Hävetkää aikuiset ihmiset! Kauheaa törkyä päivästä päivään. Kaikki käytöstapakursseille ja HETI!
Kemijärvi on Suomen musta lammas
24
434
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta mistä ne käytöstapojen opettajat?
- Anonyymi
Niin, hallituksessa vai valtuustossa?
- Anonyymi
Käytöskouluun Suomulle!
Olisi hyvä ajatus että hiljaisessa keskuksessa olisi "hyvän käytöksen kurssi".
Mullekin on sanottu, että mä olen p-pää. No jos pääni voisi kuvata ja näyttää sisällön, niin ei siellä peetä olis! Mä oon vaan tavallinen "suomulainen".
Ei tartte mitäs muuta tehdä kuin olla onnellinen. "Lapin hulu!"
Oon onnellinen Lapin hullu... Mä kesän lapsi oon... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytöskouluun Suomulle!
Olisi hyvä ajatus että hiljaisessa keskuksessa olisi "hyvän käytöksen kurssi".
Mullekin on sanottu, että mä olen p-pää. No jos pääni voisi kuvata ja näyttää sisällön, niin ei siellä peetä olis! Mä oon vaan tavallinen "suomulainen".
Ei tartte mitäs muuta tehdä kuin olla onnellinen. "Lapin hulu!"
Oon onnellinen Lapin hullu... Mä kesän lapsi oon...Sinä olet ainoastaan kylähullu, sellaiseksi sanotaan omituista vähälahjaista ihmistä.
- Anonyymi
Kesun lapsi mä oon. Ei kiinnosta uiko joku isossa vai pienessä uimapuvussa kunhan porskutteloo. Pannaan koulut kiinni ja ruvetaan uimakoulusille.
- Anonyymi
Joko Kemijärven kaupungissa on otettu siis KESU käyttöön?
Siitä KESU:sta ne vain puhuu ne poliitikot, mutta tekevätkö mitään?
Luulevatko, että KESU = KESÄ ja YT = YK?
Menevät YK-neuvotteluihin eikä tarvitse vähentää työntekijöitä ei kuluja, mutta juodaan vain kahvia! On älykästä, nerokasta, yliviisasta?!
Sitten joku sanoi vielä, että "paskaakos tässä". Jos se p-sana jätetään kuitenkin pois, että ei mene ihan ruokottomaksi se keskustelu, eikö niin?
YT-neuvottelut:
Asiahan on jo so-
vittu.
Ruokailijat on ra-
vittu.
Konsulttiakin on tar-
vittu.
Puuronloppu padan pohjalta kaa-
vittu.
- Anonyymi
Joko KESU-veistos on taivaan tulien aukolla?
- Anonyymi
Ei vielä. Ensin kolomen patruunan näköispatsas parhaalle paikalle torille. Ja patsaan valaisitus talvella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vielä. Ensin kolomen patruunan näköispatsas parhaalle paikalle torille. Ja patsaan valaisitus talvella.
Kolomen patin veistos on äkkiä hommattu ku lasautethan sarvikuonoa kolomesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolomen patin veistos on äkkiä hommattu ku lasautethan sarvikuonoa kolomesti.
Sarvikuono on Kemijärven symboolieläin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei ystävä! Nyt on Kemijärvellä puhuttu paljon siitä Isä Mitron käynnistä (entinen meppi, demari) Haukiviikoilla. Lehdissä on uutisia nyt Vesku Loirin uudesta kirjasta. Hän on Lapissa monesti käynyt ja Inarinjärvellä mökki. Tulisikohan hän Haukiviikoille esiintymään?
Vetonauloja tarvitaan, arvostettuja karismaattisia esiintyjiä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei ystävä! Nyt on Kemijärvellä puhuttu paljon siitä Isä Mitron käynnistä (entinen meppi, demari) Haukiviikoilla. Lehdissä on uutisia nyt Vesku Loirin uudesta kirjasta. Hän on Lapissa monesti käynyt ja Inarinjärvellä mökki. Tulisikohan hän Haukiviikoille esiintymään?
Vetonauloja tarvitaan, arvostettuja karismaattisia esiintyjiä!No jo on ehdotukset! Horiseva ja huonojalakanen turha julkkis!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jo on ehdotukset! Horiseva ja huonojalakanen turha julkkis!
On kuule Suomen huippujulkkis ja hänestä on juuri uusi kirjakin kirjoitettu! Kemijärvelle pitäisi saada tunnettuja julkisuuden vetonauloja, kuten esimerkiksi on tämä entinen meppi, demari Isä Mitro, joka oli Haukiviikoilla puhumassa. Oletko katsonut esiintymistä, joka tosi humoristi-pitoinen ja oikein "pilkettä silmäkulmassa".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kuule Suomen huippujulkkis ja hänestä on juuri uusi kirjakin kirjoitettu! Kemijärvelle pitäisi saada tunnettuja julkisuuden vetonauloja, kuten esimerkiksi on tämä entinen meppi, demari Isä Mitro, joka oli Haukiviikoilla puhumassa. Oletko katsonut esiintymistä, joka tosi humoristi-pitoinen ja oikein "pilkettä silmäkulmassa".
Tuolla on se Youtube-video aiheena: Kemijärven matkailu, Haukiviikot
https://www.youtube.com/watch?v=H5hqmo2mJmI
Katsokaa videota, missä on hyvä iloinen leppoisa tunnelma, Kemijärven huippu kesätapahtumasta. Vuonna 2013 ja se me vaaditaan nyt uudestaan. Kansa vaatii, se jo huutaa, että haukiviikko takaisin! Kuuluuko se ääni valtuustoon asti! Ilmastomarssi on nyt ollut ja me marssimme haukiviikkoa, koska hauen kalastus on juuri hyvää ilmastollekin, kun luonto pysyy tasapainossa ja kalakannat myös!
Taustalla kuuluu myös ilahduttava, pirteä kansanlaulu nimeltä Hauki on kala.
Haukea ja särkeä saa Kemijärven vesistöstä. Tule kalastamaan nyt tänne! Muikkujakin on nuottaporukoilla pyydystetty. Kemijärvellä on tosi kokeneita ammattilais kalastajia, joiden puolesta me puolustetaan vesiemme puhtautta ja iloisuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä on näin, sarvikuono
raskas ja ikuinen kuin YT ja talouskurimus
jästipäinen kuin valtuusto
mahtava kuin syntyperäinen
aina kuvassa keskellä kuin hyväveli - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haukipäivillä paljastetaan Tassut ojossa -patsas. Kyllä sitä katellessa nousee hymy silmäkulmaan.
- Anonyymi
Jaakontori se on!
- Anonyymi
Älä puhu törystä mitään. Katso miten Kemijärvellä asioita hoidetaan ja miten käyttäydytään,
esimerkiksi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17417836/hillatien-kiroilevat-opet
sitä saa mitä tilaa!- Anonyymi
Kemijärvellä mennään Venäjän malliin uhrataan yksi ihminen koko kansan puolesta. Eiköhän huono käyttäytyminen kuulu paikalliseen kulttuuriin, ei sitä yksi Hillatien opettajan sijainen ole tehnyt.
- Anonyymi
Mä tahdon taistella
- Massaliike - Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17417836/hillatien-kiroilevat-opet
koskeeko käsky totakin- Anonyymi
Olen ilmiantanut rivouden.
P. K. 2
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492448Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on562198- 411904
Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2091727Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681650- 201560
Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok881430Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s111410Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var111352Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191334