Historiarikas nainen...

...ei kykene enää muuttumaan vaikka ehkä haluaisikin. Esimerkkinä case Maisa:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Maisa-Torpan-salasuhde-roihahti-alkuvuonna-Lapissa-kihlattu-Jari-Matti-Latvala-taysin

Takavuosinahan Maisa on avautunut mm. näin:

https://www.is.fi/viihde/art-2000001067396.html

" Meillä oli kaveripiirissä peli. Yksi tytöistä selasi Iltiksen urheilusivuja ja valkkasi aina miehen, kenet piti napata seuraavaksi. Se oli naurettavan helppoa. Riitti, että lisäsi kyseisen herrasmiehen Facebookissa kaveriksi tai ”sattumalta” meni samaan paikkaan tyypin takia. BINGO! Tehtävä oli suoritettu ja valittiin seuraava pelinappula."

Jo nuorena Maisa oppi pitämään miehiä pelinappuloina ja sen että saa kenet vain haluaa. Jari-Matti hölmösti kuvitteli että rakkaus muuttaa kaiken, ei muuttanut, Vaikka Maisa ehkä rakastaakin juovuttava vallantunne on kuitenkin vetävämpi kuin tuhannetkaan valat yhdelle omistautumisesta.

K & K miehen ei koskaan kannata ottaa historialtaan epämääräistä naista, aina se kostautuu jossain vaiheessa.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuka tahansa pystyy muuttumaan...

    • – Olo oli melkein huumaava. Tuntui, ettei mikään pysäyttyänyt ja hallitsin kaikkea. Itsetunto kohisi katossa ja fiilis oli, että hei minä kelpaan kaikille. Nuoren tytön päässä ei raksuttanut, että ehkä se, että kelpaa kaikille, ei olekaan niin hyvä juttu, Maisa muistelee villejä sinkkuaikojaan.

      - Luulen, että ihmisiä ajaa tuo kelpaamisen vimma todistelemaan, että on jotenkin erityinen helmi mitä useammalle kelpaa?

      Se on jännä minkä tien kukakin valitsee todistaakseen kelpaavansa.

      • Näköjään kauniilla voi olla myös heikompi itsetunto, kun vähemmän kauniilla. Vaikka palstalla jotkut koittaa kyykyttää nk. rumia ämmiä. Jotka ei heille kelpais, mutta kummasti kyllä se ei heitä rumia ämmiä haittaa.


        Tuotakin mietin, että kun itse ajatteli nuorena että vaikka kelpaisin monelle panoksi, en kelpaisi itselleni oltuani käyttöväline. Haluan pysyvän suhteen, en olla käyttöväline enkä käyttäjä.

        Enkä ehkä myöskään kelpaisi sitten miehelle, joka kokisi kuten minä asian, ettei ole hienoa olla käyttöväline eikä käyttäjä.

        Et kun casella nousi itsetunto useammalle kelpaamisesta, mulle kävi päinvastoin. Kun suhde kariutui eikä toiminut ja kestänytkään... Saati kun piti uusi löytää, joka sekään kestäisikö... Mulla laski itsetunto sen myötä ja hävetti, mitä useampi juttu meni mönkään.

        Onneksi niitä juttuja ei tolkuttomasti ole, mutta jännä huomata miten itsetunto reagoi erilaisesti...


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Näköjään kauniilla voi olla myös heikompi itsetunto, kun vähemmän kauniilla. Vaikka palstalla jotkut koittaa kyykyttää nk. rumia ämmiä. Jotka ei heille kelpais, mutta kummasti kyllä se ei heitä rumia ämmiä haittaa.


        Tuotakin mietin, että kun itse ajatteli nuorena että vaikka kelpaisin monelle panoksi, en kelpaisi itselleni oltuani käyttöväline. Haluan pysyvän suhteen, en olla käyttöväline enkä käyttäjä.

        Enkä ehkä myöskään kelpaisi sitten miehelle, joka kokisi kuten minä asian, ettei ole hienoa olla käyttöväline eikä käyttäjä.

        Et kun casella nousi itsetunto useammalle kelpaamisesta, mulle kävi päinvastoin. Kun suhde kariutui eikä toiminut ja kestänytkään... Saati kun piti uusi löytää, joka sekään kestäisikö... Mulla laski itsetunto sen myötä ja hävetti, mitä useampi juttu meni mönkään.

        Onneksi niitä juttuja ei tolkuttomasti ole, mutta jännä huomata miten itsetunto reagoi erilaisesti...

        Enkä ehkä myöskään kelpaisi sitten miehelle, joka kokisi kuten minä asian, ettei ole hienoa olla käyttöväline eikä käyttäjä.

        Eikä tuollakaan kelpaamisella muuten olis mitään väliä, mutta entäs jos se mies sattus olemaan just se jonka koen omakseni ja haluan elämänkumppanikseni. Sitten se omisi iso ongelma. Että kaikkea sitä tyttönä miettii.. 😜


    • Anonyymi

      En ymmärrä miksi joku panee maisaa kun paljon kauniita naisia vapaana.

      • Anonyymi

        JM Maisa on kaunis.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe