Tinder paska

Anonyymi

Hiton inhottavaa käytöstä. Kehuu naista esim hiuksia kohta katsoo uudestaan. Nainen on poistanu sut. Siis naisten pitäs vähä osata käyttäytyä jos toinen on vielä mukava toista kohtaan.

88

2234

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei naiset ole mukavia rumille miehille. Nainen ei selvästi pitänyt sinusta ja poisti koska luulee että rumat miehet on jotain häiriintyneitä jännämiehiä.

      • Anonyymi

        Edelleen en ole ruma. Koska olen useammalle naiselle näyttänyt kuvaani. Naiset nyt tekee aika usein noin et poistaa eikä vastaa, siis monille muille miehille. Olkaa ätmit hiljaa.


      • Anonyymi

        Edelleen en ole ruma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen en ole ruma

        Entä nyt? Ootko nyt jo ruma?


    • Anonyymi

      Vois naisetki vähä omaa käytöstä miettii. Sanoa sitten kohteliaasti Tinderissä, sori et ole makuuni tai vastaavaa. Lahdessa olin baarissa niin naiset suostu jutteleen. Pk-seudulla paskan vertaa kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Tai jos tulee osuma niin voi olla melko varma että nainen ei kirjoita ensin. Vastuu on miehellä koska naiset ovat nirsouden ja epäkohteliaisuuden lisäksi myös avuttomia. Arvostella he kyllä osaavat.

      • Anonyymi

        Mutta niin muriseva mammasi.... murisisi, minä pidän aika paljonkin tuosta Selviytyjät ohjelmasta kilpailuineenkin, on aika hauska ohjelma :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta niin muriseva mammasi.... murisisi, minä pidän aika paljonkin tuosta Selviytyjät ohjelmasta kilpailuineenkin, on aika hauska ohjelma :D

        Joo kaikenlaisia kilpailujakin tarvitaan lisää formula-kilpailuihinkin kuten Selviytyjiín myöskin :D

        Kaikenlaisia kilpailuja jotta on jännittävää sitten katsella.


      • Anonyymi

        Kyllä naiset taatusti kirjoittavat oma-aloitteisesti hyvin kiinnostavalle miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä naiset taatusti kirjoittavat oma-aloitteisesti hyvin kiinnostavalle miehelle.

        Naiset osaavat kyllä taidokkaasti jakaa miehet eri kategorioihin. On ne jotka eivät saa tykkäystä, sitten ovat ne jotka saavat tykkäyksen ja ylimpänä ovat ne jotka saavat tykkäyksen ja joille nainen on valmis kirjoittamaan avausviestin. Vastenmielistä laskelmointia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä naiset taatusti kirjoittavat oma-aloitteisesti hyvin kiinnostavalle miehelle.

        Kyllä toki. Mutta pitää löytää sopiva nainen joka on susta 100 % kiinnostunut... ja silleen,harvemmin niitä vain kiinnostaa.


    • Vieläkö joku sitä riivatun systeemiä käyttää! Miksi te ette usko ettei se ole ihmistä varten?!

      Jalkautukaa.

      • Anonyymi

        Mistä sitten löytää nainen. Cittarin kassa jonosta vai?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sitten löytää nainen. Cittarin kassa jonosta vai?

        No vaikka kahviosta, junasta, keikalta, työpaikan ruokalasta..meet siihen, kysyt voiko tähän istua tai seistä jos ei ole penkkiä ja sitten vaan juttelet mukavia. Ihan sama. Pääasia, että pääset puhumaan. Ilman puhetta toinen ei tajua toisesta mitään eikä sitä, miten kiva ihminen se yhtäkkiä ilmaantunut, tuntematon henkilö onkaan. Kassajono on vähän paha kun siinä vaiheessa päivää alkaa olla jo saamarin stressaantunut ja väsynyt. Ei, elä siinä kysele. Tai jossain vaan jäät pitämään ovea auki naiselle ja ujuttaudut siitä puheille. Maailmassa on miljoonia paikkoja, että niihin melkein kompastuu. Lähtökohtaisesti nainen on arka telekemään aloitetta ja vain otettu jos kiva mies kiinnostuu. Kysymys on siitä, kumpi on vain reippaampi :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sitten löytää nainen. Cittarin kassa jonosta vai?

        Itse en esim. osaa tarkistaa ilmanpaineita renkaista niin huh huh jos joku siinä tulee tarjoutumaan avuksi, siinähän ihan pieni ihminen innostuu!


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No vaikka kahviosta, junasta, keikalta, työpaikan ruokalasta..meet siihen, kysyt voiko tähän istua tai seistä jos ei ole penkkiä ja sitten vaan juttelet mukavia. Ihan sama. Pääasia, että pääset puhumaan. Ilman puhetta toinen ei tajua toisesta mitään eikä sitä, miten kiva ihminen se yhtäkkiä ilmaantunut, tuntematon henkilö onkaan. Kassajono on vähän paha kun siinä vaiheessa päivää alkaa olla jo saamarin stressaantunut ja väsynyt. Ei, elä siinä kysele. Tai jossain vaan jäät pitämään ovea auki naiselle ja ujuttaudut siitä puheille. Maailmassa on miljoonia paikkoja, että niihin melkein kompastuu. Lähtökohtaisesti nainen on arka telekemään aloitetta ja vain otettu jos kiva mies kiinnostuu. Kysymys on siitä, kumpi on vain reippaampi :)

        Ai kun vielä näin jouhevasti sujuisikin!

        Nyky miehillä kasvaa tissit nopeemmin kun Suomen mettä! Ei ne ehdi naisia lähennellä, kun pitää ajatella OMIA TUNTEITA!!!!

        T.Nainen kypsä lespouteen, että saan kullia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai kun vielä näin jouhevasti sujuisikin!

        Nyky miehillä kasvaa tissit nopeemmin kun Suomen mettä! Ei ne ehdi naisia lähennellä, kun pitää ajatella OMIA TUNTEITA!!!!

        T.Nainen kypsä lespouteen, että saan kullia.

        Jahas. Myöhäisillan avautuminen tsiinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sitten löytää nainen. Cittarin kassa jonosta vai?

        Miksi ei Prisman kassajonosta?


    • Anonyymi

      Itse en todellakaan ole ruma. Mutta en ole vain löytäny sopivaa naista. Olen nähny paljo tavallisia muaki rumempia miehiä joilla naiset. Ja olen panostanut naisen saantiin. Enkä ole enää työtön. Mut en töissä. Ja mulla on ollut 2 todella kaunista naista. Eli mullekkaan ei kelpaa kuin tietyt naiset.

      • Anonyymi

        Enkä halua olla myöskään enää niin epätoivonen et ottaisin lihavan ja ruman ku en muita saa. Sorke ätmit, nätti pitää olla.!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä halua olla myöskään enää niin epätoivonen et ottaisin lihavan ja ruman ku en muita saa. Sorke ätmit, nätti pitää olla.!

        Allu Allu, onpas kovat puheet sulla. Vai ettei lihava ja ruma kelpaa vaikka itse olet samanlainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allu Allu, onpas kovat puheet sulla. Vai ettei lihava ja ruma kelpaa vaikka itse olet samanlainen.

        En ole Allu. Enkä edelleen ole ruma, enkä myöskään kuin vähän ylipainonen. Oliko muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole Allu. Enkä edelleen ole ruma, enkä myöskään kuin vähän ylipainonen. Oliko muuta?

        Joillekin vähäinenkin ylipaino on ehdoton ei. Ihan siinä missä sinulle lihava ja ruma.


    • Ei kannata olla Tinderissä tai missään muussakaan treffiapeissa, jos pahastuu helposti.

      • Ainoa appi, minkä saa ladata on sääennuste tai tiekartta.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ainoa appi, minkä saa ladata on sääennuste tai tiekartta.

        No mulla on parit verkkopankit, whatsappi, wilma, jotain sähköpostisysteemejä ja pikkusälää. Tinderikin löytyy, mutta en oo nyt siellä aktiivisena.

        Muuta hommaa. 😁

        Räjäytin peräkärrin! 😝


      • Disse kirjoitti:

        No mulla on parit verkkopankit, whatsappi, wilma, jotain sähköpostisysteemejä ja pikkusälää. Tinderikin löytyy, mutta en oo nyt siellä aktiivisena.

        Muuta hommaa. 😁

        Räjäytin peräkärrin! 😝

        Ai niin ne. Unohin.

        Kyllä kärrin tuhoaminen on sen arvoista, että tinderit jää.
        Kyllä siinä yksi talvi menee.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ai niin ne. Unohin.

        Kyllä kärrin tuhoaminen on sen arvoista, että tinderit jää.
        Kyllä siinä yksi talvi menee.

        Ei kärriä laittaessa koko talvea toivottavasti mene. Kuukausi maksimissaan.

        Mutta sit muksuviikoilla laitan moottoripyörää ja jotain pikkujuttuja. Omilla viikoilla metsähommia.... siinä livahtaa kyllä talvi.


      • Disse kirjoitti:

        Ei kärriä laittaessa koko talvea toivottavasti mene. Kuukausi maksimissaan.

        Mutta sit muksuviikoilla laitan moottoripyörää ja jotain pikkujuttuja. Omilla viikoilla metsähommia.... siinä livahtaa kyllä talvi.

        Mitäh! Mihin mun kommentti katosi...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mitäh! Mihin mun kommentti katosi...

        Välillä ne pomppii miten sattuu! Tai sit vastasit vahingossa slkuperäiseen ja se on tuolla alempana? 😬


      • Disse kirjoitti:

        Ei kärriä laittaessa koko talvea toivottavasti mene. Kuukausi maksimissaan.

        Mutta sit muksuviikoilla laitan moottoripyörää ja jotain pikkujuttuja. Omilla viikoilla metsähommia.... siinä livahtaa kyllä talvi.

        Paljonko lunta toivotaan?


      • Disse kirjoitti:

        Välillä ne pomppii miten sattuu! Tai sit vastasit vahingossa slkuperäiseen ja se on tuolla alempana? 😬

        Eikun kirjoitin pitkän kommentin ja sitten ilmotti etten oo kirjautunut ja se ei menny anonyyminäkään ja kun kirjauduin, hävitti koko kommentin.

        Sanoisin, että olisko pikkusen säätöö vielä tässä firmassa? Hoh hoi..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Paljonko lunta toivotaan?

        Nyt ei väliä. Mä merkkaan ja putsaan syksyllä reitit, sit ajan kelkalla pohjat, sit voin pitää traktorilla ne puhtaana.

        Että mun puolesta vaikka metri. 😝


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Eikun kirjoitin pitkän kommentin ja sitten ilmotti etten oo kirjautunut ja se ei menny anonyyminäkään ja kun kirjauduin, hävitti koko kommentin.

        Sanoisin, että olisko pikkusen säätöö vielä tässä firmassa? Hoh hoi..

        Joo, tuttua shittiä... kyllä nää on vajavaisella systeemillä lähteneet yrittämään. Mutta vissiin kannattaa tehdä näin. 😁


      • Anonyymi

        Juu ei ilmeisesti kannata joo.


    • Anonyymi

      Saan tinderistä mutta yks nainen ei ollut nätti jouduin antamaan pakit. Tavis naisia mutta pitää olla kroppa hoikka ne naiset on kauniita ja seksikkäitä vaikka kasvot ei olisi kauniita.

      • Anonyymi

        Minäkin sain matchin, mutta en tykännyt hänestä. Ei ollut mun makuun annoin myös pakit. Kyllä pitää suht nätti olla että naista jaksaa katella.


    • Aika usein törmää juttuihin, jossa naiset sanovat, etteivät halua ensimmäiseksi viestiksi viestiä tyyliin...moi olet kaunis ( tai joku muu tuon kaltainen avaus). Viestissä pitää olla jotain mihin tarttua .

      Toisaalta kenet tahansa voi poistaa, estää mitä tahansa , sellaista se on maassa . jossa ihminen saa itse päättää kenen kanssa haluaa tuttavuutta tehdä.

      • Anonyymi

        Naiset osaavat kyllä valittaa mutta siihen se sitten jääkin. Mikä valtava määrä tietotaitoa menee hukkaan kun mykät naiset odottelevat miesten surkeita lähestymisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naiset osaavat kyllä valittaa mutta siihen se sitten jääkin. Mikä valtava määrä tietotaitoa menee hukkaan kun mykät naiset odottelevat miesten surkeita lähestymisiä.

        Hiukan hämäräksi jäi ajatuksesi. Naiset valittavat, mutta kun ovat mykkiä valtava tietotaito menee hukkaan...niinkö?


      • Anonyymi

        Tyhjästä on huono nyhjästä, jollei toisesta näe mitään muuta kuin kuvan tai pari niin mihin siinä sitten voi tarttua jollei ulkonäköön.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyhjästä on huono nyhjästä, jollei toisesta näe mitään muuta kuin kuvan tai pari niin mihin siinä sitten voi tarttua jollei ulkonäköön.

        Netti on pullollaan ohjeita siitä millainen on naisten mielestä kiinnostava viesti. Jos haluaa tutustua toiseen, silloin kannattaa kertoa, että on kiinnostunut, kertoa vähän itsestään, ehkä harrastuksistaan, kiinnostuksen kohteistaan, kysyä avoimia kysymyksiä.
        Jos viesti on tyyliin...moi olet kaunis...mitä siihen voi oikeasti vastata? Ahah ? Kiitos?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Hiukan hämäräksi jäi ajatuksesi. Naiset valittavat, mutta kun ovat mykkiä valtava tietotaito menee hukkaan...niinkö?

        Ei tuo kovin vaikeaselkoinen teksti ollut mutta selvennetään nyt vielä sen verran että naiset kyllä osaavat valittaa. Heillä on selkeä tieto miten lähestymisen pitäisi alkaa ja miten siitä edetä. Voisi siis ajatella että meillä miehillä on helppoa - naisilta tulee todella laadukkaita keskustelunavauksia koska he osaavat sen. Mutta ei, naiset tyytyvät vain valittamaan.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Netti on pullollaan ohjeita siitä millainen on naisten mielestä kiinnostava viesti. Jos haluaa tutustua toiseen, silloin kannattaa kertoa, että on kiinnostunut, kertoa vähän itsestään, ehkä harrastuksistaan, kiinnostuksen kohteistaan, kysyä avoimia kysymyksiä.
        Jos viesti on tyyliin...moi olet kaunis...mitä siihen voi oikeasti vastata? Ahah ? Kiitos?

        Tietysti voi yrittää jotain kusenpolttamia iskulauseita mutta turha naisten on lässyttää siitä etteivät miehet yritä jolleivat itse tarjoa mitään mihin tarttua. Etenkään kun pääosin eivät itse osaa kirjotella mistään sen viisaammin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo kovin vaikeaselkoinen teksti ollut mutta selvennetään nyt vielä sen verran että naiset kyllä osaavat valittaa. Heillä on selkeä tieto miten lähestymisen pitäisi alkaa ja miten siitä edetä. Voisi siis ajatella että meillä miehillä on helppoa - naisilta tulee todella laadukkaita keskustelunavauksia koska he osaavat sen. Mutta ei, naiset tyytyvät vain valittamaan.

        Missä ne naiset valittavat? Miehethän taitavat valittaa täällä sinkkupalstalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti voi yrittää jotain kusenpolttamia iskulauseita mutta turha naisten on lässyttää siitä etteivät miehet yritä jolleivat itse tarjoa mitään mihin tarttua. Etenkään kun pääosin eivät itse osaa kirjotella mistään sen viisaammin.

        Olen nainen ja yritän tässä tarjota jotain mihin tarttua lässyttämisen sijaan...miten hyvin onnistun?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Missä ne naiset valittavat? Miehethän taitavat valittaa täällä sinkkupalstalla.

        Avaa silmäsi ja korvasi. Jatkuvasti naiset valittavat miesten huonoista keskustelunavauksista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Avaa silmäsi ja korvasi. Jatkuvasti naiset valittavat miesten huonoista keskustelunavauksista.

        Täällä sinkkupalstallako ne naiset valittavat?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Täällä sinkkupalstallako ne naiset valittavat?

        Sinä itse kerroit että näin tapahtuu. Ryhdistäydy vähän...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä itse kerroit että näin tapahtuu. Ryhdistäydy vähän...

        No en ole kyllä tainnut sanoa, että naiset valittavat täällä sinkkupalstalla.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        No en ole kyllä tainnut sanoa, että naiset valittavat täällä sinkkupalstalla.

        Olet sinä lapsellinen...


    • Anonyymi

      Tämän ajan naiset ovat melko hyvin perillä omasta ulkonäöstään. Ei taida olla mitään tympeämpää kuin että outo (epätoivoinen?) mies alkaa esimmäiseksi kehua ulkonäköä. Nainen kertoo mielellään millaisissa asioissa hän omasta mielestään on hyvä ja on kiinnostunut myös miehen omasta minäkuvasta ja vahvuuksista.

    • Anonyymi

      No varsinki noi nuoret 20 kypäset naiset, hirveesti meikkiä ja hienot vaatteet, ne varmasti tosi nirsoi varsinki ne kauniit. Semmosiin nyt ei oo oikee saumaa pahemmin, mutta joo toiv löytyy vielä nainen.

    • Anonyymi

      En ole niin ruma ja lihava, että pitäisi tyytyä mihin vaan lihavaan ja rumaan naiseen, jotain täytyy tasoo olla vaikka olisi tavis mies. Kunhan ei ole alkoholisti ja narkkari. Kyllä sentää jotain tasoa, aika epätoivonen mies on jos kaikki naiset kelpaa, minulle harva mutta kaunis, kiloja saa olla ja pitää olla suht kiva.

      • Anonyymi

        Nykynuorilla on vaikeaa


    • Anonyymi

      Juu taitaa olla, naiselle kai kelpaa vain 5 % 10 % miehistä. Ehkä moni ei etsi mitää, tekee vain tinder profiilin, oletteko samaa mieltä?

    • Anonyymi

      Tulin petetyksi.
      Miehellä oli ihan kiva kuva ja profiili. Sitten kun vihdosta tavattiin oli muutaman tunnin myöhässä..... mitä tulikaan eteeni. Valtava vatsa ja lökäpöksyt.

    • Anonyymi

      Hahha toi on niin perus.

    • Anonyymi

      Ätmit voi tyytyä sit rumaan. Sain tinderistä todella kauniin naisen. Hän kertoi että näytän kiltiltä ja kivalta, siis en ole ruma. Ai että hän on kaunis ja seksikäs ja juttu kulkee:). Kyllä kiltit miehetki saa naista.

    • Anonyymi

      Onko kohteliaampaa olla hiljaa vai vastata ”oletko hieman yksinkertainen”?

      -flowersreally-

      • Anonyymi

        Oletko itse?


    • Anonyymi

      Minä kehun naista ja kerron mikä kiinnitti huomioon ja sen jälkeen pyydän treffeille. Melko suoraan kerron että seksi seuraa haen ja aika monta kertaa olen naisia tavannut. Ei kannata lässyttää mitään omasta elämästä että olet sellainen ja sellainen ja tykkäät harrastaa sulkapalloa, tinderistä haetaan panoa ekä aviokumppania. Naiset ei halua että mies jää roikkumaan, naisilla on oma elämä joten pidä puheet lyhyinä. Seksin jälkeen voi sitten jutella että tavataanko uudestaan vai onko se näkemiin hyvää loppuelämää. Pahempikin juntti saa naista jos osaa vähän lirkutella.

      • Anonyymi

        Ehkä toikin taktiikka sopii toisille. Itse haluan nopeasti paremmin tutustua ja nähdä sopia treffit.


    • Anonyymi

      No niin alkanut tulemaan tinderistä matcheja, mutta naiset ovat aika hiljasii, en tiedä vaikea se on yrittää keskustella, kun ei tunne toista sun muuta, mutta haluaisin myös nopeasti tavata ja kehittää itseäni paremmaksi. Vielä en käy töissä, joten en kehtaa sanoa naiselle sitä.

    • Anonyymi

      Kyllä seksiseura kelpaisi tavalliselle ätmille, jolla ei pahemmin ole rahaa, mutta pituutta ja ei ole ruma :D.

      • Anonyymi

        "tavalliselle ätmille, jolla ei pahemmin ole rahaa, mutta pituutta ja ei ole ruma :D."

        Allulla aina tuo sama stoori. Pituutta on mutta en ole ruma. Lopeta löpinät, ruma oot kun et naista saa vaikka oot pitkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "tavalliselle ätmille, jolla ei pahemmin ole rahaa, mutta pituutta ja ei ole ruma :D."

        Allulla aina tuo sama stoori. Pituutta on mutta en ole ruma. Lopeta löpinät, ruma oot kun et naista saa vaikka oot pitkä.

        Haista sinä pitkä vittu. Kaunis nainen todella kaunis kehui mua eilen. Ai en saisi:) naurettava väite?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "tavalliselle ätmille, jolla ei pahemmin ole rahaa, mutta pituutta ja ei ole ruma :D."

        Allulla aina tuo sama stoori. Pituutta on mutta en ole ruma. Lopeta löpinät, ruma oot kun et naista saa vaikka oot pitkä.

        En toki kaikkien naisten mieleen, mutta ruma en todellakaan ole. Se on sun asias jos kuvittelet et oon ruma. Hiton ärsyttävä ätmi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "tavalliselle ätmille, jolla ei pahemmin ole rahaa, mutta pituutta ja ei ole ruma :D."

        Allulla aina tuo sama stoori. Pituutta on mutta en ole ruma. Lopeta löpinät, ruma oot kun et naista saa vaikka oot pitkä.

        Kenties aloittaja itse on todella ruma, koska haukkuu toisia. Kyllä kuule minä olen seurustellu kauniiden naisten kans ja saanutki kauniita naisia Tinderiin. Ei voi ku nauraa tuollaselle luuseri ätmille:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "tavalliselle ätmille, jolla ei pahemmin ole rahaa, mutta pituutta ja ei ole ruma :D."

        Allulla aina tuo sama stoori. Pituutta on mutta en ole ruma. Lopeta löpinät, ruma oot kun et naista saa vaikka oot pitkä.

        Naisen saaminen muutenkin nykyään on todella vaikeeta myös komealle miehelle. Koska monet naiset viihtyy sinkkuina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En toki kaikkien naisten mieleen, mutta ruma en todellakaan ole. Se on sun asias jos kuvittelet et oon ruma. Hiton ärsyttävä ätmi!

        Allu sun kuva on nähty tällä palstalla. Ei ole ihme kun naiset ei kiinnostu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenties aloittaja itse on todella ruma, koska haukkuu toisia. Kyllä kuule minä olen seurustellu kauniiden naisten kans ja saanutki kauniita naisia Tinderiin. Ei voi ku nauraa tuollaselle luuseri ätmille:)

        "Kenties aloittaja itse on todella ruma, koska haukkuu toisia."

        " Ei voi ku nauraa tuollaselle luuseri ätmille:)"

        Allu on tosi yksinkertainen. Montako kertaa on hälle sanottu kuka on aloittaja ketjussa.
        Haukuitko Allu tuossa...olet siis todella ruma.

        Onnellinen nainen joka Allun saa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allu sun kuva on nähty tällä palstalla. Ei ole ihme kun naiset ei kiinnostu.

        Todellaki ne kiinnostuu. Älä jauha paskaa. Rumatki miehet saa naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kenties aloittaja itse on todella ruma, koska haukkuu toisia."

        " Ei voi ku nauraa tuollaselle luuseri ätmille:)"

        Allu on tosi yksinkertainen. Montako kertaa on hälle sanottu kuka on aloittaja ketjussa.
        Haukuitko Allu tuossa...olet siis todella ruma.

        Onnellinen nainen joka Allun saa..

        Voit kohteliaasti tulla sanomaan naaman eteen, en todellakaa ole ruma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kenties aloittaja itse on todella ruma, koska haukkuu toisia."

        " Ei voi ku nauraa tuollaselle luuseri ätmille:)"

        Allu on tosi yksinkertainen. Montako kertaa on hälle sanottu kuka on aloittaja ketjussa.
        Haukuitko Allu tuossa...olet siis todella ruma.

        Onnellinen nainen joka Allun saa..

        Tule sanomaan naaman eteen ihan asiasia jos uskallat. Helvetin pelle.


    • Anonyymi

      Joo matcheja alkanu saamaa mut ei naiset tuola kirjota oikee mitää. ei vaa sillain synkkaa tai juttu kulje niin ei oikee itekkää kiinnostu, kyl se nainen pitäs löytyä jostain muualta?

    • Anonyymi

      Naiseen tutustuminen on liian rankka prosessi, alkaa miettiin kaikkee, tuleeko juttua, onko yhteistä sun muuta, sit toinen on aika mykkä ja hiljanen, eikä ole sillain kiinnostunut, se on ykspuolista, nainen odottaa et mies vastaa, ja sit yhtäkkiä ahdistuu, kun on muka laittanut 2-3 viestiä jo ja nainen ei vastaa, kunnes kohta poistaa. Sellasta se on naistenkaa.

      • Anonyymi

        Ihan turha sovellus. Ei naiset siellä mitään juttele.
        Naisilla vain oma hyötyminen mielessä aina. Olen naisia auttanut vaikkapa talvisin, ihan tuntemattomia, kun ollut auton kanssa ongelmia, ei ole lähtenyt käyntiin, akku tyhjä jne. Niin kauan kelpaa juttuseura, kun autoa korjaan kylmässä. Sen jälkeen, kun auto käy tulee hirveä kiire. Oman hyötynsä kun saa, niin se riittää. Fiksua olis vaikkapa tuommoisessakin tilanteessa tarjota kahvit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan turha sovellus. Ei naiset siellä mitään juttele.
        Naisilla vain oma hyötyminen mielessä aina. Olen naisia auttanut vaikkapa talvisin, ihan tuntemattomia, kun ollut auton kanssa ongelmia, ei ole lähtenyt käyntiin, akku tyhjä jne. Niin kauan kelpaa juttuseura, kun autoa korjaan kylmässä. Sen jälkeen, kun auto käy tulee hirveä kiire. Oman hyötynsä kun saa, niin se riittää. Fiksua olis vaikkapa tuommoisessakin tilanteessa tarjota kahvit.

        Helvetin ätmit täälä vain haukkuu. Jos ootte rumia nii ei voi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helvetin ätmit täälä vain haukkuu. Jos ootte rumia nii ei voi mitään.

        Ei ole kukaan nainen sanonut rumaksi joo ja silleen.!!


    • Anonyymi

      Kehusin naista kerran ja se haukkui minua puol tuntii ihan hirveesti että olen ruma ja ruma ja kaikkea koko ajan haukkui puoli tuntia tuli viestiä ja pelkkää haukkumista. Nainen ei todellakaan ollut mikään kaunis ite

      • Anonyymi

        Siis mitä hittoa:)


      • Anonyymi

        Miks ihmeessä?


    • Anonyymi

      Tinder on paskaa, koska. Tinder ei ehdota sulle ihmisiä joilla on samat mielenkiinnon kohteet. Alkanut vituttaa se että joudut ”swaippaamaan” 50kpl jtn. samannäköisiä crossfit muijia vasemmalle ennen kun näet yhden massasta poikkeavan ihmisen. Kuka jaksaa käyttää tunteja päivästä johonkin tinderin näpyttelyyn, ilman että siellä on yhtään mielenkiintoista ihmistä. Kuvitteleeko naiset nykyään, että kun turvotat huulesi täytteillä, harrastat crossfittiä ja käytät kilon meikkiä naamaasi, näytät hyvältä? Hyi helvetti tätä nykyaikaa ja nykynaisia.

    • Anonyymi

      Kuva ihmisen rumentaa... niin no.. paitsi pornotähdet niitä kuva kaunistaa.

    • Anonyymi

      oikeasti sen sukkaparinkin eli siis elin-kumppanin, ehkä myös potteaalisen maksan luovuttajankin sattumalt aivan vaikka mistä.

      mutta jos viihemmoa haluaa löytää löytyy missä on viinaa, jos kaurapuurosta tykkää viljelijä....

    • Anonyymi

      joskus eli ja vainoastaan miettinut että ovatkoha tytöille haassujas joilla voi leikki kune kasvavat kuin pallloja peheimt

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      201
      5220
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      125
      3209
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2445
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2384
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2002
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1576
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1531
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1413
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1101
    Aihe