Jännittävä, hyvän näköinen, sopivan lihaksikas, hyvätuloinen. Hellä ja välittävä mutta samalla myös kusipä jotta saataisiin jännitystä ja draamaa. Pitää palvoa naistaan mutta kiinnostua myös sopivassa määrin vieraista jotta sähköisyys, säännöllinen riitely ja draama takaisivat myös sen naisten rakastaman sovintoseksin. Tässä kohtaa itseään kunnioittava mies hyppää pois kyydistä.
Ja ainiin, se tärkein. Sen täydellisen miehen pitää muuttaa kroppaa ja ulkonäköään vähintään viiden vuoden välein.
TÄSSÄ SE ON
3
222
Vastaukset 3
- Anonyymi
Ton ois voinut kiteyttää niin että naiset on kasa systemaattisesti toimivaa ja kieroilevaa psykopaattista paskaa mutta päätin lähestyä useammasta vinkkelistä :)
- Anonyymi
En kyllä komppaa ollenkaan tota palvomista.
Eikä vielä ole tullut sellaista täysipäistä naista vastaan joka sellaista olisi halunnutkaan.
Myös toi vieraisiin vilkuileminen on ihan vihonviimeinen juttu jos meinaa pysyä neidon kuvioissa mukana.
Seksinhän on syytä olla muutenkin sen verran hyvää ettei tarvitse haikailla sovintoseksin perään.
Tyyliä voi ja pitääkin muuttaa säännöllisen epäsäännöllisesti ja omat vaatteet, kengät, kellot ja asusteet kannattaa ostaa hyvällä rahalla ihan itse.
Sixpack on hyvä muttei välttämätöntä löytyä paidan alta, tärkeämpää on ettei sitä löydy aina jääkaapista.- Anonyymi
Et siis tunnusta tykkääväsi oikeasta Jännämiehestä https://www.is.fi/viihde/art-2000006293017.html , vaikka kaikki naiset oikeasti tykkäävätkin?
Siinäpä se. Rehellistä naista ei ole vielä löytynyt. Sadan vuoden ikään ei minulla enää kauaa ole, joten saattaa löytyäkin, vaikka enpä usko. Eikä tuolla enää ole väliä, muut kuitenkin päällänne ähkivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri351078- 71848
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40710Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40686Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus191541- 43489
- 45470
jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204463Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä
Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan6437Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,169434