Naisen kaksoiselämä

Anonyymi

Olen nussinut naimisissa olevaa naista joitakin kertoja ja täytyy sanoa kun nainen tupsahti eteen kaupassa miehensä kanssa oli aika erikoinen fiilis. Nainen tervehti varovasti samoin minä, nainen oli myös täysin erilainen kun mun kanssa, miehensä seurassa hillitty, arkinen, jopa harmaa, mun kanssa sextailessa kun toinen ihminen, kiihkeä, halukas, meikkiä kasvoissa ja kaipaa sitä mitä miehensä ei kai anna. Parin viikon väli teki naisesta villikissan kun päästiin taas lakanoihin, reilu tunti, suihkuun ja nainen taas veti kotiutumisvaatteet päälle, oli kuulemma salilla kavereinee, no menihan tuokin treenistä.

4

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No just! Mitä muuta odotit? Ihan tavallista peruspettämistä ja äärettömän typerää. Sinäkin jossakin sisimmässäsi tajusit, miten halpa-arvoisesti puolisoaan kohtelette te molemmat. Ihmetteletkö lie itseäsi vai elämän typeryyttä enemmän, en tiedä. Jos sinua petetään samoin, et ymmärrä semkään vertaa, vaan kaikki kokemasi repii sinut ristiriitaan itsesi kanssa.

• Anonyymi

Muistapas että karma muistaa. Toivottavasti koet saman kohtelun jos joskus löydät elämänkumppanin. Epäilen vaan ettei tollasella luonteella varustettua paskahousua kukaan huoli.

• Anonyymi

kis kis, tulee se sieltä.

• Anonyymi

Minä nain toisen naisen miestä. omakin oli kyllä mutta elämä on.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      48
      3507
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      124
      2802
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      40
      2454
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2177
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      431
      1747
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      62
      1227
    7. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      56
      1123
    8. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      1059
    9. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      65
      1011
    10. 45
      978
    Aihe