Historiarikas nainen...

...ei kykene enää muuttumaan vaikka ehkä haluaisikin. Esimerkkinä case Maisa:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Maisa-Torpan-salasuhde-roihahti-alkuvuonna-Lapissa-kihlattu-Jari-Matti-Latvala-taysin

Takavuosinahan Maisa on avautunut mm. näin:

https://www.is.fi/viihde/art-2000001067396.html

" Meillä oli kaveripiirissä peli. Yksi tytöistä selasi Iltiksen urheilusivuja ja valkkasi aina miehen, kenet piti napata seuraavaksi. Se oli naurettavan helppoa. Riitti, että lisäsi kyseisen herrasmiehen Facebookissa kaveriksi tai ”sattumalta” meni samaan paikkaan tyypin takia. BINGO! Tehtävä oli suoritettu ja valittiin seuraava pelinappula."

Jo nuorena Maisa oppi pitämään miehiä pelinappuloina ja sen että saa kenet vain haluaa. Jari-Matti hölmösti kuvitteli että rakkaus muuttaa kaiken, ei muuttanut, Vaikka Maisa ehkä rakastaakin juovuttava vallantunne on kuitenkin vetävämpi kuin tuhannetkaan valat yhdelle omistautumisesta.

K & K miehen ei koskaan kannata ottaa historialtaan epämääräistä naista, aina se kostautuu jossain vaiheessa.

6

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuka tahansa pystyy muuttumaan...

    • – Olo oli melkein huumaava. Tuntui, ettei mikään pysäyttyänyt ja hallitsin kaikkea. Itsetunto kohisi katossa ja fiilis oli, että hei minä kelpaan kaikille. Nuoren tytön päässä ei raksuttanut, että ehkä se, että kelpaa kaikille, ei olekaan niin hyvä juttu, Maisa muistelee villejä sinkkuaikojaan.

      - Luulen, että ihmisiä ajaa tuo kelpaamisen vimma todistelemaan, että on jotenkin erityinen helmi mitä useammalle kelpaa?

      Se on jännä minkä tien kukakin valitsee todistaakseen kelpaavansa.

      • Näköjään kauniilla voi olla myös heikompi itsetunto, kun vähemmän kauniilla. Vaikka palstalla jotkut koittaa kyykyttää nk. rumia ämmiä. Jotka ei heille kelpais, mutta kummasti kyllä se ei heitä rumia ämmiä haittaa.


        Tuotakin mietin, että kun itse ajatteli nuorena että vaikka kelpaisin monelle panoksi, en kelpaisi itselleni oltuani käyttöväline. Haluan pysyvän suhteen, en olla käyttöväline enkä käyttäjä.

        Enkä ehkä myöskään kelpaisi sitten miehelle, joka kokisi kuten minä asian, ettei ole hienoa olla käyttöväline eikä käyttäjä.

        Et kun casella nousi itsetunto useammalle kelpaamisesta, mulle kävi päinvastoin. Kun suhde kariutui eikä toiminut ja kestänytkään... Saati kun piti uusi löytää, joka sekään kestäisikö... Mulla laski itsetunto sen myötä ja hävetti, mitä useampi juttu meni mönkään.

        Onneksi niitä juttuja ei tolkuttomasti ole, mutta jännä huomata miten itsetunto reagoi erilaisesti...


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Näköjään kauniilla voi olla myös heikompi itsetunto, kun vähemmän kauniilla. Vaikka palstalla jotkut koittaa kyykyttää nk. rumia ämmiä. Jotka ei heille kelpais, mutta kummasti kyllä se ei heitä rumia ämmiä haittaa.


        Tuotakin mietin, että kun itse ajatteli nuorena että vaikka kelpaisin monelle panoksi, en kelpaisi itselleni oltuani käyttöväline. Haluan pysyvän suhteen, en olla käyttöväline enkä käyttäjä.

        Enkä ehkä myöskään kelpaisi sitten miehelle, joka kokisi kuten minä asian, ettei ole hienoa olla käyttöväline eikä käyttäjä.

        Et kun casella nousi itsetunto useammalle kelpaamisesta, mulle kävi päinvastoin. Kun suhde kariutui eikä toiminut ja kestänytkään... Saati kun piti uusi löytää, joka sekään kestäisikö... Mulla laski itsetunto sen myötä ja hävetti, mitä useampi juttu meni mönkään.

        Onneksi niitä juttuja ei tolkuttomasti ole, mutta jännä huomata miten itsetunto reagoi erilaisesti...

        Enkä ehkä myöskään kelpaisi sitten miehelle, joka kokisi kuten minä asian, ettei ole hienoa olla käyttöväline eikä käyttäjä.

        Eikä tuollakaan kelpaamisella muuten olis mitään väliä, mutta entäs jos se mies sattus olemaan just se jonka koen omakseni ja haluan elämänkumppanikseni. Sitten se omisi iso ongelma. Että kaikkea sitä tyttönä miettii.. 😜


    • Anonyymi

      En ymmärrä miksi joku panee maisaa kun paljon kauniita naisia vapaana.

      • Anonyymi

        JM Maisa on kaunis.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe