Selasin tuossa juuri miesten profiileja. Toivomaani ikähaarukkaan oli ilmestynyt 17 uutta. Niistä 15:ssä ei ollut tekstiä ollenkaan. Joten pyyhkäisin be vasemmalle katsomatta kuviakaan läpi. Kahdessa oli tekstiä. Toisessa kerrottiin että mies etsii "seksi seuraa". Vasemmalle. Jäljelle jäi yksi jonka pyyhin vasemmalle koska mies kertoi etsivänsä pitkää naista ja minä olen 162 cm pitkä, siispä minä en kelpaisi kumminkaan.
Ja täällä miehet väittävät että naisille löytyy vaihtoehtoja.
Ei kyllä löydy.
Miesten tinder-profiilit
12
416
Vastaukset
- Anonyymi
Olen mies ja minulla oli profiili jossa oli mielestäni ihan hyvä teksti. Osumia ei juuri tullut. Ajattelin että sama vaikka poistan tekstin kokonaan ja niin teinkin. En nyt sano että osumien määrä olisi lisääntynyt mutta ei ainakaan vähentynyt. En siis näe kauheasti hyötyä koko tekstihommassa. Turhaa ja toivotonta kaikki.
- Anonyymi
Jep ei näytä tekstin lisääminen merkitsevän mitään.
Jos näin niin miksi sitä siihen edes raapustaa
- Anonyymi
Naisen logiikkaa, ei löydy miestä.
Ja pyyhkii pois ne joilla ei ole tekstiä.. mitä hyötyä kun nainen ei kuitenkaan tee aloitteita.
Tuolla logiikalla on parempi olla yksin.- Anonyymi
Mistä sinä tiedät teenkö aloitteita? Jos tulee mätsi niin totta kai voin lähettää ensimmäisen viestin. Täällä on syytetty naisia siitä että me muka katsomme vain miehen ulkonäköä emmekä välitä muusta. Sitten kun kerron että nimenomaan en katso ulkonäköä vaan luonnetta ja persoonaa, mikä puolestaan selviää profiilitekstistä, ja sen vuoksi pyyhin vasemmalle ne joissa ei ole mitään tekstiä, niin sekin on väärin toimittu Voisitko kertoa mikä sitten EI ole naisen puolelta väärin toimittu? Jos ei saa valita ulkonäön eikä tekstin perusteella, niin mitä siinä muka jää jäljelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä tiedät teenkö aloitteita? Jos tulee mätsi niin totta kai voin lähettää ensimmäisen viestin. Täällä on syytetty naisia siitä että me muka katsomme vain miehen ulkonäköä emmekä välitä muusta. Sitten kun kerron että nimenomaan en katso ulkonäköä vaan luonnetta ja persoonaa, mikä puolestaan selviää profiilitekstistä, ja sen vuoksi pyyhin vasemmalle ne joissa ei ole mitään tekstiä, niin sekin on väärin toimittu Voisitko kertoa mikä sitten EI ole naisen puolelta väärin toimittu? Jos ei saa valita ulkonäön eikä tekstin perusteella, niin mitä siinä muka jää jäljelle?
Lisäys edelliseen. Ylipäänsä en ymmärrä näitä "te naiset" -tyyppisiä yleistyksiä. Sinulla voi olla sellaisia kokemuksia että naiset eivät tee aloitteita, mutta se ei ole millään lailla minun vikani enkä halua kuulla että "naiset eivät tee aloitteita". Tai "te naiset olette rahan perässä ja etsitte ökyrikasta miestä". Taite naiset katsotte vain ulkonäköä".
Minä en ole vastuussa jos jollain miehellä on huonoja kokemuksia naisista.
Itse vältän yleistämistä. En menisi sanomaan että "te miehet ette kirjoita profiileihinne mitään". Täällä on luultavasti miehiä jotka kirjoittavat itsestään hyvän kuvauksen. Heistä ei tuntuisi kivalta kuulla siitä miten "te miehet" ette viitsi kirjoittaa.
Minä olen minä. En ole mikään "te naiset". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen eri mies kun tämä edellinen mutta on selvää että ulkonäöllä on merkityksensä mutta jos jos on totta että painotat heti luonnetta myös, eli katsot ne tekstit oikeasti ja ne myös vaikuttaa oikeasti niin olet harvinaisuus naisten joukossa. Ehkä et edes kuulu tinderiin vaan muualle.
Kaikkia on syytetty jostain milloinkaan ei ole hyvin. Jos kuitenkin haet Ihmistä siis todellista ihmistä olet tehnyt oikein valituksista huolimatta. Ja kaikki voi tietenkin tehdä kuin haluaa, palautteen saaminen on kuitenkin vinkki missä voisi olla parannettavaa, eikä se tarkoita jotain henkilökohtaisesti edes, varsinkin kun täällä puhutaan.
Tinderi perustuu valokuviin ei tekstiin, teksti on lähinnä huvittava lisä ei muuta.
valinta tehdään valokuvasta lukematta tai lukien tekstit.
Oikeat kontaktit näkee tavatessa.
Luonteen merkitys on vähäinen kun tinderistä puhutaan mutta voihan sitä uskotella itselleen muuta jos se tuntuu paremmalta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäljelle jää vastata miehelle joka laittaa edes jonkinlaisen viestin tai laitat itse viestin ekana, onko se niin vaikeaa?
Miehet laittaa viestiä naisille vaikka profiili olisi tyhjä, eikö naiset ymmärrä tehdä niin?
Kuluuko näppäimistö? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys edelliseen. Ylipäänsä en ymmärrä näitä "te naiset" -tyyppisiä yleistyksiä. Sinulla voi olla sellaisia kokemuksia että naiset eivät tee aloitteita, mutta se ei ole millään lailla minun vikani enkä halua kuulla että "naiset eivät tee aloitteita". Tai "te naiset olette rahan perässä ja etsitte ökyrikasta miestä". Taite naiset katsotte vain ulkonäköä".
Minä en ole vastuussa jos jollain miehellä on huonoja kokemuksia naisista.
Itse vältän yleistämistä. En menisi sanomaan että "te miehet ette kirjoita profiileihinne mitään". Täällä on luultavasti miehiä jotka kirjoittavat itsestään hyvän kuvauksen. Heistä ei tuntuisi kivalta kuulla siitä miten "te miehet" ette viitsi kirjoittaa.
Minä olen minä. En ole mikään "te naiset".Uskon että miehet ymmärtävät asian paremmin kuin te naiset, ettei tarkoita jokaista miestä vaikka niin sanotaan. Teille naisille asiat pitää aina vääntää rautalangasta.
- Anonyymi
Mulla on ihan ok teksti ja kuvii. Aika vähä tulee osumia, sit naiset ei ole siltikää kiinnostunut. Eikä ota yhteyttä.
- Anonyymi
Sovin aina naisen profiiliin mutta naiset ei halua minua koska jostain tulee aina lisää vaatimuksia. Itse pidän lähtokohtana sitä että tutustuttaisiin niin varmaan huomatte miten hyvä ja mukava mies voi olla vastassa. Rumakin kana munii kauniita munia joten ennakkoluulot pois.
- Anonyymi
Onks se sun tekstikin tälläistä teinikieltä niinku kirjottaja olis jotain viisitoistavuotias? Kokeile osaatko kirjoittaa kirjakielellä?
- Anonyymi
Minulla on profiili mut ei tinderissä. Tekstiä löytyy ja täysin asiallisesti ja tatusti myös riittävästi. Jotkut naiset sanoo et mun profiili koukuttaa kun lukee useammin. Jotkut ei taas lue kuin muutaman rivin. Mut joka tapauksessa viimeisen 2 viikon aikana 61 vierailua kuitenkin. Ei mitään vakavampaa toki ole löytynyt mutta ihan mielenkiintoisia kommentteja on tullut ja muutamia sit joiden kans viestejä vaihdellaan. Monilla naisilla on yksityisyysasetukset sellaiset että ei voi tedä mitään vaikka kiinnostaisi. Jotkut tosin varsin harvat vetää palkokasvie pikku nekkuunsa varsin vähästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 826245
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303753törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283110Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3681681- 331388
- 261312
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11926Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi43911Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11860- 42839