Onko niin naiset että tavallisen näköset miehet ei kelpaa?

Anonyymi

No niin kertokaapas naiset?

48

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Määrittele tavallisen näköinen

    • Anonyymi

      Kyllä äly, huomaavaisuus ja huumorintaju ajavat ulkonäön ohi ainakin mun kriteereissä.

    • Anonyymi

      Juu ei kelpaa koska suurin osa miehistä on tavallisen näköisiä. Ei kai miehet vapaaehtoisesti olisi sinkkuja vuosikausia, eivät varmana. Miehet on sinkkuja koska ei tavis naiset halua seurustella tavis miesten kanssa. Tavis naiset haluaa komeita top 10 miehiä ja sen takia syntyvyyskin laskee.

      • Anonyymi

        Suurin osa miehistä kuitenkin elää parisuhteessa jossain elämänsä vaiheessa. Niin että tavismiehet kyllä hyvinkin kelpaavat. Ätmejä ne on, jotka eivät kelpaa.


      • Anonyymi

        Sanoisin että suurin syy sinkkuuteen on sen tarpeettomuus ja parisuhteen vaikeudet.
        Nainen saa seksiä jos sitä haluaa. Muuhun hän ei välttämättä miestä tarvitse.
        Seurustelun tarpeeseen hän kaverimiehiä ja naisystäviä.
        Ei ole muita tarpeita mitä pitäisi täyttää. Nainen hämääntyy jopa niin paljon että jos lapsia haluaa ne tehdään eri miesten kanssa tai sitten myöhemmällä ajalla.
        Mies taas tarvitsee enemmän naista seksiin ja seurusteluun vaikka pieneenkin sellaiseen.
        Ja jos hyvin onnistuu voi miehellä olla useampikin nainen samaan aikaan.
        Sehän ei kestä pitkään tietysti mutta sillä ei ole väliä naselle eikä miehelle.
        Jos joutuisi luopumaan pienestäkin asiasta olisi se erottava asia.
        Siihen ei paljon tarvita. No moni on huomannut yksin parempi siinä kaikki.
        Ne jotka yrittää parisuhdetta ei sitä tajua ja ne jotka on jo parisuhteessa ei välitä siitä jos yrittävät toista parisuhdetta toisen sivuun.


    • Anonyymi

      Tavalliset on hyviä. Mullakin kun ollut kavereita niin ihan tavallisen näköisiä. En mä kaipaa mitään adonista. Nuorenakin huomasi että monet kundit jotka olivat ns. hyvännäköisiä niin kyllä tiedostivat olevansa ja käyttäytyivät sen mukaan. Eli olivat vähän turhan ylpeitä. Ei tietenkään kaikki. Tavisnaisena en ole edes yrittänyt saada mitään tosi hyvännäköistä miestä. Tavikselle kelpaa toinen tavis.

    • Anonyymi

      En osaa määritellä, mutta esim kaljuuntunut, mutta pitää itsestään huolta, käy säännöllisesti parturissa, suihkussa sun muuta, käyttää siistejä vaatteita, itellä ainaski se puoli kunnos, mut jotenki naisia en oo saanut, että sit harmittaa kun ei ole tyttöystävää ja nekää ei kiinnostu.

      • Anonyymi

        Tavallisuudessa ei ole mitään silmiinpistävää, joka kiinnittäisi huomion ja soisi sitä.

        Loppujen lopuksi ulkonäkö on pelkkä syötti, sen viehätys kestää todella vähän aikaa. Jos on esimerkiksi huono epäluotettava tai turhan ylpeä luonne tai heikot seksitaidot, niin ei sellaista jaksa yhtään sen kauempaa, kun jos olisi tavallisen näköinen.

        Jos kärsii omasta tavallisuudestaan, niin sitä voi aina värittää ihan pikkasen ylöspäin toisten huomion kiinnittämiseksi. Trimmattu parta, joku jännä malli, hiusväri tai tyylikäs leikkaus(miehet todella usein leikkauttavat hiuksensa jollain kamalilla vanhoilla ämmäpartureilla, jotka vetävät tylsän perussiilin koneella vähääkään välittämättä siitä miltä toinen näyttää, kannattaa suosia homopartureita tai mieluiten ulkomaalaisia halpapartureita, he ovat kaikista parhaita luomaan hiustyylejä), hieman värikkäämpi ruutupaita, trendikäs laukku tai pukevampi takki, vähän tavallista kirkkaampi huulipuna tai jännä koru. Mahdollisuuksia riittää kummallekkin.sp.lle. Ei kannata kuitenkaan vetää yli, pieni lisä tyyliin riittää ja on parempi kuin klovnimainen muotihuoraus.

        Harvoimpa ihmisissä on kovinkaan epätavallisia yksilöitä, arjessa kaikki lopulta kuitenkin näyttävät samalta.


    • Anonyymi

      Niin no luulisi että tavallisia naisia on paljon, ja hekin haluavat ihan tavallisen miehen, tuskin sitä komeinta jännämiestä. Itse olen tavallinen, useammat naiset ei ole rumaksi sanonut vaikka olen kuvan heille näyttänyt. Mutta olen ujo ja hiljanen kiltin näkönen ehkä, ja persoona ongelmia on toki ja rahaa ei ole. Mutta odotan sitä oikeeta tai olen yksin.

      • Anonyymi

        Yksinäiset oltavat taitaa olla, kun kakusta viilaa etsii.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Luultavasti sinun tavallinen poikkeaa jopa minun tavallisesta, mutta sanon että valtaosa ihmisistä näyttää niin hyvälle ettei ole tarvetta muutella mitään muuksi.

      Lähinnä luonteet ja erinäiset persoonallisuuden piirteet on joskus niin vastenmielisiä, ettei tyypistä helposti innostu. Ja tekis mieli muutella palikoiden paikkaa pääkopassa.

      Abris

      • Anonyymi

        Luultavasti käsitys komeastakin riippuu kunkin ihmisen mielestä ja mieltymyksistä.

        Mulle komea on jonkun toisen nojaa...

        https://youtu.be/qV8soEbJE0g

        Morten kroppaiset pää mukaanlukien on pavlovin koirat kuolaa keskukseni herkkä kohta. 😋

        Abris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti käsitys komeastakin riippuu kunkin ihmisen mielestä ja mieltymyksistä.

        Mulle komea on jonkun toisen nojaa...

        https://youtu.be/qV8soEbJE0g

        Morten kroppaiset pää mukaanlukien on pavlovin koirat kuolaa keskukseni herkkä kohta. 😋

        Abris

        Niin makuja tosiaan on monia - itseäni miellyttää enempi tuossa videossa tuo rumpali.

        - Palstalutka ei-kirjautunut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin makuja tosiaan on monia - itseäni miellyttää enempi tuossa videossa tuo rumpali.

        - Palstalutka ei-kirjautunut

        Niinpä, monia. Makuja on monia, jotenkin tuntuu että toiset on tuolle ajatukselle täysin sokeita ja kuuroja. Ainaskin palstalla korostuu yhden muotin mieltymys ajattelu.


    • Anonyymi

      Tavallisen näköiset miehet ei kelpaa?
      No en tiedä muista mutta itse kyllä haluan elää parisuhteessa ihmisen kanssa, en pelkän ulkonäön. Joten se tavallisen näköisyys tai komeus tai rumuus ei ole kriteeri jolla kumppania valitsen.
      Minulle ulkonäön edelle ajaa ihminen, persoonallisuus, luonne. Mitä tekee pelkällä ulkokuorella? Jos sinulla ei ole mitään muuta tarjota kuin se, että olet tavallisen näköinen, (tai komea tai ruma) se ei minulle ainakaan riitä jos sisältä löytyy sontaa. Näin omalla kohdallani.

      • Anonyymi

        No kyllä mullekkin kelpaisi tavallisen näköinen nainen. Mutta on se jännä kun ei edes lihavat naiset sillain kiinnostu. Tai no kyllä pitäisi vähän parempi saada.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä mullekkin kelpaisi tavallisen näköinen nainen. Mutta on se jännä kun ei edes lihavat naiset sillain kiinnostu. Tai no kyllä pitäisi vähän parempi saada.

        Hanki seksinukke.

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki seksinukke.

        xL

        Miksi pitäisi? En halua


    • Anonyymi

      Entäs jos ei käy töis,persoona ongelmia. Kaverittomuutta?

      • Anonyymi

        Ei mitään toivoa saada naista jos noin on asiat. Isohko tv ja astianpesukone saattaisi auttaa saamaan naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään toivoa saada naista jos noin on asiat. Isohko tv ja astianpesukone saattaisi auttaa saamaan naisen.

        Mitäs toi ny meinas sit?


    • Tähän samaan kysymykseen on vastattu varmaan jo tuhansia kertoja ja aina joku haluaa tehdä sen kysymyksen uudelleen. Eli taitaa olla ihan sama millaisia vastauksia tulee, kysymys esitetään uudelleen ja uudelleen ja uudel.....

      • Anonyymi

        Se on just näin! Ei menetä mitään vaikka jättää vastaamatta.


    • Anonyymi

      Tavallisen näköiselle naiselle varmasti kelpaa tavallisen näköinen mies. Siispä lakkaa kuolaamasta työpaikkasi kauneimpia ja hauskimpia naisia ja lähde ulos avoimin mielin, tutustu johonkin tavalliseen naiseen ja voit löytää elämänkumppanin.

    • Anonyymi

      Jos tässä maassa on 600000 sinkkumiestä niin ei vkovin helposti kelpaa tavis mies kun suomessa miehiä on puolet väestöstä.

      • Anonyymi

        Ja sinä tiedät, että 100% näistä sinkkumiehistä haluaisi parisuhteen? Tiedät myös, että heillä on vaikeuksia löytää sellainen.

        Sinkkunaisia on muuten vielä enemmän. Tiedän, että heistä kaikki eivät halua parisuhdetta.


      • Anonyymi

        Luulisi kyllä kelpaavan helposti. Noita typeriä juttuja ei usko erkkikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisi kyllä kelpaavan helposti. Noita typeriä juttuja ei usko erkkikään.

        Kyllä minä halun parisuhteen ja hyvän toki, muttakun ei oo elämä tasapainos vakityötä opiskelua, se on vaikee löytää.


    • Anonyymi

      Taasko tähän pitäis vastata? Kyllä, tavalliset miehet kelpaavat.

      Tavallisia me muuten kaikki lopulta ollaan. Ihan naurettavaa nostaa joitakin ihmisiä jotenkin keksitylle jalustalle.

    • Anonyymi

      Siinähän se aloittajan yksinkertaisuus näkyy, kysyy samaa vähän väliä aina uudelleen. Eikö siitä jo tajua, että olisi sellaisena parikumppaniksi mahdoton. Seuraava kysymys on sitten kai, että miten tullaan fiksummaksi?
      On niin, että se on kuitenkin itsestä kiinni, pikaohjeitten asema kun tuppaa olemaan, kuten kansanviisaus jo sanoo, kannettu vesi ei kaivossa pysy.
      t. läyliäinen

    • Anonyymi

      Tavallisia joo me olemme kaikki, mutta ainaski noi nuoret naiset kauniit, tuppaa haluamaan niitä adoniksia ja jännämiehiä komeita kiiltokuvapoikia, pitäs olla viel hyväs kunnos, ihme vaatimukset.

      • Anonyymi

        Onhan ne nuoret naiset nykyään Suomessa todella nättejä. Ovat hyvävartaloisia ja kauniisti laitettuja ja puettuja siistejä nuoria ihmisiä.

        Tosin meidän kuntosalilla on näille tytöille ihan omanlaisensa pojatkin, hoikat ja terveet, siloposkiset ja urheilulliset nuoret miehet. Miksei heistä koskaan puhuta?

        Varmaan Suomen vanhemmat onnistuneet hyvin huolehtimaan lapsistaan, kun on niin nättejä nuoria.

        Ja nuoria he tosiaan ovatkin 17-25 vuotiaita, ihan lapsia vielä.

        Ei ole oikein reilua verrata heihin vanhempia naisia ja miehiä, tahi asettaa heidän suhteensa tavoitteita. Heillä on omat kuvionsa, ihan selkeästi. Parempi olla ystävällinen vaan, niin saa itse pitää maineensa.


    • Anonyymi

      Nykynuorissa on se kun täytyy kavereille näyttää että on hyvännäköinen tyttö- tai poikaystävä. Maailma on mennyt kummalliseksi etenkin nuorisoa seuratessa, jatkuvasti pitää yrittää olla enemmän mitä on kun tulee muuten paineita ettei kelpaa kellekkään kaveriksi. Moni saattaa ajatella että kelpaanko mä muille kun on luulo että ei täytä toisten odotuksia. Vaikka eihän voi edes tietää odottavatko ne muut mitään ja jos niin mahdollisesti mitä. On ulkonäköpaineita ym. Vanha ei jaksa ymmärtää kaikkea.

    • Tavalliset miehet kelpaa. Jos mies laittautuu liikaa, siinä on jotain epäilyttävää.
      Pysykää vaan tavallisen näköisinä. Oman näköisinä.

      Puhdas mies kelpaa.

    • Anonyymi

      Ei näytä silti tavis mies kelpaavan, vaikka on aika pitkä ja käyttää iha hienoja vaatteita ja ei polta ja juo alkoo joka vloppu. Ja luottotiedot on kunnossa.

      • Anonyymi

        Mulle kelpais ihan tavis,ei tarvi olla kun amis, voi polttaakki, ja semmonen rehellinen luotto tyttö. En halua mitää kaunotarta joka on kouluttanut itsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle kelpais ihan tavis,ei tarvi olla kun amis, voi polttaakki, ja semmonen rehellinen luotto tyttö. En halua mitää kaunotarta joka on kouluttanut itsensä.

        Tää oli hauska :D
        -ei tarvi olla kun amis, saa polttaa mutta ei saa olla kouluttautunut!
        Taidat olla ihan kakara vielä, tai sitten hyvin hyvin rajoitetuilla lahjoilla varustettu aikuinen?
        Ps. ei tarvitse pelätä, yksikään kouluttautunut nainen ei taatusti tule hätyyttelemään....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli hauska :D
        -ei tarvi olla kun amis, saa polttaa mutta ei saa olla kouluttautunut!
        Taidat olla ihan kakara vielä, tai sitten hyvin hyvin rajoitetuilla lahjoilla varustettu aikuinen?
        Ps. ei tarvitse pelätä, yksikään kouluttautunut nainen ei taatusti tule hätyyttelemään....

        No hitto emmä haluaisi et nainen olis joku maisteri,koska ite on amis ja sillee. Ei pahemmi synkkaa ja sukset menis ristii heti,jos ymmärrät mitä tarkotin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli hauska :D
        -ei tarvi olla kun amis, saa polttaa mutta ei saa olla kouluttautunut!
        Taidat olla ihan kakara vielä, tai sitten hyvin hyvin rajoitetuilla lahjoilla varustettu aikuinen?
        Ps. ei tarvitse pelätä, yksikään kouluttautunut nainen ei taatusti tule hätyyttelemään....

        Ja oon ihan päälle 30 mies ja sillee. Amisnaiset on paljo kivempii ja voi olla vähä ongelmiaki, koska itelläki on ja ei vakituista työtäkää koskaa ollut mut oon kyl ihan hyvä mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli hauska :D
        -ei tarvi olla kun amis, saa polttaa mutta ei saa olla kouluttautunut!
        Taidat olla ihan kakara vielä, tai sitten hyvin hyvin rajoitetuilla lahjoilla varustettu aikuinen?
        Ps. ei tarvitse pelätä, yksikään kouluttautunut nainen ei taatusti tule hätyyttelemään....

        Se on Allu, etkö tunnistanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hitto emmä haluaisi et nainen olis joku maisteri,koska ite on amis ja sillee. Ei pahemmi synkkaa ja sukset menis ristii heti,jos ymmärrät mitä tarkotin.

        Ei tainnut kolahtaa jakeluun, mutta nilkkaan sattu😁🤘

        T. amis-mimmi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on Allu, etkö tunnistanut?

        En oo Allu sori vaan.


    • Ei tietenkään kelpaa. Kyllä joku näyttävä yksityiskohta pitää olla. Vaikka hörökorvat, vinot hampaat tai vanha kunnon perunanenä.

    • Anonyymi

      Emmä halua naista joka olettaa et 30 mies on jo vakiduunis tai opiskelee. Ja lisäks tietää mitä haluaa elämältä ja pitäs olla rahaa sen ja sen verran. Ite eläny tuilla liikaa ja meen töihin kyllä ja ehkä opiskeleen.

      • Anonyymi

        Mitä alaa ajattelit opiskella, Allu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä alaa ajattelit opiskella, Allu?

        En ole edelleenkään Allu.:)


    • Anonyymi

      Ei sitä vain oikein enää helposti naista saa. En tiiä. Tinderissäki liian kauniita koulutettuja ura naisia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      153
      3242
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      95
      2197
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      321
      2138
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      126
      2050
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1809
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1465
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1261
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      28
      1240
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1130
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      103
      1019
    Aihe