Olen nussinut naimisissa olevaa naista joitakin kertoja ja täytyy sanoa kun nainen tupsahti eteen kaupassa miehensä kanssa oli aika erikoinen fiilis. Nainen tervehti varovasti samoin minä, nainen oli myös täysin erilainen kun mun kanssa, miehensä seurassa hillitty, arkinen, jopa harmaa, mun kanssa sextailessa kun toinen ihminen, kiihkeä, halukas, meikkiä kasvoissa ja kaipaa sitä mitä miehensä ei kai anna. Parin viikon väli teki naisesta villikissan kun päästiin taas lakanoihin, reilu tunti, suihkuun ja nainen taas veti kotiutumisvaatteet päälle, oli kuulemma salilla kavereinee, no menihan tuokin treenistä.
Naisen kaksoiselämä
4
54
Vastaukset
- Anonyymi
No just! Mitä muuta odotit? Ihan tavallista peruspettämistä ja äärettömän typerää. Sinäkin jossakin sisimmässäsi tajusit, miten halpa-arvoisesti puolisoaan kohtelette te molemmat. Ihmetteletkö lie itseäsi vai elämän typeryyttä enemmän, en tiedä. Jos sinua petetään samoin, et ymmärrä semkään vertaa, vaan kaikki kokemasi repii sinut ristiriitaan itsesi kanssa.
- Anonyymi
Muistapas että karma muistaa. Toivottavasti koet saman kohtelun jos joskus löydät elämänkumppanin. Epäilen vaan ettei tollasella luonteella varustettua paskahousua kukaan huoli.
- Anonyymi
kis kis, tulee se sieltä.
- Anonyymi
Minä nain toisen naisen miestä. omakin oli kyllä mutta elämä on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup483507Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1242802Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua402454Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652177Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4311747- 621227
- 561123
- 2591059
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.651011- 45978