Mies perui häät

Anonyymi

Mieheni kosi jo kolme vuotta sitten, silloin hän olisi halunnut naimisiin vaikka heti. Kuitenkin yhdessä suunniteltiin häät tälle kesälle pari vuotta sitten (syynä rahan säästö häitä varten). Yhdessä katsottiin juhlapaikat, menut pitopalvelun kanssa ym, koristeet pöytäliinoja myöten hommattu. Mekko ja pukukin ostettiin.
Kuitenkin kutsujen lähetyksen lähestyessä mies yhtäkkiä ilmoittikin, että rahatilanteen vuoksi ei voidakkaan mennä naimisiin tänä kesänä. Tiesin, että se ei ole totta ja sain puristettua mieheltäni vastauksen, että "katsotaan sitten joskus, mutta ei vielä". Olen tässä nyt parin kuukauden välein kysynyt mieheltä mietteitä naimisiin menolle, en halua painostaa miestäni. Vastaa aina "joojoo sitten joskus" ym. muita ympäripyöreitä vastauksia. Vannoo kuitenkin, että aikoo minut vihille joskus viedä. Enkä epäile ettei rakastaisi, suhteemme on hyvä molempien mielestä ja se toimii. Yhdessä ollaan oltu 7,5v ja molemmat käymme 30vtä.
Kaipaisin vertaistukea tai edes ajatuksia tai kokemuksia tilanteellemme, jotenkin takaraivossa jyskyttää, että tuhlaan aikaani ja ikinä emme mene naimisiin. Mies tietää, että asia on minulle tärkeä.

9

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      fiksu mies sinulla.

    • Anonyymi

      Mie saattaisin miettiä omaa käyttäytymistäni. Onko häät menneet jo kaiken muun edelle? Onko hellyys ja rakkaus läsnä hää hössötyksestä huolimatta?
      Onko häiden järjestämisestä tullut pakkomielle? Hengähdä sinäkin hieman .

      • Anonyymi

        Se nyt tässä onkin, ei ole mennyt. Juuri tuolla sanoin, että en painosta mihinkään, juuri siksi en viitsi jatkuvasti kysellä asiasta. 😂 Siksi kirjoitinkin, että YHDESSÄ suunniteltu ja hommattu. Ja mies halusi naimisiin vaikka heti, minä toppuutin parin vuoden päähän. Kaikki paremmin kuin hyvin, mutta nyt miehen mielipide todennäköisesti muuttunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt tässä onkin, ei ole mennyt. Juuri tuolla sanoin, että en painosta mihinkään, juuri siksi en viitsi jatkuvasti kysellä asiasta. 😂 Siksi kirjoitinkin, että YHDESSÄ suunniteltu ja hommattu. Ja mies halusi naimisiin vaikka heti, minä toppuutin parin vuoden päähän. Kaikki paremmin kuin hyvin, mutta nyt miehen mielipide todennäköisesti muuttunut.

        Toivoen teille pitkää onnellista suhdetta.
        Itselläni aikoinaan häiden järjestely johti eroon. Helvetilliseen eroon sanoisin.
        Tuli ilmi toinen nainen, käyttäyminen muuttui jäätäväksi jne..
        Se täytyy sanoa että olihan se mukava seurata, miten välinpitämättömästi ihminen, joka ei rakasta, käyttäytyy "yhteisillä" lemmikki ostoksilla, hääpaikan tutustumisreissuillla jne..


    • Anonyymi

      Käyhä se noinkin päin.

    • Anonyymi

      Mies tuli järkiinsä ajoissa. Mun kieltäytymisen aiheutti painajainen kun kihlattuni on puhunut naimisiin menosta, nainen nussii vierasta unessa ja nauttii hääpuku lanteillaan on tarpeeksi paha enne uni. Viralliseksi syyksi kerroin rahan puutteen, sen muijani kakisten nieli ja sanoi no tuonenpana sitten vihille, ajatus kylmää jo.

      • Anonyymi

        Naisella oli onnea, täytyy sanoa! Ajatella jos hänen toiveensa olisi toteutunut! Hänen onnekseen ei. Tietääköhän miltä säästyi ja pelastui!


    • Anonyymi

      Naiset tykkää miehistä jotka laittaa asiat tapahtumaan ja etenemään, jos rakastaa, kosii mennään naimisiin ja perhettä jos sitä halutaan.
      Ei junnata paikoillaan ja mene elämä hukkaan.
      Myös miehet..

      Kun 3v sitten kieltäydyit naimisiin menosta, mies tiesi siitä heti ettet ole oikeasti sitoutunut suhteeseenne aidosti.
      En itsekään enää miehenä suostuisi, se aikaikkuna sinulla oli ja meni.
      Joku toinen nainen, olisi kiljuen onnesta mennyt naimisiin heti, se oikea hänelle.

    • Anonyymi

      Miestä kammaottaa ajatus sitoutumisesta ja sai sen sanottua vasta viime tipassa. Saattaa jopa suunnitella eroavansa, kun hetki on oikea, mutta ei ole ollut rohkeutta sanoa sitä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      273
      2288
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1041
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      690
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      669
    Aihe