Hävetkää aikuiset ihmiset! Kauheaa törkyä päivästä päivään. Kaikki käytöstapakursseille ja HETI!
Kemijärvi on Suomen musta lammas
24
321
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta mistä ne käytöstapojen opettajat?
- Anonyymi
Niin, hallituksessa vai valtuustossa?
- Anonyymi
Käytöskouluun Suomulle!
Olisi hyvä ajatus että hiljaisessa keskuksessa olisi "hyvän käytöksen kurssi".
Mullekin on sanottu, että mä olen p-pää. No jos pääni voisi kuvata ja näyttää sisällön, niin ei siellä peetä olis! Mä oon vaan tavallinen "suomulainen".
Ei tartte mitäs muuta tehdä kuin olla onnellinen. "Lapin hulu!"
Oon onnellinen Lapin hullu... Mä kesän lapsi oon... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytöskouluun Suomulle!
Olisi hyvä ajatus että hiljaisessa keskuksessa olisi "hyvän käytöksen kurssi".
Mullekin on sanottu, että mä olen p-pää. No jos pääni voisi kuvata ja näyttää sisällön, niin ei siellä peetä olis! Mä oon vaan tavallinen "suomulainen".
Ei tartte mitäs muuta tehdä kuin olla onnellinen. "Lapin hulu!"
Oon onnellinen Lapin hullu... Mä kesän lapsi oon...Sinä olet ainoastaan kylähullu, sellaiseksi sanotaan omituista vähälahjaista ihmistä.
- Anonyymi
Kesun lapsi mä oon. Ei kiinnosta uiko joku isossa vai pienessä uimapuvussa kunhan porskutteloo. Pannaan koulut kiinni ja ruvetaan uimakoulusille.
- Anonyymi
Joko Kemijärven kaupungissa on otettu siis KESU käyttöön?
Siitä KESU:sta ne vain puhuu ne poliitikot, mutta tekevätkö mitään?
Luulevatko, että KESU = KESÄ ja YT = YK?
Menevät YK-neuvotteluihin eikä tarvitse vähentää työntekijöitä ei kuluja, mutta juodaan vain kahvia! On älykästä, nerokasta, yliviisasta?!
Sitten joku sanoi vielä, että "paskaakos tässä". Jos se p-sana jätetään kuitenkin pois, että ei mene ihan ruokottomaksi se keskustelu, eikö niin?
YT-neuvottelut:
Asiahan on jo so-
vittu.
Ruokailijat on ra-
vittu.
Konsulttiakin on tar-
vittu.
Puuronloppu padan pohjalta kaa-
vittu.
- Anonyymi
Joko KESU-veistos on taivaan tulien aukolla?
- Anonyymi
Ei vielä. Ensin kolomen patruunan näköispatsas parhaalle paikalle torille. Ja patsaan valaisitus talvella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vielä. Ensin kolomen patruunan näköispatsas parhaalle paikalle torille. Ja patsaan valaisitus talvella.
Kolomen patin veistos on äkkiä hommattu ku lasautethan sarvikuonoa kolomesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolomen patin veistos on äkkiä hommattu ku lasautethan sarvikuonoa kolomesti.
Sarvikuono on Kemijärven symboolieläin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei ystävä! Nyt on Kemijärvellä puhuttu paljon siitä Isä Mitron käynnistä (entinen meppi, demari) Haukiviikoilla. Lehdissä on uutisia nyt Vesku Loirin uudesta kirjasta. Hän on Lapissa monesti käynyt ja Inarinjärvellä mökki. Tulisikohan hän Haukiviikoille esiintymään?
Vetonauloja tarvitaan, arvostettuja karismaattisia esiintyjiä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei ystävä! Nyt on Kemijärvellä puhuttu paljon siitä Isä Mitron käynnistä (entinen meppi, demari) Haukiviikoilla. Lehdissä on uutisia nyt Vesku Loirin uudesta kirjasta. Hän on Lapissa monesti käynyt ja Inarinjärvellä mökki. Tulisikohan hän Haukiviikoille esiintymään?
Vetonauloja tarvitaan, arvostettuja karismaattisia esiintyjiä!No jo on ehdotukset! Horiseva ja huonojalakanen turha julkkis!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jo on ehdotukset! Horiseva ja huonojalakanen turha julkkis!
On kuule Suomen huippujulkkis ja hänestä on juuri uusi kirjakin kirjoitettu! Kemijärvelle pitäisi saada tunnettuja julkisuuden vetonauloja, kuten esimerkiksi on tämä entinen meppi, demari Isä Mitro, joka oli Haukiviikoilla puhumassa. Oletko katsonut esiintymistä, joka tosi humoristi-pitoinen ja oikein "pilkettä silmäkulmassa".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kuule Suomen huippujulkkis ja hänestä on juuri uusi kirjakin kirjoitettu! Kemijärvelle pitäisi saada tunnettuja julkisuuden vetonauloja, kuten esimerkiksi on tämä entinen meppi, demari Isä Mitro, joka oli Haukiviikoilla puhumassa. Oletko katsonut esiintymistä, joka tosi humoristi-pitoinen ja oikein "pilkettä silmäkulmassa".
Tuolla on se Youtube-video aiheena: Kemijärven matkailu, Haukiviikot
https://www.youtube.com/watch?v=H5hqmo2mJmI
Katsokaa videota, missä on hyvä iloinen leppoisa tunnelma, Kemijärven huippu kesätapahtumasta. Vuonna 2013 ja se me vaaditaan nyt uudestaan. Kansa vaatii, se jo huutaa, että haukiviikko takaisin! Kuuluuko se ääni valtuustoon asti! Ilmastomarssi on nyt ollut ja me marssimme haukiviikkoa, koska hauen kalastus on juuri hyvää ilmastollekin, kun luonto pysyy tasapainossa ja kalakannat myös!
Taustalla kuuluu myös ilahduttava, pirteä kansanlaulu nimeltä Hauki on kala.
Haukea ja särkeä saa Kemijärven vesistöstä. Tule kalastamaan nyt tänne! Muikkujakin on nuottaporukoilla pyydystetty. Kemijärvellä on tosi kokeneita ammattilais kalastajia, joiden puolesta me puolustetaan vesiemme puhtautta ja iloisuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä on näin, sarvikuono
raskas ja ikuinen kuin YT ja talouskurimus
jästipäinen kuin valtuusto
mahtava kuin syntyperäinen
aina kuvassa keskellä kuin hyväveli - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haukipäivillä paljastetaan Tassut ojossa -patsas. Kyllä sitä katellessa nousee hymy silmäkulmaan.
- Anonyymi
Jaakontori se on!
- Anonyymi
Älä puhu törystä mitään. Katso miten Kemijärvellä asioita hoidetaan ja miten käyttäydytään,
esimerkiksi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17417836/hillatien-kiroilevat-opet
sitä saa mitä tilaa!- Anonyymi
Kemijärvellä mennään Venäjän malliin uhrataan yksi ihminen koko kansan puolesta. Eiköhän huono käyttäytyminen kuulu paikalliseen kulttuuriin, ei sitä yksi Hillatien opettajan sijainen ole tehnyt.
- Anonyymi
Mä tahdon taistella
- Massaliike - Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17417836/hillatien-kiroilevat-opet
koskeeko käsky totakin - Anonyymi
Huh huh, minkä sille voi jos kakkelia jää vehkeeseen ja leviää pitkin lakanoita.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063270Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391650Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971503- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55862