Kyllä näköjään kiltti ja tavallinen mies voi saada nätin naisen, ei vain tarvi tyytyä siihen lihavaan ja rumaan. :D.
Vastaukset 12
- Anonyymi
Paljonko rahaa tarvitaan?
- Anonyymi
Veikkaan et ihan opiskelu tai perus duuni riittää :D.
- Anonyymi
Tai no en tiedä riittääkö sekään. Pitääkö sitten olla erittäin komea ja erikoinen. Raataa hulluna töissä. En ole muutenkaan pitkään aikaan ymmärtänyt naisia.
- Anonyymi
" ei vain tarvi tyytyä siihen lihavaan ja rumaan."
Onhan lihava ja rumakin kuitenkin ihminen ja mistäs tiedät jos vaikka olisi parasta seuraa mitä ikinä olet saanut/ tulet saamaan nätit ja komeat mukaanlukien.- Anonyymi
Jos on nätti niin kelpaa,muuten ei.
Tuo kiltin määritelmä tällä palstalla taitaa olla aika tavalla erilainen kuin tuolla " oikeassa" elämässä.
- Anonyymi
Naiset ovat tottuneet siihen että mitä ikinä tänne kirjoittaakaan, niin aina joku vastaa. Siispä pitää vastata. Kommenttini on "ölölölölölölöllölmimokopmionuinuinionion ionio"
Anonyymi kirjoitti:
Naiset ovat tottuneet siihen että mitä ikinä tänne kirjoittaakaan, niin aina joku vastaa. Siispä pitää vastata. Kommenttini on "ölölölölölölöllölmimokopmionuinuinionion ionio"
Ok. Sinulla varmaankin on parempaa tietoa siihen mihin naiset ovat tottuneet.
Kiitos sinulle , kun halusit vastata. ❤
Saa saa.
- Anonyymi
Kyllä pitäisi saada, tinderissä match kehui kun näytät hyvälle, ai että olen innoissani.
- Anonyymi
Mutta ei näytä olevankaan. Kyllä nainen on innoissaan jos on tosi kiinnostunut miehestä, mutta harmi jos eivät ole.
- Anonyymi
Ei nainen ole kiinnostunut jos ei kirjota Tinderissä mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta682980- 951196
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil3151181Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3611114Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O631037Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste77883- 77852
- 91760
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty64752Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty32719