Historiarikas nainen...

...ei kykene enää muuttumaan vaikka ehkä haluaisikin. Esimerkkinä case Maisa:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Maisa-Torpan-salasuhde-roihahti-alkuvuonna-Lapissa-kihlattu-Jari-Matti-Latvala-taysin

Takavuosinahan Maisa on avautunut mm. näin:

https://www.is.fi/viihde/art-2000001067396.html

" Meillä oli kaveripiirissä peli. Yksi tytöistä selasi Iltiksen urheilusivuja ja valkkasi aina miehen, kenet piti napata seuraavaksi. Se oli naurettavan helppoa. Riitti, että lisäsi kyseisen herrasmiehen Facebookissa kaveriksi tai ”sattumalta” meni samaan paikkaan tyypin takia. BINGO! Tehtävä oli suoritettu ja valittiin seuraava pelinappula."

Jo nuorena Maisa oppi pitämään miehiä pelinappuloina ja sen että saa kenet vain haluaa. Jari-Matti hölmösti kuvitteli että rakkaus muuttaa kaiken, ei muuttanut, Vaikka Maisa ehkä rakastaakin juovuttava vallantunne on kuitenkin vetävämpi kuin tuhannetkaan valat yhdelle omistautumisesta.

K & K miehen ei koskaan kannata ottaa historialtaan epämääräistä naista, aina se kostautuu jossain vaiheessa.

6

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuka tahansa pystyy muuttumaan...

    • – Olo oli melkein huumaava. Tuntui, ettei mikään pysäyttyänyt ja hallitsin kaikkea. Itsetunto kohisi katossa ja fiilis oli, että hei minä kelpaan kaikille. Nuoren tytön päässä ei raksuttanut, että ehkä se, että kelpaa kaikille, ei olekaan niin hyvä juttu, Maisa muistelee villejä sinkkuaikojaan.

      - Luulen, että ihmisiä ajaa tuo kelpaamisen vimma todistelemaan, että on jotenkin erityinen helmi mitä useammalle kelpaa?

      Se on jännä minkä tien kukakin valitsee todistaakseen kelpaavansa.

      • Näköjään kauniilla voi olla myös heikompi itsetunto, kun vähemmän kauniilla. Vaikka palstalla jotkut koittaa kyykyttää nk. rumia ämmiä. Jotka ei heille kelpais, mutta kummasti kyllä se ei heitä rumia ämmiä haittaa.


        Tuotakin mietin, että kun itse ajatteli nuorena että vaikka kelpaisin monelle panoksi, en kelpaisi itselleni oltuani käyttöväline. Haluan pysyvän suhteen, en olla käyttöväline enkä käyttäjä.

        Enkä ehkä myöskään kelpaisi sitten miehelle, joka kokisi kuten minä asian, ettei ole hienoa olla käyttöväline eikä käyttäjä.

        Et kun casella nousi itsetunto useammalle kelpaamisesta, mulle kävi päinvastoin. Kun suhde kariutui eikä toiminut ja kestänytkään... Saati kun piti uusi löytää, joka sekään kestäisikö... Mulla laski itsetunto sen myötä ja hävetti, mitä useampi juttu meni mönkään.

        Onneksi niitä juttuja ei tolkuttomasti ole, mutta jännä huomata miten itsetunto reagoi erilaisesti...


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Näköjään kauniilla voi olla myös heikompi itsetunto, kun vähemmän kauniilla. Vaikka palstalla jotkut koittaa kyykyttää nk. rumia ämmiä. Jotka ei heille kelpais, mutta kummasti kyllä se ei heitä rumia ämmiä haittaa.


        Tuotakin mietin, että kun itse ajatteli nuorena että vaikka kelpaisin monelle panoksi, en kelpaisi itselleni oltuani käyttöväline. Haluan pysyvän suhteen, en olla käyttöväline enkä käyttäjä.

        Enkä ehkä myöskään kelpaisi sitten miehelle, joka kokisi kuten minä asian, ettei ole hienoa olla käyttöväline eikä käyttäjä.

        Et kun casella nousi itsetunto useammalle kelpaamisesta, mulle kävi päinvastoin. Kun suhde kariutui eikä toiminut ja kestänytkään... Saati kun piti uusi löytää, joka sekään kestäisikö... Mulla laski itsetunto sen myötä ja hävetti, mitä useampi juttu meni mönkään.

        Onneksi niitä juttuja ei tolkuttomasti ole, mutta jännä huomata miten itsetunto reagoi erilaisesti...

        Enkä ehkä myöskään kelpaisi sitten miehelle, joka kokisi kuten minä asian, ettei ole hienoa olla käyttöväline eikä käyttäjä.

        Eikä tuollakaan kelpaamisella muuten olis mitään väliä, mutta entäs jos se mies sattus olemaan just se jonka koen omakseni ja haluan elämänkumppanikseni. Sitten se omisi iso ongelma. Että kaikkea sitä tyttönä miettii.. 😜


    • Anonyymi

      En ymmärrä miksi joku panee maisaa kun paljon kauniita naisia vapaana.

      • Anonyymi

        JM Maisa on kaunis.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe