaan,eikö siinä tule hirmuinen nälkä?

        Tuoemehuissa on paljon sokeria, joten kyllähän se ainakin osittain peittää näläntunteen. Mutta pelkästään tuoremehujen ja veden juonti ei ole pitkän päälle terveellistä koska se ei ole monipuolisesti ravitsevaa, viikon kyllä voi tuolla tavalla paastota.

        Mutta ilmaistahan tuo ei ole vaikka kirjoittaja niin väittääkin, laadukkaat tuoremehut ovat kalliita. Painon pudotuskaan ei ole noin suurta.


      • Anonyymi

        Joo, nesteitä poistuu 5 kiloa tuollaisella dieetillä. Ketogeeninen ruokavalio buustaa puolestaan rasvanpolton, vähän kerrallaan lisätään hyviä hiilihydraatteja. Parempi tuki liikunnalle, ja jaksaakin enemmän. 🤔


    • Anonyymi

      Ulkomaille ja lääkäriltä kunnon laihdutuslääkettä. Dextroamfetamiinia tai vastaavaa piristettä. Tutkitusti tehokasta!

    • Anonyymi

      Hyvänen AIKA!!!
      Yhäkö suomalaiset menevät noin halpoihin mainoksiin!?
      Mitään laihdutuspillereitä ei ole olemassa. Kaikki pillerit ja litkut ovat pelkkää huijausta! Kyseinen lääkäri on tekaistu nimi. Myyjänä on (todennäkoisesti ) ulkomailta tuotettu pilleripakkaus joka on (todennäköisesti) vielä vaarallisen epäterveellinen!
      Kuka tahaansa voi liittää mainoksiin kuvan ihmisestä jolla on valkea takki ("lääkäri!!")

      Kuinka vaikea on uskoa että laihtua voi VAIN kuluttamalla kaloreita enemmän kuin mitä niitä syö.

      Olisit tehnyt paljon viisaammin ostaessasi kunnon lenkkarit tuolla 116 eurolla ja alkanut käyttämään joka päivä tunnin niitä!!

    • Laihdutuslääkkeiden valinnassa kannattaa olla tarkkana. Epäilyttävät nettisivut myyvät tuotteita yleensä pilkkahintaan. Eikä tuollaisia laihdutusjuomia ei kannata ostella kuten alla mainittu.

      Ymmärrän että jotkin ihmiset eivät laihdu normaalilla tavalla kuten muutkin vaan joutuvat tekemään enemmän työtä laihtumisen eteen tai käyttämään laihdutuslääkkeitä apuna. Kuulun itse siis tähän ihmisryhmään. Se ei ole helppoa jos on ruoan ja liikkumattomuuden ystävä.

      Jotta hyvä laihdutustuote toimisi, on kuitenkin urheiltava ja syötävä terveellisesti tämän lisäksi. Ei se paino putoa valitettavasti vain laihdutuspillereillä yksistään...

    • Anonyymi

      Mulla ei kolmen putkilon jälkeen ollu mitään vaikutusta! Enkä huomannut että olisi ollut mitenkään " kevyempi" olikaan! Olisi tosiaan kiva tietää kuinka monta noita 200€ euron satsia ihmiset ovat nauttineet, jos 20 kg putoaa paino?

      • Anonyymi

        "Mulla ei kolmen putkilon jälkeen ollu mitään vaikutusta! Enkä huomannut että olisi ollut mitenkään " kevyempi" olikaan!"

        Kysyisin että mitä söit tuona aikana kun käytit noita poretabletteja? 😃


      • Anonyymi

        "Olisi tosiaan kiva tietää kuinka monta noita 200€ euron satsia ihmiset ovat nauttineet, jos 20 kg putoaa paino?"

        Olet varmaan ainoa joka on langennut ansaan uskomaan moista. Ei putoa paino.


    • Anonyymi

      Aina kun lukee näitä juttuja että ihmiset on niin äärettömän tyhmiä että uskovat mitä tahansa soopaa ihmeparannuksista ja ihme lääkkeistä niin ajattelen vaan että jos on oikeasti noin tyhmä niin on kyllä ansainnutkin tulla huijatuksi. 😆

      Voi Jeesus siunaa... Tai sitten tää on ihan hyvää parodiaa. Monesti vaan parodiahorisontti on on saavutettu niin on vaikea enää tietää kummasta kyse.

    • Anonyymi

      Oli joo hoonolla soomella kirjoitettu mainos. 😆
      Kaikkeen ihmiset hurahtaakin kun kuvittelee että voi vetää mitä tahansa safkaa ja vetää kaljaa ja poretabletit hoitaa vahingot, ilman ponnisteluja tai elämäntapojen muutosta.

      Yksinkertainen menee lankaan kun joku laittaa vähän tieteelliseltä kuulostavia termejä, joku viattomalta kuulostava suosittelija (kuva varastettu netistä ja joku keksitty suomalainen nimi. Ja vitamiiniporetabletteja, niitähän saa marketista eurolla...

      Ei helv uskokaa nyt jo ettei mitään oikotietä ole kuin elämäntapojen muuttaminen!

      • Anonyymi

        Ymmärrän ihmisiä, joilla paino vaan nousee nousemistaan. Itsellänikin kävi niin, vaikka söin n. 1500 kaloria päivässä, kävelin työmatkat 20 minuuttia/sivu, tein viikonloppuisin 10 km lenkkejä, kävin viikottain vesijumpassa.

        Tunnen ihmisiä, jotka syövät, mitä haluavat, tosi isoja annoksia, esim. puoli peltillistä korvapuusteja lämpiminä ja ovat langanlaihoja. Ja ihmisiä, jotka lihovat jo jos katsovat ruokaa, melkein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän ihmisiä, joilla paino vaan nousee nousemistaan. Itsellänikin kävi niin, vaikka söin n. 1500 kaloria päivässä, kävelin työmatkat 20 minuuttia/sivu, tein viikonloppuisin 10 km lenkkejä, kävin viikottain vesijumpassa.

        Tunnen ihmisiä, jotka syövät, mitä haluavat, tosi isoja annoksia, esim. puoli peltillistä korvapuusteja lämpiminä ja ovat langanlaihoja. Ja ihmisiä, jotka lihovat jo jos katsovat ruokaa, melkein.

        Et ole vaan merkannut kaikkia syömisiä ylös. Ja juomisia.

        Laske ne korvapuustit myös ja olut. Finelin ruokapäiväkirjaan kun merkkaa kaikki mitä kurkusta alas menee niin näkee mikä on todellinen energiamäärä.


    • Anonyymi

      Mulla on parempi tapa.
      Jätä syömättä niin pitkäksi aikaa kun satasella olisit syönyt. Saat satkusi takaisin ja laihdut.

      Toi on niin kummallista, että ratkaisu painonhallintaan kuvitellaan olevan jotain mitä otetaan ja joka maksaa jotain, kun oikeasti ratkaisu on jättää ottamatta, eikä se maksa yhtään mitään.

      • Anonyymi

        "Toi on niin kummallista, että ratkaisu painonhallintaan kuvitellaan olevan jotain mitä otetaan ja joka maksaa jotain, kun oikeasti ratkaisu on jättää ottamatta, eikä se maksa yhtään mitään."

        Tämä on erittäin hyvä huomio! =)))
        Jättää jotain pois ja rahaakin säästyy. Ostaa kaupasta vain välttämättömät ruokatarvikkeet, ja laittaa säästyneen rahan vaikka säästöpossuun, ja tekee vuoden päästä säästyneillä satasilla jotain kivaa, matka tai jotain hienoa. Eikä anna rahaa huijareille. Ja on hoikka niin nauttii elämästä ja kivasta. :-D


    • Anonyymi

      Minäkin tilasin tuotteen netistä, pillereitä joilla olisi pitänyt tulla lisää hebbiin 10 cm. Maksoi 500 euroa. Nyt totesin että ei toiminut. Mukana tuli suurennuslasi, jossa oli teksti että katso veitikkaasi tällä niin näyttää isolta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vaarallista .Join 3vk ja sen jälkeen gastriitti ja kovat kivut

    • Anonyymi

      No kuinka kävi?

    • Anonyymi

      Satanen ruletissa minullakin. En tiedä uskaltaako edes aloittaa kuuria. Herää ajatus kalliista vitamiineista.

      • Anonyymi

        Kalliit vitamiinit ovat täyttä häynäytystä, älä ihmeessä usko niihin!
        Saat monta kertaa arvokkaammat vitamiinit tuoreista kasviksista ja hedelmistä.
        Vitamiinit tehdään, kuka ties missä, niihin on laitettu kukaties mitä, vain hyväuskoiset höynäytettävät ostavat niitä. (ja syätyään aikansa saavat erilaisia ongelmia!)

        Jos todella haluat rahoillesi kunnon vastikkeen, käy ostamassa kassillinen ruokaa käyhemmälle naapurillesi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalliit vitamiinit ovat täyttä häynäytystä, älä ihmeessä usko niihin!
        Saat monta kertaa arvokkaammat vitamiinit tuoreista kasviksista ja hedelmistä.
        Vitamiinit tehdään, kuka ties missä, niihin on laitettu kukaties mitä, vain hyväuskoiset höynäytettävät ostavat niitä. (ja syätyään aikansa saavat erilaisia ongelmia!)

        Jos todella haluat rahoillesi kunnon vastikkeen, käy ostamassa kassillinen ruokaa käyhemmälle naapurillesi!

        "Kalliit vitamiinit ovat täyttä häynäytystä, älä ihmeessä usko niihin!
        Saat monta kertaa arvokkaammat vitamiinit tuoreista kasviksista ja hedelmistä."

        Vitamiinit ei ole nykyään kalliita. Ostaa marketista. Niillä voi paikata puutteita ravinnossa varmuuden vuoksi. C-vitamiini on halvempaa purkista kuin hedelmistä.


    • Anonyymi

      Hei, onko joku käyttänyt Vanefist neo tuotetta? Laihtuuko?

      MS

      • Anonyymi

        Kyllä lompakko laihtuu mutta muuten ei vaikuta. Eli jos haluat antaa rahasi huijareille niin siitä vaan.
        Ei ole laihtumiseen mitään ihme konstia. Silti on niitä jotka helppoa ratkaisua tavoitellessaan antaa rahansa huijauksiin.

        Jos sellainen ihmelääke olisi keksitty niin ei olisikaan lihavuutta. Ainoa tapa on kuluttaa enemmän kuin syö. Ja jättää herkut vähemmälle.

        Jos haluat laihtua mene lääkäriin joka antaa mielellään dieettiohjeet ikääsi nähden. Lääkärit on tyytyväisiä kun joku yrittää parantaa terveydentilaansa laihtumalla oikein.

        Minusta kaikkein naurettavin vedätys oli muutama vuosi sitten oikein ostos-tv:ssä. Siinä mainostettiin suklaakarkkia, joka pitää nauttia ennen ruokailua ja laihtuu muuttamatta mitään ruokavaliossa 😂😂😂


    • Anonyymi

      Minusta ylipainoiseksi syöneiden tavallisista asenteista kertoo erittäin valaisevasti "Hengenvaarallisesti Lihava" ohjelma TLC-kanavalla. Siinä on kyse 300-kiloisista, usein liikuntakyvyttömäksi ja kuoleman rajalle itsensä syöneistä amerikkalaisista.

      Hekin haluaa joka ikinen laihdutusleikkaukseen siksi koska aluksi luulevat, että se on pikaratkaisu joka ratkaisee heidän ongelmansa ettei itse tarvitse muuttaa mitään tapojaan. Moni kuvittelee tosissaan että kirurgi ottaa vastuun heidän puolestaan ja he saavat rauhassa jatkaa ylensyömistään.

      Järkytys ja muutos on suuri kun kirurgi laittaa heidät 1200 kcal dieetille ja psykoterapiaan jos kilot ei putoakaan. Moni potilas valehtelee noudattavansa dieettiä jolla 300 kg painava laihtuu valvotuissa oloissa jopa 55 kg kuukaudessa. Moni jatkaa entistä jopa 5000-10000 kcal päiväsyömistä ja kertoo kuitenkin kameralle ja lääkärille tekevänsä kovasti "töitä".

      (Toinen ja minusta kamalampi ohjelma on Tammy ja Amy Slatonin show "Satakiloiset siskokset". Googlatkaa Tammy Slaton, jos ette tiedä). Minusta ei ole kyllä kaukana kun Tammyn keho ei enää kestä ja lääkäri sen suoraan sanoikin että todennäköisyys kuolla 5 v sisään on 80%. Silti hän ei tee muutosta.)

      Uusi kausi on taas alkanut ohjelmassa My 600lb life ja uusin tarina oli tosi liikuttavakin (Isaac). Nuori lahjakas poika, joka palasi takaisin psykologin avun turvin opiskelemaan ja musiikkiharrastuksensa pariin. Koko perhe söi tosi epäterveesti, kuten yleensä aina on. Laihtuminen ei ollut kovin rivakkaa mutta pojan ongelmat ja traumat ei olleet niin pahoja kuin muilla. Hänellä oli rakastava perhe ja hyvä lapsuus mutta hieman ripustautuva äiti.

      T kn

    • Anonyymi

      Minulla sama tilanne. Olen syönyt viikon. Mitään ei ainakaan vielä ole tapahtunut.
      Mietin tilaanko ne seuraavat annokset.!! Joita suositellaan.

      • Ei tarvitse miettiä. Tuo on kestotilaus ja kun olet luovuttanut tuonne tietosi niin lasku tulee myös.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Ei tarvitse miettiä. Tuo on kestotilaus ja kun olet luovuttanut tuonne tietosi niin lasku tulee myös.

        Lääkäriltä Ozempic resepti. Mullistava tuote laihdutukseen korvaa lihavuusleikkaukset. Itsellä liian hyvät ruokahalut ja isot annoskoot. Kaikki tämä loppui kuin seinään ensimmäisen 0.25mg pistoksen jäleen. Tämä on ylipainoisille enemmän kuin lottovoitto!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkäriltä Ozempic resepti. Mullistava tuote laihdutukseen korvaa lihavuusleikkaukset. Itsellä liian hyvät ruokahalut ja isot annoskoot. Kaikki tämä loppui kuin seinään ensimmäisen 0.25mg pistoksen jäleen. Tämä on ylipainoisille enemmän kuin lottovoitto!

        Mitä sivuvaikutuksia on tullut tai on kerrottu tulevan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sivuvaikutuksia on tullut tai on kerrottu tulevan?

        Itse vasta kaksi 2x0.25 annosta ottanut ei ole tullut ”sivuvaikutuksia” muuta kun ruokahalun puuttuminen ja annoskoko pienentynyt.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Ei tarvitse miettiä. Tuo on kestotilaus ja kun olet luovuttanut tuonne tietosi niin lasku tulee myös.

        Ei välttämättä tule lisää.
        Tuttava tilasi ja perui.
        Mutta sitten onkin @posti täynnä 'varoituksia, koska et ole tilannut loppupakettia'
        Milloin milläkin nimellä, viimeksi joku Janne Loukiala 🙄
        No, tuttava laittoi eston päälle ja siinä se.
        Mutta näiden lähettäjien osoitteeseen i saa yhteyttä, tietenkään.


    • Anonyymi

      Olipas tehokasta kun kommentoija suli kokonaan eikä palannut kommentoimaan enempää.

    • Anonyymi

      Laihdutus on bisnes, jossa maksimoidaan voitot. Pääsääntöisesti ainoa verkkokauppojen laihdutustuotteiden teho on placebovaikutus. Aina kun bongaat jonkun vakuuttavankuuloisen mainoksen, googleta ko. tuote, esim. "tuote X kokemuksia". Kun olet lukenut riittävän monta käyttäjäkokemusta, unohtamatta tutkijoiden yms. kannaonttoja, voit tehdä itse päätelmät, onko sama kuin vetäisit satojakin euroja wc-pöntöstä alas. Ja useimpiin kauppoihin liittyy asiakasta sitovia ehtoja, joita harvemmin tulee luettua, koska ne piilotettu suuren tekstimäärän sekaan. Asiakas voi mm. antaa luvan myyjälle automaattisesti velottaa tililtä tietyn summan per kuukausi. Käyttäkää omia aivojanne. Sieltä löytyy ne lääkkeet laihtumiseen. Kaikki oikotiet ihanteisiin johtaa yleensä pettymykseen.

    • Anonyymi

      Miten kävi ????

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2555
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1917
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 76
      1484
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      112
      1397
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe